waar de fuck ben jij geweestquote:Op donderdag 2 december 2010 22:56 schreef WillFerrell het volgende:
Klb is geen speeltuin
Met vriendelijke groet,
WillFerrell
Poweruser
Ik ook, ik krijg hem vaak zelfs niet meer omhoog.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:54 schreef OeJ het volgende:
Ik kom ook veel minder, nu het KLB 2.0 is.
Das waar.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:57 schreef NJ het volgende:
[..]
De poll zie ik wel. Maar in een topic van 9611Niels die met een raaskallend verhaal klaagt over KLB2.0 kan je aan die uitslag natuurlijk 0,0 waarde hechten.
mijn antiklachten betroffen altijd mokkelsquote:Op donderdag 2 december 2010 22:57 schreef Afhaalchinees het volgende:
Tevens was ik de allereerste ooit met een antiklacht
En de kloezoe en je steks, die bevoeg ik tot me recht, 17jaar, dikke bak, 5 doezoe in mn nek !quote:
Mijne ookquote:Op donderdag 2 december 2010 22:58 schreef Shispeed het volgende:
[..]
mijn antiklachten betroffen altijd mokkels
Kijk eens mee. Volgens mij zegt deze slijmhaas dat het eerste en het is geen mod:quote:Op donderdag 2 december 2010 22:51 schreef L.no het volgende:
[..]
ik denk dit topic Klaagbaak-Feedback 2.0
quote:
niet zo agressief gelijk, meneer buschaffeurtjequote:
Ehm, zie de TT en wie de topic opent?quote:Op donderdag 2 december 2010 23:01 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Kijk eens mee. Volgens mij zegt deze slijmhaas dat het eerste en het is geen mod:
[..]
Ik heb anders nog niet over je ma geklaagd. Dat zou niet binnen KLB 2.0 passen.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:01 schreef wise het volgende:
[..]
niet zo agressief gelijk, meneer buschaffeurtje
Ow man ik ben blind.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:01 schreef L.no het volgende:
[..]
Ehm, zie de TT en wie de topic opent?
quote:Op donderdag 2 december 2010 23:02 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik heb anders nog niet over je ma geklaagd. Dat zou niet binnen KLB 2.0 passen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |