nee hou ik niet zo vanquote:Op donderdag 2 december 2010 22:38 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Waarom niet? Hou je niet van een democratie en verscheidenheid?
gossiequote:Op donderdag 2 december 2010 22:40 schreef Arjentjuh86 het volgende:
Helemaal eens met de klacht... Kom zelden nog op KLB...
Ik poste vrijwel nooit iets maar vond het erg leuk om te lezen... Mijn collega had laatst nog een klacht aangemaakt en gelijk een slotje erop...
Werkelijk waardeloos!
Het was als eerste gebruikt door yvonne in de FB. Dat dacht ik altijd.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:34 schreef Marie30 het volgende:
De term KLB 2.0 komt helemaal niet van mods of admins maar van de users. Verder heeft je OP een toontje alsof er iemand gestorven is (KLB 1.0 ja). Get a life man.
Sorry dat ik zo hard ben (omdat kuttopic) en je neemt jezelf te ernstig![]()
quote:Op donderdag 2 december 2010 22:40 schreef Arjentjuh86 het volgende:
Helemaal eens met de klacht... Kom zelden nog op KLB...
Ik poste vrijwel nooit iets maar vond het erg leuk om te lezen
Werkelijk waardeloos!
dan rot je maar lekker op naar ONZ.quote:. De klaagbaak moet serieus, enkel vanwege een akkefietje wat in ONZ wekelijk gebeurt.
Dat zijn de users die het hardste klagen dat het weg is.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:43 schreef Seam het volgende:
fuck de mongolen die het verkloot hebben.
Dan ben ik verkeerd.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:42 schreef L.no het volgende:
[..]
Het was als eerste gebruikt door yvonne in de FB. Dat dacht ik altijd.
was jij geen admin?quote:Op donderdag 2 december 2010 22:46 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat zijn de users die het hardste klagen dat het weg is.
Overdrijven is ook een kunst hequote:Op donderdag 2 december 2010 22:46 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat zijn de users die het hardste klagen dat het weg is.
Door wie wordt jou salade getossed dan?quote:Op donderdag 2 december 2010 22:45 schreef wise het volgende:
[..]
dan rot je maar lekker op naar ONZ.
KLB 2.0
bedoel ikquote:
penisbaardquote:Op donderdag 2 december 2010 22:48 schreef Drinky het volgende:
[..]
Door wie wordt jou salade getossed dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |