Deze waarheid.quote:Op vrijdag 3 december 2010 09:26 schreef stevenmac26 het volgende:
Alleen Stevenmac26 als mod kan klb2.0 nog redden!
Willen we dit soms?! Willen we dat Ricko stopt met topics maken? IK DACHT HET NIET!!quote:Op vrijdag 3 december 2010 09:51 schreef RickoKun het volgende:
Ja inderdaadIk weet nog wel dat ik soms in samenwerking met anderen (de ananas, lyzio) soms wel een half uur bezig was om een topiek in elkaar te flansen
![]()
Maar waarom zou ik dat tegenwoordig doen? Dan wordt ie in ONZ gemieterd en dat zijn (waren) die topieks het niet waardGa ik een beetje dikke paints maken voor die debielen? Neen
al twee jaar niet meer
Ik mis zequote:Op vrijdag 3 december 2010 09:51 schreef RickoKun het volgende:
Ja inderdaadIk weet nog wel dat ik soms in samenwerking met anderen (de ananas, lyzio) soms wel een half uur bezig was om een topiek in elkaar te flansen
![]()
Maar waarom zou ik dat tegenwoordig doen? Dan wordt ie in ONZ gemieterd en dat zijn (waren) die topieks het niet waardGa ik een beetje dikke paints maken voor die debielen? Neen
al twee jaar niet meer
half uurquote:Op vrijdag 3 december 2010 09:51 schreef RickoKun het volgende:
![]()
note +1quote:Op vrijdag 3 december 2010 09:26 schreef stevenmac26 het volgende:
Alleen Stevenmac26 als mod kan klb2.0 nog redden!
Dit.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:07 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Het is wel jammer inderdaad dat die hyvesbashtopics minder voorkomen nu.
In plaats van dat je er dan zelf verandering in brengt... gewoon wat meer goeie topics in ONZ. Daar is niks mis mee. ONZ is juist het forum voor humor.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:13 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
GC het subforum met de 1000 slowchats en ONZ het subforum met altijd dezelfde HAHA KEES KANKERKACHEL TIETEN BIER TIETEN PAINT HIER <WILLEKEURIGE AFBEELDING> HE MYRAELA WIL JE NEUKEN humor.Er is een gat gevallen die ONZ niet kan opvullen.
ONZ zal nooit kunnen worden wat KLB was. Tevens is ONZ niet het forum voor humor maar het forum voor kleuters.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:45 schreef classpc het volgende:
[..]
In plaats van dat je er dan zelf verandering in brengt... gewoon wat meer goeie topics in ONZ. Daar is niks mis mee. ONZ is juist het forum voor humor.
KLB 1.0 liep gewoon uit de hand, er werd veel te veel gebaggerd op het laatst. Blijkbaar kan een KLB 1.0 tegenwoordig gewoon niet meer.
Nee dat is PUB al.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:48 schreef HyperViper het volgende:
[..]
ONZ zal nooit kunnen worden wat KLB was. Tevens is ONZ niet het forum voor humor maar het forum voor kleuters.
Och beste classpc,... het is zoveel erger dan dat jij je ooit voor mogelijk kon houden, zo fucking veel erger.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:51 schreef classpc het volgende:
[..]
Nee dat is PUB al.
Je kunt er overigens zelf wat van maken. ONZ is echt niet zo erg als dat je het nu weergeeft.
Die waren geniaal man, echt vaak hardop gelachen achter de pc daarom. Nu zit half R&P in ons KLB te huilen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 09:51 schreef RickoKun het volgende:
![]()
al twee jaar niet meer
quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:37 schreef _Led_ het volgende:
Mensen die zich limiteren aan 1 subforum
quote:
stoker!quote:
Dit, precies dit, waerde Ricko. Al voor KLB2.0 (quote:Op vrijdag 3 december 2010 09:51 schreef RickoKun het volgende:
![]()
al twee jaar niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |