Of tijd voor een shotje B12?quote:Voel me nog steeds duizelig en moe Even wat eten en dan weer verder tukken denk ik
Ik ben vandaag mobiel en dit is al het 2e topic dat ik moet openen. Gaat wat lastig dan...quote:
quote:
Nou zijn we natuurlijk wel heel benieuwd naar wat jij vandaag had....quote:Op woensdag 1 december 2010 20:31 schreef MadMaster het volgende:
Ik kom maar weer even inhaken en meekwijnen...
MM is afgehaakt.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou zijn we natuurlijk wel heel benieuwd naar wat jij vandaag had....
quote:
Volgens mij gewoon op bezoek bij zijn collega's voor een cursus/workshop oidquote:
omdat die pv je eerste hit op google was? maar dat adres is gewoon een kantooradres, dus daar zit niet alleen de pv, dus hoeft het weer niks met de pv te maken te hebben, toch?quote:Op woensdag 1 december 2010 20:58 schreef lubje25 het volgende:
Sherlockmodus aanHij is vanmiddag bij de personeelsvereniging geweest, misschien zijn ze het uitje van volgend jaar aan t plannenSherlockmodusuit
Trilstand aan in stil-profiel kan aan, dat staat het bij mij ook. Maar als je in combinatie met het stille profiel ook de energiespaarstand aanzet gaat de trilstand weer uit en hoor/voel je dus niets wanneer je gebeld wordt. En dat kan lastig zijn wanneer je vergeet dat de telefoon in de spaarstand staatquote:Op woensdag 1 december 2010 16:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De stil-stand is altijd stil, dus geen enkele sjoege van je telefoon, wat er ook gebeurd.
Zit er geen stand trillen of vergadering op die je eventueel deels nog kan tweaken?
Saffie?quote:Op woensdag 1 december 2010 21:41 schreef MaJo het volgende:
Zit the Bachelor te kijken, heerlijk die overdreven Amerikaanse wijven
Over een kwartiertje als het afgelopen isquote:
Deal!quote:Op woensdag 1 december 2010 21:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Over een kwartiertje als het afgelopen is
Nee, het kwartier is inderdaad al om.quote:
Ja!quote:
Nee niet hier. MaJo en ik zijn even elders een saffie doen.quote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 22:18 schreef Diaan73 het volgende:
Jij was op een bijeenkomst om te stoppen met roken??
Had je ook zo'n goeroe die jullie helemaal ging overtuigen?quote:
Heb je toestemming van Tinuviel?quote:Op woensdag 1 december 2010 22:32 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga een soort van redje doen en nu naar bed... ik ga nog even lekker lezen in bed!!
Dan kan er op de reinigingsdienst ook flink bezuinigd worden.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:40 schreef Nembrionic het volgende:
Vorig jaar hebben we in Tjechie geskiet(?). Nu heb ik heel lang het kaartje/skipasje in mijn paspoort gehad. Dat heb ik heel kort geleden nog in mijn handen gehad en weggegooid.
Ben ik net gebeld met de vraag of ik dat kaartje nog heb voor februari omdat ze de naam niet meer kunnen vinden
Tip: bewaar voortaan ALLES!
Goed bezig MMquote:
Ah, daar doelde je op. Nog wel sigaren?quote:
Ook? Hoezo ook?quote:Op woensdag 1 december 2010 22:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Had je ook zo'n goeroe die jullie helemaal ging overtuigen?
Ik heb ruim 31 jaar gerookt en vind het wel goed zo. Het neurotische gedrag, meteen roken zodra je kan roken, begon mezelf te irriteren.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:39 schreef MaJo het volgende:
MM ben je gestoptWel goed
Ik wil in januari ook weer stoppen
Go for it.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb ruim 31 jaar gerookt en vind het wel goed zo. Het neurotische gedrag, meteen roken sodra je kan roken, begon mezelf te irriteren.
Kon nu via het werk een 'training' volgen (die ik best wel goed vond) en nu is het even een week doorbijten en koude kalkoen...
Ik denk zelfs dat die kou de oorzaak is waarom je je niet goed voelde.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:53 schreef MaJo het volgende:
Goed moment om te stoppen wel, vooral als je buiten moet roken. Ik ben nu bij mijn ouders waar ik niet binnen mag roken en heb er maar 3 gerookt, thuis zou dat veel meer zijn. Nu heb ik natuurlijk ook nog 7 uur liggen tukken dat scheeltMaar vind het echt te koud om steeds naar buiten te gaan
Spreekwoordelijke "ook"quote:Op woensdag 1 december 2010 22:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook? Hoezo ook?
Maar het was een dame die uitleg gaf over iets wat je wel weet, maar niet wil weten.
Geen idee of het voldoende is om blijvend te stoppen, ik ga wel m'n best er voor doen..
Zo koud is het toch niet?quote:Op woensdag 1 december 2010 22:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat die kou de oorzaak is waarom je je niet goed voelde.
Ik ben vanmiddag naar buiten gegaan en ik werd na 20 minute ook niet goed. Ik had geen muts opgedaan en dat is gewoon niet handig met dit weer. Draaierig enz. Kwam uiteindelijk wel goed
Maar als je van binnen met 21C naar buiten loop met gevoelstemperatuur van -10 dan heb je een verschil van 31 graden. Dat is nogal een klap hequote:
Nee, het is een combi van wilskracht + begrip van wat je er met je lichaam gebeurde toen je nog rookte en wat je lichaam doet, nadat je stopt met roken en waarom. Hoe je daar mee om kan gaan, wat je moet doen en wat niet. Maar de 'afhankelijkheid' is waar ze op hameren...quote:Op woensdag 1 december 2010 22:55 schreef MaJo het volgende:
Cold turkey werkt sowieso het besteAfbouwen werkt niet
De OP mag er pas in het volgende topic in, deze moet ik uitprinten en inlijsten.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben vandaag mobiel en dit is al het 2e topic dat ik moet openen. Gaat wat lastig dan...
Dan maar creatief...
Ik denk dat het voor iedereen anders is. Ik ken voorbeelden van beiden maar ik moet wel zeggen dat de afbouwers vaak wel met enorm suffe smoezen komen en dat afbouwers een groter percentage afhakers heeft.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, het is een combi van wilskracht + begrip van wat je er met je lichaam gebeurde toen je nog rookte en wat je lichaam doet, nadat je stopt met roken en waarom. Hoe je daar mee om kan gaan, wat je moet doen en wat niet. Maar de 'afhankelijkheid' is waar ze op hameren...
Dat is een understatement.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:41 schreef MaJo het volgende:
Zit the Bachelor te kijken, heerlijk die overdreven Amerikaanse wijven
Mja we zijn het dus gewoon eensquote:Op woensdag 1 december 2010 23:05 schreef MadMaster het volgende:
Afbouwen wordt niet aangeraden, omdat je, hoe weinig je ook rookt, nog steeds nicotine binnen krijgt, waardoor je verslaving in stand blijft. Al is het maar 1 peuk per dag.
Net als 1 peuk op een feestje. De spiegel wordt je voorgehouden wat die sigaret nu oplevert op bijv. een toch al top feest, waar niet-rokers zich net zo vermaken...
Maar dat is maar 1 moment. Hoe pakken ze het aan mbt al de andere momenten?quote:Op woensdag 1 december 2010 23:05 schreef MadMaster het volgende:
Afbouwen wordt niet aangeraden, omdat je, hoe weinig je ook rookt, nog steeds nicotine binnen krijgt, waardoor je verslaving in stand blijft. Al is het maar 1 peuk per dag.
Net als 1 peuk op een feestje. De spiegel wordt je voorgehouden wat die sigaret nu oplevert op bijv. een toch al top feest, waar niet-rokers zich net zo vermaken...
Mwah, had het echt al na 2 minuten, maar het zal zeker meespelen. Ik denk dat het ook door het B12 komt. De nieuwe dokter heeft besloten dat ik weer pillen moet slikken terwijl mijn vorige huisarts had verteld dat ik voortaan aan de injecties moet. Maar ja, mijn B12 was laatst weer op peil dus moet ik weer aan de tabletten (het was op peil door die injecties domme mutsquote:Op woensdag 1 december 2010 22:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat die kou de oorzaak is waarom je je niet goed voelde.
Ik ben vanmiddag naar buiten gegaan en ik werd na 20 minute ook niet goed. Ik had geen muts opgedaan en dat is gewoon niet handig met dit weer. Draaierig enz. Kwam uiteindelijk wel goed
Ik idem. Na 6 maanden stoppen.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:12 schreef MaJo het volgende:
Daarom ben ik dus ook tegen nicotinepleisters en kauwgom. Je bent daardoor nog steeds verslaafd aan nicotine. Cold turkey, gewoon stoppen, dat werkt het beste. Heb het 8 maanden volgehoudenMaar toch weer begonnen toen
Ik had dus gelijk?quote:Op woensdag 1 december 2010 23:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mwah, had het echt al na 2 minuten, maar het zal zeker meespelen. Ik denk dat het ook door het B12 komt. De nieuwe dokter heeft besloten dat ik weer pillen moet slikken terwijl mijn vorige huisarts had verteld dat ik voortaan aan de injecties moet. Maar ja, mijn B12 was laatst weer op peil dus moet ik weer aan de tabletten (het was op peil door die injecties domme muts) Ik merk nu dus weer dat ik helemaal uitgeteld ben dus zal wel weer naar de huisarts gaan om te laten zien dat ik echt die injecties moet. Ik haat simpel nadenken van die mensen
Ja, we doen er nog een.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:15 schreef MaJo het volgende:
Wil jij nog eens stoppen Cobra? Zullen we er nog een doen trouwens
En weer eens stoppen? Vast wel. Maar wanneer? Geen idee.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:15 schreef MaJo het volgende:
Wil jij nog eens stoppen Cobra? Zullen we er nog een doen trouwens
Mja lekker danquote:Op woensdag 1 december 2010 23:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mwah, had het echt al na 2 minuten, maar het zal zeker meespelen. Ik denk dat het ook door het B12 komt. De nieuwe dokter heeft besloten dat ik weer pillen moet slikken terwijl mijn vorige huisarts had verteld dat ik voortaan aan de injecties moet. Maar ja, mijn B12 was laatst weer op peil dus moet ik weer aan de tabletten (het was op peil door die injecties domme muts) Ik merk nu dus weer dat ik helemaal uitgeteld ben dus zal wel weer naar de huisarts gaan om te laten zien dat ik echt die injecties moet. Ik haat simpel nadenken van die mensen
Ja, hoewel ik mijn standpunt vwb de roker als melkkoe in stand houd...quote:Op woensdag 1 december 2010 23:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mja we zijn het dus gewoon eens
Wat dacht je van nu?quote:Op woensdag 1 december 2010 23:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En weer eens stoppen? Vast wel. Maar wanneer? Geen idee.
Nee.quote:
Noem gewoon een getal tussen de 1 en de 365.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En weer eens stoppen? Vast wel. Maar wanneer? Geen idee.
ik ben er tegen in gegaan maar de dokter weet het beterquote:Op woensdag 1 december 2010 23:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mja lekker dan
Ik zou zeker snel weer een afspraak maken
Je had trouwens sowieso het recht om tegenje nieuwe huisarts te zeggen dat je A) het niet eens bent met de pillen en dat je injectie wil omdat dat blijkbaar helpt. Hij mag dat niet zomaar negeren, en B) een second opion vragen. Dat is dan natuurlijk je oude huisarts.
In feite hetzelfde.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar dat is maar 1 moment. Hoe pakken ze het aan mbt al de andere momenten?
helaas wel ja...quote:
rook jij ook Dan?quote:
Kut.quote:
thanksquote:Op woensdag 1 december 2010 23:26 schreef MadMaster het volgende:
MaJo, sterkte overigens met je duizelingen...
Ja dokters kunnen nogal eens vervelend zijn jaquote:Op woensdag 1 december 2010 23:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
ik ben er tegen in gegaan maar de dokter weet het betermijn oude dokter is met pensioen gegaan waardoor ik nu dus bij die doos zit
Het klinkt raar in deze situatie. Maar, zo ken ik je weer!quote:
inderdaadquote:
Worden die pillen voorgeschreven door dokters uit het wereldje van Datzo?quote:Op woensdag 1 december 2010 23:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
inderdaadoverigens neem ik die rotpillen niet in want die werken toch niet
11quote:Op woensdag 1 december 2010 23:22 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Noem gewoon een getal tussen de 1 en de 365.
ga ik ook doenquote:Op woensdag 1 december 2010 23:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja dokters kunnen nogal eens vervelend zijn ja
Toch zsm afspraak maken en vooral proberen je poot stijf houden
quote:Op woensdag 1 december 2010 23:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
ga ik ook doenlaat ik meteen naar mijn neus kijken want die staat volgens mij op instorten
gewoon door mijn nieuwe huisartsquote:Op woensdag 1 december 2010 23:29 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Worden die pillen voorgeschreven door dokters uit het wereldje van Datzo?
Mijn vraag was overigens retorisch bedoeld, de dokters zoeken me omdat ik een té grote fantast ben...quote:
Waarom zou iemand liegen over roken?quote:Op woensdag 1 december 2010 23:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In feite hetzelfde.
Zij pakken ook niks aan, jij pakt iets aan. In feite wordt je gezegd dat je eigenlijk als roker continue liegt als er gevraagd wordt waarom je rookt. Naar jezelf of naar anderen.
Want waarom ben je begonnen met roken en waarom rook je nu nog?
Ik ben nu overigens niet ineens anti-roken in het algemeen, laat iedereen doen waar 'ie zin in heeft.
dat is heul niet grappigquote:
Wat!?quote:Op woensdag 1 december 2010 23:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
dat is heul niet grappigmoet hem waarschijnlijk recht laten zetten
Alleen dat of wordt het een Heidi?quote:Op woensdag 1 december 2010 23:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Elke 10 minuten je box vol.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:34 schreef Nembrionic het volgende:
Ik bedenk me trouwens net dat het heel goed is dat Fok geen emails verstuurd van nieuwe reacties zoals Facebook dat doet of sommige fora. Dan zou ik n.a.v. de AKQ/SC echt een probleem hebben gehad
Het was dan ook een verbazing, geen uitlaching. Dat weet je tochquote:Op woensdag 1 december 2010 23:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Stoppen? Met wat?quote:Op woensdag 1 december 2010 23:31 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
11 januari gaan jij en MaJo dus stoppen neem ik aan?
Ik heb mijn neus gebroken als kind en heb er steeds meer last van dus waarschijnlijk moet ik hem ooit recht laten zetten. Alleen hoe ze dat doen is echt niet plezantquote:
Mijn training was ook die volgens de theorie van Allen Carr...quote:Op woensdag 1 december 2010 23:28 schreef lubje25 het volgende:
Ik ben gestopt nadat ik het boek stoppen met roken van Allen Carr heb gelezen. Mijn broer is een maand later gestopt, nu ook 10 jaar geleden. Een maand later omdat hij mijn boek leende nadat ik het uit had![]()
Voor mij en mijn broer heeft dat dus echt geholpen. Allen Carr zelf is weer gaan roken en inmiddels overleden aan longkanker
Ja, ik weet hoe ze dat doen.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb mijn neus gebroken als kind en heb er steeds meer last van dus waarschijnlijk moet ik hem ooit recht laten zetten. Alleen hoe ze dat doen is echt niet plezant
Waarom?quote:
quote:
Ervaring mee? Zeg me dat het meevalt?quote:
Truste alvastquote:
Ik heb gezien hoe ze het doen. Een vriendin van me wilde dat ik er bij was.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ervaring mee? Zeg me dat het meevalt?
Truste.quote:
quote:Tering, tyfus! Wie zijn die gasten?
De Osdorp Posse die je fijn verraste
vanaf de dag dat er Nederlandse rap was
Vraag maar aan je opa en hij weet nog dat het vet was!
Dus oude feiten hoef ik jou niet meer te zeggen
De eerste de beste! Moet ik meer uitleggen?
Als jij van Hip-Hop weet, dan weet ik wat je weet
En ken je de O.P. niet, nou dan weet je geen reet!
Knul! We hebben alles naar ons kanis gekregen
variėrend van respect tot aan een glazenregen
Van props tot proppen, maar we bleven door knokken
met in Nederlands hoppen tot die teven er voor dokken!
We slaagden met gratie als zeer beruchte fuckers
En zien een nieuwe generatie slimme vruchtenplukkers
En het is cool dat jij nu carriere maakt
Als je maar weet bij wie de schijt de ventilator raakt!
Duik weg! als de schijt de ventilator raakt
En bekken dicht voor de nare smaak!
Ik check die nieuwe rappers, met irritant getreuzel
Dat R&B-slakkentempo nonchalant geneuzel
Clandistiene chicks, want zij verdienen dik
Maar al die nieuwe shit heeft geen adrenalinekick!
Wie brengt hier al die tijd de echte roffe schijt?
Die urban boeren? Ik moet zeggen tot je spijt
dat niemand hier de crowd zo kan rocken als wij
We breiden ons uit, en we fokken d'r bij!
Wat jij! Je kan niet fokken met een legende
We dumpen je bende en maken ellende
Dus koop maar jodium, want we scheuren je huid
Want op het podium, daar breekt de pleuris uit!
De Osdorp Posse gaat weer te keer!
De podia breken en de tent gaat neer
En het is cool dat jij een lauwe liveshow maakt
En bekken dicht voor de nare smaak!
Dit is de shit om uit je dak te gaan
En niet om in je dure nieuwe pak te staan
Want we rammen en beuken, ze duwen en trekken
Schrammen en deuken, en vele ruwe plekken
We rippen alle tenten in de winter en de lente
en werken het hardste voor de mindere centen
Inventief en onze tijd vooruit
Dus creatief wordt onze schijt geuit
De bekendere, stevige, niet aan trends onderhevige
band die je kent van levendige kickgevende
rapshows. Geen nepshows van neppro's,
sloom als fatso's en wack als crackho's
Fok dat! We kicken hetere shit
voor de betere kick, niemand is wreder dan dit
En het is cool dat jij je slappe plaatjes maakt
En bekken dicht voor de nare smaak! (2x)
Heeft ze nog lang met zo'n tampon in d'r neus moeten lopen? De dokter zei dat ik dat 4 weken zou moetenquote:Op woensdag 1 december 2010 23:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb gezien hoe ze het doen. Een vriendin van me wilde dat ik er bij was.
Het gaat snel.
Echt!?quote:Op woensdag 1 december 2010 23:55 schreef lubje25 het volgende:
Ik heb nog wel aardig nieuws.
Als het goed is heb ik per 1 januari heb ik mijn eigen kroeg
Meet d.d. 29 januari wordt verplaatst naar Lubje's Clubje...quote:Op woensdag 1 december 2010 23:55 schreef lubje25 het volgende:
Ik heb nog wel aardig nieuws.
Als het goed is heb ik per 1 januari heb ik mijn eigen kroeg
Euhm, drie weken geloof ik.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heeft ze nog lang met zo'n tampon in d'r neus moeten lopen? De dokter zei dat ik dat 4 weken zou moeten
Hoe? Waar? Waarom?quote:Op woensdag 1 december 2010 23:58 schreef lubje25 het volgende:
Financiėring is rond, eind van de week handtekeningen zetten. Dan per 1 januari knallen!
De zogenaamde maandelijkse periode dus.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heeft ze nog lang met zo'n tampon in d'r neus moeten lopen? De dokter zei dat ik dat 4 weken zou moeten
Met hulp van mensen die in me vertrouwen, in mijn woonplaats, altijd al gewild.quote:
Dag Piet.quote:
Nice!quote:Op donderdag 2 december 2010 00:01 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Met hulp van mensen die in me vertrouwen, in mijn woonplaats, altijd al gewild.
quote:
Alvast gratuliert.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:58 schreef lubje25 het volgende:
Financiėring is rond, eind van de week handtekeningen zetten. Dan per 1 januari knallen!
Dan kom ik nog even langs met cobra voor we stoppenquote:
Akkoord, zal een extra asbak klaarzettenquote:Op donderdag 2 december 2010 00:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dan kom ik nog even langs met cobra voor we stoppen
Die afspraak staat!quote:Op donderdag 2 december 2010 00:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dan kom ik nog even langs met cobra voor we stoppen
Weltrusten MaJo.quote:
Maar dan moeten we daarna wel echt stoppen hequote:
Ooit stoppen we.quote:Op donderdag 2 december 2010 00:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar dan moeten we daarna wel echt stoppen he
Met jou altijd. Dat weet je.quote:Op donderdag 2 december 2010 00:28 schreef MaJo het volgende:
What the heck, doe nog een saffieCobra doe je mee?
Het best te omschrijven als een goede buurtkroeg.quote:Op donderdag 2 december 2010 00:20 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben even weg, krijgen we opeens een kroeg erbij
Wat voor kroeg, Lubje?
Dat ben ik.quote:
Klinkt goedquote:Op donderdag 2 december 2010 00:32 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Het best te omschrijven als een goede buurtkroeg.
Muziek niet te hard, een fijne U-bar er in. Je kan er makkelijk met 12 man een gesprek voeren. Gezellig, bruin etc.
quote:Op donderdag 2 december 2010 00:32 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Muziek niet te hard, een fijne U-bar er in. Je kan er makkelijk met 12 man een gesprek voeren. Gezellig, bruin etc.
Ik zit er niet voor de korte termijn, dus jullie kunnen nog jaren langskomenquote:
Pils? Of speciaalbier?quote:Op donderdag 2 december 2010 00:32 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Als VIPs krijgen MaJo en ik toch wel een vaste plek?quote:Op donderdag 2 december 2010 00:34 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ik zit er niet voor de korte termijn, dus jullie kunnen nog jaren langskomen
en een vaste asbakquote:Op donderdag 2 december 2010 00:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als VIPs krijgen MaJo en ik toch wel een vaste plek?
dat is vanaf utrecht wel te doenquote:Op donderdag 2 december 2010 00:34 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Niet in een stad. Wel lekker centraal.
Barneveld
Ik vind dat je een ABT-kroeg moet wordenquote:Op donderdag 2 december 2010 00:37 schreef lubje25 het volgende:
Nu voornamelijk pils, maar speciaal bier hoop ik er wel in te krijgen. Barneveld is wel heel centraal in Nederland
Hobbelpaard!!quote:Op donderdag 2 december 2010 00:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vind dat je een ABT-kroeg moet worden
Ja dat gaat dus waarschijnlijk niet lukken. Iets met rechten enzoquote:
Dat meen je niet! Uitbreiden dat recht!quote:Op donderdag 2 december 2010 00:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja dat gaat dus waarschijnlijk niet lukken. Iets met rechten enzo
29 januari
Ik neem een kroeg over. Meeste is al geregeldquote:Op donderdag 2 december 2010 00:39 schreef MaJo het volgende:
Maar je hebt dus al een pand en alles? Moet er nog veel gebeuren? Want de maand is zo om!
quote:Op donderdag 2 december 2010 00:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja dat gaat dus waarschijnlijk niet lukken. Iets met rechten enzo
29 januari
Inclusief slaapplek lees ik.quote:Op donderdag 2 december 2010 00:41 schreef MaJo het volgende:
I'm in! Tegen een kroeg zeg ik niet niet snel nee
Jij bent er dan ook.quote:
Ik zie net dat het zelfs binnen 37 minuten kanquote:Op donderdag 2 december 2010 00:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
dat is vanaf utrecht wel te doenkan nem bij mij crashen
Het gaat erom dat de brouwerij de rechten dan wil hebben. En dat willen wij niet.quote:Op donderdag 2 december 2010 00:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat meen je niet! Uitbreiden dat recht!
Dames hebben voorrang, dat begrijp je wel. Jij kan natuurlijk ergens op de vloer slapen, ben je gewend toch in het leger?quote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 00:41 schreef MaJo het volgende:
I'm in! In een kroeg zeg ik niet niet snel nee
Dat hoor je de 15e welquote:
Een donker hoekje is voor mij genoeg.quote:Op donderdag 2 december 2010 00:43 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Dames hebben voorrang, dat begrijp je wel. Jij kan natuurlijk ergens op de vloer slapen, ben je gewend toch in het leger?
Zeker weten?quote:
Ik drink mijn glas leeg en ga dan snurken.quote:Op donderdag 2 december 2010 00:51 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga aflevering 1 van Rubicon kijken
Groot gelijk. Super nieuws!!quote:Op donderdag 2 december 2010 00:53 schreef lubje25 het volgende:
Ik schenk er nog 1 in en dan kijk ik wel. Ben een beetje in een jubelstemming
Op de gokkastenboer na ben ik contractvrijquote:Op donderdag 2 december 2010 01:00 schreef Whiteguy het volgende:
Lub: heb je nog een wurgcontract bij een brouwer of doe je dat zelfstandig ?
Ah top. Kan je ook gewoon goedkoop je speciaalbier bij de supermarkt halen.quote:Op donderdag 2 december 2010 01:03 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Op de gokkastenboer na ben ik contractvrijKrijg dus de maximale kortingen op bier en de rest.
quote:Op donderdag 2 december 2010 01:10 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ah top. Kan je ook gewoon goedkoop je speciaalbier bij de supermarkt halen.
Of Bertus Bierhuis in Utrecht. Beter assortimentquote:Op donderdag 2 december 2010 01:10 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ah top. Kan je ook gewoon goedkoop je speciaalbier bij de supermarkt halen.
of beidenquote:Op donderdag 2 december 2010 01:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Of Bertus Bierhuis in Utrecht. Beter assortiment
Klinkt tofquote:Op woensdag 1 december 2010 23:54 schreef MadMaster het volgende:
En voor Ofyles:
OSDORP POSSE - SCHIJT RAAKT VENTILATOR
[..]
Meldt je de naam en locatie tzt hier of moeten we daar een PM voor aanvragen?quote:
Dat durf ik hier wel te melden straksquote:Op donderdag 2 december 2010 11:48 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Meldt je de naam en locatie tzt hier of moeten we daar een PM voor aanvragen?
Je maakt er geen undergroud cafe van dus ?quote:Op donderdag 2 december 2010 11:53 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Dat durf ik hier wel te melden straks
Die kans bestaat jaquote:Op donderdag 2 december 2010 12:58 schreef Etcetera het volgende:
En nu zit je zeker met een stapel enveloppen die je nooit weer zult gebruiken
Kan dat ?quote:Op donderdag 2 december 2010 13:17 schreef Etcetera het volgende:
Waarom heb je dan niet 1 losse postzegel gekocht
Kan je nagaan hoe wereldvreemd ik ben op het gebied van versturen van analoge mails.quote:
Eerlijk gezegd weet ik het ook alleen maar omdat ik 2 jaar geleden een kaart wilde vesturen en bleek dat je opeens(i.t.t. vroeger) geen losse postzegels kon kopen.quote:Op donderdag 2 december 2010 13:20 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe wereldvreemd ik ben op het gebied van versturen van analoge mails.
Misschien moet ik mijn e-mails er dan maar mee gaan frankeren de komende tijd.
zweedse ballen?quote:Op donderdag 2 december 2010 14:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De TT van [Aangeboden] Ikea PS-kastje deed me ergens aan denken...
Laat mevr MM dat maar niet horen!quote:
Ik zit nog op het werk, daar kan dat...quote:Op donderdag 2 december 2010 15:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Laat mevr MM dat maar niet horen!
Daar ben ik dan niet bij...quote:Op donderdag 2 december 2010 15:24 schreef Cobra4 het volgende:
Voor de liefhebbers van Borsato. Hij staat op het podium tijdens het slotconcert van SR10.
Ik ook niet.. het is in Eindhoven...quote:Op donderdag 2 december 2010 15:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar ben ik dan niet bij...
Het is in Breda dit jaar toch, bij Soempie in de achtertuin?
Kom je goed mee weg.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zit nog op het werk, daar kan dat...
Ik heb AVG op mijn pc.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:04 schreef Etcetera het volgende:
Heeft iemand van jullie ook AVG draaien? Laat je pc dan maar lekker draaien, want als je nu opnieuw opstart boot je pc niet meerhttp://twk.rs/nhn9
Nee, al een week of twee niet.quote:
Is dat St.ivanhoe?quote:
Dat zou ik zo laten danquote:
Ok, dan wacht ik tot jij het groene licht geeft.quote:
Ik zou AVG eraf halen en MSE (Microsoft Security Essentials) installerenquote:Op donderdag 2 december 2010 16:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ok, dan wacht ik tot jij het groene licht geeft.
Mooi zoquote:Op donderdag 2 december 2010 16:37 schreef Cobra4 het volgende:
Het blijft rustig in Nederland in 2018!!![]()
Ik heb het gedaan op mn laptop, maar geen problemen gehad.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:04 schreef Etcetera het volgende:
Heeft iemand van jullie ook AVG draaien? Laat je pc dan maar lekker draaien, want als je nu opnieuw opstart boot je pc niet meerhttp://twk.rs/nhn9
Jij verveelt je in ieder geval niet...quote:Op donderdag 2 december 2010 16:22 schreef Etcetera het volgende:
Oh dat zou kunnen. Moet mijn windows nog activeren, maar er komt dit weekend misschien weer een nieuwe op
Ik heb het gedaan op onze secretaresse en dat heeft me flink wat problemen opgeleverd...quote:Op donderdag 2 december 2010 17:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb het gedaan op mn laptop, maar geen problemen gehad.
quote:Op donderdag 2 december 2010 17:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb het gedaan op onze secretaresse en dat heeft me flink wat problemen opgeleverd...
quote:Op donderdag 2 december 2010 17:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb het gedaan op onze secretaresse en dat heeft me flink wat problemen opgeleverd...
Serge Gainsbourg?quote:Op donderdag 2 december 2010 17:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gaat het WK 2018 naar VVP?quote:Op donderdag 2 december 2010 16:37 schreef Cobra4 het volgende:
Volgens mij ben ik een van de weinige die het jammer vind dat we het niet hebben.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:37 schreef Cobra4 het volgende:
In het echt heet Poetin: Vladimir Vladimirovich Poetin.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, naar Verschrikkelijk Voute Poetin...
Ik denk het.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik een van de weinige die het jammer vind dat we het niet hebben.
Nu ik de winnaars gehoord heb, vind ik het achteraf ook wel jammer.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik een van de weinige die het jammer vind dat we het niet hebben.
er is duidelijk voor het geld gekozen, Ruslandquote:Op donderdag 2 december 2010 17:35 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Nu ik de winnaars gehoord heb, vind ik het achteraf ook wel jammer.
Met de UK en de US had ik meer vrede gehad.
Ik betwijfel of het VK in 2018 en 2022 internationaal nog meetelt.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:35 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Nu ik de winnaars gehoord heb, vind ik het achteraf ook wel jammer.
Met de UK en de US had ik meer vrede gehad.
Ik niet hoorquote:Op donderdag 2 december 2010 17:38 schreef Yurithemaster het volgende:
wat las ik trouwens gaan soempie en etcie naar een meet
Met wat voor team denk jij dat Qatar gaat aantreden dan?quote:Op donderdag 2 december 2010 17:38 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik betwijfel of het VK in 2018 en 2022 internationaal nog meetelt.
De clubteams kopen massaal namen/talenten uit het buitenland en laten hun eigen omgeving stikken.
Als je het maar veilig hebt gedaan...quote:Op donderdag 2 december 2010 17:55 schreef Soempie het volgende:
Ik ben lekker de enige hier die Etcie heeft gemeet. Meerdere keren ook nog.
Ik zat er op te wachten.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je het maar veilig hebt gedaan...
Over Lowlands praten is net hetzelfde als de Premier League, vraag me niet waarom...quote:Op donderdag 2 december 2010 18:01 schreef Soempie het volgende:
Ik kwam even kijken of het hier nog steeds over LL gaat.![]()
Die kaartverkoop zorgt er nu wel voor dat bijna het hele jaar over LL gesproken wordt. Slim!
Die kans is levensgroot en in dat geval ontstaat er een megarel...quote:Op donderdag 2 december 2010 17:42 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Met wat voor team denk jij dat Qatar gaat aantreden dan?
Ik gok op een selectie van 25 genaturaliseerde Brazilianen...
Iets van: er komt geen eind aan?quote:Op donderdag 2 december 2010 18:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Over Lowlands praten is net hetzelfde als de Premier League, vraag me niet waarom...
Hoezo slim?quote:Op donderdag 2 december 2010 18:01 schreef Soempie het volgende:
Ik kwam even kijken of het hier nog steeds over LL gaat.![]()
Die kaartverkoop zorgt er nu wel voor dat bijna het hele jaar over LL gesproken wordt. Slim!
Neem je wel weer op tijd je pilletjes in?quote:Op donderdag 2 december 2010 18:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die kans is levensgroot en in dat geval ontstaat er een megarel...
Voor sponsoren bijvoorbeeld maakt het misschien wel uit en de kaartverkoop of uitbreiding of wat dan ook in volgende jaren. Ook al is LL al uitverkocht en groot, toch is het slim.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoezo slim?
Kaarten hoeven er niet meer verkocht te worden, dus wie heeft er nu baat bij geklets over LL?
quote:Op donderdag 2 december 2010 18:35 schreef Soempie het volgende:
En dan moet ik achteraf opeens zo'n loze opmerking gaan verantwoorden.
Verklaar die opmerking maar tijdens de meet. Dan houden we er nu over op.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:35 schreef Soempie het volgende:
En dan moet ik achteraf opeens zo'n loze opmerking gaan verantwoorden.
Ik geloof dat LL al jaren min of meer vaste partners heeft. Af en toe verandert er wel eens wat, maar er is niet tussen elke editie een grote revolutiequote:Op donderdag 2 december 2010 18:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Voor sponsoren bijvoorbeeld maakt het misschien wel uit en de kaartverkoop of uitbreiding of wat dan ook in volgende jaren. Ook al is LL al uitverkocht en groot, toch is het slim.
Oh ja, gedichten moet ik ook nog in elkaar flansenquote:Op donderdag 2 december 2010 19:12 schreef TradeMarkie het volgende:
Zo, sinterklaasinkopen net afgerond, nu even rijmen voor morgenavond en zondagavond
Eerst moet het parlement maar eens de ballen hebben om ja of nee te zeggen tegen de JSF.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:16 schreef Whiteguy het volgende:
JSF weer 1,4 miljard duurder geworden.
Voor dat geld hadden we ook een WK kunnen organiseren. Doen we C4 dan iig een groot plezier mee, toch ?
Weet ik, ik had het al nagezocht.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik geloof dat LL al jaren min of meer vaste partners heeft. Af en toe verandert er wel eens wat, maar er is niet tussen elke editie een grote revolutie
Ik heb gelukkig in DEF een assistente gevonden om dat in orde te krijgen.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Oh ja, gedichten moet ik ook nog in elkaar flansen
quote:Op donderdag 2 december 2010 19:12 schreef TradeMarkie het volgende:
Zo, sinterklaasinkopen net afgerond, nu even rijmen voor morgenavond en zondagavond
Ik maak er elk jaar 2 of 3 en dat gaat me prima afquote:Op donderdag 2 december 2010 19:26 schreef MadMaster het volgende:
Gedichten wil ik eventueel ook wel maken, maak er vele per jaar voor Sinterklaas...
Het ligt er wel een beetje aan hoe je mag schrijven.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:29 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik maak er elk jaar 2 of 3 en dat gaat me prima af
Een voor iemand van m'n voetbalteam en een voor m'n vader, dus die kun je redelijk afstraffen op een leuke manierquote:Op donderdag 2 december 2010 19:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het ligt er wel een beetje aan hoe je mag schrijven.
Krijg je de vrijheid dan heb je meer mogelijkheden dan wanneer je een strak gedicht moet maken voor een dame van in de 60...
Ik vind het ook wel jammer hoor. Ik had het wel leuk gevonden om een wedstrijd met Twan te bezoeken, Enschede was ook een speelstad.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad de leukee dingen, als je iemand met rode koontjes het gedicht kan laten voorlezen.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:36 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Een voor iemand van m'n voetbalteam en een voor m'n vader, dus die kun je redelijk afstraffen op een leuke manier
Wegwezen met die onzin, ben in 2000 ook het land uitgevlucht met het EK.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel jammer hoor. Ik had het wel leuk gevonden om een wedstrijd met Twan te bezoeken, Enschede was ook een speelstad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |