Familie, vrienden, .... materialistische dingen kunnen vervangen of meegenomen worden...quote:
Ik dus ook niet meerquote:Op donderdag 2 december 2010 18:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou sowieso met dit weer niet vrijwillig naar buiten gaan, but that's me
Haha, ik zei ook zoiets..quote:Op donderdag 2 december 2010 18:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
was ik zo dronken? Nee.. Ik was niet dronken
ik heb niet op een tafel gedanst mafkees
ik word straks in een lekker warme auto opgehaald, voor de bios gedropt terwijl zij een parkeerplek zoekt en de terugweg zal het wel iets kouder zijn in de autoquote:Op donderdag 2 december 2010 18:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou sowieso met dit weer niet vrijwillig naar buiten gaan, but that's me
Denk je dat die familie en vrienden het voor jou laten om naar het buitenland te gaan? Nee hoor.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:09 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Familie, vrienden, .... materialistische dingen kunnen vervangen of meegenomen worden...
Goed plan. Ik heb pasta op, heerlijkquote:Op donderdag 2 december 2010 18:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik dus ook niet meer
Ik ga maar eens koken ofzo
Welke film ga je kijken?quote:Op donderdag 2 december 2010 18:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik word straks in een lekker warme auto opgehaald, voor de bios gedropt terwijl zij een parkeerplek zoekt en de terugweg zal het wel iets kouder zijn in de auto
dat is knuffelmeisje, maar die had een catsuit aanquote:Op donderdag 2 december 2010 18:10 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Haha, ik zei ook zoiets..
Missn helpt dit: je hebt snorharen getekend en draagt een zwarte jurk, en je spacet hem volgens mij
Weet ik, maar lastig maakt het mij daardoor wel......quote:Op donderdag 2 december 2010 18:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Denk je dat die familie en vrienden het voor jou laten om naar het buitenland te gaan? Nee hoor.
Als je iets echt wil, moet je het doen, anders hou je een what if.. gevoel.
unstoppablequote:
Ah, oke. Ik zit dan ook niet zo ver weg, elkaar bezoeken is makkelijker in mijn geval dan Canada. Maar ik heb 9 maanden thuis gezeten en werd er compleet depri van. Zo erg zelfs dat ik een baan in Zuid Afrika zou accepteren.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:09 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Familie, vrienden, .... materialistische dingen kunnen vervangen of meegenomen worden...
Is er iets mis met Zuid Afrika?quote:Op donderdag 2 december 2010 18:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ah, oke. Ik zit dan ook niet zo ver weg, elkaar bezoeken is makkelijker in mijn geval dan Canada. Maar ik heb 9 maanden thuis gezeten en werd er compleet depri van. Zo erg zelfs dat ik een baan in Zuid Afrika zou accepteren.
Over een uurtje is mijn stoofschotel klaarquote:Op donderdag 2 december 2010 18:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed plan. Ik heb pasta op, heerlijk
Godt.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Is er iets mis met Zuid Afrika?![]()
Prachtig land wie wil er nou niet heen.
Klopt, had hij in Ierland of Engeland gewoond, had ik daar allang gezeten denk ik....quote:Op donderdag 2 december 2010 18:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ah, oke. Ik zit dan ook niet zo ver weg, elkaar bezoeken is makkelijker in mijn geval dan Canada. Maar ik heb 9 maanden thuis gezeten en werd er compleet depri van. Zo erg zelfs dat ik een baan in Zuid Afrika zou accepteren.
Dat ben ikquote:
Oh, die lijkt me gaaf! De nieuwe van Scott en Washington, toch?quote:
Beetje te crimineel als je het mij vraagt. Het lijkt me een prachtig land, maar ik wil niet in door gewapend personeel bewaakte compounds wonen.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Is er iets mis met Zuid Afrika?![]()
Prachtig land wie wil er nou niet heen.
Stoofschotel... Wat voor?quote:Op donderdag 2 december 2010 18:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Over een uurtje is mijn stoofschotel klaar
Oeh, zwetende goddelijkheid.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat ben ik![]()
Altijd mijn vriendelijke zelf.
Nu inclusief zweet van het sporten. Dus ik ren zo de douche onder
Owquote:Op donderdag 2 december 2010 18:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat is knuffelmeisje, maar die had een catsuit aan
Ik wel. Spanning ende sensatiequote:Op donderdag 2 december 2010 18:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Beetje te crimineel als je het mij vraagt. Het lijkt me een prachtig land, maar ik wil niet in door gewapend personeel bewaakte compounds wonen.
Helaas. Die opleiding tot klassenassistent bestaat eigenlijk alleen maar om de doorstroming van MBO naar HBO te bevorderen. Zelfs met 200/240 credits voor de PABO ben ik nog geen klassenassistent. Deze mensen worden ook weer nauwelijks gevraagd. Zonder minderwaardig te willen doen: Je wordt dan vooral ingezet als kopieerhulp, nakijken (en het begeleiden van groepjes). Daar is op dit moment té weinig geld voor in onderwijsland, dus de vraag naar klassenassistenten is er ook nauwelijks.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:08 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Kan je niet eerst als assistent fungeren en vervolgens beetje blijven hangen, voor een permanent contract? Moet toch wel mogelijk zijn als ze schreeuwen om nieuwe leraren?
ja, hij lijkt me ook erg vetquote:Op donderdag 2 december 2010 18:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, die lijkt me gaaf! De nieuwe van Scott en Washington, toch?
Als je bereid bent naar Ierland of Engeland te verhuizen kun je volgens mij binnen een maand een baan hebben.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:12 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Klopt, had hij in Ierland of Engeland gewoond, had ik daar allang gezeten denk ik....
opletten, lamlulquote:Op donderdag 2 december 2010 18:14 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ow![]()
Dan wil ik jou zien.
Ga je wel ff in je fobo stalken.
Just-eat misschien een optie?quote:Op donderdag 2 december 2010 18:14 schreef dawg het volgende:
thuisbezorgd.nl doet het niet
kutsite, vaak plat.
Wat is het verschil met Nederland?quote:Op donderdag 2 december 2010 18:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Beetje te crimineel als je het mij vraagt. Het lijkt me een prachtig land, maar ik wil niet in door gewapend personeel bewaakte compounds wonen.
Ik heb daardoor vanmiddag zowat op het punt gestaan een gourmetset aan te schaffen.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:15 schreef Tally het volgende:
Ik heb bedacht dat we van het weekend maar gaan gourmetten omdat ik de mini hamburgers en mini uhmuhmuhm schnitzels zo cute vond
dan moet je maar eens leren kokenquote:Op donderdag 2 december 2010 18:14 schreef dawg het volgende:
thuisbezorgd.nl doet het niet
kutsite, vaak plat.
Heul zelf gemaaktquote:
Oeh gezellig!quote:Op donderdag 2 december 2010 18:15 schreef Tally het volgende:
Ik heb bedacht dat we van het weekend maar gaan gourmetten omdat ik de mini hamburgers en mini uhmuhmuhm schnitzels zo cute vond
Dat dacht ik!quote:Op donderdag 2 december 2010 18:16 schreef xFriendx het volgende:
Daten....sexen....klinkt als een goede winter vrijetijdsbesteding.
Klopt. Alleen dan moet je weer een klein zakcentje hebben voor een woning....quote:Op donderdag 2 december 2010 18:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als je bereid bent naar Ierland of Engeland te verhuizen kun je volgens mij binnen een maand een baan hebben.
Klinkt goedquote:Op donderdag 2 december 2010 18:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heul zelf gemaaktKoe, rode wijn, groentjes, knoflook en zulks
Daten is tijdverspilling... gewoon neuken ja of neequote:Op donderdag 2 december 2010 18:16 schreef xFriendx het volgende:
Daten....sexen....klinkt als een goede winter vrijetijdsbesteding.
sexen ja, daten nee.. Voor een date moet je eerst naar buiten.. Huuuuquote:
Waarop lettenquote:
dat zat er al aan te komenquote:Op donderdag 2 december 2010 18:17 schreef Kluts het volgende:
Mooi. Dat geldverslindende WK gaat naar de Russen.
En sexen allleen onder de dekens, missionaris, geen gedoe!quote:Op donderdag 2 december 2010 18:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
sexen ja, daten nee.. Voor een date moet je eerst naar buiten.. Huuuu
Ff cammen met knuffelmeisje en haar jarige dochterquote:Op donderdag 2 december 2010 18:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Is mijn kloon m stiekem afgetaait?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |