En sexen allleen onder de dekens, missionaris, geen gedoe!quote:Op donderdag 2 december 2010 18:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
sexen ja, daten nee.. Voor een date moet je eerst naar buiten.. Huuuu
Ff cammen met knuffelmeisje en haar jarige dochterquote:Op donderdag 2 december 2010 18:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Is mijn kloon m stiekem afgetaait?
Ja, heel jammer...quote:Op donderdag 2 december 2010 18:17 schreef Kluts het volgende:
Mooi. Dat geldverslindende WK gaat naar de Russen.
Een vriend van mij heeft dat ook gedaan. Heeft alles achtergelaten en is naar Australië gegaan om daar bij familie te gaan werken. Die heeft nu een goed leventje opgebouwd daar.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:17 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Klopt. Alleen dan moet je weer een klein zakcentje hebben voor een woning....
De verhuizing naar Canada is simpeler, dan zou ik in het begin bij mijn neef kunnen wonen, geld sparen en dan zelf wat kopen/huren...
whooee.. Jij en 30.000 anderenquote:Op donderdag 2 december 2010 18:18 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Waarop letten
Haha,,heb je gezien, zonder iets terug te doen. Geen slimme zet van je![]()
Je doet me sterk aan iemand denken, maar wie..
Lullo,,post die space-foto van je chick ffquote:Op donderdag 2 december 2010 18:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ff cammen met knuffelmeisje en haar jarige dochter
Whehehehe. Ligt het gelukkig niet aan mijquote:Op donderdag 2 december 2010 18:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb daardoor vanmiddag zowat op het punt gestaan een gourmetset aan te schaffen.
Is ook. Maar ik doe het zelf thuis nooit in december omdat je dan, overal waar je heen gaat toch al gaat gourmettenquote:Op donderdag 2 december 2010 18:16 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
Oeh gezellig!
't is wel gourmet-weer!
Gisternacht nog op een terras gezeten hieroquote:Op donderdag 2 december 2010 18:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
sexen ja, daten nee.. Voor een date moet je eerst naar buiten.. Huuuu
En het licht uit!quote:Op donderdag 2 december 2010 18:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
En sexen allleen onder de dekens, missionaris, geen gedoe!
Zozo..30.000 fans..popi-jopen jij hequote:Op donderdag 2 december 2010 18:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
whooee.. Jij en 30.000 anderen
Ja, van da week ook nie?
Check haar fobo dan...quote:Op donderdag 2 december 2010 18:19 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Lullo,,post die space-foto van je chick ff
ah, we misten je alquote:Op donderdag 2 december 2010 18:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ff cammen met knuffelmeisje en haar jarige dochter
Het is cute, corny en oh zo gezellig.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:20 schreef Tally het volgende:
[..]
Whehehehe. Ligt het gelukkig niet aan mij
[..]
Is ook. Maar ik doe het zelf thuis nooit in december omdat je dan, overal waar je heen gaat toch al gaat gourmetten
Maar ze waren zo cute. En die mini cordon bleu's
en het liefst nog een meter afstandquote:
Dat is wel een heul lange pik dan!quote:Op donderdag 2 december 2010 18:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en het liefst nog een meter afstand
En alles miniquote:Op donderdag 2 december 2010 18:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is cute, corny en oh zo gezellig.
Onzin. Kunst verkoopt zichzelf of kan door mensen gemaakt worden die ernaast gewoon werken. Waarom moet de overheid opdraaien voor jouw creatieve buien?quote:Op donderdag 2 december 2010 18:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kunst aanpakken is waardevermindering.
Ja da kennie hequote:Op donderdag 2 december 2010 18:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en het liefst nog een meter afstand
ja, gisterochtend naar huis gegaan van het werk omdat ik bijna niet meer kon lopen en vervolgens uuuuren op de bank gelegen met 2 dekentjes over me heen en wat films.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gisternacht nog op een terras gezeten hiero
Ze maakten me lekker met taart. Die zijn ze nu aan het eten, dus ben weer helemaal van jouquote:Op donderdag 2 december 2010 18:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ah, we misten je al
felicidades enzo
quote:Op donderdag 2 december 2010 18:23 schreef Tally het volgende:
[..]
En alles mini
Kan niet wachten om met mijn mini aan tafel te zitten die dan heerlijk zit te kutten met het pannetje
En brandplekken in mijn houten tafel maakt omdat ze het hete pannetje er op zet
sja, once you go black...quote:Op donderdag 2 december 2010 18:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is wel een heul lange pik dan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |