Da's me nog iets te groot... (duurt te lang nog, zitten net in de 74, met nog zat van 62-68 wat past...)quote:Op woensdag 22 december 2010 08:50 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Allemaal maat 86
En de bruine is "leger"groen
Ik heb er iig twee liggen! Ga vanavond even foto's voor je maken, oke?quote:Op woensdag 22 december 2010 14:13 schreef Meimeltje het volgende:
Iemand die toevallig nog spijkerbroekjes in maat 80 heeft? Liefst een beetje smal vallend en met verstelbaar elastiek.
Hij is nog niet gereserveerd, dus je hebt de eerste optie. Voor die 35,- stuur ik hem via pakketpost op overigens, dus verzendkosten komen er (voor FOK-kers) niet bij.quote:Op woensdag 22 december 2010 14:13 schreef Meimeltje het volgende:
Iemand die toevallig nog spijkerbroekjes in maat 80 heeft? Liefst een beetje smal vallend en met verstelbaar elastiek.
Laura, is het fleecejack al gereserveerd? Ik twijfel nog(hij heeft al wel wat lente/herfstjasjes van zn broer enzo
), maar hij ziet er wel heerlijk comfortabel uit.
Ik gooi m er nog even in. Ik hoef alleen de verzendkosten. Oh en Kersjes ik stuur het morgen opquote:Op woensdag 15 december 2010 09:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
Kersjes, ik vond nog een grijs vest (met capuchon) zal ik die erbij doen? Zit wel een vetvlekje in zag ik, ik was m nog ff.
![]()
[ afbeelding ]
achterkant vest
[ afbeelding ]
H&M overhemd
[ afbeelding ]
de geruite
[ afbeelding ]
het mooie vest. Vind ik dan, de jongens zagen dat anders![]()
lekker onscherpe foto's ook. Talentje ben ik toch.
Meimel, ze passen nog, over een paar weekjes heb ik ze wel voor je, maar ja, daar schiet je nu niet zo heel veel mee op he? Sorryquote:Op woensdag 22 december 2010 14:18 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Ik heb er iig twee liggen! Ga vanavond even foto's voor je maken, oke?
Ik ben op zoek naar broekjes voor jongetjes in maat 86, wie o wie??
Helaas, dan houdt het op. Toch bedanktquote:Op woensdag 22 december 2010 20:16 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Meimel, ze passen nog, over een paar weekjes heb ik ze wel voor je, maar ja, daar schiet je nu niet zo heel veel mee op he? Sorry
Ik heb een aantal van mijn zus gekregen, weet alleen niet welke maten. Liggen nu op Harry's kamer. Ik kijk morgen even voor je...quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:06 schreef Kersjes het volgende:
Heeft iemand misschien nog een slaapzak liggen?
Maat 68/80 van de Hema is nu echt te klein aan het worden.
Afmetingen: Lengte 40cm x Breedte 36cm x Hoogte 54cm.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:59 schreef miss_sly het volgende:
Hork, wat wil je ervoor hebben? En wat zijn ogneveer de afmetingen?
Klinkt goed. Ik overleg even met mijn wederhelft, die heeft nogal uitgesproken ideeen over het keukentje voor dochterliefquote:Op donderdag 30 december 2010 17:23 schreef Hork het volgende:
[..]
Afmetingen: Lengte 40cm x Breedte 36cm x Hoogte 54cm.
Setje staat hier online voor 100 euro ... http://www.duketoys.nl/ho(...)t-naturel-p-583.html
Voor 50 euro mag het weg
Geeft niet hoor! Veel te klein voor Mahre en voor Ninthe nog veel te groot! Jammer.quote:Op zondag 2 januari 2011 14:01 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Beetje laat antwoord.. maar de maat valt als een 92.
Ja jammer, de stof is heel lekker (softshell)quote:Op zondag 2 januari 2011 15:17 schreef Lenaatje het volgende:
[..]
Geeft niet hoor! Veel te klein voor Mahre en voor Ninthe nog veel te groot! Jammer.
Dat ga ik zeker weten doenquote:Op zondag 2 januari 2011 14:15 schreef Jeetjejom het volgende:
Linda, je kan het altijd tegen die tijd nog eens checken of ik het nog heb natuurlijk
Mikoxx, je inbox is vol!quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:31 schreef mikoxx het volgende:
In de post van Blabla staat op de 7e foto van boven een blauw poppetje, die kreeg ik tijdens mijn zwangerschap van de verloskundige. Aangezien de heren binnenkort op het kdv gaan starten, wil ik graag een aantal reserve hebben (het is hier de slaapknuffel). Iemand?
Je adres!quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:53 schreef mikoxx het volgende:
Elmo, ik ga m ff legen! Kleur maakt idd niet uit. Wat wil je er voor hebben?
De 2 witte rompers, rupsje nooitgenoeg en de 4 onderste rompers met korte mouwtjes zijn gereserveerdquote:
Bar ben je al voorzien? Ik heb twee paar slofsokjes van de hema waarvan er best 1 paar jouw kant op kan. Ze zijn alleen roze. Maar als je dat niet erg vindt, mag je ze hebben.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:57 schreef _Bar_ het volgende:
ik zoek slofjes met antislip maatje 20/21 die lekker soepel vallen normaal zou ik er zelf voor gaan zoeken, maar heb gewoon nu geen tijd om op het gemak te gaan zoeken.
in t echt is ie nog leuker hahaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:07 schreef Jeetjejom het volgende:
Hmmmm, ik wil wel een tuinbroekje kopen voor mijn ventje, maar zit nog in dubio....
Hij is wel echt te schetig he!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |