En jij bent nog wel vrouw!quote:
Dank! Ik zal de OP aanpassen.quote:
Ritueel verbranden misschien.quote:Op zondag 28 november 2010 23:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
En jij bent nog wel vrouw!
Kun jij wat met zo'n ding?
Japan.quote:Op zondag 28 november 2010 23:43 schreef BigSmurf het volgende:
Ik vraag me dan altijd weer af wie zo'n ding überhaupt verzint en waarom er voor dit soort onzindingen toch altijd weer een markt kan zijn...
Wacht maarquote:
Huhw wat?>quote:Op zondag 28 november 2010 23:50 schreef Myraela het volgende:
Dat ze lekker bij sinterklaas gaat klagen.
O jee...quote:Op zondag 28 november 2010 23:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wacht maarDat dacht ik 5 jaar geleden ook nog...
Ik voel met je mee.quote:Op zondag 28 november 2010 23:58 schreef Pipo1234 het volgende:
Vet. Een opgerolde elektrische deken. Het moet niet gekker worden. Wat een onzinproduct weer. Doet me denken aan die dekens met mouwen...
En mijn vriendin gebruikt zo'n ding thuis.![]()
![]()
Alles is beter dan zo'n verwarmde knakworst.quote:
Pest me er niet zo mee.quote:Op maandag 29 november 2010 00:14 schreef Paul het volgende:
[..]
Zoon, jij hebt helemaal geen vriendin omdat je net zo'n dikkertje bent als ik
Nou ja??? Ik stel d'r toch gelukkig???quote:Op maandag 29 november 2010 00:15 schreef LudoSanders het volgende:
Dat huwelijk van jou is geen lang leven beschoren.
Na een halfjaar heeft ze al een andere knuffel nodig. Jij werkt een scheiding in de hand met die Koozzzzi.quote:Op maandag 29 november 2010 00:16 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nou ja??? Ik stel d'r toch gelukkig???
quote:Op maandag 29 november 2010 00:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Na een halfjaar heeft ze al een andere knuffel nodig. Jij werkt een scheiding in de hand met die Koozzzzi.
NEE! jij geeft haar een warme mega piemolquote:Op maandag 29 november 2010 00:16 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nou ja??? Ik stel d'r toch gelukkig???
In gemeenschap van goederen he?!quote:Op maandag 29 november 2010 00:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Na een halfjaar heeft ze al een andere knuffel nodig. Jij werkt een scheiding in de hand met die Koozzzzi.
Je scheerapparaat?quote:Op maandag 29 november 2010 00:20 schreef Adelante het volgende:
[..]
In gemeenschap van goederen he?!
Dus ik weet wel wat zij straks krijgt
60 euro voor een elektrisch kussenquote:Op maandag 29 november 2010 00:13 schreef Adelante het volgende:
Klaar nu met die 450 grapz, het gaat over het warmtekussen!
Ik heb hem toch maar besteld
Wel Sinterklaasactie dus dat scheelt weer 20 euro
Haha ja ongelofelijk zelfs, of je op een standhouders wedstrijd bij de slechtste stand bent aanbeland.quote:
Zo lang het nog duurt natuurlijk.quote:Op maandag 29 november 2010 01:01 schreef Breathtaking het volgende:
Wat naar voor je dat je vrouw zoiets wilsterkte met de rest van je huwelijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |