Ow..waar? Kan haar niet vinden.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
opletten lamlul.. Ik zei het je net
Ik ook dan nietquote:Op donderdag 2 december 2010 18:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ook niet nuMorgen en zaterdag pas
Voor elk wat wilsquote:
Arme Samzzquote:
ik prik altijd gaatjes erin, of maak kuiltjes zodat het gaat stromenquote:Op donderdag 2 december 2010 18:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
De kroeg waar ik vroeger altijd kwam, ruimde preventief alle kaarsen als ik binnenkwam om die reden.
Zonde inderdaad, laten ze het geld maar aan iets beters besteden.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:34 schreef El_Matador het volgende:
http://www.nu.nl/politiek(...)rd-euro-duurder.html
Dit is dus zo'n voorbeeld van totaal weggegooid geld. En dom bovendien.
Nou, inderdaad... In plaats van dat ze dat geld nu gebruiken voor zorg en welzijn. Nee, straaljagertjes zijn veul stoerderquote:Op donderdag 2 december 2010 18:34 schreef El_Matador het volgende:
Haze is wiet met 20-25 procent meer THC dan normale wiet. Beetje zurig van smaak/geur vaak ook. Ik vind het iig niet zoveel aan.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daar heb ik het ook op gebaseerd; Cheese Haze. Heerlijk spul. Koop eigenlijk alleen Haze. Weet nog steeds niet wat nou het verschil is met "normale" wiet. Jij?
KLOON!quote:Op donderdag 2 december 2010 18:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik prik altijd gaatjes erin, of maak kuiltjes zodat het gaat stromen
lees maar terugquote:Op donderdag 2 december 2010 18:34 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ow..waar? Kan haar niet vinden.
Ik heb er toch geen tijd voor de komende wekenquote:
Kaas komt ook veel in de benamingen van wiet voor..bleuberry cheese e.d... en kaas klinkt gewoon lekker.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, terwijl Haze, een andere wietsoort juist kaas genoemd wordt.
Op hakken worden ze beterquote:Op donderdag 2 december 2010 18:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
shhhht.. Dit was mn kans om m terug te pakken
OMGquote:Op donderdag 2 december 2010 18:34 schreef El_Matador het volgende:
Eensch!quote:Op donderdag 2 december 2010 18:36 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Kaas komt ook veel in de benamingen van wiet voor..bleuberry cheese e.d... en kaas klinkt gewoon lekker.
Hij is nu niet thuis dus ik kan er even wat andere kaarsen bij zettenquote:Op donderdag 2 december 2010 18:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
De kroeg waar ik vroeger altijd kwam, ruimde preventief alle kaarsen als ik binnenkwam om die reden.
ik ben tot nu toe nog wel braaf van die groene kaars op die knalroze standaard afgebleven.. Die brand nog mooi uit zichzelfquote:
Ik weet anders van niks?quote:Op donderdag 2 december 2010 18:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb er toch geen tijd voor de komende wekenNou ja, ik heb wel 17 december een date
Ik blow al aardig wat jaar, maar ik heb nog nooit wiet met zo'n benaming meegemaakt.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:36 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Kaas komt ook veel in de benamingen van wiet voor..bleuberry cheese e.d... en kaas klinkt gewoon lekker.
Ja, stoerder zijn ze welquote:Op donderdag 2 december 2010 18:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, inderdaad... In plaats van dat ze dat geld nu gebruiken voor zorg en welzijn. Nee, straaljagertjes zijn veul stoerder
Ah dank je wel. Eindelijk weet ik meer.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Haze is wiet met 20-25 procent meer THC dan normale wiet. Beetje zurig van smaak/geur vaak ook. Ik vind het iig niet zoveel aan.
ja.. Doe maar zo. Die kan ik nu niet eens meer aan, al heb ik een schijt aan alles dagquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |