Ik had er ook om gevraagd tijdje terug en het zijn sample doekjes en geen knuffeldoekjes.quote:Op woensdag 15 december 2010 09:25 schreef lily het volgende:
Vorig jaar zat er in een van de zwangerschapsdozen een knuffeldoekje van Lodger. Wit fleece-achtig met bolletjes, vierkant en een lodger label eraan.
Heeft iemand deze toevallig nog voor me?
Ik weet het, maar Leah gebruikt hem al een jaar zo en ze is verzot op dat dingquote:Op woensdag 15 december 2010 10:02 schreef Asyniur het volgende:
BJ heeft hier nog een stukje over gepost: ze zijn niet bedoeld als knuffeldoekje
Oh nou, ik vind het wel best. Dat ding is honderd keer gewassen en ziet er nog prima uit. Ik wil een reserve voor het geval hij kwijt raaktquote:Op woensdag 15 december 2010 09:50 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik had er ook om gevraagd tijdje terug en het zijn sample doekjes en geen knuffeldoekjes.
Daar zijn ze niet veilig genoeg voor ze gaan rafelen enzo, moet je het berichtje maar even googlen.
Ja had dat van iemand anders ook al vernomen.. zovaak gewassen en geen problemen.quote:Op woensdag 15 december 2010 10:15 schreef lily het volgende:
[..]
Oh nou, ik vind het wel best. Dat ding is honderd keer gewassen en ziet er nog prima uit. Ik wil een reserve voor het geval hij kwijt raakt
In bed heeft ze een knuffelmuis maar die blijft in haar bed. Dat doekje sleept ze overal mee naar toe en stopt ze tijdens het duimen onder haar neus.
haha, ja, dat is ook goedquote:
Ik heb er nog 2 liggen..alleen twijfel ik of het nou maat 74 of 80 is. Als je niet al voorzien bent zal ik vanavond even voor je kijkenquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:14 schreef Asyniur het volgende:
Heeft iemand nog witte en/of grijze rompers maat 74 met lange mouw?
Die niet meer gedragen worden of anderszins gebruikt
oh ja? die lodger doekjes? wat grappig. Ik heb niet echt een etos in de buurt dus ik denk dat het makkelijker is om er een van karin over te nemen..quote:Op woensdag 15 december 2010 10:53 schreef Troeta het volgende:
Je krijgt die doekjes op de cadeauverpakking geplakt als je een kadootje koopt bij Etos.
Dus als je baby-washgel koopt, zeggen dat het een kadootje is:P
Ok, thanks! Ben benieuwd, maar kan ws. vannavond pas reageren. Alvast bedankt voor de moeite.quote:Op woensdag 15 december 2010 10:52 schreef XXXKarinXXX het volgende:
@Happy, dan maak ik ook meteen foto's van de shirts maat 80 voor Daan!
Effen maillots wel, met printje hebben we er veel vanquote:Op woensdag 15 december 2010 10:56 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Witte rompers met lange mouw in 74/80 heb ik ook nog, 3 ofzo.
En nog maillots in maat 98....somebody anybody?
Hoi Lily,quote:Op woensdag 15 december 2010 10:26 schreef lily het volgende:
[..]
maar goed: mocht iemand er een hebben dan graag
quote:Op woensdag 15 december 2010 13:28 schreef dolphinqueen het volgende:
Iemand nog belang bij jongenskleding maatje 92? o.a. een vestje en een rood/oranje sweatertje (voor de rest zal ik nog eventjes in de kast kijken als er interesse is)
Ik heb alleen nog 3 t-shirtjes in maatje 80, sorry..quote:Op woensdag 15 december 2010 13:43 schreef Vlindur het volgende:
[..]
![]()
Maat 80 truien + rompers zijn ook welkom!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |