nee joh, adelante of ludoquote:Op donderdag 2 december 2010 22:50 schreef TheKC het volgende:
Goed topic, helemaal gelezen en mee eens. Tevens binnen voor het slotje, ik gok op Symphonic.
quote:
dacht al, raar zonder roodquote:
des te ironischer dat hen deze sluitenquote:Op donderdag 2 december 2010 22:51 schreef 9611Niels het volgende:
[..]dat zijn juist de overgebleven bazenmods van KLB.
Het probleem was dat 'de charme' van het oude KLB was om zo snel mogelijk wat doms te roepen. Het ging niet meer over klachten, maar het was een veredelde incrowslowchat. Met antiklachten, samenvattingen en FiPo's. Het had niets meer met een Klaagbaak te maken.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:48 schreef Seam het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een kunst he
Ik vind dat KLB heel veel van charme heeft ingeleverd door het nieuwe beleid en daar is de meerderheid (niet alleen de klagers en relschoppers) het mee eens.
Donkerblauw.quote:
Bedankt mang.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:52 schreef LudoSanders het volgende:
Ik sluit helemaal niets. Ik aanschouw.
ahaquote:Op donderdag 2 december 2010 22:52 schreef LudoSanders het volgende:
quote:Op donderdag 2 december 2010 22:52 schreef LudoSanders het volgende:
idd ik dacht eerst wie zijn adelante en bio altijd in 1.0 deden ze voor die maatstaven soms moeilijk maar nu met die nieuwe 2.0 mods zijn hun als engelsquote:Op donderdag 2 december 2010 22:51 schreef 9611Niels het volgende:
[..]dat zijn juist de overgebleven bazenmods van KLB.
Vertel, want ik zie het niet.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:54 schreef Demon_Hunter het volgende:
de poll spreekt natuurlijk wel boekdelen...
quote:Op donderdag 2 december 2010 22:30 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Mensen die dit helemaal gaan lezen.
quote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 22:48 schreef 9611Niels het volgende:
Ik heb ook een poll toegevoegd mensen, stem er allemaal op
Poll: De klaagbaak
• 1.0 was beter
• Ik vind 2.0 fijner
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
ben ik maar 1 van de 5 die op 2.0 stemt heeftquote:Op donderdag 2 december 2010 22:48 schreef 9611Niels het volgende:
Ik heb ook een poll toegevoegd mensen, stem er allemaal op
Poll: De klaagbaak
• 1.0 was beter
• Ik vind 2.0 fijner
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
De poll zie ik wel. Maar in een topic van 9611Niels die met een raaskallend verhaal klaagt over KLB2.0 kan je aan die uitslag natuurlijk 0,0 waarde hechten.quote:
nee klopt, ik heb hier nog nooit een 14 jarig sletje onder de glijbaan kunnen neukenquote:Op donderdag 2 december 2010 22:56 schreef WillFerrell het volgende:
Klb is geen speeltuin
Met vriendelijke groet,
WillFerrell
Poweruser
waar de fuck ben jij geweestquote:Op donderdag 2 december 2010 22:56 schreef WillFerrell het volgende:
Klb is geen speeltuin
Met vriendelijke groet,
WillFerrell
Poweruser
Ik ook, ik krijg hem vaak zelfs niet meer omhoog.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:54 schreef OeJ het volgende:
Ik kom ook veel minder, nu het KLB 2.0 is.
Das waar.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:57 schreef NJ het volgende:
[..]
De poll zie ik wel. Maar in een topic van 9611Niels die met een raaskallend verhaal klaagt over KLB2.0 kan je aan die uitslag natuurlijk 0,0 waarde hechten.
mijn antiklachten betroffen altijd mokkelsquote:Op donderdag 2 december 2010 22:57 schreef Afhaalchinees het volgende:
Tevens was ik de allereerste ooit met een antiklacht
En de kloezoe en je steks, die bevoeg ik tot me recht, 17jaar, dikke bak, 5 doezoe in mn nek !quote:
Mijne ookquote:Op donderdag 2 december 2010 22:58 schreef Shispeed het volgende:
[..]
mijn antiklachten betroffen altijd mokkels
Kijk eens mee. Volgens mij zegt deze slijmhaas dat het eerste en het is geen mod:quote:Op donderdag 2 december 2010 22:51 schreef L.no het volgende:
[..]
ik denk dit topic Klaagbaak-Feedback 2.0
quote:
niet zo agressief gelijk, meneer buschaffeurtjequote:
Ehm, zie de TT en wie de topic opent?quote:Op donderdag 2 december 2010 23:01 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Kijk eens mee. Volgens mij zegt deze slijmhaas dat het eerste en het is geen mod:
[..]
Ik heb anders nog niet over je ma geklaagd. Dat zou niet binnen KLB 2.0 passen.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:01 schreef wise het volgende:
[..]
niet zo agressief gelijk, meneer buschaffeurtje
Ow man ik ben blind.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:01 schreef L.no het volgende:
[..]
Ehm, zie de TT en wie de topic opent?
quote:Op donderdag 2 december 2010 23:02 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik heb anders nog niet over je ma geklaagd. Dat zou niet binnen KLB 2.0 passen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |