Dat is te zienquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:33 schreef remlof het volgende:
En Symphonic modt voorlopig mee op KLB.
Staan we niet meer toe.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:27 schreef Ravage het volgende:
Even nog een vraagje over de nieuwe regels..
Hoe zit het met anti-klachten, anti-anti-klachten en verwachte reacties?
Die jongen moet zn post ook opkrikken. Mooie gelegenheid nu KLB dicht was he.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:25 schreef Rauzer het volgende:
Goeie zaak dat Symphonic wat topics opgeschoond heeft, maar is het nodig dat ie dat in alle topics meldt? Het is niet dat iemand dat de afgelopen drie dagen zou lezen.
je wil niet weten hoeveel bagger er verwijderd is. En het is ook handig als je weet waar je gebleven bent, dus vandaar. Postcounts interesseren me echt geen reetquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:28 schreef Chinless het volgende:
[..]
Die jongen moet zn post ook opkrikken. Mooie gelegenheid nu KLB dicht was he.
Het was ook niet zo bedoeld jongen. Ik weet hoeveel er gebaggerd was in KLB en vrijdag zag ik het gebeuren, sterker nog ik heb een aantal online mods PM gestuurd (niemand reageerde). Ik kan ook wel inschatten hoeveel er verwijderd is.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je wil niet weten hoeveel bagger er verwijderd is. En het is ook handig als je weet waar je gebleven bent, dus vandaar. Postcounts interesseren me echt geen reet
En subklachten dan? Soms maak ik wel eens een topic waarin ik behoefte heb aan die structuur? Zolang het topic maar van goede kwaliteit is voor de rest is dat toch geen probleem?quote:
Die structuur zorgt juist voor bagger, dus niet meer doen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:36 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
En subklachten dan? Soms maak ik wel eens een topic waarin ik behoefte heb aan die structuur? Zolang het topic maar van goede kwaliteit is voor de rest is dat toch geen probleem?
Zolang het niet tot offtopic reacties leidt. Meestal zijn subklachten dat wel waardoor dat tot offtopicgedrag leidt. Dus daarom kan je het maar beter achterwege laten.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:36 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
En subklachten dan? Soms maak ik wel eens een topic waarin ik behoefte heb aan die structuur? Zolang het topic maar van goede kwaliteit is voor de rest is dat toch geen probleem?
En Symphonic, je bent een held![]()
![]()
Ik ben in de volle overtuiging dat dit alleen gebeurt bij topics waarvan de user in het begin al de intentie had er een kuttopic van te maken.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Die structuur zorgt juist voor bagger, dus niet meer doen.
Bij de berg topics die ik heb opgeruimd zaten er echt een aantal bij die vanuit het niets ontspoorden vanaf het begin door het klacht antiklacht en subklacht gedoe.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:39 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik ben in de volle overtuiging dat dit alleen gebeurt bij topics waarvan de user in het begin al de intentie had er een kuttopic van te maken.
nee, ik heb alleen de laatste 5 dagen opgeschoond en dat was al een indrukwekkende lijst topics.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:41 schreef AdvancedPower het volgende:
Even een vraagje: zijn alle topics van meerdere maanden terug ook verwijderd?
Oke, duidelijk.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee, ik heb alleen de laatste 5 dagen opgeschoond en dat was al een indrukwekkende lijst topics.
Betekent dat we voor plaatjes moeten verwijzen naar SC? dat is natuurlijk wel jammer.quote:In KLB zijn we hard bezig met ruimen.
Wat ook verdwenen is zijn de regels, daar is een set nieuwe regels voor in de plaats gekomen, ik plaats ze vast kunnen jullie er vast aan wennen..
Doe normaal
:
Geen privacygegevens (Hyves, foto's etc.)
Geen plaatjes, alleen in de slowchat
Geen bagger, iedereen weet wat dat is, gaan we niet meer uitleggen.
Geen flamewars/jailbait en andere ongein
Blijf ontopic
Normale TT en normale OP.
Stop wat moeite in je topic
Lok geen moderatie uit
Voor verzonnen topics koop je maar een dagboek
Doe normaal
Plaatjes die met het topic te maken hebben kan geen kwaad. Maar memeplaatjes, 4 Anita's voor je topic en andere baggerlollerzplaatjes zijn niet meer toegestaan.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:50 schreef Chinless het volgende:
[..]
Betekent dat we voor plaatjes moeten verwijzen naar SC? dat is natuurlijk wel jammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |