Ik heb even voor je gekeken, maar het is bijna alleen maar zomerspul dus t-shirts. Mocht je daarin geīnteresseerd zijn (longsleeve eronder) dan hoor ik het wel.quote:Op zaterdag 11 december 2010 16:50 schreef happyme28 het volgende:
Asy, ik bedoelde inderdaad alleen shirts/truien/vesten zeg maar. Broekjes gaat hij nu net naar mt. 74 en soms nog zelfs 68. Maar bovenkleding wordt 74 al echt krap. Die bovenste 2 truien vind ik wel leuk, maar mt. 86 is dan wel weer erg groot en dan loopt het al tegen het voorjaar denk voor hij dat aankan. En die laatste trui is niet echt zijn mijn smaak![]()
Maar in meer ben ik zeker geinteresseerd.
Meimel, ik hou nog wat reserve voor Dyon-kleertjes
¤3,50 incl verzendenquote:Op zaterdag 11 december 2010 19:15 schreef happyme28 het volgende:
wat wil je voor die riverwoods trui hebben? vind 'm wel erg leuk nl.
Deze post doet me denken aan een uitzendkracht die me laatst belde: "Ja hallo, ik bel even om te zeggen dat ik een nieuwe telefoon heb, maar m'n nummer is nog wel gewoon hetzelfde, hoor!"quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:18 schreef dolphinqueen het volgende:
@ asyniur, Ik heb ze wel, alleen ze worden hier nog gedragen.
mja, misschien moet ik mijn post wat nuancerenquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:18 schreef dolphinqueen het volgende:
@ asyniur, Ik heb ze wel, alleen ze worden hier nog gedragen.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:36 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Deze post doet me denken aan een uitzendkracht die me laatst belde: "Ja hallo, ik bel even om te zeggen dat ik een nieuwe telefoon heb, maar m'n nummer is nog wel gewoon hetzelfde, hoor!"
Ohh niet meer gedragen worden.. dat is weer wat anders.. helaas ik kan je dit keer niet helpenquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:14 schreef Asyniur het volgende:
Heeft iemand nog witte en/of grijze rompers maat 74 met lange mouw?
Die niet meer gedragen worden of anderszins gebruikt
oeh, ff gemist, coming up!quote:Op maandag 13 december 2010 19:35 schreef LovelyLady het volgende:
Buuf, heb je een fotootje van het blauw met witte ruiten overhemd?
Volgens mij heb ik die nog liggen uit de doos van dit jaar, zal vanmiddag ff kijken voor jequote:Op woensdag 15 december 2010 09:25 schreef lily het volgende:
Vorig jaar zat er in een van de zwangerschapsdozen een knuffeldoekje van Lodger. Wit fleece-achtig met bolletjes, vierkant en een lodger label eraan.
Heeft iemand deze toevallig nog voor me?
Ik heb hem geloof ik ook nog in de kast liggen, ligt er toch niks te doen... mag je zo hebben!quote:Op woensdag 15 december 2010 09:25 schreef lily het volgende:
Vorig jaar zat er in een van de zwangerschapsdozen een knuffeldoekje van Lodger. Wit fleece-achtig met bolletjes, vierkant en een lodger label eraan.
Heeft iemand deze toevallig nog voor me?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |