Stoppen met roken is de volgende stap. Voor als ik ooit aan koters begin.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik snap je. Dan is het verstandig inderdaad om te stoppen.
Ik blow ook ongeveer elke dag en het is verslavend, maar ik heb het pas eigenlijk dit jaar echt ontdekt (de eerste keer dat ik voor mezelf wiet kocht was in maart). Ik ga er dus nog even van genieten.
Liever stop ik met roken; zinloos je longen bevuilen voor een miniem effect, terwijl blowen veel lekkerder is.
En mama met kanker is natuurlijk ook een motivatie
Oh, hoe is die? Ik heb alleen het boek gelezen namelijk en die vond ik erg goedquote:Op donderdag 2 december 2010 18:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn tips waar ik iets aan heb.
Wellicht wordt het Christiane F. vanaaf
Alles kann, nichts mussquote:Op donderdag 2 december 2010 18:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kan dat? Pittig met een baby in de buik?
vraag ik me plotseling af..
In maart pas? Dacht dat je al jaren blowde..quote:Op donderdag 2 december 2010 18:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik snap je. Dan is het verstandig inderdaad om te stoppen.
Ik blow ook ongeveer elke dag en het is verslavend, maar ik heb het pas eigenlijk dit jaar echt ontdekt (de eerste keer dat ik voor mezelf wiet kocht was in maart). Ik ga er dus nog even van genieten.
Liever stop ik met roken; zinloos je longen bevuilen voor een miniem effect, terwijl blowen veel lekkerder is.
En mama met kanker is natuurlijk ook een motivatie
Met borstvoeding wat lastiger.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die is zo mooiquote:Op donderdag 2 december 2010 18:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn tips waar ik iets aan heb.
Wellicht wordt het Christiane F. vanaaf
quote:Op donderdag 2 december 2010 18:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind er echt geen flikker aan, die straaljagers.
Ja, weet ik nog niet natuurlijkquote:Op donderdag 2 december 2010 18:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, hoe is die? Ik heb alleen het boek gelezen namelijk en die vond ik erg goed
Ja das geen probleem! Das ook bijna het enige waar ik geen maagzuur van krijgquote:Op donderdag 2 december 2010 18:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Kon toch zijn dat je 'm nog een keer ging kijkenquote:Op donderdag 2 december 2010 18:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, weet ik nog niet natuurlijk
Blonde doosch!
oh.. Oke..quote:Op donderdag 2 december 2010 18:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja hoor, niet TE extreem, maar het kan best.
Maar nu lees ik dit. Lijkt de film op het boek?quote:Op donderdag 2 december 2010 18:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die is zo mooi
heel indrukwekkend
Ik blowde eens per maand op feestjes, maar nooit veel en voelde ook nooit zoveel. Nu ik de Haze ontdekt heb, stoned film kijken en seksen op kaas, is het een ander verhaal.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:44 schreef Boudibou het volgende:
[..]
In maart pas? Dacht dat je al jaren blowde..
Tja..ik kan best kappen met roken, maar het is wel ff quality-time met jezelf
Dan moet je de Moeder van David S. en het verrotte leven van Floortje Bloem ook eens lezen, dat vind je denk ik wel wat.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar nu lees ik dit. Lijkt de film op het boek?
Ik denk dat ik 'm maar eens ga regelen... Boek was enorm indrukwekkend
lijkt me toch wel een hel dat zwanger zijn..quote:Op donderdag 2 december 2010 18:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja das geen probleem! Das ook bijna het enige waar ik geen maagzuur van krijg
boek nooit gelezenquote:Op donderdag 2 december 2010 18:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar nu lees ik dit. Lijkt de film op het boek?
Ik denk dat ik 'm maar eens ga regelen... Boek was enorm indrukwekkend
Die laatste is idd een goed boek. En ik lees bijna niks.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan moet je de Moeder van David S. en het verrotte leven van Floortje Bloem ook eens lezen, dat vind je denk ik wel wat.
Als het teveel is komt het er toch weer uitquote:Op donderdag 2 december 2010 18:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oh.. Oke..
als ik ooit zwanger word moet ik dus zwaar minderen met de sambal.. Ik heb momenteel een extreem heet moment
Zo heb ik ook gestudeerd. Ik keek gewoon de films.quote:
die zijn idd heel goedquote:Op donderdag 2 december 2010 18:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan moet je de Moeder van David S. en het verrotte leven van Floortje Bloem ook eens lezen, dat vind je denk ik wel wat.
Ik mag niet zeiken nu ik eindelijk zwanger ben, maar leuk vind ik het niet.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
lijkt me toch wel een hel dat zwanger zijn..![]()
Heerlijk ook wel. Maar vooral een hel
Ik ben niet echt ontevreden met het vroeg beginnen. Het heeft school aanzienlijk draaglijker gemaakt.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik blowde eens per maand op feestjes, maar nooit veel en voelde ook nooit zoveel. Nu ik de Haze ontdekt heb, stoned film kijken en seksen op kaas, is het een ander verhaal.
Ik ben wel blij dat ik het niet ontdekt heb toen ik 16 was. Dan was ik echt niet zo ver gekomen als nu. Ben zo lui als een natte krant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |