Ik heb zo mijn connecties in ex-Joegoslavië.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:53 schreef Shispeed het volgende:
zeer terechte klacht!
ik zeg revolutie!![]()
ons strijdlied erbij:
we bewapenen ons:
[ afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
ONZ is idd echt wel behoorlijk treurig de laatste tijd ja, weinig leuke topics voorbij zien komen.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik heb dit ook al een goed aantal keren aangegeven, maar werd telkens opnieuw terug verwezen naar ONZ. Waarvan je weet dat het ONZ is en er dus geen onverwachte lachzakken uit de hoek komen.
mattie jij kan zeggen wat je wilt. als je echt weet wat er is gebeurd dan zou je neit zo stoer praten.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:03 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Ik heb zo mijn connecties in ex-Joegoslavië.
Niets dan paint topics en echte onzinquote:Op donderdag 2 december 2010 23:03 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
ONZ is idd echt wel behoorlijk treurig de laatste tijd ja, weinig leuke topics voorbij zien komen.
En nu niet dan? met al die 450 posts die fantastisch zijnquote:Op donderdag 2 december 2010 22:57 schreef Siddartha het volgende:
Nou ja, zo fantastisch was klb 1.0 nou ook weer niet.
90% van alle posts was 'de populaire grap van de maand' die dan constant herhaald werd.
Eensquote:Op donderdag 2 december 2010 22:59 schreef Seam het volgende:
Ik vind de OP juist goed opgezet hoorWat is hier nu weer raaskallen aan
Sommige (ex)crewusers zijn soms zo blind he
KLB 1.0 was wel grappiger, maar op 't eind was het toch te erg. KLB 2.0 is een beetje het andere extreme. Gisteren 24duizende dezelfde saaie topics over het weer. We moeten iets tussenin vinden: KLB 1.5quote:Op donderdag 2 december 2010 23:04 schreef Drinky het volgende:
[..]
En nu niet dan? met al die 450 posts die fantastisch zijn?
Ik weet wat er is gebeurdquote:Op donderdag 2 december 2010 23:04 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
mattie jij kan zeggen wat je wilt. als je echt weet wat er is gebeurd dan zou je neit zo stoer praten.
neka nekarustig aan, wanneer amerika zich zelf vernietigd ONDA CE MO MI DOCI PA CE MO VAS RAZBITI KO PICKE NECE BITI NIJEDNA DJAMIJA. WE KOMEN TOT TURKIJE!
kozak danquote:Op donderdag 2 december 2010 23:06 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Ik weet wat er is gebeurd
Tevens kutnationalist_! en ik ben geen Bosniak.
Eigelijk wil ik Klacht: wel terugquote:Op donderdag 2 december 2010 23:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
Eens
Het strenge modden heeft zijn resultaat opgeleverd, er moet nu weer wat meer balans komen tussen klagen en humor. En dan liefst waarbij de bagger wegblijft.
Even quoten om later tegen je te gebruiken.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
Eens
Het strenge modden heeft zijn resultaat opgeleverd, er moet nu weer wat meer balans komen tussen klagen en humor. En dan liefst waarbij de bagger wegblijft.
Dat.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
Eens
Deze post is geqoute omdat hij een groot quotum van waarheid bevat (97,6418961%), daarom is dit een goede post.quote:
Waarom? Heb je nooit begrijpend lezen gehad op de basisschool?quote:Op donderdag 2 december 2010 23:07 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Eigelijk wil ik Klacht: wel terug
Mooi om dat te horen van twee (in mijn ogen) gerespecteerde modjes. Hopelijk komt het vanzelf wel.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat.
En ga hier nou niet lopen baggeren en tot revoluties oproepen, want dat zou jammer zijn.
Mijn KLB 1.5 topic was anders wel geslot laatstquote:Op donderdag 2 december 2010 23:06 schreef Marie30 het volgende:
[..]
KLB 1.0 was wel grappiger, maar op 't eind was het toch te erg. KLB 2.0 is een beetje het andere extreme. Gisteren 24duizende dezelfde saaie topics over het weer. We moeten iets tussenin vinden: KLB 1.5
Waarom tegen mij gebruiken? Een klacht kan prima met humor samengaan, alleen de domme posts met plaatjes en voorspelbare reacties zijn m.i. niet te kwalificeren als humor.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:07 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Even quoten om later tegen je te gebruiken.
Waarom vond je mijn vroegere topics dan stom?quote:Op donderdag 2 december 2010 23:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
Waarom tegen mij gebruiken? Een klacht kan prima met humor samengaan, alleen de domme posts met plaatjes en voorspelbare reacties zijn m.i. niet te kwalificeren als humor.
Mijn KLB 2.0 topic is gisteren zelfs geslot. Welke was dat van jou?quote:Op donderdag 2 december 2010 23:10 schreef Drinky het volgende:
[..]
Mijn KLB 1.5 topic was anders wel geslot laatst
GC het subforum met de 1000 slowchats en ONZ het subforum met altijd dezelfde HAHA KEES KANKERKACHEL TIETEN BIER TIETEN PAINT HIER <WILLEKEURIGE AFBEELDING> HE MYRAELA WIL JE NEUKEN humor.quote:
Mensen die gezellig sukkelquote:Op donderdag 2 december 2010 23:12 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Mijn KLB 2.0 topic is gisteren zelfs geslot. Welke was dat van jou?
Een quotum is een quotum, en heeft niets met grootte te maken.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:08 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Deze post is geqoute omdat hij een groot quotum van waarheid bevat (97,6418961%), daarom is dit een goede post.
Idd ONZ voelt als een aziatische piemel in mijn wijde negerinnenkutquote:Op donderdag 2 december 2010 23:13 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
GC het subforum met de 1000 slowchats en ONZ het subforum met altijd dezelfde HAHA KEES KANKERKACHEL TIETEN BIER TIETEN PAINT HIER <WILLEKEURIGE AFBEELDING> HE MYRAELA WIL JE NEUKEN humor.Er is een gat gevallen die ONZ niet kan opvullen.
Het valt mij wel vaker op dat andere moderatoren en administratoren topics gewoon laten staan, waarna opeens Symphonic even ruig komt doen.quote:
Ik denk dat wij dat beter kunnen scheiden dan de gemiddelde userquote:Op donderdag 2 december 2010 23:18 schreef Splutje het volgende:
Mods kunnen vaak het onderscheid tussen humor en bagger niet herkennen. Dat is jammer, vooral omdat o.us weg is, die dat wel redelijk kon
Door zulke kinderachtige posts gaat hij dadelijk weer op slot.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:19 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
HAHAHA IK POST LEKKER DOOR HET SLOTJE
quote:Op donderdag 2 december 2010 23:17 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Het valt mij wel vaker op dat andere moderatoren en administratoren topics gewoon laten staan, waarna opeens Symphonic even ruig komt doen.
Of swarmahoer in dit geval.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:17 schreef swarmahoer het volgende:
wat nj zegt, degene die t verkloot hebben klagen het hardst, slotje
Ous was er amper toen KLB 1.0 verdweenquote:Op donderdag 2 december 2010 23:18 schreef Splutje het volgende:
Mods kunnen vaak het onderscheid tussen humor en bagger niet herkennen. Dat is jammer, vooral omdat o.us weg is, die dat wel redelijk kon
Maar Marokkanen hebben toch helemaal geen humor? Het gebrek daaraan is hen aangeboren.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:18 schreef Splutje het volgende:
Jij misschien. Zoals dat topic van Drinky hierboven, als dat al niet meer kan...quote:Op donderdag 2 december 2010 23:20 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik denk dat wij dat beter kunnen scheiden dan de gemiddelde user
Je denkt te veel in hokjes. En je metafoor is nogal vreemd, op zijn zachts gezegd.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:16 schreef Drinky het volgende:
[..]
Idd ONZ voelt als een aziatische piemel in mijn wijde negerinnenkut
Dit soort reacties zijn dan wel weer bagger. Vogeltjesdans altijd met zijn racistische onzin die altijd weer overal Marokkanen bij moet halen.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar Marokkanen hebben toch helemaal geen humor? Het gebrek daaraan is hen aangeboren.
Dat topic van Drinky kan best, maar daar zal dan strikt op gemod moeten worden, want het is een dunne scheidslijn tussen grappig meeposten en volbaggeren met oud klb 'grappen'.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:21 schreef Splutje het volgende:
[..]
Jij misschien. Zoals dat topic van Drinky hierboven, als dat al niet meer kan...
Helaas is dat waar. Ik kom er ook minder. Maar dat kan ook best het doel zijn toch? Er is wel minder gebagger van gekomen.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:27 schreef fairytalessuck het volgende:
Ik heb het helemaal gelezen en ik ben het er helemaal mee eens. Ik ben pas sinds kort geregistreerd user, maar kijk al veel langer mee. Voor m'n registratie en in de paar dagen na m'n registratie vond ik KLB een gezellig subforum, waar af en toe echt pareltjes van topics tussen zaten.
Sinds KLB 2.0 kom ik er haast nooit meer. Al die topics zijn hetzelfde of ze zijn gewoon saai.
quote:Op donderdag 2 december 2010 23:31 schreef Funkel het volgende:
Ik loop mee!
Mocht er een stille tocht voor KLB 1.0 komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |