Ik vind er echt geen flikker aan, die straaljagers.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, stoerder zijn ze wel![]()
De 17e een date? Vertel?
quote:
Wow, waarom?quote:Op donderdag 2 december 2010 18:37 schreef Kluts het volgende:
Blowen, daar ga ik mee kappen in 2011.
Ik kom je binnenkort wel ff troosten kloonquote:Op donderdag 2 december 2010 18:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja.. Doe maar zo. Die kan ik nu niet eens meer aan, al heb ik een schijt aan alles dagik strompel momenteel een beetje
Ben er klaar mee. Ik blow inmiddels weer gewoon elke dag en in het weekend blow ik meer dan goed voor me is. Het heeft de afgelopen jaren mijn persoonlijkheid echt veranderd en dat wil ik eigenlijk niet meer. En ik moet van de gedachte af dat ik wel af en toe kan blowen, want ik kan toch geen maat houden.quote:
2 flessen ipv 3quote:Op donderdag 2 december 2010 18:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik ga misschien minderen met de cola..
ehhh.. Nee.. Toch niet
daarom ben ik heel gelukkig met mn dienst morgen.. Mag lekker op een karretje rondracenquote:Op donderdag 2 december 2010 18:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik kom je binnenkort wel ff troosten kloon
ik heb vandaag een toffe, doch oudere, film gezien..quote:Op donderdag 2 december 2010 18:40 schreef El_Matador het volgende:
Ik ga een filmpje kijken, maar de eeuwige vraag; welke.
Lost in Translation was in ieder geval een tip van niks. Saai langdradig verhaal met enkele leuke momentjes en een grappige kijk op Japan en het leven in het buitenland (herkenbaar). Maar veuls te saai.
Kip, wokgroenten, pittige curry en rijstquote:
Qua series moet je Breaking Bad eens downloaden.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:40 schreef El_Matador het volgende:
Ik ga een filmpje kijken, maar de eeuwige vraag; welke.
Lost in Translation was in ieder geval een tip van niks. Saai langdradig verhaal met enkele leuke momentjes en een grappige kijk op Japan en het leven in het buitenland (herkenbaar). Maar veuls te saai.
Ik snap je. Dan is het verstandig inderdaad om te stoppen.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ben er klaar mee. Ik blow inmiddels weer gewoon elke dag en in het weekend blow ik meer dan goed voor me is. Het heeft de afgelopen jaren mijn persoonlijkheid echt veranderd en dat wil ik eigenlijk niet meer. En ik moet van de gedachte af dat ik wel af en toe kan blowen, want ik kan toch geen maat houden.
kan dat? Pittig met een baby in de buik?quote:Op donderdag 2 december 2010 18:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Kip, wokgroenten, pittige curry en rijst
Ow..dat is inderdaad wel balen..quote:Op donderdag 2 december 2010 18:33 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
Geen recht meer op studiefinanciering en daarnaast al een flinke studieschuld opgebouwd. Doorgaan met de opleiding was geen optie, twee keer m'n LIO (eindstage) niet gehaald, en die zou ik ook niet gaan halen, mocht ik het nog een keer willen proberen. Dat werd me heel erg duidelijk gemaakt. Jammer dat dat alleen niet eerder tijdens de opleiding aan het licht kwam. Hoewel zo'n studie natuurlijk je eigen verantwoordelijkheid is, vind ik dat mijn school daarin wel flink tekortgeschoten is. Dat had best eerder aan het licht kunnen komen. Maar goed, nogmaals, eigen verantwoordelijkheid. Ik dacht dat ik het wel kon halen, als ik maar doorzette. Bleek dus niet zo te zijn.
Ik zou op dit moment best weer willen gaan studeren, alleen gaat dat dus niet vanwege de financiën.
Kijk, dat zijn tips waar ik iets aan heb.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb vandaag een toffe, doch oudere, film gezien..
Flawless met Robert deNiro
Ja hoor, niet TE extreem, maar het kan best.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kan dat? Pittig met een baby in de buik?
vraag ik me plotseling af..
Dat klinkt heerlijk!quote:Op donderdag 2 december 2010 18:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Kip, wokgroenten, pittige curry en rijst
ik weet zeker dat ik niet verslaafd ben aan kaasquote:Op donderdag 2 december 2010 18:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik snap je. Dan is het verstandig inderdaad om te stoppen.
Ik blow ook ongeveer elke dag en het is verslavend, maar ik heb het pas eigenlijk dit jaar echt ontdekt (de eerste keer dat ik voor mezelf wiet kocht was in maart). Ik ga er dus nog even van genieten.
Liever stop ik met roken; zinloos je longen bevuilen voor een miniem effect, terwijl blowen veel lekkerder is.
En mama met kanker is natuurlijk ook een motivatie
Stoppen met roken is de volgende stap. Voor als ik ooit aan koters begin.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik blow ook ongeveer elke dag en het is verslavend, maar ik heb het pas eigenlijk dit jaar echt ontdekt (de eerste keer dat ik voor mezelf wiet kocht was in maart). Ik ga er dus nog even van genieten.
Liever stop ik met roken; zinloos je longen bevuilen voor een miniem effect, terwijl blowen veel lekkerder is.
Oh, hoe is die? Ik heb alleen het boek gelezen namelijk en die vond ik erg goedquote:Op donderdag 2 december 2010 18:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn tips waar ik iets aan heb.
Wellicht wordt het Christiane F. vanaaf
Alles kann, nichts mussquote:Op donderdag 2 december 2010 18:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
In maart pas? Dacht dat je al jaren blowde..quote:Op donderdag 2 december 2010 18:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Met borstvoeding wat lastiger.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die is zo mooiquote:Op donderdag 2 december 2010 18:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn tips waar ik iets aan heb.
Wellicht wordt het Christiane F. vanaaf
quote:Op donderdag 2 december 2010 18:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind er echt geen flikker aan, die straaljagers.
Ja, weet ik nog niet natuurlijkquote:Op donderdag 2 december 2010 18:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, hoe is die? Ik heb alleen het boek gelezen namelijk en die vond ik erg goed
Ja das geen probleem! Das ook bijna het enige waar ik geen maagzuur van krijgquote:Op donderdag 2 december 2010 18:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Kon toch zijn dat je 'm nog een keer ging kijkenquote:Op donderdag 2 december 2010 18:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, weet ik nog niet natuurlijk
Blonde doosch!
oh.. Oke..quote:Op donderdag 2 december 2010 18:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja hoor, niet TE extreem, maar het kan best.
Maar nu lees ik dit. Lijkt de film op het boek?quote:Op donderdag 2 december 2010 18:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die is zo mooi
heel indrukwekkend
Ik blowde eens per maand op feestjes, maar nooit veel en voelde ook nooit zoveel. Nu ik de Haze ontdekt heb, stoned film kijken en seksen op kaas, is het een ander verhaal.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:44 schreef Boudibou het volgende:
[..]
In maart pas? Dacht dat je al jaren blowde..
Tja..ik kan best kappen met roken, maar het is wel ff quality-time met jezelf
Dan moet je de Moeder van David S. en het verrotte leven van Floortje Bloem ook eens lezen, dat vind je denk ik wel wat.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar nu lees ik dit. Lijkt de film op het boek?
Ik denk dat ik 'm maar eens ga regelen... Boek was enorm indrukwekkend
lijkt me toch wel een hel dat zwanger zijn..quote:Op donderdag 2 december 2010 18:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja das geen probleem! Das ook bijna het enige waar ik geen maagzuur van krijg
boek nooit gelezenquote:Op donderdag 2 december 2010 18:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar nu lees ik dit. Lijkt de film op het boek?
Ik denk dat ik 'm maar eens ga regelen... Boek was enorm indrukwekkend
Die laatste is idd een goed boek. En ik lees bijna niks.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan moet je de Moeder van David S. en het verrotte leven van Floortje Bloem ook eens lezen, dat vind je denk ik wel wat.
Als het teveel is komt het er toch weer uitquote:Op donderdag 2 december 2010 18:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oh.. Oke..
als ik ooit zwanger word moet ik dus zwaar minderen met de sambal.. Ik heb momenteel een extreem heet moment
Zo heb ik ook gestudeerd. Ik keek gewoon de films.quote:
die zijn idd heel goedquote:Op donderdag 2 december 2010 18:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan moet je de Moeder van David S. en het verrotte leven van Floortje Bloem ook eens lezen, dat vind je denk ik wel wat.
Ik mag niet zeiken nu ik eindelijk zwanger ben, maar leuk vind ik het niet.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
lijkt me toch wel een hel dat zwanger zijn..![]()
Heerlijk ook wel. Maar vooral een hel
Ik ben niet echt ontevreden met het vroeg beginnen. Het heeft school aanzienlijk draaglijker gemaakt.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik blowde eens per maand op feestjes, maar nooit veel en voelde ook nooit zoveel. Nu ik de Haze ontdekt heb, stoned film kijken en seksen op kaas, is het een ander verhaal.
Ik ben wel blij dat ik het niet ontdekt heb toen ik 16 was. Dan was ik echt niet zo ver gekomen als nu. Ben zo lui als een natte krant.
Toscaquote:Op donderdag 2 december 2010 18:46 schreef JoeBravo het volgende:
iemand tips voor een beetje toegankelijke klassieke muziek?
Bosquote:
ik heb nooit geleerd voor school.. Als ik aan het 'leren' was, was ik een boek aan het lezen of films aan het kijkenquote:Op donderdag 2 december 2010 18:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zo heb ik ook gestudeerd. Ik keek gewoon de films.![]()
Ik heb ze beiden al gelezen toen ik een jaar of 12 was, echt indrukwekkend vond ik ze toen.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die laatste is idd een goed boek. En ik lees bijna niks.
Neophytequote:Op donderdag 2 december 2010 18:46 schreef JoeBravo het volgende:
De leskwaliteit hield te wensen over, maar HBO is toch vooral veel zelf doen, dus dat was het probleem niet. Ik vond de begeleiding zwaar tekort schieten. Stagebegeleiding liet te wensen over, de ene persoon was erg positief, terwijl de ander je de grond in trapt, zo ongenuanceerd en rauw, zonder enige opbouw. Dat was gewoon niet goed op elkaar afgestemd en ronduit slecht te noemen.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:42 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ow..dat is inderdaad wel balen..
Maar tekortschoten in leskwaliteit of begeleiding?
En het is inderdaad moeilijk wanneer je geen stufi meer ontvangt. Bij duo lenen tegen een lage rente kan, maar zoals je zelf zegt heb je al wat openstaan en ik begrijp dat je geen zin hebt om dat hoger te laten worden.
Misschien inderdaad bij een ander bedrijf/winkel een interne opleiding of een regeking waarbij ze voor je studiekosten op willen draaien..
hoe lang nu nog?quote:Op donderdag 2 december 2010 18:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik mag niet zeiken nu ik eindelijk zwanger ben, maar leuk vind ik het niet.
Ik kan niet wachten tot ik mijn pittige tante in de armen heb
Moeder van David S. heb ik gelezen, goed boek inderdaad. Die laatste ken ik niet, die ga ik opzoekenquote:Op donderdag 2 december 2010 18:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ook. Ik zat altijd de 2 uur op mijn kamer die mijn ouders als standaard huiswerktijd hadden begrepen van school.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb nooit geleerd voor school.. Als ik aan het 'leren' was, was ik een boek aan het lezen of films aan het kijken
quote:
quote:
Is net als David S ook van Yvonne Keuls.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moeder van David S. heb ik gelezen, goed boek inderdaad. Die laatste ken ik niet, die ga ik opzoeken
Ik heb vanaf het begin nooit aan die 2 uur voldaan, maximaal een half uurtje. Dus mijn ouders dachten dat dat heel normaal was.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ook. Ik zat altijd de 2 uur op mijn kamer die mijn ouders als standaard huiswerktijd hadden begrepen van school.
De enige periode dat ik echt geblokt heb, heeft 2 maanden geduurd. Ik kan die woordenrijtjes van toen nu nog opdreunen.
Oh, top. Bedankt voor de tipquote:Op donderdag 2 december 2010 18:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Is net als David S ook van Yvonne Keuls.
Ik ben net over de helftquote:
Ja, die zijn goed inderdaad!quote:Op donderdag 2 december 2010 18:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vivaldi?quote:Op donderdag 2 december 2010 18:46 schreef JoeBravo het volgende:
Zo was ik ook. Toen ik moest leren voor mijn eindexamen heb ik mezelf leren jongleren en mijn dartkwaliteiten verhoogd. Ook nuttig.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ook. Ik zat altijd de 2 uur op mijn kamer die mijn ouders als standaard huiswerktijd hadden begrepen van school.
De enige periode dat ik echt geblokt heb, heeft 2 maanden geduurd. Ik kan die woordenrijtjes van toen nu nog opdreunen.
het klinkt heel erg, maar ik kan niet lerenquote:Op donderdag 2 december 2010 18:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Morgen! Maar ik ga niet! Niet goed voor de babyquote:
Veel luie mensen zijn intelligentquote:Op donderdag 2 december 2010 18:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb vanaf het begin nooit aan die 2 uur voldaan, maximaal een half uurtje. Dus mijn ouders dachten dat dat heel normaal was.
en je buik?quote:Op donderdag 2 december 2010 18:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben net over de helft
Morgen ben ik 21 weken. Dus nog 19 weken te gaan
Schuldigquote:Op donderdag 2 december 2010 18:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Veel luie mensen zijn intelligent
Dan kan je je dat permitteren.
Theorie kan ik ook niks mee. Pas bij praktijk ga ik het leuk vinden en dus begrijpen. Gelukkig heb ik een van de meest praktische studies gedaan die er isquote:Op donderdag 2 december 2010 18:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
het klinkt heel erg, maar ik kan niet leren
ik weet niet hoe het moet
tenminste.. Theoretisch..
Ik heb altijd redelijk goede cijfers gehaald.. Ben met 2 x 8 en de rest 7 van de middelbare afgegaan.. Vond ik al heel wat
laat dat nou net datgene zijn waar ik al net mee begonnen wasquote:Op donderdag 2 december 2010 18:53 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
Vivaldi?
(Ben er niet zo heel erg in thuis, maar volgens mij is dat vrij licht en toegankelijk)
Die zit erquote:
Kom op mensen!! KOPEN DIE KAARTEN!!quote:Justin Bieber komt op 27 maart 2011 voor een optreden naar Ahoy Rotterdam. Het tieneridool en de grote winnaar American Music Awards komt voor de eerste keer voor een concert naar Nederland.
De kaartverkoop voor Justin Bieber start op zaterdag 4 december om 9 uur. De verkoop voor dit concert verloopt via www.eventim.nl, 0900-1330 (¤0,45 p/m) en via de VVV Ticketpoints.
Met maar liefst 4 Awards werd hij vorige week onderscheiden tijdens de American Music Awards: favoriete artiest, favoriete pop/rock Album, favoriete pop/rock zanger en beste nieuwkomer. Begin november viel hem tijdens de MTV European Music Awards al de eer te beurt om uitgeroepen te worden tot de beste Mannelijke Artiest en beste Push Act. Justin Bieber is misschien wel dé tienersensatie van de eeuw, want zijn populariteit lijkt geen grenzen te kennen.
Dat siert je.quote:
Nog niet als ik geld toe zou krijgenquote:Op donderdag 2 december 2010 18:56 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Kom op mensen!! KOPEN DIE KAARTEN!!
Barbquote:
Tjah,,dat het HBO een ongeregelde bende is, is helaas al langer duidelijk..kan je helaas niets aan doen.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:50 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
De leskwaliteit hield te wensen over, maar HBO is toch vooral veel zelf doen, dus dat was het probleem niet. Ik vond de begeleiding zwaar tekort schieten. Stagebegeleiding liet te wensen over, de ene persoon was erg positief, terwijl de ander je de grond in trapt, zo ongenuanceerd en rauw, zonder enige opbouw. Dat was gewoon niet goed op elkaar afgestemd en ronduit slecht te noemen.
Aan de andere kant weet ik dat ik ook gewoon niet goed genoeg was, dat begin ik meer en meer in te zien. Dus het komt van beide kanten. Maar als de begeleiding beter was geweest, was ik waarschijnlijk veel en veel eerder gestopt, omdat het me dan duidelijk was geworden dat dit beroep dan toch niks voor mij zou zijn.
Ik heb inderdaad het een en ander openstaan qua schuld, en dat wil ik niet op laten lopen. Ik vind het zelf al veel te veel.
Vandaar dat mijn voorkeur ook uitgaat naar een bedrijf met een (interne) opleiding. Toch weer 'studeren' en dan tegelijkertijd verdienen/studieschuld aflossen.
Ik moet nu naar de toekomst kijken, maar het is vrij lastig zoals gezegd.
Begin januari gestopt met de studie, een paar (tijdelijke) baantjes gehad en op dit moment werkloos. En twee weken geleden vertelde m'n vriendin dat ze het niet meer zag zitten in onze relatie, dus dat is nu ook over.
Ik ben echt toe aan 2011...
Nog nooit van gehoordquote:Op donderdag 2 december 2010 18:56 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Kom op mensen!! KOPEN DIE KAARTEN!!
Puccini, Mozart, Boccherini....quote:Op donderdag 2 december 2010 18:56 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
laat dat nou net datgene zijn waar ik al net mee begonnen was
Dan had ik dus wel gelijkquote:Op donderdag 2 december 2010 18:56 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
laat dat nou net datgene zijn waar ik al net mee begonnen was
vroeger (voor ik ging blowen en zuipen) had ik een extreem goed fotografisch geheugen.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Theorie kan ik ook niks mee. Pas bij praktijk ga ik het leuk vinden en dus begrijpen. Gelukkig heb ik een van de meest praktische studies gedaan die er is
Ik snapte mijn vriendinnen die hele dagen zaten te leren nooit. Helemaal rond de examens, wat voor mij de meest relaxte tijd ooit was, was voor hun zo hard werken. En dan nog haalde ze het maar net.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Veel luie mensen zijn intelligent
Dan kan je je dat permitteren.
Beterquote:Op donderdag 2 december 2010 18:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
BarbJa ik ben weer in goede dan vandaag
idem. behalve het praktische studie dan. Het uiteindelijke werk is me veel te repetetief, kan ik ook niks mee. En nu loop ik tegen het iets ander willen leren probleem aan: ik kan niet lerenquote:Op donderdag 2 december 2010 18:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Theorie kan ik ook niks mee. Pas bij praktijk ga ik het leuk vinden en dus begrijpen. Gelukkig heb ik een van de meest praktische studies gedaan die er is
quote:Op donderdag 2 december 2010 18:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord
In Qontrol gaat niet door. Door de BTW-verhoging. Maar itt babs loop ik daar niet over te janken
Zorgt wel dat hij het beste van de Nederlandsche cultuur meekrijgt..misschien zit een pepernoot kraken er ook wel inquote:Op donderdag 2 december 2010 18:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Morgen! Maar ik ga niet! Niet goed voor de baby
Leren voor examensquote:Op donderdag 2 december 2010 18:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik snapte mijn vriendinnen die hele dagen zaten te leren nooit. Helemaal rond de examens, wat voor mij de meest relaxte tijd ooit was, was voor hun zo hard werken. En dan nog haalde ze het maar net.
Dat geheugen heb ik ook, nu ook minder dan vroeger.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
vroeger (voor ik ging blowen en zuipen) had ik een extreem goed fotografisch geheugen.
Dan zag ik het boek voor me terwijl ik de toets maakte..
Later is dat weggegaan..
Nu.. Ik kan zelfs niet eens mn bromfietscertificaat krijgen
ik snap gewoon echt niet HOE je moet leren.. Je kan het me uitleggen, maar ik kan dat niet toepassen op een boek
Zij. Het word een meisje.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:59 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Zorgt wel dat hij het beste van de Nederlandsche cultuur meekrijgt..misschien zit een pepernoot kraken er ook wel in
Een strakstaande foetus/baby...hoe vet
Ik moet echt geen vader worden..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |