Die gast op 1:21 is het meest opzienbarende in dat filmpje.quote:Op woensdag 1 december 2010 14:55 schreef Etcetera het volgende:
Zo, zij zijn goed met touw!
http://a.blip.tv/scripts/(...)a1dsaj0jpju&source=3
Mijn zusje is niet tevreden met haar Samsung touchtelefoon, dus wat mij betreft mag ze mijn oude Nokia proberen voor ik besluit er iets mee te gaan doenquote:Op woensdag 1 december 2010 14:55 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Om die reden heb ik al bijna een jaar lang een htc touch cruise in de la liggen.
Die is nu ook al zowat niks meer waard
Prima! Touchscreen is even wennen, maar dat komt omdat het mijn eerste telefoon met touchscreen is. Heb je de combinatie energiespaarstand + profiel op stil aan dan werkt de trilstand volgens mij niet, wat lastig kan zijn. Verder vind ik het een prima telefoon waar ik eigenlijk alles wel mee kan wat ik met een telefoon wil kunnenquote:
Okay... internetten gaat er ook goed op?quote:Op woensdag 1 december 2010 15:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Prima! Touchscreen is even wennen, maar dat komt omdat het mijn eerste telefoon met touchscreen is. Heb je de combinatie energiespaarstand + profiel op stil aan dan werkt de trilstand volgens mij niet, wat lastig kan zijn. Verder vind ik het een prima telefoon waar ik eigenlijk alles wel mee kan wat ik met een telefoon wil kunnen
Ja hoor, gaat best. In het begin had ik wat moeite de juiste link aan te klikken (bijvoorbeeld bij Fok!) maar 'dubbelklikken' op een leeg stuk zorgt voor een zoom-in zodat het een stuk makkelijker gaat. En voor een klein beetje zoom kan je de iPhone-truc gebruikenquote:Op woensdag 1 december 2010 15:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay... internetten gaat er ook goed op?
iPhone heeft multitouch, N8 ook. Daarmee kan je zoomen zoals in onderstaand filmpjequote:Op woensdag 1 december 2010 15:44 schreef Diaan73 het volgende:
iPhone-truc? Ik heb nog een oudere nokia, niets niet modern..Ik weet van geen trucs.
Heb wel de hele dag tussen veelal niet onaantrekkelijke dames gezeten, maar niemand van hen die haar diensten in lijfelijke zin heeft aangeboden...quote:Op woensdag 1 december 2010 13:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik weet dat er een hele berg prostituees zitten maar daar zal je wel niet voor gaan
De stil-stand is altijd stil, dus geen enkele sjoege van je telefoon, wat er ook gebeurd.quote:Op woensdag 1 december 2010 15:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Prima! Touchscreen is even wennen, maar dat komt omdat het mijn eerste telefoon met touchscreen is. Heb je de combinatie energiespaarstand + profiel op stil aan dan werkt de trilstand volgens mij niet, wat lastig kan zijn. Verder vind ik het een prima telefoon waar ik eigenlijk alles wel mee kan wat ik met een telefoon wil kunnen
Ow datmoet ik later even bekijken. Ik kan op mn werk (nog) geen filmpjes bekijken.quote:Op woensdag 1 december 2010 15:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
iPhone heeft multitouch, N8 ook. Daarmee kan je zoomen zoals in onderstaand filmpje
quote:Op woensdag 1 december 2010 16:23 schreef LadyBlack het volgende:
"Zijn hier ook stoute kinderen??????"
[ afbeelding ]
Wat liefquote:Op woensdag 1 december 2010 16:23 schreef LadyBlack het volgende:
"Zijn hier ook stoute kinderen??????"
[ afbeelding ]
Leuk, een battle of the bitches...quote:Op woensdag 1 december 2010 16:37 schreef LadyBlack het volgende:
Zelfgemaakt![]()
Soempie ging volgens mij een zwarte piet maken, dan wordt t nog gezellig
quote:Op woensdag 1 december 2010 16:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leuk, een battle of the bitches...
Ik zet mijn geld op Soempie...
LadyBlack wordt het, krijg ik voor elke euro die ik inzet meer terug...quote:Op woensdag 1 december 2010 16:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leuk, een battle of the bitches...
Ik zet mijn geld op Soempie...
Is dat familie van de trekhaak?quote:Op woensdag 1 december 2010 19:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik heb wel eens met een pikhaak gedaan, telt dat ook?
Nee, familie van Nico.quote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 20:05 schreef Diaan73 het volgende:
Ow correctie, ik kan wel vingerhaken!!
Enne goed nieuws... mn oma is al een paar weken klaar met de chemo en moest afgelopen maandag door MRI en vandaag naar oncoloog: de tumor bij de eileiders was bijna niet meer te zien en de bloedwaarden waren gedaald van 2200 naar 30Supergoed dus... over 3 maanden moet ze weer terug voor controle!!
quote:
Oh happy day!quote:Op woensdag 1 december 2010 20:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En mn nichtje die net in september 18 jaar is geworden, heeft vandaag haar rijbewijs gehaald.Vind ik goed van dr.
Daar wil ik wel even op inhakenquote:Op woensdag 1 december 2010 20:03 schreef Cobra4 het volgende:
Zat leuke meiden daar om aan de haak te slaan.
Mooi..quote:
Etcie weet wel waar je deel 2 kunt vinden.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Mooi..Deze film heb ik nooit gezien, wel de eerste.. en dat was ook een reden om niet naar de tweede te gaan kijken.
We hebben nu andere wapens die haaks kunnen schieten.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
maar Cobra, ondanks dat je niet haakt, je werkt neem ik aan toch nog wel met een haakbus?
quote:Op woensdag 1 december 2010 20:24 schreef MaJo het volgende:
Voel me nog steeds duizelig en moeEven wat eten en dan weer verder tukken denk ik
Redelijk. Ze heeft last van haar been, maar volgens de oncoloog komt het niet door de chemo... maar is haar heup aan het slijten. Vervelend, maar minder eng/erg als die kanker of evt. uitzaaiingen.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:26 schreef LadyBlack het volgende:
Jeetje Majo, dat klinkt niet tofLekker verder slapen inderdaad, je zult t wel nodig hebben!
Diaan, goed nieuws inderdaad van je oma! Voelt ze zich ook nog goed?
Haak aan!quote:Op woensdag 1 december 2010 20:31 schreef MadMaster het volgende:
Ik kom maar weer even inhaken en meekwijnen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |