Ja hoor is primaquote:Op zaterdag 4 december 2010 13:03 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik denk dat ik ze wel wil hebben Chan; maar eerst morgen even de maat S passen.. die krijgt Evie namelijk van oma, en die leken wat krap.
Is het goed dat ik het je morgen of overmorgen (im de drukte) laat weten...??
Oei, moet ik morgen even kijken of ik die nog heb of dat ik die weggedaan heb...quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:47 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik zoek nog steeds een paar van die lodger 'speen'doekjes (zat geloof ik in een babydoos) ze zijn wit met paarse stippen.
Dus wie er nog nieuwe heeft liggen en niet gebruikt, tell me.
Ik heb ook nog wel wat liggenquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:54 schreef Twinkly het volgende:
Niels heeft een groeispurtje gehad, vooral zijn benen zijn flink langer geworden.
Ik ben op zoek naar broekjes in maat 80, shirtjes in maat 86, rompers in 80-86 en een winterjas in 86.
Zit Lars nu al in maat 92?quote:Op woensdag 8 december 2010 09:59 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Anders heb ik ook nog een jas over Twinkly, een oranje/wit van Prenatal maat 86
Eh...ik ga even proberen of hij door de brievenbus past.Is vijf euro een goede prijs?quote:Op woensdag 8 december 2010 13:29 schreef Twinkly het volgende:
Die vind ik leuk Bodpa! Past ook leuk bij zijn sjaal en muts. Zou het door de brievenbus passen en hoeveel vraag je ervoor?
Ah nice, fijn nog even voor de staking aan!quote:Op woensdag 8 december 2010 17:08 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Karin, thanks voor de maxi-cosi zak! De pakketjes meneer kwam hem brengen dus niks of niemand door de brievenbus.
Superquote:Op woensdag 8 december 2010 19:10 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Eh...ik ga even proberen of hij door de brievenbus past.Is vijf euro een goede prijs?
daar kwam ik ook al achterquote:Op donderdag 9 december 2010 21:29 schreef Twinkly het volgende:
stomme brievenbussen, ze zijn te smal
video check... alleen je woont zover weg helaas.quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zijn er hier nog mensen met een videorecorder die een grote boodschappentas videobanden van me willen overnemen? Iest gratiesch
Heb je geen kennissen die hier in de buurt wonen en ze eens mee willen nemen?quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:33 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
video check... alleen je woont zover weg helaas.
Bedoel je met bovenkleding alleen truien enzo? Of ook broeken?quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:50 schreef happyme28 het volgende:
Is er nog ergens bovenkleding voor stoere mannetjes in de aanbieding in maat 80?
Hij is er al uitgegroeidquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:43 schreef Meimeltje het volgende:
Is Harry al uit maat 80? Of gewoon niet H zn smaak?
Hier wordt nog 80 gedragen, denk dat het over een maandje wel weg kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |