De lestechniek verschilt misschien, maar het blijft leren (zeg je zelf ook) en dat is dus een school, met een leraar.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als je zo redeneert, komt het wel goed met die studie van je
Het gaat niet om de mensen, het gaat om wat je ervoor moet doen. En op een universiteit in de West-Europese landen word je probleemoplossend analyserend gedrag geleerd. Op een school (HBO en MBO) veel minder.
Jawel..quote:Op donderdag 2 december 2010 17:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat kan niet. Die bestaan niet
Dat lag niet aan het beleid zelf; Griekenland is incapabel bestuurd..lijkt wel een trend in de zuidelijke landen. In het verleden heeft ons bv. wel geholpen.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is in Griekenland ook heel goed uitgepakt.
De overheid moet eens leren minder uit te geven. Hoeven ze ook minder te innen.
Deze "rechtse" regering is daarom LAAAANG niet "rechts" (libertarisch dus) genoeg. Helaas wel conservatief (ook rechts dus).
Zo ga ik er ondertussen wel over denken ja. Ik weet dat ik geen hoge eisen moet stellen aan een baan, zeker omdat ik eigenlijk geen papiertje heb. Maar het is op dit moment wel erg moeilijk om werk te vinden.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nederland he? Ze willen en 18 jarig kind met 6 jaar werkervaring en een unversitaire titel achter de kassa hebben tegenwoordig.![]()
Ben blij dat ik weg ben.
Klopt, ik wil ook liever niet in een callcenter werken.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:56 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Das beter ook, want callcenter is kut..
Maar kan je je niet wat mobieler opstellen of wil je per se in Doetinchem blijven (wonen) ?
quote:
Gewoon volharden. De hele wereld is gek, behalve Babs.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De lestechniek verschilt misschien, maar het blijft leren (zeg je zelf ook) en dat is dus een school, met een leraar.
alleen die ene waar ik mn jurk omhoog trek, maar daar zie je niks opquote:Op donderdag 2 december 2010 18:00 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Jawel..
[..]
Dat lag niet aan het beleid zelf; Griekenland is incapabel bestuurd..lijkt wel een trend in de zuidelijke landen. In het verleden heeft ons bv. wel geholpen.
Het is wat mij betreft. rechts genoeg. Of houd je van alle, heerlijke, altijdverblijdende bezuinigingen?
Jouw vent is ook off to the stadium?quote:
Je moet zeggen: Iedereen is gek, behalve jijquote:Op donderdag 2 december 2010 18:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gewoon volharden. De hele wereld is gek, behalve Babs.
Morgenquote:
Is er niet een tekort aan docenten?quote:Op donderdag 2 december 2010 18:01 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
Zo ga ik er ondertussen wel over denken ja. Ik weet dat ik geen hoge eisen moet stellen aan een baan, zeker omdat ik eigenlijk geen papiertje heb. Maar het is op dit moment wel erg moeilijk om werk te vinden.
[..]
Klopt, ik wil ook liever niet in een callcenter werken.Maar je gaat alles proberen.
Ik zou op dit moment het liefst hier in de buurt blijven wonen, maar wanneer ik ergens anders een (goede) baan zou kunnen krijgen, zou ik daar wel interesse in hebben.
@TT:![]()
ik zit mobiel. Ik doe mn best nu niet eensquote:
Jupquote:Op donderdag 2 december 2010 18:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jouw vent is ook off to the stadium?
quote:
Klopt. Als ik wil zou ik zo naar Canada kunnen en voor het bedrijf van mijn neef werken.... maar ja.... vind het toch lastig soms.... want ja, ik heb hier natuurlijk wel de nodige dingen die ik dan weer achter moet laten....quote:Op donderdag 2 december 2010 17:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het niet, gewoon goed zoeken kerel
Natuurlijk niet. Maar ik denk niet aan mezelf. Ik erken dat het nodig is.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:00 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Jawel..
[..]
Dat lag niet aan het beleid zelf; Griekenland is incapabel bestuurd..lijkt wel een trend in de zuidelijke landen. In het verleden heeft ons bv. wel geholpen.
Het is wat mij betreft. rechts genoeg. Of houd je van alle, heerlijke, altijdverblijdende bezuinigingen?
quote:Op donderdag 2 december 2010 18:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je moet zeggen: Iedereen is gek, behalve jij
Dat is een nummer vna De Heideroosjes, en daar word ik dan vrolijk van
Ik vanmorgen nogquote:
Ja, die wil ik nog eens zien, met je mickey mouse gezicht. Dan doe ik ook wel wat voor jouquote:Op donderdag 2 december 2010 18:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
alleen die ene waar ik mn jurk omhoog trek, maar daar zie je niks op
sja.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
[..]
Klopt. Als ik wil zou ik zo naar Canada kunnen en voor het bedrijf van mijn neef werken.... maar ja.... vind het toch lastig soms.... want ja, ik heb hier natuurlijk wel de nodige dingen die ik dan weer achter moet laten....
Wat voor dingen bedoel je?quote:Op donderdag 2 december 2010 18:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
[..]
Klopt. Als ik wil zou ik zo naar Canada kunnen en voor het bedrijf van mijn neef werken.... maar ja.... vind het toch lastig soms.... want ja, ik heb hier natuurlijk wel de nodige dingen die ik dan weer achter moet laten....
Ja, stelletje mongolen. Ga je dan in je spijkerbroek en gympies. Ik heb nog wel een handschoenen, sjaal en muts gekocht voor hem.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:02 schreef Tally het volgende:
[..]
JupDe mafkezen. Lekker verkouden worden in een open stadion
Kunst aanpakken is waardevermindering.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Maar ik denk niet aan mezelf. Ik erken dat het nodig is.
En beter dat ze de kunst en de ambtenarij aanpakken (minder agenten; goed idee), dan dat ze de waardevermeerdende dingen als ondernemers aanpakken.
quote:Op donderdag 2 december 2010 18:02 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Is er niet een tekort aan docenten?
minniequote:Op donderdag 2 december 2010 18:03 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ja, die wil ik nog eens zien, met je mickey mouse gezicht. Dan doe ik ook wel wat voor jou
En niet zo'n beetje ook.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kunst aanpakken is waardevermindering.
Ik heb vanmorgen van alles voor hem klaar gelegdquote:Op donderdag 2 december 2010 18:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, stelletje mongolen. Ga je dan in je spijkerbroek en gympies. Ik heb nog wel een handschoenen, sjaal en muts gekocht voor hem.
Dat is natuurlijk lastig. Aan de andere kant is het wel een mooie kans...quote:Op donderdag 2 december 2010 18:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
[..]
maar wacht. Over welke foto heb jij het dan?quote:Op donderdag 2 december 2010 18:03 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ja, die wil ik nog eens zien, met je mickey mouse gezicht. Dan doe ik ook wel wat voor jou
Het is zeker nodig, maar ontzie dan het onderwijs en zorg. Lijkt me niet handig, weet je..quote:Op donderdag 2 december 2010 18:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Maar ik denk niet aan mezelf. Ik erken dat het nodig is.
En beter dat ze de kunst en de ambtenarij aanpakken (minder agenten; goed idee), dan dat ze de waardevermeerdende dingen als ondernemers aanpakken.
Ik blijf ook lekker binnen. We hebben al belachelijk vroeg gegeten, dsu nu warme choco en chocoladesoesjes.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen van alles voor hem klaar gelegd
Zijn motorondergoed, muts, handschoenen en sjaal. En wilde eerst naar de film. Harry Potter. In mijn uppie. Maar ik vind het zo koud buiten dat ik lekker binnen blijf
Ik moet eerst nog eten. Dan ga ik aan de warme chocolademelk en eens zoeken wat voor koekjes ik nog hebquote:
Dat je in een rokerige kamer op de tafel danstquote:Op donderdag 2 december 2010 18:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar wacht. Over welke foto heb jij het dan?
krijg je nietquote:Op donderdag 2 december 2010 18:06 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Maar ik wil jouw foto wel
Hebben!
Je wordt niet verkouden van de kou, maar van virussenquote:Op donderdag 2 december 2010 18:02 schreef Tally het volgende:
[..]
JupDe mafkezen. Lekker verkouden worden in een open stadion
Hij wilde vroeg weg, at wel in de stad voor hij de bus in zou stappen.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik blijf ook lekker binnen. We hebben al belachelijk vroeg gegeten, dsu nu warme choco en chocoladesoesjes.
Weet ik. Maar die viruslijers zitten om hem heenquote:Op donderdag 2 december 2010 18:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je wordt niet verkouden van de kou, maar van virussen
was ik zo dronken? Nee.. Ik was niet dronkenquote:Op donderdag 2 december 2010 18:07 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dat je in een rokerige kamer op de tafel danstzoiets..
Kan je niet eerst als assistent fungeren en vervolgens beetje blijven hangen, voor een permanent contract? Moet toch wel mogelijk zijn als ze schreeuwen om nieuwe leraren?quote:Op donderdag 2 december 2010 18:04 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
![]()
Alhoewel studiegenoten van me ook moeilijk werk kunnen vinden. 't Is allemaal parttime, vooral hier in de buurt. Maar goed, ik heb niks op een school te zoeken zonder papiertje, misschien als conciërge...![]()
Ik zou sowieso met dit weer niet vrijwillig naar buiten gaan, but that's mequote:Op donderdag 2 december 2010 18:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Weet ik. Maar die viruslijers zitten om hem heen
Oeh, lekkerquote:Op donderdag 2 december 2010 18:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik blijf ook lekker binnen. We hebben al belachelijk vroeg gegeten, dsu nu warme choco en chocoladesoesjes.
Familie, vrienden, .... materialistische dingen kunnen vervangen of meegenomen worden...quote:
Ik dus ook niet meerquote:Op donderdag 2 december 2010 18:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou sowieso met dit weer niet vrijwillig naar buiten gaan, but that's me
Haha, ik zei ook zoiets..quote:Op donderdag 2 december 2010 18:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
was ik zo dronken? Nee.. Ik was niet dronken
ik heb niet op een tafel gedanst mafkees
ik word straks in een lekker warme auto opgehaald, voor de bios gedropt terwijl zij een parkeerplek zoekt en de terugweg zal het wel iets kouder zijn in de autoquote:Op donderdag 2 december 2010 18:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou sowieso met dit weer niet vrijwillig naar buiten gaan, but that's me
Denk je dat die familie en vrienden het voor jou laten om naar het buitenland te gaan? Nee hoor.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:09 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Familie, vrienden, .... materialistische dingen kunnen vervangen of meegenomen worden...
Goed plan. Ik heb pasta op, heerlijkquote:Op donderdag 2 december 2010 18:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik dus ook niet meer
Ik ga maar eens koken ofzo
Welke film ga je kijken?quote:Op donderdag 2 december 2010 18:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik word straks in een lekker warme auto opgehaald, voor de bios gedropt terwijl zij een parkeerplek zoekt en de terugweg zal het wel iets kouder zijn in de auto
dat is knuffelmeisje, maar die had een catsuit aanquote:Op donderdag 2 december 2010 18:10 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Haha, ik zei ook zoiets..
Missn helpt dit: je hebt snorharen getekend en draagt een zwarte jurk, en je spacet hem volgens mij
Weet ik, maar lastig maakt het mij daardoor wel......quote:Op donderdag 2 december 2010 18:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Denk je dat die familie en vrienden het voor jou laten om naar het buitenland te gaan? Nee hoor.
Als je iets echt wil, moet je het doen, anders hou je een what if.. gevoel.
unstoppablequote:
Ah, oke. Ik zit dan ook niet zo ver weg, elkaar bezoeken is makkelijker in mijn geval dan Canada. Maar ik heb 9 maanden thuis gezeten en werd er compleet depri van. Zo erg zelfs dat ik een baan in Zuid Afrika zou accepteren.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:09 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Familie, vrienden, .... materialistische dingen kunnen vervangen of meegenomen worden...
Is er iets mis met Zuid Afrika?quote:Op donderdag 2 december 2010 18:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ah, oke. Ik zit dan ook niet zo ver weg, elkaar bezoeken is makkelijker in mijn geval dan Canada. Maar ik heb 9 maanden thuis gezeten en werd er compleet depri van. Zo erg zelfs dat ik een baan in Zuid Afrika zou accepteren.
Over een uurtje is mijn stoofschotel klaarquote:Op donderdag 2 december 2010 18:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed plan. Ik heb pasta op, heerlijk
Godt.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Is er iets mis met Zuid Afrika?![]()
Prachtig land wie wil er nou niet heen.
Klopt, had hij in Ierland of Engeland gewoond, had ik daar allang gezeten denk ik....quote:Op donderdag 2 december 2010 18:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ah, oke. Ik zit dan ook niet zo ver weg, elkaar bezoeken is makkelijker in mijn geval dan Canada. Maar ik heb 9 maanden thuis gezeten en werd er compleet depri van. Zo erg zelfs dat ik een baan in Zuid Afrika zou accepteren.
Dat ben ikquote:
Oh, die lijkt me gaaf! De nieuwe van Scott en Washington, toch?quote:
Beetje te crimineel als je het mij vraagt. Het lijkt me een prachtig land, maar ik wil niet in door gewapend personeel bewaakte compounds wonen.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Is er iets mis met Zuid Afrika?![]()
Prachtig land wie wil er nou niet heen.
Stoofschotel... Wat voor?quote:Op donderdag 2 december 2010 18:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Over een uurtje is mijn stoofschotel klaar
Oeh, zwetende goddelijkheid.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat ben ik![]()
Altijd mijn vriendelijke zelf.
Nu inclusief zweet van het sporten. Dus ik ren zo de douche onder
Owquote:Op donderdag 2 december 2010 18:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat is knuffelmeisje, maar die had een catsuit aan
Ik wel. Spanning ende sensatiequote:Op donderdag 2 december 2010 18:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Beetje te crimineel als je het mij vraagt. Het lijkt me een prachtig land, maar ik wil niet in door gewapend personeel bewaakte compounds wonen.
Helaas. Die opleiding tot klassenassistent bestaat eigenlijk alleen maar om de doorstroming van MBO naar HBO te bevorderen. Zelfs met 200/240 credits voor de PABO ben ik nog geen klassenassistent. Deze mensen worden ook weer nauwelijks gevraagd. Zonder minderwaardig te willen doen: Je wordt dan vooral ingezet als kopieerhulp, nakijken (en het begeleiden van groepjes). Daar is op dit moment té weinig geld voor in onderwijsland, dus de vraag naar klassenassistenten is er ook nauwelijks.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:08 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Kan je niet eerst als assistent fungeren en vervolgens beetje blijven hangen, voor een permanent contract? Moet toch wel mogelijk zijn als ze schreeuwen om nieuwe leraren?
ja, hij lijkt me ook erg vetquote:Op donderdag 2 december 2010 18:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, die lijkt me gaaf! De nieuwe van Scott en Washington, toch?
Als je bereid bent naar Ierland of Engeland te verhuizen kun je volgens mij binnen een maand een baan hebben.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:12 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Klopt, had hij in Ierland of Engeland gewoond, had ik daar allang gezeten denk ik....
opletten, lamlulquote:Op donderdag 2 december 2010 18:14 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ow![]()
Dan wil ik jou zien.
Ga je wel ff in je fobo stalken.
Just-eat misschien een optie?quote:Op donderdag 2 december 2010 18:14 schreef dawg het volgende:
thuisbezorgd.nl doet het niet
kutsite, vaak plat.
Wat is het verschil met Nederland?quote:Op donderdag 2 december 2010 18:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Beetje te crimineel als je het mij vraagt. Het lijkt me een prachtig land, maar ik wil niet in door gewapend personeel bewaakte compounds wonen.
Ik heb daardoor vanmiddag zowat op het punt gestaan een gourmetset aan te schaffen.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:15 schreef Tally het volgende:
Ik heb bedacht dat we van het weekend maar gaan gourmetten omdat ik de mini hamburgers en mini uhmuhmuhm schnitzels zo cute vond
dan moet je maar eens leren kokenquote:Op donderdag 2 december 2010 18:14 schreef dawg het volgende:
thuisbezorgd.nl doet het niet
kutsite, vaak plat.
Heul zelf gemaaktquote:
Oeh gezellig!quote:Op donderdag 2 december 2010 18:15 schreef Tally het volgende:
Ik heb bedacht dat we van het weekend maar gaan gourmetten omdat ik de mini hamburgers en mini uhmuhmuhm schnitzels zo cute vond
Dat dacht ik!quote:Op donderdag 2 december 2010 18:16 schreef xFriendx het volgende:
Daten....sexen....klinkt als een goede winter vrijetijdsbesteding.
Klopt. Alleen dan moet je weer een klein zakcentje hebben voor een woning....quote:Op donderdag 2 december 2010 18:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als je bereid bent naar Ierland of Engeland te verhuizen kun je volgens mij binnen een maand een baan hebben.
Klinkt goedquote:Op donderdag 2 december 2010 18:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heul zelf gemaaktKoe, rode wijn, groentjes, knoflook en zulks
Daten is tijdverspilling... gewoon neuken ja of neequote:Op donderdag 2 december 2010 18:16 schreef xFriendx het volgende:
Daten....sexen....klinkt als een goede winter vrijetijdsbesteding.
sexen ja, daten nee.. Voor een date moet je eerst naar buiten.. Huuuuquote:
Waarop lettenquote:
dat zat er al aan te komenquote:Op donderdag 2 december 2010 18:17 schreef Kluts het volgende:
Mooi. Dat geldverslindende WK gaat naar de Russen.
En sexen allleen onder de dekens, missionaris, geen gedoe!quote:Op donderdag 2 december 2010 18:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
sexen ja, daten nee.. Voor een date moet je eerst naar buiten.. Huuuu
Ff cammen met knuffelmeisje en haar jarige dochterquote:Op donderdag 2 december 2010 18:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Is mijn kloon m stiekem afgetaait?
Ja, heel jammer...quote:Op donderdag 2 december 2010 18:17 schreef Kluts het volgende:
Mooi. Dat geldverslindende WK gaat naar de Russen.
Een vriend van mij heeft dat ook gedaan. Heeft alles achtergelaten en is naar Australië gegaan om daar bij familie te gaan werken. Die heeft nu een goed leventje opgebouwd daar.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:17 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Klopt. Alleen dan moet je weer een klein zakcentje hebben voor een woning....
De verhuizing naar Canada is simpeler, dan zou ik in het begin bij mijn neef kunnen wonen, geld sparen en dan zelf wat kopen/huren...
whooee.. Jij en 30.000 anderenquote:Op donderdag 2 december 2010 18:18 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Waarop letten
Haha,,heb je gezien, zonder iets terug te doen. Geen slimme zet van je![]()
Je doet me sterk aan iemand denken, maar wie..
Lullo,,post die space-foto van je chick ffquote:Op donderdag 2 december 2010 18:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ff cammen met knuffelmeisje en haar jarige dochter
Whehehehe. Ligt het gelukkig niet aan mijquote:Op donderdag 2 december 2010 18:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb daardoor vanmiddag zowat op het punt gestaan een gourmetset aan te schaffen.
Is ook. Maar ik doe het zelf thuis nooit in december omdat je dan, overal waar je heen gaat toch al gaat gourmettenquote:Op donderdag 2 december 2010 18:16 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
Oeh gezellig!
't is wel gourmet-weer!
Gisternacht nog op een terras gezeten hieroquote:Op donderdag 2 december 2010 18:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
sexen ja, daten nee.. Voor een date moet je eerst naar buiten.. Huuuu
En het licht uit!quote:Op donderdag 2 december 2010 18:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
En sexen allleen onder de dekens, missionaris, geen gedoe!
Zozo..30.000 fans..popi-jopen jij hequote:Op donderdag 2 december 2010 18:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
whooee.. Jij en 30.000 anderen
Ja, van da week ook nie?
Check haar fobo dan...quote:Op donderdag 2 december 2010 18:19 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Lullo,,post die space-foto van je chick ff
ah, we misten je alquote:Op donderdag 2 december 2010 18:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ff cammen met knuffelmeisje en haar jarige dochter
Het is cute, corny en oh zo gezellig.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:20 schreef Tally het volgende:
[..]
Whehehehe. Ligt het gelukkig niet aan mij
[..]
Is ook. Maar ik doe het zelf thuis nooit in december omdat je dan, overal waar je heen gaat toch al gaat gourmetten
Maar ze waren zo cute. En die mini cordon bleu's
en het liefst nog een meter afstandquote:
Dat is wel een heul lange pik dan!quote:Op donderdag 2 december 2010 18:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en het liefst nog een meter afstand
En alles miniquote:Op donderdag 2 december 2010 18:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is cute, corny en oh zo gezellig.
Onzin. Kunst verkoopt zichzelf of kan door mensen gemaakt worden die ernaast gewoon werken. Waarom moet de overheid opdraaien voor jouw creatieve buien?quote:Op donderdag 2 december 2010 18:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kunst aanpakken is waardevermindering.
Ja da kennie hequote:Op donderdag 2 december 2010 18:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en het liefst nog een meter afstand
ja, gisterochtend naar huis gegaan van het werk omdat ik bijna niet meer kon lopen en vervolgens uuuuren op de bank gelegen met 2 dekentjes over me heen en wat films.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gisternacht nog op een terras gezeten hiero
Ze maakten me lekker met taart. Die zijn ze nu aan het eten, dus ben weer helemaal van jouquote:Op donderdag 2 december 2010 18:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ah, we misten je al
felicidades enzo
quote:Op donderdag 2 december 2010 18:23 schreef Tally het volgende:
[..]
En alles mini
Kan niet wachten om met mijn mini aan tafel te zitten die dan heerlijk zit te kutten met het pannetje
En brandplekken in mijn houten tafel maakt omdat ze het hete pannetje er op zet
sja, once you go black...quote:Op donderdag 2 december 2010 18:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is wel een heul lange pik dan!
Ik kan het ookquote:Op donderdag 2 december 2010 18:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Onzin. Kunst verkoopt zichzelf of kan door mensen gemaakt worden die ernaast gewoon werken. Waarom moet de overheid opdraaien voor jouw creatieve buien?
Lowlands is vertier. Dat kan je zelf betalen. Net als ander vertier.
quote:Op donderdag 2 december 2010 18:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, gisterochtend naar huis gegaan van het werk omdat ik bijna niet meer kon lopen en vervolgens uuuuren op de bank gelegen met 2 dekentjes over me heen en wat films.
ik hoorde dat er geroddeld was over mijquote:Op donderdag 2 december 2010 18:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ze maakten me lekker met taart. Die zijn ze nu aan het eten, dus ben weer helemaal van jou
Ach mijn man zet hier dagelijks bijna alles in de fikquote:Op donderdag 2 december 2010 18:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vroeger met dat levensgevaarlijke gourmetten met dat spiritus.
Mijn pa heeft ooit half mijn stoel in de hens gezet.
Je hebt geen keusquote:Op donderdag 2 december 2010 18:24 schreef xFriendx het volgende:
Wat een eisen zeg voor wat seks....maar goed, I'll go with the flow.
om te werken jaquote:Op donderdag 2 december 2010 18:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]![]()
Sterkte meis!
Morgen naar het krankenhuis toch?
Er komt geen neger ook maar in de buurt van mijn bed.quote:
Dat bedoel ik. Alleen luie subsidievreters niet. Maar die moeten dan ook hun gore profiterende smoelen houdenquote:
delanquote:Op donderdag 2 december 2010 18:25 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ja, ze heeft een vage nick..vergeten..
Ik las iets over billen, maar die foto heeft alleen knuffelmeisje gezien, dus dat kan niet.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik hoorde dat er geroddeld was over mij
Ja, straks stelen ze je bed nog....quote:Op donderdag 2 december 2010 18:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Er komt geen neger ook maar in de buurt van mijn bed.
Beetman had hier twee kaarsen staan die ik aan had gedaan. Dat mocht niet, want dat waren kaarsen voor de sier. En dat was zonde.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Ach mijn man zet hier dagelijks bijna alles in de fik
Die vind kaarsen opeens zo leuk. En dan de hele tijd kutten met lucifers
bij mij alleen mijn kleine behaarde negerinnetjequote:Op donderdag 2 december 2010 18:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Er komt geen neger ook maar in de buurt van mijn bed.
Minderen met kaas, jongen. Je korte lange termijngeheugen gaat eraan.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:25 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ja, ze heeft een vage nick..vergeten..
Ik welquote:
Ahaa...en doorstuderen geen optie?quote:Op donderdag 2 december 2010 18:14 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
Helaas. Die opleiding tot klassenassistent bestaat eigenlijk alleen maar om de doorstroming van MBO naar HBO te bevorderen. Zelfs met 200/240 credits voor de PABO ben ik nog geen klassenassistent. Deze mensen worden ook weer nauwelijks gevraagd. Zonder minderwaardig te willen doen: Je wordt dan vooral ingezet als kopieerhulp, nakijken (en het begeleiden van groepjes). Daar is op dit moment té weinig geld voor in onderwijsland, dus de vraag naar klassenassistenten is er ook nauwelijks.
En om eerlijk te zijn heb ik 't ook wel even gehad met kinderen(Maar goed, als me dat aan werk zou helpen, waarom niet...)
whaha, ik kan me echt niet druk maken om die fotoquote:Op donderdag 2 december 2010 18:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik las iets over billen, maar die foto heeft alleen knuffelmeisje gezien, dus dat kan niet.
Als jij mij een firkandel speciaal brengt, heb ik een pakje peuken voor je. 1 euro hier.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:27 schreef Spezza19 het volgende:
Bah. Peuken weer op..... weer die kou in .....
Kaarsenquote:Op donderdag 2 december 2010 18:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Ach mijn man zet hier dagelijks bijna alles in de fik
Die vind kaarsen opeens zo leuk. En dan de hele tijd kutten met lucifers
quote:Op donderdag 2 december 2010 18:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Alleen luie subsidievreters niet. Maar die moeten dan ook hun gore profiterende smoelen houden
Laatste kaas was van eergister man.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Minderen met kaas, jongen. Je korte lange termijngeheugen gaat eraan.
IK? Met wie?quote:Op donderdag 2 december 2010 18:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
whaha, ik kan me echt niet druk maken om die foto
je hebt erover gepraat, das veel erger
ik heb ook 2 kaarsjes gekregen deze week waarvan ik het zonde vind om ze aan te doenquote:Op donderdag 2 december 2010 18:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Beetman had hier twee kaarsen staan die ik aan had gedaan. Dat mocht niet, want dat waren kaarsen voor de sier. En dat was zonde.
Volgens mij heeft hij het concept nog niet helemaal door.
bou zei dat jullie het eens waren over mijn hangbillenquote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 18:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
whaha, ik kan me echt niet druk maken om die foto
je hebt erover gepraat, das veel erger
quote:Op donderdag 2 december 2010 18:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Beetman had hier twee kaarsen staan die ik aan had gedaan. Dat mocht niet, want dat waren kaarsen voor de sier. En dat was zonde.
Hahaha, dat klinkt wel schattigquote:Op donderdag 2 december 2010 18:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
opletten lamlul.. Ik zei het je netquote:Op donderdag 2 december 2010 18:29 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Laatste kaas was van eergister man.
Of kijken of ik op knuffelmeisje haar kan vinden..
Precies. En eigenlijk is kunst helemaal niet bedoeld om winst te maken, dat is nu juist het mooie ervan. Dan moet je je geld dus anders verdienen net als een goede gamer dat moet. En dat kan je ook kunst vinden.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:29 schreef Samzz het volgende:
[..]Mja, ik heb het nooit echt gesnapt.. Als je ziet hoe duur sommige kunstwerken verkocht worden, vraag ik me af waar die subsidie ooit voor nodig is
Ja, terwijl Haze, een andere wietsoort juist kaas genoemd wordt.quote:
Ik vind het prima om geld te verdienen met kunst. Maar als je voor een schilderij 5000 euro durft te vragen, vind ik niet dat je subsidie moet krijgenquote:Op donderdag 2 december 2010 18:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Precies. En eigenlijk is kunst helemaal niet bedoeld om winst te maken, dat is nu juist het mooie ervan. Dan moet je je geld dus anders verdienen net als een goede gamer dat moet. En dat kan je ook kunst vinden.
ja, je weet niet wat je mistquote:Op donderdag 2 december 2010 18:30 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik loop bullshit op te hangen. Heb het niet eens over je gehad met Mata..
Maar blijkbaar is er een foto..
Moeje hem es vertellen dat je je vinger in gesmolten kaarsvet kan doen, steeds opnieuw. Dan krijg je zo'n kaarsvet vingerhoed. Uren pret verzekerd!quote:Op donderdag 2 december 2010 18:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ken dat ja.
Ik heb een hele zooi "mooie" kaarsen waarvan ik nu zoiets heb van huppa op branden.
Maar daar zit hij nu elke avond mee te spelen. Ene in het andere gieten.
Dan weer een kaars dr in duwen want dan krijg je 2 vlammetjes
Dat soort shitEn nu ligt mijn hele kaarsenbord vol troep
Ze kunnen ermee door.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, je weet niet wat je mistniet waar mata?
maar je moet er wel van kunnen levenquote:Op donderdag 2 december 2010 18:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Precies. En eigenlijk is kunst helemaal niet bedoeld om winst te maken, dat is nu juist het mooie ervan. Dan moet je je geld dus anders verdienen net als een goede gamer dat moet. En dat kan je ook kunst vinden.
Ik ook niet nuquote:
Geen recht meer op studiefinanciering en daarnaast al een flinke studieschuld opgebouwd. Doorgaan met de opleiding was geen optie, twee keer m'n LIO (eindstage) niet gehaald, en die zou ik ook niet gaan halen, mocht ik het nog een keer willen proberen. Dat werd me heel erg duidelijk gemaakt. Jammer dat dat alleen niet eerder tijdens de opleiding aan het licht kwam. Hoewel zo'n studie natuurlijk je eigen verantwoordelijkheid is, vind ik dat mijn school daarin wel flink tekortgeschoten is. Dat had best eerder aan het licht kunnen komen. Maar goed, nogmaals, eigen verantwoordelijkheid. Ik dacht dat ik het wel kon halen, als ik maar doorzette. Bleek dus niet zo te zijn.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:28 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ahaa...en doorstuderen geen optie?
Daar heb ik het ook op gebaseerd; Cheese Haze. Heerlijk spul. Koop eigenlijk alleen Haze. Weet nog steeds niet wat nou het verschil is met "normale" wiet. Jij?quote:Op donderdag 2 december 2010 18:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, terwijl Haze, een andere wietsoort juist kaas genoemd wordt.
shhhht.. Dit was mn kans om m terug te pakkenquote:
De kroeg waar ik vroeger altijd kwam, ruimde preventief alle kaarsen als ik binnenkwam om die reden.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ken dat ja.
Ik heb een hele zooi "mooie" kaarsen waarvan ik nu zoiets heb van huppa op branden.
Maar daar zit hij nu elke avond mee te spelen. Ene in het andere gieten.
Dan weer een kaars dr in duwen want dan krijg je 2 vlammetjes
Dat soort shitEn nu ligt mijn hele kaarsenbord vol troep
Ow..waar? Kan haar niet vinden.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
opletten lamlul.. Ik zei het je net
Ik ook dan nietquote:Op donderdag 2 december 2010 18:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ook niet nuMorgen en zaterdag pas
Voor elk wat wilsquote:
Arme Samzzquote:
ik prik altijd gaatjes erin, of maak kuiltjes zodat het gaat stromenquote:Op donderdag 2 december 2010 18:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
De kroeg waar ik vroeger altijd kwam, ruimde preventief alle kaarsen als ik binnenkwam om die reden.
Zonde inderdaad, laten ze het geld maar aan iets beters besteden.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:34 schreef El_Matador het volgende:
http://www.nu.nl/politiek(...)rd-euro-duurder.html
Dit is dus zo'n voorbeeld van totaal weggegooid geld. En dom bovendien.
Nou, inderdaad... In plaats van dat ze dat geld nu gebruiken voor zorg en welzijn. Nee, straaljagertjes zijn veul stoerderquote:Op donderdag 2 december 2010 18:34 schreef El_Matador het volgende:
Haze is wiet met 20-25 procent meer THC dan normale wiet. Beetje zurig van smaak/geur vaak ook. Ik vind het iig niet zoveel aan.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daar heb ik het ook op gebaseerd; Cheese Haze. Heerlijk spul. Koop eigenlijk alleen Haze. Weet nog steeds niet wat nou het verschil is met "normale" wiet. Jij?
KLOON!quote:Op donderdag 2 december 2010 18:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik prik altijd gaatjes erin, of maak kuiltjes zodat het gaat stromen
lees maar terugquote:Op donderdag 2 december 2010 18:34 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ow..waar? Kan haar niet vinden.
Ik heb er toch geen tijd voor de komende wekenquote:
Kaas komt ook veel in de benamingen van wiet voor..bleuberry cheese e.d... en kaas klinkt gewoon lekker.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, terwijl Haze, een andere wietsoort juist kaas genoemd wordt.
Op hakken worden ze beterquote:Op donderdag 2 december 2010 18:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
shhhht.. Dit was mn kans om m terug te pakken
OMGquote:Op donderdag 2 december 2010 18:34 schreef El_Matador het volgende:
Eensch!quote:Op donderdag 2 december 2010 18:36 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Kaas komt ook veel in de benamingen van wiet voor..bleuberry cheese e.d... en kaas klinkt gewoon lekker.
Hij is nu niet thuis dus ik kan er even wat andere kaarsen bij zettenquote:Op donderdag 2 december 2010 18:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
De kroeg waar ik vroeger altijd kwam, ruimde preventief alle kaarsen als ik binnenkwam om die reden.
ik ben tot nu toe nog wel braaf van die groene kaars op die knalroze standaard afgebleven.. Die brand nog mooi uit zichzelfquote:
Ik weet anders van niks?quote:Op donderdag 2 december 2010 18:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb er toch geen tijd voor de komende wekenNou ja, ik heb wel 17 december een date
Ik blow al aardig wat jaar, maar ik heb nog nooit wiet met zo'n benaming meegemaakt.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:36 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Kaas komt ook veel in de benamingen van wiet voor..bleuberry cheese e.d... en kaas klinkt gewoon lekker.
Ja, stoerder zijn ze welquote:Op donderdag 2 december 2010 18:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, inderdaad... In plaats van dat ze dat geld nu gebruiken voor zorg en welzijn. Nee, straaljagertjes zijn veul stoerder
Ah dank je wel. Eindelijk weet ik meer.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Haze is wiet met 20-25 procent meer THC dan normale wiet. Beetje zurig van smaak/geur vaak ook. Ik vind het iig niet zoveel aan.
ja.. Doe maar zo. Die kan ik nu niet eens meer aan, al heb ik een schijt aan alles dagquote:
Ik vind er echt geen flikker aan, die straaljagers.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, stoerder zijn ze wel![]()
De 17e een date? Vertel?
quote:
Wow, waarom?quote:Op donderdag 2 december 2010 18:37 schreef Kluts het volgende:
Blowen, daar ga ik mee kappen in 2011.
Ik kom je binnenkort wel ff troosten kloonquote:Op donderdag 2 december 2010 18:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja.. Doe maar zo. Die kan ik nu niet eens meer aan, al heb ik een schijt aan alles dagik strompel momenteel een beetje
Ben er klaar mee. Ik blow inmiddels weer gewoon elke dag en in het weekend blow ik meer dan goed voor me is. Het heeft de afgelopen jaren mijn persoonlijkheid echt veranderd en dat wil ik eigenlijk niet meer. En ik moet van de gedachte af dat ik wel af en toe kan blowen, want ik kan toch geen maat houden.quote:
2 flessen ipv 3quote:Op donderdag 2 december 2010 18:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik ga misschien minderen met de cola..
ehhh.. Nee.. Toch niet
daarom ben ik heel gelukkig met mn dienst morgen.. Mag lekker op een karretje rondracenquote:Op donderdag 2 december 2010 18:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik kom je binnenkort wel ff troosten kloon
ik heb vandaag een toffe, doch oudere, film gezien..quote:Op donderdag 2 december 2010 18:40 schreef El_Matador het volgende:
Ik ga een filmpje kijken, maar de eeuwige vraag; welke.
Lost in Translation was in ieder geval een tip van niks. Saai langdradig verhaal met enkele leuke momentjes en een grappige kijk op Japan en het leven in het buitenland (herkenbaar). Maar veuls te saai.
Kip, wokgroenten, pittige curry en rijstquote:
Qua series moet je Breaking Bad eens downloaden.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:40 schreef El_Matador het volgende:
Ik ga een filmpje kijken, maar de eeuwige vraag; welke.
Lost in Translation was in ieder geval een tip van niks. Saai langdradig verhaal met enkele leuke momentjes en een grappige kijk op Japan en het leven in het buitenland (herkenbaar). Maar veuls te saai.
Ik snap je. Dan is het verstandig inderdaad om te stoppen.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ben er klaar mee. Ik blow inmiddels weer gewoon elke dag en in het weekend blow ik meer dan goed voor me is. Het heeft de afgelopen jaren mijn persoonlijkheid echt veranderd en dat wil ik eigenlijk niet meer. En ik moet van de gedachte af dat ik wel af en toe kan blowen, want ik kan toch geen maat houden.
kan dat? Pittig met een baby in de buik?quote:Op donderdag 2 december 2010 18:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Kip, wokgroenten, pittige curry en rijst
Ow..dat is inderdaad wel balen..quote:Op donderdag 2 december 2010 18:33 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
Geen recht meer op studiefinanciering en daarnaast al een flinke studieschuld opgebouwd. Doorgaan met de opleiding was geen optie, twee keer m'n LIO (eindstage) niet gehaald, en die zou ik ook niet gaan halen, mocht ik het nog een keer willen proberen. Dat werd me heel erg duidelijk gemaakt. Jammer dat dat alleen niet eerder tijdens de opleiding aan het licht kwam. Hoewel zo'n studie natuurlijk je eigen verantwoordelijkheid is, vind ik dat mijn school daarin wel flink tekortgeschoten is. Dat had best eerder aan het licht kunnen komen. Maar goed, nogmaals, eigen verantwoordelijkheid. Ik dacht dat ik het wel kon halen, als ik maar doorzette. Bleek dus niet zo te zijn.
Ik zou op dit moment best weer willen gaan studeren, alleen gaat dat dus niet vanwege de financiën.
Kijk, dat zijn tips waar ik iets aan heb.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb vandaag een toffe, doch oudere, film gezien..
Flawless met Robert deNiro
Ja hoor, niet TE extreem, maar het kan best.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kan dat? Pittig met een baby in de buik?
vraag ik me plotseling af..
Dat klinkt heerlijk!quote:Op donderdag 2 december 2010 18:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Kip, wokgroenten, pittige curry en rijst
ik weet zeker dat ik niet verslaafd ben aan kaasquote:Op donderdag 2 december 2010 18:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik snap je. Dan is het verstandig inderdaad om te stoppen.
Ik blow ook ongeveer elke dag en het is verslavend, maar ik heb het pas eigenlijk dit jaar echt ontdekt (de eerste keer dat ik voor mezelf wiet kocht was in maart). Ik ga er dus nog even van genieten.
Liever stop ik met roken; zinloos je longen bevuilen voor een miniem effect, terwijl blowen veel lekkerder is.
En mama met kanker is natuurlijk ook een motivatie
Stoppen met roken is de volgende stap. Voor als ik ooit aan koters begin.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik blow ook ongeveer elke dag en het is verslavend, maar ik heb het pas eigenlijk dit jaar echt ontdekt (de eerste keer dat ik voor mezelf wiet kocht was in maart). Ik ga er dus nog even van genieten.
Liever stop ik met roken; zinloos je longen bevuilen voor een miniem effect, terwijl blowen veel lekkerder is.
Oh, hoe is die? Ik heb alleen het boek gelezen namelijk en die vond ik erg goedquote:Op donderdag 2 december 2010 18:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn tips waar ik iets aan heb.
Wellicht wordt het Christiane F. vanaaf
Alles kann, nichts mussquote:Op donderdag 2 december 2010 18:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
In maart pas? Dacht dat je al jaren blowde..quote:Op donderdag 2 december 2010 18:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Met borstvoeding wat lastiger.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die is zo mooiquote:Op donderdag 2 december 2010 18:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn tips waar ik iets aan heb.
Wellicht wordt het Christiane F. vanaaf
quote:Op donderdag 2 december 2010 18:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind er echt geen flikker aan, die straaljagers.
Ja, weet ik nog niet natuurlijkquote:Op donderdag 2 december 2010 18:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, hoe is die? Ik heb alleen het boek gelezen namelijk en die vond ik erg goed
Ja das geen probleem! Das ook bijna het enige waar ik geen maagzuur van krijgquote:Op donderdag 2 december 2010 18:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Kon toch zijn dat je 'm nog een keer ging kijkenquote:Op donderdag 2 december 2010 18:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, weet ik nog niet natuurlijk
Blonde doosch!
oh.. Oke..quote:Op donderdag 2 december 2010 18:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja hoor, niet TE extreem, maar het kan best.
Maar nu lees ik dit. Lijkt de film op het boek?quote:Op donderdag 2 december 2010 18:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die is zo mooi
heel indrukwekkend
Ik blowde eens per maand op feestjes, maar nooit veel en voelde ook nooit zoveel. Nu ik de Haze ontdekt heb, stoned film kijken en seksen op kaas, is het een ander verhaal.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:44 schreef Boudibou het volgende:
[..]
In maart pas? Dacht dat je al jaren blowde..
Tja..ik kan best kappen met roken, maar het is wel ff quality-time met jezelf
Dan moet je de Moeder van David S. en het verrotte leven van Floortje Bloem ook eens lezen, dat vind je denk ik wel wat.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar nu lees ik dit. Lijkt de film op het boek?
Ik denk dat ik 'm maar eens ga regelen... Boek was enorm indrukwekkend
lijkt me toch wel een hel dat zwanger zijn..quote:Op donderdag 2 december 2010 18:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja das geen probleem! Das ook bijna het enige waar ik geen maagzuur van krijg
boek nooit gelezenquote:Op donderdag 2 december 2010 18:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar nu lees ik dit. Lijkt de film op het boek?
Ik denk dat ik 'm maar eens ga regelen... Boek was enorm indrukwekkend
Die laatste is idd een goed boek. En ik lees bijna niks.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan moet je de Moeder van David S. en het verrotte leven van Floortje Bloem ook eens lezen, dat vind je denk ik wel wat.
Als het teveel is komt het er toch weer uitquote:Op donderdag 2 december 2010 18:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oh.. Oke..
als ik ooit zwanger word moet ik dus zwaar minderen met de sambal.. Ik heb momenteel een extreem heet moment
Zo heb ik ook gestudeerd. Ik keek gewoon de films.quote:
die zijn idd heel goedquote:Op donderdag 2 december 2010 18:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan moet je de Moeder van David S. en het verrotte leven van Floortje Bloem ook eens lezen, dat vind je denk ik wel wat.
Ik mag niet zeiken nu ik eindelijk zwanger ben, maar leuk vind ik het niet.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
lijkt me toch wel een hel dat zwanger zijn..![]()
Heerlijk ook wel. Maar vooral een hel
Ik ben niet echt ontevreden met het vroeg beginnen. Het heeft school aanzienlijk draaglijker gemaakt.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik blowde eens per maand op feestjes, maar nooit veel en voelde ook nooit zoveel. Nu ik de Haze ontdekt heb, stoned film kijken en seksen op kaas, is het een ander verhaal.
Ik ben wel blij dat ik het niet ontdekt heb toen ik 16 was. Dan was ik echt niet zo ver gekomen als nu. Ben zo lui als een natte krant.
Toscaquote:Op donderdag 2 december 2010 18:46 schreef JoeBravo het volgende:
iemand tips voor een beetje toegankelijke klassieke muziek?
Bosquote:
ik heb nooit geleerd voor school.. Als ik aan het 'leren' was, was ik een boek aan het lezen of films aan het kijkenquote:Op donderdag 2 december 2010 18:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zo heb ik ook gestudeerd. Ik keek gewoon de films.![]()
Ik heb ze beiden al gelezen toen ik een jaar of 12 was, echt indrukwekkend vond ik ze toen.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die laatste is idd een goed boek. En ik lees bijna niks.
Neophytequote:Op donderdag 2 december 2010 18:46 schreef JoeBravo het volgende:
De leskwaliteit hield te wensen over, maar HBO is toch vooral veel zelf doen, dus dat was het probleem niet. Ik vond de begeleiding zwaar tekort schieten. Stagebegeleiding liet te wensen over, de ene persoon was erg positief, terwijl de ander je de grond in trapt, zo ongenuanceerd en rauw, zonder enige opbouw. Dat was gewoon niet goed op elkaar afgestemd en ronduit slecht te noemen.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:42 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ow..dat is inderdaad wel balen..
Maar tekortschoten in leskwaliteit of begeleiding?
En het is inderdaad moeilijk wanneer je geen stufi meer ontvangt. Bij duo lenen tegen een lage rente kan, maar zoals je zelf zegt heb je al wat openstaan en ik begrijp dat je geen zin hebt om dat hoger te laten worden.
Misschien inderdaad bij een ander bedrijf/winkel een interne opleiding of een regeking waarbij ze voor je studiekosten op willen draaien..
hoe lang nu nog?quote:Op donderdag 2 december 2010 18:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik mag niet zeiken nu ik eindelijk zwanger ben, maar leuk vind ik het niet.
Ik kan niet wachten tot ik mijn pittige tante in de armen heb
Moeder van David S. heb ik gelezen, goed boek inderdaad. Die laatste ken ik niet, die ga ik opzoekenquote:Op donderdag 2 december 2010 18:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ook. Ik zat altijd de 2 uur op mijn kamer die mijn ouders als standaard huiswerktijd hadden begrepen van school.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb nooit geleerd voor school.. Als ik aan het 'leren' was, was ik een boek aan het lezen of films aan het kijken
quote:
quote:
Is net als David S ook van Yvonne Keuls.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moeder van David S. heb ik gelezen, goed boek inderdaad. Die laatste ken ik niet, die ga ik opzoeken
Ik heb vanaf het begin nooit aan die 2 uur voldaan, maximaal een half uurtje. Dus mijn ouders dachten dat dat heel normaal was.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ook. Ik zat altijd de 2 uur op mijn kamer die mijn ouders als standaard huiswerktijd hadden begrepen van school.
De enige periode dat ik echt geblokt heb, heeft 2 maanden geduurd. Ik kan die woordenrijtjes van toen nu nog opdreunen.
Oh, top. Bedankt voor de tipquote:Op donderdag 2 december 2010 18:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Is net als David S ook van Yvonne Keuls.
Ik ben net over de helftquote:
Ja, die zijn goed inderdaad!quote:Op donderdag 2 december 2010 18:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vivaldi?quote:Op donderdag 2 december 2010 18:46 schreef JoeBravo het volgende:
Zo was ik ook. Toen ik moest leren voor mijn eindexamen heb ik mezelf leren jongleren en mijn dartkwaliteiten verhoogd. Ook nuttig.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ook. Ik zat altijd de 2 uur op mijn kamer die mijn ouders als standaard huiswerktijd hadden begrepen van school.
De enige periode dat ik echt geblokt heb, heeft 2 maanden geduurd. Ik kan die woordenrijtjes van toen nu nog opdreunen.
het klinkt heel erg, maar ik kan niet lerenquote:Op donderdag 2 december 2010 18:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Morgen! Maar ik ga niet! Niet goed voor de babyquote:
Veel luie mensen zijn intelligentquote:Op donderdag 2 december 2010 18:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb vanaf het begin nooit aan die 2 uur voldaan, maximaal een half uurtje. Dus mijn ouders dachten dat dat heel normaal was.
en je buik?quote:Op donderdag 2 december 2010 18:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben net over de helft
Morgen ben ik 21 weken. Dus nog 19 weken te gaan
Schuldigquote:Op donderdag 2 december 2010 18:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Veel luie mensen zijn intelligent
Dan kan je je dat permitteren.
Theorie kan ik ook niks mee. Pas bij praktijk ga ik het leuk vinden en dus begrijpen. Gelukkig heb ik een van de meest praktische studies gedaan die er isquote:Op donderdag 2 december 2010 18:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
het klinkt heel erg, maar ik kan niet leren
ik weet niet hoe het moet
tenminste.. Theoretisch..
Ik heb altijd redelijk goede cijfers gehaald.. Ben met 2 x 8 en de rest 7 van de middelbare afgegaan.. Vond ik al heel wat
laat dat nou net datgene zijn waar ik al net mee begonnen wasquote:Op donderdag 2 december 2010 18:53 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
Vivaldi?
(Ben er niet zo heel erg in thuis, maar volgens mij is dat vrij licht en toegankelijk)
Die zit erquote:
Kom op mensen!! KOPEN DIE KAARTEN!!quote:Justin Bieber komt op 27 maart 2011 voor een optreden naar Ahoy Rotterdam. Het tieneridool en de grote winnaar American Music Awards komt voor de eerste keer voor een concert naar Nederland.
De kaartverkoop voor Justin Bieber start op zaterdag 4 december om 9 uur. De verkoop voor dit concert verloopt via www.eventim.nl, 0900-1330 (¤0,45 p/m) en via de VVV Ticketpoints.
Met maar liefst 4 Awards werd hij vorige week onderscheiden tijdens de American Music Awards: favoriete artiest, favoriete pop/rock Album, favoriete pop/rock zanger en beste nieuwkomer. Begin november viel hem tijdens de MTV European Music Awards al de eer te beurt om uitgeroepen te worden tot de beste Mannelijke Artiest en beste Push Act. Justin Bieber is misschien wel dé tienersensatie van de eeuw, want zijn populariteit lijkt geen grenzen te kennen.
Dat siert je.quote:
Nog niet als ik geld toe zou krijgenquote:Op donderdag 2 december 2010 18:56 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Kom op mensen!! KOPEN DIE KAARTEN!!
Barbquote:
Tjah,,dat het HBO een ongeregelde bende is, is helaas al langer duidelijk..kan je helaas niets aan doen.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:50 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
De leskwaliteit hield te wensen over, maar HBO is toch vooral veel zelf doen, dus dat was het probleem niet. Ik vond de begeleiding zwaar tekort schieten. Stagebegeleiding liet te wensen over, de ene persoon was erg positief, terwijl de ander je de grond in trapt, zo ongenuanceerd en rauw, zonder enige opbouw. Dat was gewoon niet goed op elkaar afgestemd en ronduit slecht te noemen.
Aan de andere kant weet ik dat ik ook gewoon niet goed genoeg was, dat begin ik meer en meer in te zien. Dus het komt van beide kanten. Maar als de begeleiding beter was geweest, was ik waarschijnlijk veel en veel eerder gestopt, omdat het me dan duidelijk was geworden dat dit beroep dan toch niks voor mij zou zijn.
Ik heb inderdaad het een en ander openstaan qua schuld, en dat wil ik niet op laten lopen. Ik vind het zelf al veel te veel.
Vandaar dat mijn voorkeur ook uitgaat naar een bedrijf met een (interne) opleiding. Toch weer 'studeren' en dan tegelijkertijd verdienen/studieschuld aflossen.
Ik moet nu naar de toekomst kijken, maar het is vrij lastig zoals gezegd.
Begin januari gestopt met de studie, een paar (tijdelijke) baantjes gehad en op dit moment werkloos. En twee weken geleden vertelde m'n vriendin dat ze het niet meer zag zitten in onze relatie, dus dat is nu ook over.
Ik ben echt toe aan 2011...
Nog nooit van gehoordquote:Op donderdag 2 december 2010 18:56 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Kom op mensen!! KOPEN DIE KAARTEN!!
Puccini, Mozart, Boccherini....quote:Op donderdag 2 december 2010 18:56 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
laat dat nou net datgene zijn waar ik al net mee begonnen was
Dan had ik dus wel gelijkquote:Op donderdag 2 december 2010 18:56 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
laat dat nou net datgene zijn waar ik al net mee begonnen was
vroeger (voor ik ging blowen en zuipen) had ik een extreem goed fotografisch geheugen.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Theorie kan ik ook niks mee. Pas bij praktijk ga ik het leuk vinden en dus begrijpen. Gelukkig heb ik een van de meest praktische studies gedaan die er is
Ik snapte mijn vriendinnen die hele dagen zaten te leren nooit. Helemaal rond de examens, wat voor mij de meest relaxte tijd ooit was, was voor hun zo hard werken. En dan nog haalde ze het maar net.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Veel luie mensen zijn intelligent
Dan kan je je dat permitteren.
Beterquote:Op donderdag 2 december 2010 18:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
BarbJa ik ben weer in goede dan vandaag
idem. behalve het praktische studie dan. Het uiteindelijke werk is me veel te repetetief, kan ik ook niks mee. En nu loop ik tegen het iets ander willen leren probleem aan: ik kan niet lerenquote:Op donderdag 2 december 2010 18:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Theorie kan ik ook niks mee. Pas bij praktijk ga ik het leuk vinden en dus begrijpen. Gelukkig heb ik een van de meest praktische studies gedaan die er is
quote:Op donderdag 2 december 2010 18:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord
In Qontrol gaat niet door. Door de BTW-verhoging. Maar itt babs loop ik daar niet over te janken
Zorgt wel dat hij het beste van de Nederlandsche cultuur meekrijgt..misschien zit een pepernoot kraken er ook wel inquote:Op donderdag 2 december 2010 18:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Morgen! Maar ik ga niet! Niet goed voor de baby
Leren voor examensquote:Op donderdag 2 december 2010 18:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik snapte mijn vriendinnen die hele dagen zaten te leren nooit. Helemaal rond de examens, wat voor mij de meest relaxte tijd ooit was, was voor hun zo hard werken. En dan nog haalde ze het maar net.
Dat geheugen heb ik ook, nu ook minder dan vroeger.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
vroeger (voor ik ging blowen en zuipen) had ik een extreem goed fotografisch geheugen.
Dan zag ik het boek voor me terwijl ik de toets maakte..
Later is dat weggegaan..
Nu.. Ik kan zelfs niet eens mn bromfietscertificaat krijgen
ik snap gewoon echt niet HOE je moet leren.. Je kan het me uitleggen, maar ik kan dat niet toepassen op een boek
Zij. Het word een meisje.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:59 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Zorgt wel dat hij het beste van de Nederlandsche cultuur meekrijgt..misschien zit een pepernoot kraken er ook wel in
Een strakstaande foetus/baby...hoe vet
Ik moet echt geen vader worden..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |