Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Op woensdag 1 december 2010 13:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk eigenlijkDus misschien koop er eentje, maar dat wordt dan januari okee... Alleen moet ik dat dan opgeven als vermogen bij de belastingaangifte enzo?
![]()
Mijn toetsenbord doet stom, ik kan geen vraagtekens meer typen...
Een vriendin van me heeft ze ooit (voor 2001) vers meegenomen uit de VS, die waren pas lekkerquote:
Berliner bollenquote:Op woensdag 1 december 2010 14:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je mag zelfs kiezen![]()
[ afbeelding ]
Krispy Kreme is ook ontzettend lekkerquote:Op woensdag 1 december 2010 14:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een vriendin van me heeft ze ooit (voor 2001) vers meegenomen uit de VS, die waren pas lekker
ik wil die met de discoversieringquote:Op woensdag 1 december 2010 14:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je mag zelfs kiezen![]()
[ afbeelding ]
Tot later Goldfingerquote:Op woensdag 1 december 2010 14:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
wiki is ook weer gedaan![]()
en nou ben ik weg
Ik heb geen flauw idee wat je bedoeltquote:Op woensdag 1 december 2010 14:04 schreef TheFamousMan het volgende:
Hoe kan je zien of een toets enkelvoudig of samengesteld is?
Nog nooit gehadquote:Op woensdag 1 december 2010 14:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Krispy Kreme is ook ontzettend lekker
Ikzelf ga altijd voor de maple iced glazedquote:Op woensdag 1 december 2010 14:05 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik wil die met de discoversiering
Je zult niet de enige zijnquote:Op woensdag 1 december 2010 14:06 schreef pgrferrari het volgende:
Ik heb geen zin om op te ruimen en nog de deur uit te gaan![]()
![]()
Veel te koud.
je hebt nederlands toetsenbord instellingquote:Op woensdag 1 december 2010 14:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als ik daar op druk dan krijg ik ? en ±
Maar mn vraagteken heb ik dankzij jou wel weer gevonden!
CTRL+SHIFT was het probleemquote:Op woensdag 1 december 2010 14:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je hebt nederlands toetsenbord instelling![]()
de - zit rechts beneden en deit met shift daarnaast
ongemerkt een smily gemaaktquote:Op woensdag 1 december 2010 14:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je hebt nederlands toetsenbord instelling![]()
de - zit rechts beneden en deit met shift daarnaast
Dan drink je toch gewoon theequote:
hehehe, deze twee lijken me wat taaiquote:Op woensdag 1 december 2010 14:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is weer eens wat anders dan koffie met een donut of koekje.
Mag ik niet in jou top 5?quote:Op woensdag 1 december 2010 14:13 schreef tdrone het volgende:
[..]
het is ook weer waarbij je het gewoon niet warm kan hebben buiten
Jep, kou kun je je op kleden, zeggen ze... Maar me hierop kleden is niet te doenquote:Op woensdag 1 december 2010 14:13 schreef tdrone het volgende:
[..]
het is ook weer waarbij je het gewoon niet warm kan hebben buiten
Ik heb al hete thee gemaakt voor mezelfquote:Op woensdag 1 december 2010 14:13 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
* pgrferrari geeft pien warme chocomel
Oquote:Op woensdag 1 december 2010 14:16 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jep, kou kun je je op kleden, zeggen ze... Maar me hierop kleden is niet te doen
[..]
Ik heb al hete thee gemaakt voor mezelf
Ik ook.quote:Op woensdag 1 december 2010 14:26 schreef Pien85 het volgende:
ik word echt diepongelukkig van dit weer
Ik ben liever samen gelukkig eigenlijkquote:
Samen gelukkig zijn dan?quote:Op woensdag 1 december 2010 14:33 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ben liever samen gelukkig eigenlijk
quote:Op woensdag 1 december 2010 12:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als ik een bakkie met je doe ga jij omfietsen
Ik heb koffie. Kom jequote:Op woensdag 1 december 2010 14:33 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ben liever samen gelukkig eigenlijk
Oh, ik heb al niet omgefietstquote:
In Shinjuku wel eens genomen. Lekker. Al is Mr Donut nog toffer.quote:Op woensdag 1 december 2010 14:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je mag zelfs kiezen![]()
[ afbeelding ]
Dan moet je ook niet kotsen.quote:
Het is best lekker, eigenlijkquote:Op woensdag 1 december 2010 14:26 schreef Pien85 het volgende:
ik word echt diepongelukkig van dit weer
Bossche bollen ftwquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Redacted
nou vooruitquote:Op woensdag 1 december 2010 14:39 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh, ik heb al niet omgefietstNouja, wel een klein beetje om naar de super te gaan, telt dat ook?
Doe mij maar1x allemaal alsjeblieftquote:Op woensdag 1 december 2010 14:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je mag zelfs kiezen![]()
[ afbeelding ]
Dat dusquote:
LOL .... hmz... geen fysieke training hoor, helaasquote:
Niet? Oh noes!quote:Op woensdag 1 december 2010 14:52 schreef wel.o.k het volgende:
en kwartetjes worden niet gewaardeerd
Maar ik heb een grote mok koffie, dat dan weer welquote:
Als we sushi gaan maken, dan eten we die ook wel jaquote:
SPOILER: muck even in klaagmodus, daarna ben ik weer klaarOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Thanks vraariquote:Op woensdag 1 december 2010 15:01 schreef pgrferrari het volgende:
Oh, Muck toch![]()
Ik wens je veel sterkte toe![]()
hebben hebbenquote:Op woensdag 1 december 2010 14:05 schreef DaMart het volgende:
Leuk nieuw speeltje op werk: een karretje om pekel mee op de parkeerplaats te strooien.
Dat probeer ikquote:Op woensdag 1 december 2010 15:02 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
En hou je vast aan het positieve.
quote:Op woensdag 1 december 2010 15:00 schreef Muck het volgende:
Oh oh oh, wat een mooi weerMeisje, wat een gedoeSPOILER: muck even in klaagmodus, daarna ben ik weer klaarOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind het echt heel kut voor je
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
SUshi met bossche bollenquote:Op woensdag 1 december 2010 14:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als we sushi gaan maken, dan eten we die ook wel ja![]()
Daarom ben ik ook heel blij dat ik hier af en toe even mag foeterenquote:Op woensdag 1 december 2010 15:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Meisje, wat een gedoe![]()
Ik vind het echt heel kut voor je
Rollen we die bollen dan ook op?quote:
Ojee, gedoe en foeteren?quote:Op woensdag 1 december 2010 15:05 schreef Muck het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook heel blij dat ik hier af en toe even mag foeteren
Thanks
In zo'n dingesvelquote:
Als je mee mag van Pheno, mag jij de Bollen regelenquote:
quote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 15:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als je mee mag van Pheno, mag jij de Bollen regelen![]()
Jij mag dat altijdquote:Op woensdag 1 december 2010 15:05 schreef Muck het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook heel blij dat ik hier af en toe even mag foeteren
Thanks
Hihi, EsTé, wil jij met mij dan?quote:
Noooooriquote:
Noriquote:
Kun je ertegen schuppenquote:Op woensdag 1 december 2010 15:06 schreef Muck het volgende:
[..]
Even tegen een fikse sneeuwbal schoppen helpt ook
En 30 afleveringen Greys kijken en dan heel erg huilen om McDreamy is heerlijk
Joah, de volgende meet met alleen maar meisjesquote:Op woensdag 1 december 2010 15:07 schreef Muck het volgende:
[..]
Hihi, EsTé, wil jij met mij dan?
[..]
Nooooori
quote:Op woensdag 1 december 2010 15:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Joah, de volgende meet met alleen maar meisjes![]()
Doe dat danquote:
quote:
niet aan mijquote:Op woensdag 1 december 2010 15:08 schreef Trevland het volgende:
Brrrrr, ik vind het wel fris zo
Aan wie mag ik mijn warmen?
geswitcht naar windhoos en wowquote:Op woensdag 1 december 2010 15:09 schreef MPG het volgende:
Marijkje, je bent stiekem offline gegaagn...
mag ik meedoen?quote:Op woensdag 1 december 2010 15:06 schreef Muck het volgende:
[..]
Even tegen een fikse sneeuwbal schoppen helpt ook
En 30 afleveringen Greys kijken en dan heel erg huilen om McDreamy is heerlijk
Maar maar maar ....quote:Op woensdag 1 december 2010 15:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
geswitcht naar windhoos en wow![]()
Je bent geen meisjequote:
Mijn schoen zit vol met sneeuw, hard genoeg?quote:
Komt u maarquote:Op woensdag 1 december 2010 15:08 schreef Trevland het volgende:
Joaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!quote:
Dan kan ik meisjes nog wel leuk vindenquote:
JAquote:[..]
Mijn schoen zit vol met sneeuw, hard genoeg?
Lief!quote:[..]
Komt u maar
*warmt zich aan Muckquote:Op woensdag 1 december 2010 15:12 schreef Muck het volgende:
[..]
Je bent geen meisje
[..]
Mijn schoen zit vol met sneeuw, hard genoeg?
[..]
Komt u maar
Doei stuartquote:Op woensdag 1 december 2010 15:13 schreef Stuart het volgende:
Lunch is binnen en over een half uurtje moet ik weg
Vrije dag, geen stress, ST heeft wel stress en zou bellen als het uitkwam en mijn telefoon ligt er morgen ook nog welquote:Op woensdag 1 december 2010 15:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar maar maar ....
En ik dan?
En suikersnoetje en naar stad en je telefoon en je pakketjedingesdingie?
Goeie kleuze, Trev, goeie keuzequote:
Ohja, oeps.quote:Op woensdag 1 december 2010 15:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar maar maar ....
En ik dan?
En suikersnoetje en naar stad en je telefoon en je pakketjedingesdingie?
quote:Op woensdag 1 december 2010 15:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vrije dag, geen stress, ST heeft wel stress en zou bellen als het uitkwam en mijn telefoon ligt er morgen ook nog wel
Wat een faalquote:Op woensdag 1 december 2010 15:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ohja, oeps.
Pakketje was een ander pakketje..kwam ik achter omdat ze me net belden dat Marijkes pakketje vandaag () verstuurd gaat worden..
Handig, want morgen is de enige dag dat ik werk deze week
jouw kabouter kan kunstjesquote:
Zijn wurm ookquote:
Ik ben eerst even aan het instorten, dus misschien dat het dan morgenavond ofzo wordt, is dat heel erg?quote:Op woensdag 1 december 2010 15:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vrije dag, geen stress, ST heeft wel stress en zou bellen als het uitkwam en mijn telefoon ligt er morgen ook nog wel
Huil je bij Greys? Eet je chocola tot je misselijk bent? En dan 'tegen de misselijkheid'? Hmm?quote:Op woensdag 1 december 2010 15:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan kan ik meisjes nog wel leuk vinden...
quote:[..]
JA
Je kent mequote:Lief!
Nee, daarom zei ik al geen stressquote:Op woensdag 1 december 2010 15:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben eerst even aan het instorten, dus misschien dat het dan morgenavond ofzo wordt, is dat heel erg?
gelukkigquote:
*geeft een knuffelquote:Op woensdag 1 december 2010 15:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben eerst even aan het instorten, dus misschien dat het dan morgenavond ofzo wordt, is dat heel erg?
Jaquote:Op woensdag 1 december 2010 15:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, daarom zei ik al geen stressDoe lekker rustig aan meis en als ik iets kan doen dan gil je maar ja?
Nee, jaquote:Op woensdag 1 december 2010 15:17 schreef Muck het volgende:
[..]
Huil je bij Greys? Eet je chocola tot je misselijk bent? En dan 'tegen de misselijkheid'? Hmm?
Jaquote:[..]
[..]
Je kent me
Lekker he?quote:
quote:
Komt wel goed schatjequote:Op woensdag 1 december 2010 15:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heb je een piemel?quote:
quote:
Eigenlijk wist ik dat alquote:
Ik vrees dat je aan mij weinig hebt.. mijn handen zijn ook net ijsklompjesquote:Op woensdag 1 december 2010 15:08 schreef Trevland het volgende:
Klote zegquote:Op woensdag 1 december 2010 15:20 schreef suikertaartje het volgende:
Meneer taart had toen we net op bezoek waren bloeding 10 en 11 en heeft de doktermeneer heulemaal ondergebloed.
Nu zitten er aan beide kanten dubbele tampons in en als hij nou nog een keer gaat bloeden (nou, wat denken jullie, zou het, zo het?) dan moet hij weer geopereerd
Wat kan ik doen?quote:
Wel goed dat ie de dokter ondergebloed heeft, dan is het tenminste duidelijkquote:Op woensdag 1 december 2010 15:20 schreef suikertaartje het volgende:
Meneer taart had toen we net op bezoek waren bloeding 10 en 11 en heeft de doktermeneer heulemaal ondergebloed.
Nu zitten er aan beide kanten dubbele tampons in en als hij nou nog een keer gaat bloeden (nou, wat denken jullie, zou het, zo het?) dan moet hij weer geopereerd
Jammerdebammer, geen Grey's, chocomel en slagroom voor jou danquote:
Normaal ben iik ook niet een van de koudste maar sta nu semi buiten dus echt warm is het nietquote:Op woensdag 1 december 2010 15:19 schreef Muck het volgende:
[..]
Lekker he?
MPG had het regelmatig over thermuck
check!quote:
* suikertaartje slaat armen om Muck heen en zegt, ja, alles komt goed, heus!quote:Komt wel goed schatje
* Muck flikkert Roosvicee achter de heg en breekt Cote d'or in stukjes
Ow... ik was toch al te laat zie ik. Maar nu jij opgewarmd bent dan.......quote:
OHNOESquote:Op woensdag 1 december 2010 15:20 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op woensdag 1 december 2010 15:21 schreef Muck het volgende:
[..]
Jammerdebammer, geen Grey's, chocomel en slagroom voor jou dan
Dammmquote:Op woensdag 1 december 2010 15:20 schreef suikertaartje het volgende:
Whehehequote:Op woensdag 1 december 2010 15:20 schreef Muck het volgende:
[..]
Eigenlijk wist ik dat al
En je huilt niet bij Greys, je kotst waarschijnlijk
En over 2 uur heb ik het weer nodigquote:Op woensdag 1 december 2010 15:22 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ow... ik was toch al te laat zie ik. Maar nu jij opgewarmd bent dan.......
dus na een dozijn bloedingen gaan ze eindelijk een keer wat doenquote:Op woensdag 1 december 2010 15:20 schreef suikertaartje het volgende:
Nee, dit is verre van grappig. Dus ik dacht ja, waarom begonnen ze net niet gewoon meteen?quote:Op woensdag 1 december 2010 15:20 schreef Stuart het volgende:
Klote zeg
Maar zo is het natuurlijk ook niets
Jij blijvenquote:
Ja, hihi, ook op de schoenen van de dokter, en die waren, zag ik gister, heulemaal versleten op de neuzen..dus die krijgt ie nooit nie meer schoonquote:Op woensdag 1 december 2010 15:21 schreef Muck het volgende:
Wel goed dat ie de dokter ondergebloed heeft, dan is het tenminste duidelijk
Maar dat zou wel klote zijn
ik heb alleen koude voeten, dat is vrij vreemd voor mijn doen, dus het is écht koudquote:Op woensdag 1 december 2010 15:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Normaal ben iik ook niet een van de koudste maar sta nu semi buiten dus echt warm is het niet
quote:Op woensdag 1 december 2010 15:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
check!
[..]
* suikertaartje slaat armen om Muck heen en zegt, ja, alles komt goed, heus!
och, kom er maar bijquote:Op woensdag 1 december 2010 15:22 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ow... ik was toch al te laat zie ik. Maar nu jij opgewarmd bent dan.......
En daar kun je heel niet tegenquote:Op woensdag 1 december 2010 15:22 schreef MPG het volgende:
[..]
OHNOES![]()
*knuffel* (ik knuffel jou, en niet meneer taarrt, anders zit ik ook onder het bloed)
als hij er daarna maar wel van af isquote:Op woensdag 1 december 2010 15:20 schreef suikertaartje het volgende:
* Muck heeft mental imagequote:
Ik heb ooit een zuster ondergekotstquote:Op woensdag 1 december 2010 15:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, hihi, ook op de schoenen van de dokter, en die waren, zag ik gister, heulemaal versleten op de neuzen..dus die krijgt ie nooit nie meer schoon
Alles draait helaas om geld. Hoop dat hij snel en goed wordt geholpen. Sterkte!quote:Op woensdag 1 december 2010 15:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, dit is verre van grappig. Dus ik dacht ja, waarom begonnen ze net niet gewoon meteen?
Maar ze zullen inmiddels wel een ok aan het regelen zijn.
Whehehequote:Op woensdag 1 december 2010 15:26 schreef Muck het volgende:
[..]
* Muck heeft mental image
"IEUWL!"![]()
![]()
[..]
Ik heb ooit een zuster ondergekotst
Jaquote:Op woensdag 1 december 2010 15:29 schreef suikertaartje het volgende:
Jullie zijn allemaal zooooooooooooooooooooooooo lief![]()
Trouwen?
Trouwen?
Ik ookquote:
Oh dearquote:Op woensdag 1 december 2010 15:30 schreef Muck het volgende:
Oh, mamamuck heeft me door
"Geen spelletjes doen, huiswerk maken" [ afbeelding ]
Jaaaquote:Op woensdag 1 december 2010 15:29 schreef suikertaartje het volgende:
Trouwen?
Zullen we even gauw allemaal medische termen gaan roepen?quote:Op woensdag 1 december 2010 15:30 schreef Muck het volgende:
Trouwen?
Whehehehehehehehehequote:Op woensdag 1 december 2010 15:30 schreef Muck het volgende:
Nou, het ging hier ongeveer zo:quote:Op woensdag 1 december 2010 15:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ook![]()
En de hand van eentje fijngeknepen.
Maar ik zei nog: weet je het zeker? Je hebt van die poezelige handjes en ik heb pijn hoor...
En toch doen he. Eigen schuld
quote:Op woensdag 1 december 2010 15:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zullen we even gauw allemaal medische termen gaan roepen?
Maakt zich zorgen, maar het gaat voor haar doen erg goedquote:Op woensdag 1 december 2010 15:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehehehehehehehehe.
Hoe is het nou met mamamuck? EN doe je dr de groetjes van me?
Werkzequote:Op woensdag 1 december 2010 15:34 schreef Stuart het volgende:
* Stuart moet weer aan het werk. Tot vanavond mensen![]()
quote:Op woensdag 1 december 2010 15:33 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
Maakt zich zorgen, maar het gaat voor haar doen erg goed
Ze heeft tegenwoordig aangepaste schoenen en ze loopt als een kievit
zie mijn sigquote:Op woensdag 1 december 2010 15:29 schreef suikertaartje het volgende:
Trouwen?
Sucsex!quote:
Ja...dat is dan ook mooi haar eigen schuldquote:Op woensdag 1 december 2010 15:32 schreef Muck het volgende:
[..]
Nou, het ging hier ongeveer zo:
"heb je misschien een emmer of bakje, want ik word ontzettend misselijk"
- Nah, valt wel mee
"Nou, eh, nee"
- ach, zo'n vaart zal het niet lopen
"mag die naald uit mijn hand? Ik moet echt overgeven "
- Moment, ik ben bijna klaar
"eh, ehhh...." [ afbeelding ]
jawel hoorquote:
Okee meisjequote:Op woensdag 1 december 2010 15:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, dit is verre van grappig. Dus ik dacht ja, waarom begonnen ze net niet gewoon meteen?
Maar ze zullen inmiddels wel een ok aan het regelen zijn.
[..]
Jij blijven![]()
En ik bedoelde ja, dan zeg ik het
[..]
Ja, hihi, ook op de schoenen van de dokter, en die waren, zag ik gister, heulemaal versleten op de neuzen..dus die krijgt ie nooit nie meer schoon
sorryquote:Op woensdag 1 december 2010 15:38 schreef wel.o.k het volgende:
jawel hoordie is van de open relaties
![]()
meer als in, je valt in herhaling
geeft niet, ik heb dan ook een goddelijk lichaam volgens Lovelyquote:
tsja, dan doe je er niets aan dat je om de haverklap ten huwelijk wordt gevraagd he?quote:Op woensdag 1 december 2010 15:42 schreef wel.o.k het volgende:
geeft niet, ik heb dan ook een goddelijk lichaam volgens Lovely
preciesquote:Op woensdag 1 december 2010 15:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
tsja, dan doe je er niets aan dat je om de haverklap ten huwelijk wordt gevraagd he?
je hebt alleen nog geen antwoord gegevenquote:
Ooow, vandaar dat niemand mij ziet staanquote:Op woensdag 1 december 2010 15:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
tsja, dan doe je er niets aan dat je om de haverklap ten huwelijk wordt gevraagd he?
42quote:Op woensdag 1 december 2010 15:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
je hebt alleen nog geen antwoord gegeven
quote:
werk ze stuartquote:Op woensdag 1 december 2010 15:34 schreef Stuart het volgende:
* Stuart moet weer aan het werk. Tot vanavond mensen![]()
studeer ze muckquote:
dat spreekt toch vanzelfquote:Op woensdag 1 december 2010 15:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
je hebt alleen nog geen antwoord gegeven
Ik moet bij ugh aan een indiaan denkenquote:Op woensdag 1 december 2010 15:48 schreef Pheno het volgende:
Ugh, weer een meeting gehad. Iets zegt me dat ik zo veel werk krijg dat het niet meer leuk is.
42quote:
Hoezo, wat dan, waarom niet?quote:Op woensdag 1 december 2010 15:48 schreef MPG het volgende:
Ooow, vandaar dat niemand mij ziet staan...
sorry, geen concentratievermogen vandaag.quote:
En ik zei jaquote:Op woensdag 1 december 2010 15:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoezo, wat dan, waarom niet?
Ik vroeg jou toch net ook?
gelukkig maarquote:Op woensdag 1 december 2010 15:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat spreekt toch vanzelf![]()
tuurlijk![]()
![]()
![]()
Oooh! Maar buiten hier wordt wok denk ik ook niet echt elke dag ten huwelijk gevraagd hoor..quote:Op woensdag 1 december 2010 15:55 schreef MPG het volgende:
[..]
En ik zei ja....
Maar ik bedoel meer buiten hier enzo![]()
...
Ja, nou, ja, nou, ja, maar wok heeft buiten hier wel een wokkinquote:Op woensdag 1 december 2010 15:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oooh! Maar buiten hier wordt wok denk ik ook niet echt elke dag ten huwelijk gevraagd hoor..
hooguit twee keer per week
die heb ik zelf gevraagd hoorquote:Op woensdag 1 december 2010 15:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, nou, ja, nou, ja, maar wok heeft buiten hier wel een wokkin...
Als je het lang genoeg laat liggen welquote:Op woensdag 1 december 2010 16:00 schreef pgrferrari het volgende:
Teringtakkepokkezooi.
Wrm ruimt het zichzelf nou nooit eens op
Welthuisquote:Op woensdag 1 december 2010 16:01 schreef wel.o.k het volgende:
16:00
tijd voor operatie stofwolk
[ afbeelding ]
42!quote:
Maar dan ligt het in de vuilnisbak.quote:Op woensdag 1 december 2010 16:01 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Als je het lang genoeg laat liggen wel
Ja, dat is waar...dan moeten we een mpgrietje voor jou gaan zoekenquote:Op woensdag 1 december 2010 15:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, nou, ja, nou, ja, maar wok heeft buiten hier wel een wokkin...
42 is het antwoord op allesquote:Op woensdag 1 december 2010 15:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
sorry, geen concentratievermogen vandaag.
oh, het is weer zo'n dingetje.quote:
Ik had dus serieus een keer huiswerk waar bij alle vragen het antwoord 42 was.... Na steeds een hele lange berekeningquote:Op woensdag 1 december 2010 16:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh, het is weer zo'n dingetje.
nou, dan is bij deze je huiswerk ook af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Is het ookquote:Op woensdag 1 december 2010 16:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh, het is weer zo'n dingetje.
nou, dan is bij deze je huiswerk ook af
quote:Op woensdag 1 december 2010 16:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik had dus serieus een keer huiswerk waar bij alle vragen het antwoord 42 was.... Na steeds een hele lange berekening.
Goeie docentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
de overheid stinkt!quote:Op woensdag 1 december 2010 16:15 schreef Muck het volgende:
Nu op naar Hoofdstuk 5, "De rol van de overheid"
"Mogen wij ff vangen?"quote:Op woensdag 1 december 2010 16:15 schreef Muck het volgende:
Nu op naar Hoofdstuk 5, "De rol van de overheid"
Dat is wel vaker bij Aldi. Maar geen probleem ofzo, verderquote:Op woensdag 1 december 2010 16:23 schreef suikertaartje het volgende:
Bijzonder, ging ik snowboots halen bij Aldi, want die stonden in het krantje.
Kom ik terug, met snowboots, kijk ik weer in het krantje, staan er toch echt heel andere in dan die ze hadden...
Ik ookquote:
Je zat in ehv toch?quote:
Nee, helemaal geen probleem, deze zijn leuker ook nogquote:Op woensdag 1 december 2010 16:23 schreef MPG het volgende:
Dat is wel vaker bij Aldi. Maar geen probleem ofzo, verder.
Mooi tochquote:Op woensdag 1 december 2010 16:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, helemaal geen probleem, deze zijn leuker ook nog
Ehm.. ja....quote:
Keihardquote:
Mjaquote:Op woensdag 1 december 2010 16:19 schreef MPG het volgende:
[..]
"Mogen wij ff vangen?"
Of, nu met Kabinet Bruin-1, de inverse Robin Hood.
Komt u maar!quote:
Dat gebeurt vaker jaquote:Op woensdag 1 december 2010 16:23 schreef suikertaartje het volgende:
Kom ik terug, met snowboots, kijk ik weer in het krantje, staan er toch echt heel andere in dan die ze hadden...
Aldiquote:Op woensdag 1 december 2010 16:23 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, hahaaa, ging er ook nog iets wel goed deze weekquote:
Nou.. klein stukje zuidwaarts en je bent erquote:Op woensdag 1 december 2010 16:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Mooi toch!
Dat heb jij wel verdiend![]()
.
[..]
Ehm.. ja....
quote:
Oh, dat is hartstikke sneu!quote:Op woensdag 1 december 2010 16:15 schreef pgrferrari het volgende:
Whehe
http://www.dumpert.nl/med(...)rjaardagscadeau.html
Ach gosquote:Op woensdag 1 december 2010 16:15 schreef pgrferrari het volgende:
Whehe
http://www.dumpert.nl/med(...)rjaardagscadeau.html
Zou bij mij precies hetzelfde gebeuren.quote:
die zijn allemaal al hier binnenquote:
moet ik mijn oom even langssturen?quote:Op woensdag 1 december 2010 16:37 schreef wel.o.k het volgende:
o en we hebben een sint incident![]()
* maxiwok papaben jij sinterklaas of mama
![]()
Vraag of Sintphonic langskomtquote:Op woensdag 1 december 2010 16:37 schreef wel.o.k het volgende:
o en we hebben een sint incident![]()
* maxiwok papaben jij sinterklaas of mama
![]()
Nou ... het bewijs iig dat de meiden die aan zo'n programma meedoen idd niet kijken naar de persoon zelf. Voor zover mogelijk in zo'n programma tenminstequote:Op woensdag 1 december 2010 16:34 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Zou bij mij precies hetzelfde gebeuren.
Dat weet ik al op voorhand, dus ik doe niet aan zulke lapzwans programma's mee![]()
![]()
doeidoeiquote:
hoiquote:
Flipsquote:Op woensdag 1 december 2010 16:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoiiiiii Beroemdee
En naar Frans geweest
nopequote:Op woensdag 1 december 2010 16:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoiiiiii Beroemdee
En naar Frans geweest
ik ben een echte badboyquote:Op woensdag 1 december 2010 16:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ferrari
[..]
Ja man, nooit gedacht dat jij een boefje was
quote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 16:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die vind ik zo stom, snap niet wat die als betekenis heeft
ik dus ook nietquote:Op woensdag 1 december 2010 16:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die vind ik zo stom, snap niet wat die als betekenis heeft
Wat liefquote:Op woensdag 1 december 2010 16:59 schreef Pheno het volgende:
Zo, sta voor het werk van mijn vrouw, even ophalen.
Goed bezig vooral met deze kouquote:Op woensdag 1 december 2010 16:59 schreef Pheno het volgende:
Zo, sta voor het werk van mijn vrouw, even ophalen.
het lukt 99% van de keren.quote:
Komt goed koude vogelquote:Op woensdag 1 december 2010 17:05 schreef Pheno het volgende:
Ik ga zo wel in bed liggen denk ik.moe en koppiin van dat constante geouwehoer van die spieren.
wat snap je niet aan slooooooow chat?quote:
Met 3 topics per dag vind ik er weinig slows aan hoorquote:Op woensdag 1 december 2010 17:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
wat snap je niet aan slooooooow chat?
hmm,quote:Op woensdag 1 december 2010 17:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
wat snap je niet aan slooooooow chat?
Dat is nog nietsquote:Op woensdag 1 december 2010 17:07 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Met 3 topics per dag vind ik er weinig slows aan hoor
conclusie:quote:Op woensdag 1 december 2010 17:08 schreef TheFamousMan het volgende:
slow langzaam
traag
deliberate, lagging, slow, tardy treuzelachtig
slow vertragen
slow langzamer gaan
vaart minderen
chat, babble gebabbel
gekeuvel
gepraat
kout
chat, chatter, babble babbelen
keuvelen
praten
nou ja.. ik kan er ook een paar gemist hebbenquote:
Ga je dat nou aan iedereen vragen?quote:Op woensdag 1 december 2010 17:09 schreef pgrferrari het volgende:
TheFamousMan & DR34M3R.
Zouden jullie op Marijke en mij willen stemmen?
[Stemtopic] FOK! Sinterklaasgedichtenwedstrijd 2010
Snelste gevulde topicsquote:Op woensdag 1 december 2010 17:10 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
nou ja.. ik kan er ook een paar gemist hebben
Spamquote:Op woensdag 1 december 2010 17:11 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, Marijke en ik vragen dat samen aan iedereen
ik kon niet kiezen tussen jullie tweequote:Op woensdag 1 december 2010 17:09 schreef pgrferrari het volgende:
TheFamousMan & DR34M3R.
Zouden jullie op Marijke en mij willen stemmen?
[Stemtopic] FOK! Sinterklaasgedichtenwedstrijd 2010
quote:
Maakt niet uit, tofquote:Op woensdag 1 december 2010 17:20 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik kon niet kiezen tussen jullie twee
quote:Op woensdag 1 december 2010 17:23 schreef Panda72 het volgende:
Fijn vanmiddag meer dan 1.5 uur bezig geweest om een aantal programma's op de pc van mijn nieuwe collega(ja ja wij moeten het meeste zelf installeren) te installeren. En dan werkt na installatie de communicator niet naar behoren, het boekhoudprogramma werkt niet, de printer kon eerst door een technische fout niet worden geinstalleerd en mijn collega kan geen berichten ontvangen in de inbox van outlook.
Bel je met de helpdesk zit er daar zo'n nitwit, die ik zelf moet uitleggen hoe iets te installeren en vraagt hij aan mij waarom het niet werkt. Ja hallo zeg ben ik van de afdeling ict nee toch zeker.Neemt die sukkel mijn pc over op afstand klooit een beetje, komt er ook niet uit. Gaat hij het navragen bij zijn iets minder domme collega en komt hij erachter dat hij iets moet deinstalleren. En nu moeten wij 24 uur wachten tot wij het weer kunnen probreren.
. Ben nu gelukkig thuis.
Ja dat dusquote:
Een avatar met sneeuw bedoel je?quote:Op woensdag 1 december 2010 17:26 schreef Panda72 het volgende:
Waarom hebben jullie allemaal een achtergrond met sneeuwvlokjes en ik niet
nee geen avatar. Mijn achtergrond is wit en die van jullie is lichtgrijs met een soort ijsbloemen erop.quote:Op woensdag 1 december 2010 17:27 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Een avatar met sneeuw bedoel je?
Die kan ik wel maken voor je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |