Dat durf ik hier wel te melden straksquote:Op donderdag 2 december 2010 11:48 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Meldt je de naam en locatie tzt hier of moeten we daar een PM voor aanvragen?
Je maakt er geen undergroud cafe van dus ?quote:Op donderdag 2 december 2010 11:53 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Dat durf ik hier wel te melden straks
Die kans bestaat jaquote:Op donderdag 2 december 2010 12:58 schreef Etcetera het volgende:
En nu zit je zeker met een stapel enveloppen die je nooit weer zult gebruiken
Kan dat ?quote:Op donderdag 2 december 2010 13:17 schreef Etcetera het volgende:
Waarom heb je dan niet 1 losse postzegel gekocht
Kan je nagaan hoe wereldvreemd ik ben op het gebied van versturen van analoge mails.quote:
Eerlijk gezegd weet ik het ook alleen maar omdat ik 2 jaar geleden een kaart wilde vesturen en bleek dat je opeens(i.t.t. vroeger) geen losse postzegels kon kopen.quote:Op donderdag 2 december 2010 13:20 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe wereldvreemd ik ben op het gebied van versturen van analoge mails.
Misschien moet ik mijn e-mails er dan maar mee gaan frankeren de komende tijd.
zweedse ballen?quote:Op donderdag 2 december 2010 14:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De TT van [Aangeboden] Ikea PS-kastje deed me ergens aan denken...
Laat mevr MM dat maar niet horen!quote:
Ik zit nog op het werk, daar kan dat...quote:Op donderdag 2 december 2010 15:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Laat mevr MM dat maar niet horen!
Daar ben ik dan niet bij...quote:Op donderdag 2 december 2010 15:24 schreef Cobra4 het volgende:
Voor de liefhebbers van Borsato. Hij staat op het podium tijdens het slotconcert van SR10.
Ik ook niet.. het is in Eindhoven...quote:Op donderdag 2 december 2010 15:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar ben ik dan niet bij...
Het is in Breda dit jaar toch, bij Soempie in de achtertuin?
Kom je goed mee weg.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zit nog op het werk, daar kan dat...
Ik heb AVG op mijn pc.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:04 schreef Etcetera het volgende:
Heeft iemand van jullie ook AVG draaien? Laat je pc dan maar lekker draaien, want als je nu opnieuw opstart boot je pc niet meerhttp://twk.rs/nhn9
Nee, al een week of twee niet.quote:
Is dat St.ivanhoe?quote:
Dat zou ik zo laten danquote:
Ok, dan wacht ik tot jij het groene licht geeft.quote:
Ik zou AVG eraf halen en MSE (Microsoft Security Essentials) installerenquote:Op donderdag 2 december 2010 16:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ok, dan wacht ik tot jij het groene licht geeft.
Mooi zoquote:Op donderdag 2 december 2010 16:37 schreef Cobra4 het volgende:
Het blijft rustig in Nederland in 2018!!![]()
Ik heb het gedaan op mn laptop, maar geen problemen gehad.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:04 schreef Etcetera het volgende:
Heeft iemand van jullie ook AVG draaien? Laat je pc dan maar lekker draaien, want als je nu opnieuw opstart boot je pc niet meerhttp://twk.rs/nhn9
Jij verveelt je in ieder geval niet...quote:Op donderdag 2 december 2010 16:22 schreef Etcetera het volgende:
Oh dat zou kunnen. Moet mijn windows nog activeren, maar er komt dit weekend misschien weer een nieuwe op
Ik heb het gedaan op onze secretaresse en dat heeft me flink wat problemen opgeleverd...quote:Op donderdag 2 december 2010 17:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb het gedaan op mn laptop, maar geen problemen gehad.
quote:Op donderdag 2 december 2010 17:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb het gedaan op onze secretaresse en dat heeft me flink wat problemen opgeleverd...
quote:Op donderdag 2 december 2010 17:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb het gedaan op onze secretaresse en dat heeft me flink wat problemen opgeleverd...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |