Serge Gainsbourg?quote:Op donderdag 2 december 2010 17:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb het gedaan op onze secretaresse en dat heeft me flink wat problemen opgeleverd...
Gaat het WK 2018 naar VVP?quote:Op donderdag 2 december 2010 16:37 schreef Cobra4 het volgende:
Het blijft rustig in Nederland in 2018!!![]()
Volgens mij ben ik een van de weinige die het jammer vind dat we het niet hebben.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:37 schreef Cobra4 het volgende:
Het blijft rustig in Nederland in 2018!!![]()
In het echt heet Poetin: Vladimir Vladimirovich Poetin.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, naar Verschrikkelijk Voute Poetin...
Ik denk het.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik een van de weinige die het jammer vind dat we het niet hebben.
Nu ik de winnaars gehoord heb, vind ik het achteraf ook wel jammer.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik een van de weinige die het jammer vind dat we het niet hebben.
er is duidelijk voor het geld gekozen, Ruslandquote:Op donderdag 2 december 2010 17:35 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Nu ik de winnaars gehoord heb, vind ik het achteraf ook wel jammer.
Met de UK en de US had ik meer vrede gehad.
Ik betwijfel of het VK in 2018 en 2022 internationaal nog meetelt.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:35 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Nu ik de winnaars gehoord heb, vind ik het achteraf ook wel jammer.
Met de UK en de US had ik meer vrede gehad.
Ik niet hoorquote:Op donderdag 2 december 2010 17:38 schreef Yurithemaster het volgende:
wat las ik trouwens gaan soempie en etcie naar een meet
Met wat voor team denk jij dat Qatar gaat aantreden dan?quote:Op donderdag 2 december 2010 17:38 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik betwijfel of het VK in 2018 en 2022 internationaal nog meetelt.
De clubteams kopen massaal namen/talenten uit het buitenland en laten hun eigen omgeving stikken.
Als je het maar veilig hebt gedaan...quote:Op donderdag 2 december 2010 17:55 schreef Soempie het volgende:
Ik ben lekker de enige hier die Etcie heeft gemeet. Meerdere keren ook nog.
Ik zat er op te wachten.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je het maar veilig hebt gedaan...
Over Lowlands praten is net hetzelfde als de Premier League, vraag me niet waarom...quote:Op donderdag 2 december 2010 18:01 schreef Soempie het volgende:
Ik kwam even kijken of het hier nog steeds over LL gaat.![]()
Die kaartverkoop zorgt er nu wel voor dat bijna het hele jaar over LL gesproken wordt. Slim!
Die kans is levensgroot en in dat geval ontstaat er een megarel...quote:Op donderdag 2 december 2010 17:42 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Met wat voor team denk jij dat Qatar gaat aantreden dan?
Ik gok op een selectie van 25 genaturaliseerde Brazilianen...
Iets van: er komt geen eind aan?quote:Op donderdag 2 december 2010 18:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Over Lowlands praten is net hetzelfde als de Premier League, vraag me niet waarom...
Hoezo slim?quote:Op donderdag 2 december 2010 18:01 schreef Soempie het volgende:
Ik kwam even kijken of het hier nog steeds over LL gaat.![]()
Die kaartverkoop zorgt er nu wel voor dat bijna het hele jaar over LL gesproken wordt. Slim!
Neem je wel weer op tijd je pilletjes in?quote:Op donderdag 2 december 2010 18:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die kans is levensgroot en in dat geval ontstaat er een megarel...
Voor sponsoren bijvoorbeeld maakt het misschien wel uit en de kaartverkoop of uitbreiding of wat dan ook in volgende jaren. Ook al is LL al uitverkocht en groot, toch is het slim.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoezo slim?
Kaarten hoeven er niet meer verkocht te worden, dus wie heeft er nu baat bij geklets over LL?
quote:Op donderdag 2 december 2010 18:35 schreef Soempie het volgende:
En dan moet ik achteraf opeens zo'n loze opmerking gaan verantwoorden.
Verklaar die opmerking maar tijdens de meet. Dan houden we er nu over op.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:35 schreef Soempie het volgende:
En dan moet ik achteraf opeens zo'n loze opmerking gaan verantwoorden.
Ik geloof dat LL al jaren min of meer vaste partners heeft. Af en toe verandert er wel eens wat, maar er is niet tussen elke editie een grote revolutiequote:Op donderdag 2 december 2010 18:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Voor sponsoren bijvoorbeeld maakt het misschien wel uit en de kaartverkoop of uitbreiding of wat dan ook in volgende jaren. Ook al is LL al uitverkocht en groot, toch is het slim.
Oh ja, gedichten moet ik ook nog in elkaar flansenquote:Op donderdag 2 december 2010 19:12 schreef TradeMarkie het volgende:
Zo, sinterklaasinkopen net afgerond, nu even rijmen voor morgenavond en zondagavond
Eerst moet het parlement maar eens de ballen hebben om ja of nee te zeggen tegen de JSF.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:16 schreef Whiteguy het volgende:
JSF weer 1,4 miljard duurder geworden.
Voor dat geld hadden we ook een WK kunnen organiseren. Doen we C4 dan iig een groot plezier mee, toch ?
Weet ik, ik had het al nagezocht.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik geloof dat LL al jaren min of meer vaste partners heeft. Af en toe verandert er wel eens wat, maar er is niet tussen elke editie een grote revolutie
Ik heb gelukkig in DEF een assistente gevonden om dat in orde te krijgen.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Oh ja, gedichten moet ik ook nog in elkaar flansen
quote:Op donderdag 2 december 2010 19:12 schreef TradeMarkie het volgende:
Zo, sinterklaasinkopen net afgerond, nu even rijmen voor morgenavond en zondagavond
Ik maak er elk jaar 2 of 3 en dat gaat me prima afquote:Op donderdag 2 december 2010 19:26 schreef MadMaster het volgende:
Gedichten wil ik eventueel ook wel maken, maak er vele per jaar voor Sinterklaas...
Het ligt er wel een beetje aan hoe je mag schrijven.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:29 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik maak er elk jaar 2 of 3 en dat gaat me prima af
Een voor iemand van m'n voetbalteam en een voor m'n vader, dus die kun je redelijk afstraffen op een leuke manierquote:Op donderdag 2 december 2010 19:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het ligt er wel een beetje aan hoe je mag schrijven.
Krijg je de vrijheid dan heb je meer mogelijkheden dan wanneer je een strak gedicht moet maken voor een dame van in de 60...
Ik vind het ook wel jammer hoor. Ik had het wel leuk gevonden om een wedstrijd met Twan te bezoeken, Enschede was ook een speelstad.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad de leukee dingen, als je iemand met rode koontjes het gedicht kan laten voorlezen.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:36 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Een voor iemand van m'n voetbalteam en een voor m'n vader, dus die kun je redelijk afstraffen op een leuke manier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |