Geeft niet hoor! Veel te klein voor Mahre en voor Ninthe nog veel te groot! Jammer.quote:Op zondag 2 januari 2011 14:01 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Beetje laat antwoord.. maar de maat valt als een 92.
Ja jammer, de stof is heel lekker (softshell)quote:Op zondag 2 januari 2011 15:17 schreef Lenaatje het volgende:
[..]
Geeft niet hoor! Veel te klein voor Mahre en voor Ninthe nog veel te groot! Jammer.
Dat ga ik zeker weten doenquote:Op zondag 2 januari 2011 14:15 schreef Jeetjejom het volgende:
Linda, je kan het altijd tegen die tijd nog eens checken of ik het nog heb natuurlijk
Mikoxx, je inbox is vol!quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:31 schreef mikoxx het volgende:
In de post van Blabla staat op de 7e foto van boven een blauw poppetje, die kreeg ik tijdens mijn zwangerschap van de verloskundige. Aangezien de heren binnenkort op het kdv gaan starten, wil ik graag een aantal reserve hebben (het is hier de slaapknuffel). Iemand?
Je adres!quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:53 schreef mikoxx het volgende:
Elmo, ik ga m ff legen! Kleur maakt idd niet uit. Wat wil je er voor hebben?
De 2 witte rompers, rupsje nooitgenoeg en de 4 onderste rompers met korte mouwtjes zijn gereserveerdquote:
Bar ben je al voorzien? Ik heb twee paar slofsokjes van de hema waarvan er best 1 paar jouw kant op kan. Ze zijn alleen roze. Maar als je dat niet erg vindt, mag je ze hebben.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:57 schreef _Bar_ het volgende:
ik zoek slofjes met antislip maatje 20/21 die lekker soepel vallen normaal zou ik er zelf voor gaan zoeken, maar heb gewoon nu geen tijd om op het gemak te gaan zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |