Die nijntje wil ikquote:Op donderdag 2 december 2010 12:13 schreef Diaan73 het volgende:
Hmm helaas niet helemaal complete setjesKomt ook omdat mijn jongste zoonlief geen muts op wil!!
[ afbeelding ] hier moeten volgens mij nog wel handschoentjes zitten.. maar waar liggen die??![]()
[ afbeelding ]
¤ 4,= excl. verzenden??quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Die nijntje wil ikKostda?
Wil je de wantjes er nog bij proberen te vinden?
quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:09 schreef flugeltje het volgende:
Sowieso een deal dan! Als je de wandjes kunt vinden, graag. Anders heb ik pech en heeft Willem gewoon heule koude handjes deze winter.
Zeg ik gewoon dat tante Diaan nu eenmaal geen wantjes voor 'm had
En het is binnen hoor!quote:Op donderdag 2 december 2010 16:02 schreef Marlinde het volgende:
Flugeltje en Troeta, jullie pakjes zijn weggebracht naar het postkantoor
Laten jullie weten als het goed is aangekomen?
quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:46 schreef Chan het volgende:
Mikoxx dat hangt van Beessie af, maar zijn de voeten van jouw mannen niet al veel groter dan 12 cm?
Het is een fleecejas. Wel lekker warm maar niet tegen dit soort extreem weer bestand. Je draagt hem over baby in draagdoek, dus het is geen draagdoek van zichzelf (waardoor het gewicht dus niet uitmaakt).quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:58 schreef Marlinde het volgende:
Xenia: Is dit een echte winterjas of een dikke fleecejas?
Houd het de sneeuw/regen een beetje tegen (dat we niet nat worden) en tot hoeveel KG kan je baby erin?Zo dat zijn een aantal vragen
Ik zal het eerst moeten overleggen met mn man dan
Hij is mooi maar maat 36-40, dat gaat hem echt niet wordenquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:05 schreef Xenia het volgende:
Ik heb nog een draagdoekjas die weg mag. Het is deze maar dan in het beige. Maat 36-40.
[ afbeelding ]
Heb ook een babymuts erbij in dezelfde kleur en stof. Nieuw was hij 80 euro, ik heb hem nooit gedragen, dus hij is nog compleet nieuw, ik denk aan ongeveer 40 euro?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |