daar kwam ik ook al achterquote:Op donderdag 9 december 2010 21:29 schreef Twinkly het volgende:
stomme brievenbussen, ze zijn te smal
video check... alleen je woont zover weg helaas.quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zijn er hier nog mensen met een videorecorder die een grote boodschappentas videobanden van me willen overnemen? Iest gratiesch
Heb je geen kennissen die hier in de buurt wonen en ze eens mee willen nemen?quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:33 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
video check... alleen je woont zover weg helaas.
Bedoel je met bovenkleding alleen truien enzo? Of ook broeken?quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:50 schreef happyme28 het volgende:
Is er nog ergens bovenkleding voor stoere mannetjes in de aanbieding in maat 80?
Hij is er al uitgegroeidquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:43 schreef Meimeltje het volgende:
Is Harry al uit maat 80? Of gewoon niet H zn smaak?
Hier wordt nog 80 gedragen, denk dat het over een maandje wel weg kan
Ik heb even voor je gekeken, maar het is bijna alleen maar zomerspul dus t-shirts. Mocht je daarin geïnteresseerd zijn (longsleeve eronder) dan hoor ik het wel.quote:Op zaterdag 11 december 2010 16:50 schreef happyme28 het volgende:
Asy, ik bedoelde inderdaad alleen shirts/truien/vesten zeg maar. Broekjes gaat hij nu net naar mt. 74 en soms nog zelfs 68. Maar bovenkleding wordt 74 al echt krap. Die bovenste 2 truien vind ik wel leuk, maar mt. 86 is dan wel weer erg groot en dan loopt het al tegen het voorjaar denk voor hij dat aankan. En die laatste trui is niet echt zijn mijn smaak![]()
Maar in meer ben ik zeker geinteresseerd.
Meimel, ik hou nog wat reserve voor Dyon-kleertjes
¤3,50 incl verzendenquote:Op zaterdag 11 december 2010 19:15 schreef happyme28 het volgende:
wat wil je voor die riverwoods trui hebben? vind 'm wel erg leuk nl.
Deze post doet me denken aan een uitzendkracht die me laatst belde: "Ja hallo, ik bel even om te zeggen dat ik een nieuwe telefoon heb, maar m'n nummer is nog wel gewoon hetzelfde, hoor!"quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:18 schreef dolphinqueen het volgende:
@ asyniur, Ik heb ze wel, alleen ze worden hier nog gedragen.
mja, misschien moet ik mijn post wat nuancerenquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:18 schreef dolphinqueen het volgende:
@ asyniur, Ik heb ze wel, alleen ze worden hier nog gedragen.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:36 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Deze post doet me denken aan een uitzendkracht die me laatst belde: "Ja hallo, ik bel even om te zeggen dat ik een nieuwe telefoon heb, maar m'n nummer is nog wel gewoon hetzelfde, hoor!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |