Als VIPs krijgen MaJo en ik toch wel een vaste plek?quote:Op donderdag 2 december 2010 00:34 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ik zit er niet voor de korte termijn, dus jullie kunnen nog jaren langskomen
en een vaste asbakquote:Op donderdag 2 december 2010 00:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als VIPs krijgen MaJo en ik toch wel een vaste plek?
dat is vanaf utrecht wel te doenquote:Op donderdag 2 december 2010 00:34 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Niet in een stad. Wel lekker centraal.
Barneveld
Ik vind dat je een ABT-kroeg moet wordenquote:Op donderdag 2 december 2010 00:37 schreef lubje25 het volgende:
Nu voornamelijk pils, maar speciaal bier hoop ik er wel in te krijgen. Barneveld is wel heel centraal in Nederland
Hobbelpaard!!quote:Op donderdag 2 december 2010 00:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vind dat je een ABT-kroeg moet worden
Ja dat gaat dus waarschijnlijk niet lukken. Iets met rechten enzoquote:
Dat meen je niet! Uitbreiden dat recht!quote:Op donderdag 2 december 2010 00:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja dat gaat dus waarschijnlijk niet lukken. Iets met rechten enzo
29 januari
Ik neem een kroeg over. Meeste is al geregeldquote:Op donderdag 2 december 2010 00:39 schreef MaJo het volgende:
Maar je hebt dus al een pand en alles? Moet er nog veel gebeuren? Want de maand is zo om!
quote:Op donderdag 2 december 2010 00:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja dat gaat dus waarschijnlijk niet lukken. Iets met rechten enzo
29 januari
Inclusief slaapplek lees ik.quote:Op donderdag 2 december 2010 00:41 schreef MaJo het volgende:
I'm in! Tegen een kroeg zeg ik niet niet snel nee
Jij bent er dan ook.quote:
Ik zie net dat het zelfs binnen 37 minuten kanquote:Op donderdag 2 december 2010 00:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
dat is vanaf utrecht wel te doenkan nem bij mij crashen
Het gaat erom dat de brouwerij de rechten dan wil hebben. En dat willen wij niet.quote:Op donderdag 2 december 2010 00:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat meen je niet! Uitbreiden dat recht!
Dames hebben voorrang, dat begrijp je wel. Jij kan natuurlijk ergens op de vloer slapen, ben je gewend toch in het leger?quote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 00:41 schreef MaJo het volgende:
I'm in! In een kroeg zeg ik niet niet snel nee
Dat hoor je de 15e welquote:
Een donker hoekje is voor mij genoeg.quote:Op donderdag 2 december 2010 00:43 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Dames hebben voorrang, dat begrijp je wel. Jij kan natuurlijk ergens op de vloer slapen, ben je gewend toch in het leger?
Zeker weten?quote:
Ik drink mijn glas leeg en ga dan snurken.quote:Op donderdag 2 december 2010 00:51 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga aflevering 1 van Rubicon kijken
Groot gelijk. Super nieuws!!quote:Op donderdag 2 december 2010 00:53 schreef lubje25 het volgende:
Ik schenk er nog 1 in en dan kijk ik wel. Ben een beetje in een jubelstemming
Op de gokkastenboer na ben ik contractvrijquote:Op donderdag 2 december 2010 01:00 schreef Whiteguy het volgende:
Lub: heb je nog een wurgcontract bij een brouwer of doe je dat zelfstandig ?
Ah top. Kan je ook gewoon goedkoop je speciaalbier bij de supermarkt halen.quote:Op donderdag 2 december 2010 01:03 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Op de gokkastenboer na ben ik contractvrijKrijg dus de maximale kortingen op bier en de rest.
quote:Op donderdag 2 december 2010 01:10 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ah top. Kan je ook gewoon goedkoop je speciaalbier bij de supermarkt halen.
Of Bertus Bierhuis in Utrecht. Beter assortimentquote:Op donderdag 2 december 2010 01:10 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ah top. Kan je ook gewoon goedkoop je speciaalbier bij de supermarkt halen.
of beidenquote:Op donderdag 2 december 2010 01:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Of Bertus Bierhuis in Utrecht. Beter assortiment
Klinkt tofquote:Op woensdag 1 december 2010 23:54 schreef MadMaster het volgende:
En voor Ofyles:
OSDORP POSSE - SCHIJT RAAKT VENTILATOR
[..]
Meldt je de naam en locatie tzt hier of moeten we daar een PM voor aanvragen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |