o ja hoorquote:Op woensdag 1 december 2010 21:12 schreef Ssserpente het volgende:
O ja, da's waar ook, Karin! Maar ik kan 'm nu ff niet betalen. Dure maand en m'n reiskosten zijn ook nog eens niet uitgekeerd omdat de TNT staakte...Mag ie nog ff op me blijven wachten..?
Lente heeft nog geen slofjes! Ze heeft nu maatje 20, zou dat passen?quote:Op donderdag 2 december 2010 10:41 schreef Chan het volgende:
Te koop: Aapies winterboots cowboy maat M
Plaatje van de site waar ik ze gekocht heb:
[ afbeelding ]
Timo heeft ze een klein 2 maanden gedragen maar zn voeten zijn ineens een stuk gegroeid, dus ik heb maatje L voor hem gekocht nu.
Vraagprijs ¤12,50
Die nijntje wil ikquote:Op donderdag 2 december 2010 12:13 schreef Diaan73 het volgende:
Hmm helaas niet helemaal complete setjesKomt ook omdat mijn jongste zoonlief geen muts op wil!!
[ afbeelding ] hier moeten volgens mij nog wel handschoentjes zitten.. maar waar liggen die??![]()
[ afbeelding ]
¤ 4,= excl. verzenden??quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Die nijntje wil ikKostda?
Wil je de wantjes er nog bij proberen te vinden?
quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:09 schreef flugeltje het volgende:
Sowieso een deal dan! Als je de wandjes kunt vinden, graag. Anders heb ik pech en heeft Willem gewoon heule koude handjes deze winter.
Zeg ik gewoon dat tante Diaan nu eenmaal geen wantjes voor 'm had
En het is binnen hoor!quote:Op donderdag 2 december 2010 16:02 schreef Marlinde het volgende:
Flugeltje en Troeta, jullie pakjes zijn weggebracht naar het postkantoor
Laten jullie weten als het goed is aangekomen?
quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:46 schreef Chan het volgende:
Mikoxx dat hangt van Beessie af, maar zijn de voeten van jouw mannen niet al veel groter dan 12 cm?
Het is een fleecejas. Wel lekker warm maar niet tegen dit soort extreem weer bestand. Je draagt hem over baby in draagdoek, dus het is geen draagdoek van zichzelf (waardoor het gewicht dus niet uitmaakt).quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:58 schreef Marlinde het volgende:
Xenia: Is dit een echte winterjas of een dikke fleecejas?
Houd het de sneeuw/regen een beetje tegen (dat we niet nat worden) en tot hoeveel KG kan je baby erin?Zo dat zijn een aantal vragen
Ik zal het eerst moeten overleggen met mn man dan
Hij is mooi maar maat 36-40, dat gaat hem echt niet wordenquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:05 schreef Xenia het volgende:
Ik heb nog een draagdoekjas die weg mag. Het is deze maar dan in het beige. Maat 36-40.
[ afbeelding ]
Heb ook een babymuts erbij in dezelfde kleur en stof. Nieuw was hij 80 euro, ik heb hem nooit gedragen, dus hij is nog compleet nieuw, ik denk aan ongeveer 40 euro?
Ja hoor is primaquote:Op zaterdag 4 december 2010 13:03 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik denk dat ik ze wel wil hebben Chan; maar eerst morgen even de maat S passen.. die krijgt Evie namelijk van oma, en die leken wat krap.
Is het goed dat ik het je morgen of overmorgen (im de drukte) laat weten...??
Oei, moet ik morgen even kijken of ik die nog heb of dat ik die weggedaan heb...quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:47 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik zoek nog steeds een paar van die lodger 'speen'doekjes (zat geloof ik in een babydoos) ze zijn wit met paarse stippen.
Dus wie er nog nieuwe heeft liggen en niet gebruikt, tell me.
Ik heb ook nog wel wat liggenquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:54 schreef Twinkly het volgende:
Niels heeft een groeispurtje gehad, vooral zijn benen zijn flink langer geworden.
Ik ben op zoek naar broekjes in maat 80, shirtjes in maat 86, rompers in 80-86 en een winterjas in 86.
Zit Lars nu al in maat 92?quote:Op woensdag 8 december 2010 09:59 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Anders heb ik ook nog een jas over Twinkly, een oranje/wit van Prenatal maat 86
Eh...ik ga even proberen of hij door de brievenbus past.Is vijf euro een goede prijs?quote:Op woensdag 8 december 2010 13:29 schreef Twinkly het volgende:
Die vind ik leuk Bodpa! Past ook leuk bij zijn sjaal en muts. Zou het door de brievenbus passen en hoeveel vraag je ervoor?
Ah nice, fijn nog even voor de staking aan!quote:Op woensdag 8 december 2010 17:08 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Karin, thanks voor de maxi-cosi zak! De pakketjes meneer kwam hem brengen dus niks of niemand door de brievenbus.
Superquote:Op woensdag 8 december 2010 19:10 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Eh...ik ga even proberen of hij door de brievenbus past.Is vijf euro een goede prijs?
daar kwam ik ook al achterquote:Op donderdag 9 december 2010 21:29 schreef Twinkly het volgende:
stomme brievenbussen, ze zijn te smal
video check... alleen je woont zover weg helaas.quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zijn er hier nog mensen met een videorecorder die een grote boodschappentas videobanden van me willen overnemen? Iest gratiesch
Heb je geen kennissen die hier in de buurt wonen en ze eens mee willen nemen?quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:33 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
video check... alleen je woont zover weg helaas.
Bedoel je met bovenkleding alleen truien enzo? Of ook broeken?quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:50 schreef happyme28 het volgende:
Is er nog ergens bovenkleding voor stoere mannetjes in de aanbieding in maat 80?
Hij is er al uitgegroeidquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:43 schreef Meimeltje het volgende:
Is Harry al uit maat 80? Of gewoon niet H zn smaak?
Hier wordt nog 80 gedragen, denk dat het over een maandje wel weg kan
Ik heb even voor je gekeken, maar het is bijna alleen maar zomerspul dus t-shirts. Mocht je daarin geïnteresseerd zijn (longsleeve eronder) dan hoor ik het wel.quote:Op zaterdag 11 december 2010 16:50 schreef happyme28 het volgende:
Asy, ik bedoelde inderdaad alleen shirts/truien/vesten zeg maar. Broekjes gaat hij nu net naar mt. 74 en soms nog zelfs 68. Maar bovenkleding wordt 74 al echt krap. Die bovenste 2 truien vind ik wel leuk, maar mt. 86 is dan wel weer erg groot en dan loopt het al tegen het voorjaar denk voor hij dat aankan. En die laatste trui is niet echt zijn mijn smaak![]()
Maar in meer ben ik zeker geinteresseerd.
Meimel, ik hou nog wat reserve voor Dyon-kleertjes
¤3,50 incl verzendenquote:Op zaterdag 11 december 2010 19:15 schreef happyme28 het volgende:
wat wil je voor die riverwoods trui hebben? vind 'm wel erg leuk nl.
Deze post doet me denken aan een uitzendkracht die me laatst belde: "Ja hallo, ik bel even om te zeggen dat ik een nieuwe telefoon heb, maar m'n nummer is nog wel gewoon hetzelfde, hoor!"quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:18 schreef dolphinqueen het volgende:
@ asyniur, Ik heb ze wel, alleen ze worden hier nog gedragen.
mja, misschien moet ik mijn post wat nuancerenquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:18 schreef dolphinqueen het volgende:
@ asyniur, Ik heb ze wel, alleen ze worden hier nog gedragen.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:36 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Deze post doet me denken aan een uitzendkracht die me laatst belde: "Ja hallo, ik bel even om te zeggen dat ik een nieuwe telefoon heb, maar m'n nummer is nog wel gewoon hetzelfde, hoor!"
Ohh niet meer gedragen worden.. dat is weer wat anders.. helaas ik kan je dit keer niet helpenquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:14 schreef Asyniur het volgende:
Heeft iemand nog witte en/of grijze rompers maat 74 met lange mouw?
Die niet meer gedragen worden of anderszins gebruikt
oeh, ff gemist, coming up!quote:Op maandag 13 december 2010 19:35 schreef LovelyLady het volgende:
Buuf, heb je een fotootje van het blauw met witte ruiten overhemd?
Volgens mij heb ik die nog liggen uit de doos van dit jaar, zal vanmiddag ff kijken voor jequote:Op woensdag 15 december 2010 09:25 schreef lily het volgende:
Vorig jaar zat er in een van de zwangerschapsdozen een knuffeldoekje van Lodger. Wit fleece-achtig met bolletjes, vierkant en een lodger label eraan.
Heeft iemand deze toevallig nog voor me?
Ik heb hem geloof ik ook nog in de kast liggen, ligt er toch niks te doen... mag je zo hebben!quote:Op woensdag 15 december 2010 09:25 schreef lily het volgende:
Vorig jaar zat er in een van de zwangerschapsdozen een knuffeldoekje van Lodger. Wit fleece-achtig met bolletjes, vierkant en een lodger label eraan.
Ik had er ook om gevraagd tijdje terug en het zijn sample doekjes en geen knuffeldoekjes.quote:Op woensdag 15 december 2010 09:25 schreef lily het volgende:
Ik weet het, maar Leah gebruikt hem al een jaar zo en ze is verzot op dat dingquote:Op woensdag 15 december 2010 10:02 schreef Asyniur het volgende:
BJ heeft hier nog een stukje over gepost: ze zijn niet bedoeld als knuffeldoekje
Oh nou, ik vind het wel best. Dat ding is honderd keer gewassen en ziet er nog prima uit. Ik wil een reserve voor het geval hij kwijt raaktquote:Op woensdag 15 december 2010 09:50 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik had er ook om gevraagd tijdje terug en het zijn sample doekjes en geen knuffeldoekjes.
Daar zijn ze niet veilig genoeg voor ze gaan rafelen enzo, moet je het berichtje maar even googlen.
Ja had dat van iemand anders ook al vernomen.. zovaak gewassen en geen problemen.quote:Op woensdag 15 december 2010 10:15 schreef lily het volgende:
[..]
Oh nou, ik vind het wel best. Dat ding is honderd keer gewassen en ziet er nog prima uit. Ik wil een reserve voor het geval hij kwijt raakt
In bed heeft ze een knuffelmuis maar die blijft in haar bed. Dat doekje sleept ze overal mee naar toe en stopt ze tijdens het duimen onder haar neus.
haha, ja, dat is ook goedquote:
Ik heb er nog 2 liggen..alleen twijfel ik of het nou maat 74 of 80 is. Als je niet al voorzien bent zal ik vanavond even voor je kijkenquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:14 schreef Asyniur het volgende:
Heeft iemand nog witte en/of grijze rompers maat 74 met lange mouw?
Die niet meer gedragen worden of anderszins gebruikt
oh ja? die lodger doekjes? wat grappig. Ik heb niet echt een etos in de buurt dus ik denk dat het makkelijker is om er een van karin over te nemen..quote:Op woensdag 15 december 2010 10:53 schreef Troeta het volgende:
Je krijgt die doekjes op de cadeauverpakking geplakt als je een kadootje koopt bij Etos.
Dus als je baby-washgel koopt, zeggen dat het een kadootje is:P
Ok, thanks! Ben benieuwd, maar kan ws. vannavond pas reageren. Alvast bedankt voor de moeite.quote:Op woensdag 15 december 2010 10:52 schreef XXXKarinXXX het volgende:
@Happy, dan maak ik ook meteen foto's van de shirts maat 80 voor Daan!
Effen maillots wel, met printje hebben we er veel vanquote:Op woensdag 15 december 2010 10:56 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Witte rompers met lange mouw in 74/80 heb ik ook nog, 3 ofzo.
En nog maillots in maat 98....somebody anybody?
Hoi Lily,quote:Op woensdag 15 december 2010 10:26 schreef lily het volgende:
[..]
maar goed: mocht iemand er een hebben dan graag
quote:Op woensdag 15 december 2010 13:28 schreef dolphinqueen het volgende:
Iemand nog belang bij jongenskleding maatje 92? o.a. een vestje en een rood/oranje sweatertje (voor de rest zal ik nog eventjes in de kast kijken als er interesse is)
Ik heb alleen nog 3 t-shirtjes in maatje 80, sorry..quote:Op woensdag 15 december 2010 13:43 schreef Vlindur het volgende:
[..]
![]()
Maat 80 truien + rompers zijn ook welkom!
Ik zal straks eens op Twans kamer kijken. Volgens mij moeten daar nog zwembroeken liggen die hem niet meer passen.quote:Op donderdag 16 december 2010 14:22 schreef LovelyLady het volgende:
Iemand hier nog een zwembroek over in de maat 116/122 ?
Sander heeft wel van die zwemshorts maar om nou met een dubbele korte broek te gaan zwemmen is niet de bedoeling
Hema en H&M heeft niks meer .... tips zijn ook welkom
Je fotoalbum is niet zichtbaar..quote:Op woensdag 15 december 2010 21:08 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Mijn dametje is alweer uit 50/56 gegroeid. Dus ff wat op de foto gezet.
Prijzen zijn richtprijzen! Graag interesse via PM
Meisjes kleertjes 50/56
http://www.mijnalbum.nl/i(...)=7LIOBBHD&showmess=1
Deze 2 heb ik lang geleden al gekocht maar die kleuren staan mijn dametje niet.
5,00 euro per stuk, exclusief verzendkosten. Beide maat 62/68
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Once on band-camp....quote:Op woensdag 15 december 2010 14:11 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik heb nog een blokfluit gevonden!
Iemand interesse? Moest ik toen hebben toen ik de pabo deed, maar ik kon er geen fluit van haha!
Bied maar wat raak, ik doe er niks meer mee
[ afbeelding ]
Verkochtquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:36 schreef XXXKarinXXX het volgende:
FTA, die is er nog!
Wat dacht je van 4¤?
Heb je een foto Mikoxx? 't komt me ergens wel bekend voor maar ik ben beter in het herkennen van foto's.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:03 schreef mikoxx het volgende:
Heeft iemand toevallig zo'n melanine bordje met dieren liggen? Er staan een koe, een paard, een schaap, een varken, een kip, een eend, een hond en een schaap op. Bovenin staat de tekst: 'na ieder hapje ontdek je een nieuw vriendje'. Ik heb m ooit opgestuurd gekregen, ik dacht van blue-band oid. En ik heb er maar eentje, en da's regelmatig dramahaha! Niet geschoten, altijd mis!
Ah, kijk!! En wil je m ook kwijt en wat wil je er evt voor hebben?quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:54 schreef McLaura het volgende:
Ik heb die wel, Mikoxx. Niet in perfecte staat, maar ook niet versleten!
Neequote:Op dinsdag 21 december 2010 20:50 schreef Keshet het volgende:
[..]
Heb je een foto Mikoxx? 't komt me ergens wel bekend voor maar ik ben beter in het herkennen van foto's.
Ik ga morgen even in de kast kijken!quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:57 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Neeonze camera is stuk en de camera van de phone is heel troebel... Het bordje is wit en er staat een boterhammetje op afgebeeld (althans, de omtrek) en binnenin de boterham staan de genoemde dieren in kleur. De tekst is blauw.
Oh, wel handig om erbij te zetten hèquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:04 schreef mrien het volgende:
Hij is leuk McLaura! Welke maat is hij?
Oke ik ga morgenvroeg foto's makenquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:48 schreef Ssserpente het volgende:
Ben benieuwd wat voor spijkerbroekjes je hebt, Bla!
Er staat maat M in maar ik zal ze nog even opmeten.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:56 schreef wickie het volgende:
Flowerbox, hoe groot zijn ze?
Ssserpente is debodywarmer
er nog?
Wat wil je voor de 4 op de foto hebben incl verzendkosten? (dat rompertje van Hello Kitty heb ik al)quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:41 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ow en Dolphinqueen, ik heb nog rompertjes maat 74
http://www.mijnalbum.nl/Album=BJGM68CZ
Da's me nog iets te groot... (duurt te lang nog, zitten net in de 74, met nog zat van 62-68 wat past...)quote:Op woensdag 22 december 2010 08:50 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Allemaal maat 86
En de bruine is "leger"groen
Ik heb er iig twee liggen! Ga vanavond even foto's voor je maken, oke?quote:Op woensdag 22 december 2010 14:13 schreef Meimeltje het volgende:
Iemand die toevallig nog spijkerbroekjes in maat 80 heeft? Liefst een beetje smal vallend en met verstelbaar elastiek.
Hij is nog niet gereserveerd, dus je hebt de eerste optie. Voor die 35,- stuur ik hem via pakketpost op overigens, dus verzendkosten komen er (voor FOK-kers) niet bij.quote:Op woensdag 22 december 2010 14:13 schreef Meimeltje het volgende:
Iemand die toevallig nog spijkerbroekjes in maat 80 heeft? Liefst een beetje smal vallend en met verstelbaar elastiek.
Laura, is het fleecejack al gereserveerd? Ik twijfel nog(hij heeft al wel wat lente/herfstjasjes van zn broer enzo
), maar hij ziet er wel heerlijk comfortabel uit.
Ik gooi m er nog even in. Ik hoef alleen de verzendkosten. Oh en Kersjes ik stuur het morgen opquote:Op woensdag 15 december 2010 09:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
Kersjes, ik vond nog een grijs vest (met capuchon) zal ik die erbij doen? Zit wel een vetvlekje in zag ik, ik was m nog ff.
![]()
[ afbeelding ]
achterkant vest
[ afbeelding ]
H&M overhemd
[ afbeelding ]
de geruite
[ afbeelding ]
het mooie vest. Vind ik dan, de jongens zagen dat anders![]()
lekker onscherpe foto's ook. Talentje ben ik toch.
Meimel, ze passen nog, over een paar weekjes heb ik ze wel voor je, maar ja, daar schiet je nu niet zo heel veel mee op he? Sorryquote:Op woensdag 22 december 2010 14:18 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Ik heb er iig twee liggen! Ga vanavond even foto's voor je maken, oke?
Ik ben op zoek naar broekjes voor jongetjes in maat 86, wie o wie??
Helaas, dan houdt het op. Toch bedanktquote:Op woensdag 22 december 2010 20:16 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Meimel, ze passen nog, over een paar weekjes heb ik ze wel voor je, maar ja, daar schiet je nu niet zo heel veel mee op he? Sorry
Ik heb een aantal van mijn zus gekregen, weet alleen niet welke maten. Liggen nu op Harry's kamer. Ik kijk morgen even voor je...quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:06 schreef Kersjes het volgende:
Heeft iemand misschien nog een slaapzak liggen?
Maat 68/80 van de Hema is nu echt te klein aan het worden.
Afmetingen: Lengte 40cm x Breedte 36cm x Hoogte 54cm.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:59 schreef miss_sly het volgende:
Hork, wat wil je ervoor hebben? En wat zijn ogneveer de afmetingen?
Klinkt goed. Ik overleg even met mijn wederhelft, die heeft nogal uitgesproken ideeen over het keukentje voor dochterliefquote:Op donderdag 30 december 2010 17:23 schreef Hork het volgende:
[..]
Afmetingen: Lengte 40cm x Breedte 36cm x Hoogte 54cm.
Setje staat hier online voor 100 euro ... http://www.duketoys.nl/ho(...)t-naturel-p-583.html
Voor 50 euro mag het weg
Geeft niet hoor! Veel te klein voor Mahre en voor Ninthe nog veel te groot! Jammer.quote:Op zondag 2 januari 2011 14:01 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Beetje laat antwoord.. maar de maat valt als een 92.
Ja jammer, de stof is heel lekker (softshell)quote:Op zondag 2 januari 2011 15:17 schreef Lenaatje het volgende:
[..]
Geeft niet hoor! Veel te klein voor Mahre en voor Ninthe nog veel te groot! Jammer.
Dat ga ik zeker weten doenquote:Op zondag 2 januari 2011 14:15 schreef Jeetjejom het volgende:
Linda, je kan het altijd tegen die tijd nog eens checken of ik het nog heb natuurlijk
Mikoxx, je inbox is vol!quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:31 schreef mikoxx het volgende:
In de post van Blabla staat op de 7e foto van boven een blauw poppetje, die kreeg ik tijdens mijn zwangerschap van de verloskundige. Aangezien de heren binnenkort op het kdv gaan starten, wil ik graag een aantal reserve hebben (het is hier de slaapknuffel). Iemand?
Je adres!quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:53 schreef mikoxx het volgende:
Elmo, ik ga m ff legen! Kleur maakt idd niet uit. Wat wil je er voor hebben?
De 2 witte rompers, rupsje nooitgenoeg en de 4 onderste rompers met korte mouwtjes zijn gereserveerdquote:
Bar ben je al voorzien? Ik heb twee paar slofsokjes van de hema waarvan er best 1 paar jouw kant op kan. Ze zijn alleen roze. Maar als je dat niet erg vindt, mag je ze hebben.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:57 schreef _Bar_ het volgende:
ik zoek slofjes met antislip maatje 20/21 die lekker soepel vallen normaal zou ik er zelf voor gaan zoeken, maar heb gewoon nu geen tijd om op het gemak te gaan zoeken.
in t echt is ie nog leuker hahaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:07 schreef Jeetjejom het volgende:
Hmmmm, ik wil wel een tuinbroekje kopen voor mijn ventje, maar zit nog in dubio....
Hij is wel echt te schetig he!
Ik heb er eerlijk gezegd niet meer achter gezocht of gekeken, ik houd het even in mijn achterhoofd en kom er van de week nog op terug als dat goed is.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:00 schreef Xenia het volgende:
[..]
Bar ben je al voorzien? Ik heb twee paar slofsokjes van de hema waarvan er best 1 paar jouw kant op kan. Ze zijn alleen roze. Maar als je dat niet erg vindt, mag je ze hebben.
psssstttt, het is Tirza zonder h!quote:Op maandag 10 januari 2011 14:53 schreef Ssserpente het volgende:
O ja, en nog een heel leuk vestje dat Lente te klein is en er in het echt gelukkig lang niet zo vaal en verwassen uitziet als op de foto.
Hema, maat 80: 3,- incl. Veur Thirza.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |