IK? Met wie?quote:Op donderdag 2 december 2010 18:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
whaha, ik kan me echt niet druk maken om die foto
je hebt erover gepraat, das veel erger
ik heb ook 2 kaarsjes gekregen deze week waarvan ik het zonde vind om ze aan te doenquote:Op donderdag 2 december 2010 18:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Beetman had hier twee kaarsen staan die ik aan had gedaan. Dat mocht niet, want dat waren kaarsen voor de sier. En dat was zonde.
Volgens mij heeft hij het concept nog niet helemaal door.
bou zei dat jullie het eens waren over mijn hangbillenquote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 18:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
whaha, ik kan me echt niet druk maken om die foto
je hebt erover gepraat, das veel erger
quote:Op donderdag 2 december 2010 18:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Beetman had hier twee kaarsen staan die ik aan had gedaan. Dat mocht niet, want dat waren kaarsen voor de sier. En dat was zonde.
Hahaha, dat klinkt wel schattigquote:Op donderdag 2 december 2010 18:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
opletten lamlul.. Ik zei het je netquote:Op donderdag 2 december 2010 18:29 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Laatste kaas was van eergister man.
Of kijken of ik op knuffelmeisje haar kan vinden..
Precies. En eigenlijk is kunst helemaal niet bedoeld om winst te maken, dat is nu juist het mooie ervan. Dan moet je je geld dus anders verdienen net als een goede gamer dat moet. En dat kan je ook kunst vinden.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:29 schreef Samzz het volgende:
[..]Mja, ik heb het nooit echt gesnapt.. Als je ziet hoe duur sommige kunstwerken verkocht worden, vraag ik me af waar die subsidie ooit voor nodig is
Ja, terwijl Haze, een andere wietsoort juist kaas genoemd wordt.quote:
Ik vind het prima om geld te verdienen met kunst. Maar als je voor een schilderij 5000 euro durft te vragen, vind ik niet dat je subsidie moet krijgenquote:Op donderdag 2 december 2010 18:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Precies. En eigenlijk is kunst helemaal niet bedoeld om winst te maken, dat is nu juist het mooie ervan. Dan moet je je geld dus anders verdienen net als een goede gamer dat moet. En dat kan je ook kunst vinden.
ja, je weet niet wat je mistquote:Op donderdag 2 december 2010 18:30 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik loop bullshit op te hangen. Heb het niet eens over je gehad met Mata..
Maar blijkbaar is er een foto..
Moeje hem es vertellen dat je je vinger in gesmolten kaarsvet kan doen, steeds opnieuw. Dan krijg je zo'n kaarsvet vingerhoed. Uren pret verzekerd!quote:Op donderdag 2 december 2010 18:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ken dat ja.
Ik heb een hele zooi "mooie" kaarsen waarvan ik nu zoiets heb van huppa op branden.
Maar daar zit hij nu elke avond mee te spelen. Ene in het andere gieten.
Dan weer een kaars dr in duwen want dan krijg je 2 vlammetjes
Dat soort shitEn nu ligt mijn hele kaarsenbord vol troep
Ze kunnen ermee door.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, je weet niet wat je mistniet waar mata?
maar je moet er wel van kunnen levenquote:Op donderdag 2 december 2010 18:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Precies. En eigenlijk is kunst helemaal niet bedoeld om winst te maken, dat is nu juist het mooie ervan. Dan moet je je geld dus anders verdienen net als een goede gamer dat moet. En dat kan je ook kunst vinden.
Ik ook niet nuquote:
Geen recht meer op studiefinanciering en daarnaast al een flinke studieschuld opgebouwd. Doorgaan met de opleiding was geen optie, twee keer m'n LIO (eindstage) niet gehaald, en die zou ik ook niet gaan halen, mocht ik het nog een keer willen proberen. Dat werd me heel erg duidelijk gemaakt. Jammer dat dat alleen niet eerder tijdens de opleiding aan het licht kwam. Hoewel zo'n studie natuurlijk je eigen verantwoordelijkheid is, vind ik dat mijn school daarin wel flink tekortgeschoten is. Dat had best eerder aan het licht kunnen komen. Maar goed, nogmaals, eigen verantwoordelijkheid. Ik dacht dat ik het wel kon halen, als ik maar doorzette. Bleek dus niet zo te zijn.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:28 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ahaa...en doorstuderen geen optie?
Daar heb ik het ook op gebaseerd; Cheese Haze. Heerlijk spul. Koop eigenlijk alleen Haze. Weet nog steeds niet wat nou het verschil is met "normale" wiet. Jij?quote:Op donderdag 2 december 2010 18:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, terwijl Haze, een andere wietsoort juist kaas genoemd wordt.
shhhht.. Dit was mn kans om m terug te pakkenquote:
De kroeg waar ik vroeger altijd kwam, ruimde preventief alle kaarsen als ik binnenkwam om die reden.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ken dat ja.
Ik heb een hele zooi "mooie" kaarsen waarvan ik nu zoiets heb van huppa op branden.
Maar daar zit hij nu elke avond mee te spelen. Ene in het andere gieten.
Dan weer een kaars dr in duwen want dan krijg je 2 vlammetjes
Dat soort shitEn nu ligt mijn hele kaarsenbord vol troep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |