Ik kan het ookquote:Op donderdag 2 december 2010 18:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Onzin. Kunst verkoopt zichzelf of kan door mensen gemaakt worden die ernaast gewoon werken. Waarom moet de overheid opdraaien voor jouw creatieve buien?
Lowlands is vertier. Dat kan je zelf betalen. Net als ander vertier.
quote:Op donderdag 2 december 2010 18:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, gisterochtend naar huis gegaan van het werk omdat ik bijna niet meer kon lopen en vervolgens uuuuren op de bank gelegen met 2 dekentjes over me heen en wat films.
ik hoorde dat er geroddeld was over mijquote:Op donderdag 2 december 2010 18:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ze maakten me lekker met taart. Die zijn ze nu aan het eten, dus ben weer helemaal van jou
Ach mijn man zet hier dagelijks bijna alles in de fikquote:Op donderdag 2 december 2010 18:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vroeger met dat levensgevaarlijke gourmetten met dat spiritus.
Mijn pa heeft ooit half mijn stoel in de hens gezet.
Je hebt geen keusquote:Op donderdag 2 december 2010 18:24 schreef xFriendx het volgende:
Wat een eisen zeg voor wat seks....maar goed, I'll go with the flow.
om te werken jaquote:Op donderdag 2 december 2010 18:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]![]()
Sterkte meis!
Morgen naar het krankenhuis toch?
Er komt geen neger ook maar in de buurt van mijn bed.quote:
Dat bedoel ik. Alleen luie subsidievreters niet. Maar die moeten dan ook hun gore profiterende smoelen houdenquote:
delanquote:Op donderdag 2 december 2010 18:25 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ja, ze heeft een vage nick..vergeten..
Ik las iets over billen, maar die foto heeft alleen knuffelmeisje gezien, dus dat kan niet.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik hoorde dat er geroddeld was over mij
Ja, straks stelen ze je bed nog....quote:Op donderdag 2 december 2010 18:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Er komt geen neger ook maar in de buurt van mijn bed.
Beetman had hier twee kaarsen staan die ik aan had gedaan. Dat mocht niet, want dat waren kaarsen voor de sier. En dat was zonde.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Ach mijn man zet hier dagelijks bijna alles in de fik
Die vind kaarsen opeens zo leuk. En dan de hele tijd kutten met lucifers
bij mij alleen mijn kleine behaarde negerinnetjequote:Op donderdag 2 december 2010 18:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Er komt geen neger ook maar in de buurt van mijn bed.
Minderen met kaas, jongen. Je korte lange termijngeheugen gaat eraan.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:25 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ja, ze heeft een vage nick..vergeten..
Ik welquote:
Ahaa...en doorstuderen geen optie?quote:Op donderdag 2 december 2010 18:14 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
Helaas. Die opleiding tot klassenassistent bestaat eigenlijk alleen maar om de doorstroming van MBO naar HBO te bevorderen. Zelfs met 200/240 credits voor de PABO ben ik nog geen klassenassistent. Deze mensen worden ook weer nauwelijks gevraagd. Zonder minderwaardig te willen doen: Je wordt dan vooral ingezet als kopieerhulp, nakijken (en het begeleiden van groepjes). Daar is op dit moment té weinig geld voor in onderwijsland, dus de vraag naar klassenassistenten is er ook nauwelijks.
En om eerlijk te zijn heb ik 't ook wel even gehad met kinderen(Maar goed, als me dat aan werk zou helpen, waarom niet...)
whaha, ik kan me echt niet druk maken om die fotoquote:Op donderdag 2 december 2010 18:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik las iets over billen, maar die foto heeft alleen knuffelmeisje gezien, dus dat kan niet.
Als jij mij een firkandel speciaal brengt, heb ik een pakje peuken voor je. 1 euro hier.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:27 schreef Spezza19 het volgende:
Bah. Peuken weer op..... weer die kou in .....
Kaarsenquote:Op donderdag 2 december 2010 18:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Ach mijn man zet hier dagelijks bijna alles in de fik
Die vind kaarsen opeens zo leuk. En dan de hele tijd kutten met lucifers
quote:Op donderdag 2 december 2010 18:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Alleen luie subsidievreters niet. Maar die moeten dan ook hun gore profiterende smoelen houden
Laatste kaas was van eergister man.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Minderen met kaas, jongen. Je korte lange termijngeheugen gaat eraan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |