Ik zal straks eens op Twans kamer kijken. Volgens mij moeten daar nog zwembroeken liggen die hem niet meer passen.quote:Op donderdag 16 december 2010 14:22 schreef LovelyLady het volgende:
Iemand hier nog een zwembroek over in de maat 116/122 ?
Sander heeft wel van die zwemshorts maar om nou met een dubbele korte broek te gaan zwemmen is niet de bedoeling
Hema en H&M heeft niks meer .... tips zijn ook welkom
Je fotoalbum is niet zichtbaar..quote:Op woensdag 15 december 2010 21:08 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Mijn dametje is alweer uit 50/56 gegroeid. Dus ff wat op de foto gezet.
Prijzen zijn richtprijzen! Graag interesse via PM
Meisjes kleertjes 50/56
http://www.mijnalbum.nl/i(...)=7LIOBBHD&showmess=1
Deze 2 heb ik lang geleden al gekocht maar die kleuren staan mijn dametje niet.
5,00 euro per stuk, exclusief verzendkosten. Beide maat 62/68
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Once on band-camp....quote:Op woensdag 15 december 2010 14:11 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik heb nog een blokfluit gevonden!
Iemand interesse? Moest ik toen hebben toen ik de pabo deed, maar ik kon er geen fluit van haha!
Bied maar wat raak, ik doe er niks meer mee
[ afbeelding ]
Verkochtquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:36 schreef XXXKarinXXX het volgende:
FTA, die is er nog!
Wat dacht je van 4¤?
Heb je een foto Mikoxx? 't komt me ergens wel bekend voor maar ik ben beter in het herkennen van foto's.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:03 schreef mikoxx het volgende:
Heeft iemand toevallig zo'n melanine bordje met dieren liggen? Er staan een koe, een paard, een schaap, een varken, een kip, een eend, een hond en een schaap op. Bovenin staat de tekst: 'na ieder hapje ontdek je een nieuw vriendje'. Ik heb m ooit opgestuurd gekregen, ik dacht van blue-band oid. En ik heb er maar eentje, en da's regelmatig dramahaha! Niet geschoten, altijd mis!
Ah, kijk!! En wil je m ook kwijt en wat wil je er evt voor hebben?quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:54 schreef McLaura het volgende:
Ik heb die wel, Mikoxx. Niet in perfecte staat, maar ook niet versleten!
Neequote:Op dinsdag 21 december 2010 20:50 schreef Keshet het volgende:
[..]
Heb je een foto Mikoxx? 't komt me ergens wel bekend voor maar ik ben beter in het herkennen van foto's.
Ik ga morgen even in de kast kijken!quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:57 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Neeonze camera is stuk en de camera van de phone is heel troebel... Het bordje is wit en er staat een boterhammetje op afgebeeld (althans, de omtrek) en binnenin de boterham staan de genoemde dieren in kleur. De tekst is blauw.
Oh, wel handig om erbij te zetten hèquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:04 schreef mrien het volgende:
Hij is leuk McLaura! Welke maat is hij?
Oke ik ga morgenvroeg foto's makenquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:48 schreef Ssserpente het volgende:
Ben benieuwd wat voor spijkerbroekjes je hebt, Bla!
Er staat maat M in maar ik zal ze nog even opmeten.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:56 schreef wickie het volgende:
Flowerbox, hoe groot zijn ze?
Ssserpente is debodywarmer
er nog?
Wat wil je voor de 4 op de foto hebben incl verzendkosten? (dat rompertje van Hello Kitty heb ik al)quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:41 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ow en Dolphinqueen, ik heb nog rompertjes maat 74
http://www.mijnalbum.nl/Album=BJGM68CZ
Da's me nog iets te groot... (duurt te lang nog, zitten net in de 74, met nog zat van 62-68 wat past...)quote:Op woensdag 22 december 2010 08:50 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Allemaal maat 86
En de bruine is "leger"groen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |