Ik denk zelfs dat die kou de oorzaak is waarom je je niet goed voelde.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:53 schreef MaJo het volgende:
Goed moment om te stoppen wel, vooral als je buiten moet roken. Ik ben nu bij mijn ouders waar ik niet binnen mag roken en heb er maar 3 gerookt, thuis zou dat veel meer zijn. Nu heb ik natuurlijk ook nog 7 uur liggen tukken dat scheeltMaar vind het echt te koud om steeds naar buiten te gaan
Spreekwoordelijke "ook"quote:Op woensdag 1 december 2010 22:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook? Hoezo ook?
Maar het was een dame die uitleg gaf over iets wat je wel weet, maar niet wil weten.
Geen idee of het voldoende is om blijvend te stoppen, ik ga wel m'n best er voor doen..
Zo koud is het toch niet?quote:Op woensdag 1 december 2010 22:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat die kou de oorzaak is waarom je je niet goed voelde.
Ik ben vanmiddag naar buiten gegaan en ik werd na 20 minute ook niet goed. Ik had geen muts opgedaan en dat is gewoon niet handig met dit weer. Draaierig enz. Kwam uiteindelijk wel goed
Maar als je van binnen met 21C naar buiten loop met gevoelstemperatuur van -10 dan heb je een verschil van 31 graden. Dat is nogal een klap hequote:
Nee, het is een combi van wilskracht + begrip van wat je er met je lichaam gebeurde toen je nog rookte en wat je lichaam doet, nadat je stopt met roken en waarom. Hoe je daar mee om kan gaan, wat je moet doen en wat niet. Maar de 'afhankelijkheid' is waar ze op hameren...quote:Op woensdag 1 december 2010 22:55 schreef MaJo het volgende:
Cold turkey werkt sowieso het besteAfbouwen werkt niet
De OP mag er pas in het volgende topic in, deze moet ik uitprinten en inlijsten.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben vandaag mobiel en dit is al het 2e topic dat ik moet openen. Gaat wat lastig dan...
Dan maar creatief...
Ik denk dat het voor iedereen anders is. Ik ken voorbeelden van beiden maar ik moet wel zeggen dat de afbouwers vaak wel met enorm suffe smoezen komen en dat afbouwers een groter percentage afhakers heeft.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, het is een combi van wilskracht + begrip van wat je er met je lichaam gebeurde toen je nog rookte en wat je lichaam doet, nadat je stopt met roken en waarom. Hoe je daar mee om kan gaan, wat je moet doen en wat niet. Maar de 'afhankelijkheid' is waar ze op hameren...
Dat is een understatement.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:41 schreef MaJo het volgende:
Zit the Bachelor te kijken, heerlijk die overdreven Amerikaanse wijven
Mja we zijn het dus gewoon eensquote:Op woensdag 1 december 2010 23:05 schreef MadMaster het volgende:
Afbouwen wordt niet aangeraden, omdat je, hoe weinig je ook rookt, nog steeds nicotine binnen krijgt, waardoor je verslaving in stand blijft. Al is het maar 1 peuk per dag.
Net als 1 peuk op een feestje. De spiegel wordt je voorgehouden wat die sigaret nu oplevert op bijv. een toch al top feest, waar niet-rokers zich net zo vermaken...
Maar dat is maar 1 moment. Hoe pakken ze het aan mbt al de andere momenten?quote:Op woensdag 1 december 2010 23:05 schreef MadMaster het volgende:
Afbouwen wordt niet aangeraden, omdat je, hoe weinig je ook rookt, nog steeds nicotine binnen krijgt, waardoor je verslaving in stand blijft. Al is het maar 1 peuk per dag.
Net als 1 peuk op een feestje. De spiegel wordt je voorgehouden wat die sigaret nu oplevert op bijv. een toch al top feest, waar niet-rokers zich net zo vermaken...
Mwah, had het echt al na 2 minuten, maar het zal zeker meespelen. Ik denk dat het ook door het B12 komt. De nieuwe dokter heeft besloten dat ik weer pillen moet slikken terwijl mijn vorige huisarts had verteld dat ik voortaan aan de injecties moet. Maar ja, mijn B12 was laatst weer op peil dus moet ik weer aan de tabletten (het was op peil door die injecties domme mutsquote:Op woensdag 1 december 2010 22:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat die kou de oorzaak is waarom je je niet goed voelde.
Ik ben vanmiddag naar buiten gegaan en ik werd na 20 minute ook niet goed. Ik had geen muts opgedaan en dat is gewoon niet handig met dit weer. Draaierig enz. Kwam uiteindelijk wel goed
Ik idem. Na 6 maanden stoppen.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:12 schreef MaJo het volgende:
Daarom ben ik dus ook tegen nicotinepleisters en kauwgom. Je bent daardoor nog steeds verslaafd aan nicotine. Cold turkey, gewoon stoppen, dat werkt het beste. Heb het 8 maanden volgehoudenMaar toch weer begonnen toen
Ik had dus gelijk?quote:Op woensdag 1 december 2010 23:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mwah, had het echt al na 2 minuten, maar het zal zeker meespelen. Ik denk dat het ook door het B12 komt. De nieuwe dokter heeft besloten dat ik weer pillen moet slikken terwijl mijn vorige huisarts had verteld dat ik voortaan aan de injecties moet. Maar ja, mijn B12 was laatst weer op peil dus moet ik weer aan de tabletten (het was op peil door die injecties domme muts) Ik merk nu dus weer dat ik helemaal uitgeteld ben dus zal wel weer naar de huisarts gaan om te laten zien dat ik echt die injecties moet. Ik haat simpel nadenken van die mensen
Ja, we doen er nog een.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:15 schreef MaJo het volgende:
Wil jij nog eens stoppen Cobra? Zullen we er nog een doen trouwens
En weer eens stoppen? Vast wel. Maar wanneer? Geen idee.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:15 schreef MaJo het volgende:
Wil jij nog eens stoppen Cobra? Zullen we er nog een doen trouwens
Mja lekker danquote:Op woensdag 1 december 2010 23:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mwah, had het echt al na 2 minuten, maar het zal zeker meespelen. Ik denk dat het ook door het B12 komt. De nieuwe dokter heeft besloten dat ik weer pillen moet slikken terwijl mijn vorige huisarts had verteld dat ik voortaan aan de injecties moet. Maar ja, mijn B12 was laatst weer op peil dus moet ik weer aan de tabletten (het was op peil door die injecties domme muts) Ik merk nu dus weer dat ik helemaal uitgeteld ben dus zal wel weer naar de huisarts gaan om te laten zien dat ik echt die injecties moet. Ik haat simpel nadenken van die mensen
Ja, hoewel ik mijn standpunt vwb de roker als melkkoe in stand houd...quote:Op woensdag 1 december 2010 23:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mja we zijn het dus gewoon eens
Wat dacht je van nu?quote:Op woensdag 1 december 2010 23:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En weer eens stoppen? Vast wel. Maar wanneer? Geen idee.
Nee.quote:
Noem gewoon een getal tussen de 1 en de 365.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En weer eens stoppen? Vast wel. Maar wanneer? Geen idee.
ik ben er tegen in gegaan maar de dokter weet het beterquote:Op woensdag 1 december 2010 23:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mja lekker dan
Ik zou zeker snel weer een afspraak maken
Je had trouwens sowieso het recht om tegenje nieuwe huisarts te zeggen dat je A) het niet eens bent met de pillen en dat je injectie wil omdat dat blijkbaar helpt. Hij mag dat niet zomaar negeren, en B) een second opion vragen. Dat is dan natuurlijk je oude huisarts.
In feite hetzelfde.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar dat is maar 1 moment. Hoe pakken ze het aan mbt al de andere momenten?
helaas wel ja...quote:
rook jij ook Dan?quote:
Kut.quote:
thanksquote:Op woensdag 1 december 2010 23:26 schreef MadMaster het volgende:
MaJo, sterkte overigens met je duizelingen...
Ja dokters kunnen nogal eens vervelend zijn jaquote:Op woensdag 1 december 2010 23:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
ik ben er tegen in gegaan maar de dokter weet het betermijn oude dokter is met pensioen gegaan waardoor ik nu dus bij die doos zit
Het klinkt raar in deze situatie. Maar, zo ken ik je weer!quote:
inderdaadquote:
Worden die pillen voorgeschreven door dokters uit het wereldje van Datzo?quote:Op woensdag 1 december 2010 23:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
inderdaadoverigens neem ik die rotpillen niet in want die werken toch niet
11quote:Op woensdag 1 december 2010 23:22 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Noem gewoon een getal tussen de 1 en de 365.
ga ik ook doenquote:Op woensdag 1 december 2010 23:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja dokters kunnen nogal eens vervelend zijn ja
Toch zsm afspraak maken en vooral proberen je poot stijf houden
quote:Op woensdag 1 december 2010 23:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
ga ik ook doenlaat ik meteen naar mijn neus kijken want die staat volgens mij op instorten
gewoon door mijn nieuwe huisartsquote:Op woensdag 1 december 2010 23:29 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Worden die pillen voorgeschreven door dokters uit het wereldje van Datzo?
Mijn vraag was overigens retorisch bedoeld, de dokters zoeken me omdat ik een té grote fantast ben...quote:
Waarom zou iemand liegen over roken?quote:Op woensdag 1 december 2010 23:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In feite hetzelfde.
Zij pakken ook niks aan, jij pakt iets aan. In feite wordt je gezegd dat je eigenlijk als roker continue liegt als er gevraagd wordt waarom je rookt. Naar jezelf of naar anderen.
Want waarom ben je begonnen met roken en waarom rook je nu nog?
Ik ben nu overigens niet ineens anti-roken in het algemeen, laat iedereen doen waar 'ie zin in heeft.
dat is heul niet grappigquote:
Wat!?quote:Op woensdag 1 december 2010 23:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
dat is heul niet grappigmoet hem waarschijnlijk recht laten zetten
Alleen dat of wordt het een Heidi?quote:Op woensdag 1 december 2010 23:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
dat is heul niet grappigmoet hem waarschijnlijk recht laten zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |