Ik vind er echt geen flikker aan, die straaljagers.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, stoerder zijn ze wel![]()
De 17e een date? Vertel?
quote:
Wow, waarom?quote:Op donderdag 2 december 2010 18:37 schreef Kluts het volgende:
Blowen, daar ga ik mee kappen in 2011.
Ik kom je binnenkort wel ff troosten kloonquote:Op donderdag 2 december 2010 18:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja.. Doe maar zo. Die kan ik nu niet eens meer aan, al heb ik een schijt aan alles dagik strompel momenteel een beetje
Ben er klaar mee. Ik blow inmiddels weer gewoon elke dag en in het weekend blow ik meer dan goed voor me is. Het heeft de afgelopen jaren mijn persoonlijkheid echt veranderd en dat wil ik eigenlijk niet meer. En ik moet van de gedachte af dat ik wel af en toe kan blowen, want ik kan toch geen maat houden.quote:
2 flessen ipv 3quote:Op donderdag 2 december 2010 18:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik ga misschien minderen met de cola..
ehhh.. Nee.. Toch niet
daarom ben ik heel gelukkig met mn dienst morgen.. Mag lekker op een karretje rondracenquote:Op donderdag 2 december 2010 18:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik kom je binnenkort wel ff troosten kloon
ik heb vandaag een toffe, doch oudere, film gezien..quote:Op donderdag 2 december 2010 18:40 schreef El_Matador het volgende:
Ik ga een filmpje kijken, maar de eeuwige vraag; welke.
Lost in Translation was in ieder geval een tip van niks. Saai langdradig verhaal met enkele leuke momentjes en een grappige kijk op Japan en het leven in het buitenland (herkenbaar). Maar veuls te saai.
Kip, wokgroenten, pittige curry en rijstquote:
Qua series moet je Breaking Bad eens downloaden.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:40 schreef El_Matador het volgende:
Ik ga een filmpje kijken, maar de eeuwige vraag; welke.
Lost in Translation was in ieder geval een tip van niks. Saai langdradig verhaal met enkele leuke momentjes en een grappige kijk op Japan en het leven in het buitenland (herkenbaar). Maar veuls te saai.
Ik snap je. Dan is het verstandig inderdaad om te stoppen.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ben er klaar mee. Ik blow inmiddels weer gewoon elke dag en in het weekend blow ik meer dan goed voor me is. Het heeft de afgelopen jaren mijn persoonlijkheid echt veranderd en dat wil ik eigenlijk niet meer. En ik moet van de gedachte af dat ik wel af en toe kan blowen, want ik kan toch geen maat houden.
kan dat? Pittig met een baby in de buik?quote:Op donderdag 2 december 2010 18:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Kip, wokgroenten, pittige curry en rijst
Ow..dat is inderdaad wel balen..quote:Op donderdag 2 december 2010 18:33 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
Geen recht meer op studiefinanciering en daarnaast al een flinke studieschuld opgebouwd. Doorgaan met de opleiding was geen optie, twee keer m'n LIO (eindstage) niet gehaald, en die zou ik ook niet gaan halen, mocht ik het nog een keer willen proberen. Dat werd me heel erg duidelijk gemaakt. Jammer dat dat alleen niet eerder tijdens de opleiding aan het licht kwam. Hoewel zo'n studie natuurlijk je eigen verantwoordelijkheid is, vind ik dat mijn school daarin wel flink tekortgeschoten is. Dat had best eerder aan het licht kunnen komen. Maar goed, nogmaals, eigen verantwoordelijkheid. Ik dacht dat ik het wel kon halen, als ik maar doorzette. Bleek dus niet zo te zijn.
Ik zou op dit moment best weer willen gaan studeren, alleen gaat dat dus niet vanwege de financiën.
Kijk, dat zijn tips waar ik iets aan heb.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb vandaag een toffe, doch oudere, film gezien..
Flawless met Robert deNiro
Ja hoor, niet TE extreem, maar het kan best.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kan dat? Pittig met een baby in de buik?
vraag ik me plotseling af..
Dat klinkt heerlijk!quote:Op donderdag 2 december 2010 18:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Kip, wokgroenten, pittige curry en rijst
ik weet zeker dat ik niet verslaafd ben aan kaasquote:Op donderdag 2 december 2010 18:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik snap je. Dan is het verstandig inderdaad om te stoppen.
Ik blow ook ongeveer elke dag en het is verslavend, maar ik heb het pas eigenlijk dit jaar echt ontdekt (de eerste keer dat ik voor mezelf wiet kocht was in maart). Ik ga er dus nog even van genieten.
Liever stop ik met roken; zinloos je longen bevuilen voor een miniem effect, terwijl blowen veel lekkerder is.
En mama met kanker is natuurlijk ook een motivatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |