Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Dat viel wel mee toch?quote:Op woensdag 1 december 2010 11:46 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar van het weekend heb je voor mij gezorgd
Bloemetjesbehang ftw!quote:Op woensdag 1 december 2010 11:48 schreef DaMart het volgende:
Zouden we in de lente bloemetjesbehang krijgen?
NUuuuuut!quote:
Niet in mijn hok!quote:
Dat is geen gek idee voor de lunchquote:Op woensdag 1 december 2010 11:55 schreef Panda72 het volgende:
brrr het is hier echt ijskoud. Ik neem zometeen een lekker soepje
Hier zie je nog best wat kinderen in een korte broek naar school gaan. Sterker nog, sommige scholen verplichten dat zelfs voor jongensquote:Op woensdag 1 december 2010 11:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
brrrrr het is fris buiten in een t-shirt
Ik zag gisteravond in eindhoven een kerel in korte broek en t-shirt buiten lopenquote:Op woensdag 1 december 2010 11:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
brrrrr het is fris buiten in een t-shirt
wat doe jij in Ehv?quote:Op woensdag 1 december 2010 11:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zag gisteravond in eindhoven een kerel in korte broek en t-shirt buiten lopen...
En waar zit jij dan ign nu? Australië?quote:Op woensdag 1 december 2010 11:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hier zie je nog best wat kinderen in een korte broek naar school gaan. Sterker nog, sommige scholen verplichten dat zelfs voor jongens
Geen idee, eigenlijk. Studeren, naar het schijntquote:
Nee, Engelandquote:Op woensdag 1 december 2010 11:57 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En waar zit jij dan ign nu? Australië?
en dan zeg je geen hoi tegen mijquote:Op woensdag 1 december 2010 11:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zag gisteravond in eindhoven een kerel in korte broek en t-shirt buiten lopen...
Kijken naar de behaarde benen en armen van een vent in korte broek en T-shirt... en waarschijnlijk had MPG ook nog een kop koffie in zijn hand toen hij dat deedquote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 11:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kijken naar de behaarde benen en armen van een vent in korte broek en T-shirt... en waarschijnlijk had MPG ook nog een kop koffie in zijn hand toen hij dat deed.
Morningquote:Op woensdag 1 december 2010 12:00 schreef Haaruitval het volgende:
Goeiemiddag, tijd voor een bakje koffie
Goedemiddag!quote:Op woensdag 1 december 2010 12:00 schreef Haaruitval het volgende:
Goeiemiddag, tijd voor een bakje koffie
quote:Op woensdag 1 december 2010 12:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemiddag!
En gelukkig heb ik geen last van jou
barretjequote:Op woensdag 1 december 2010 12:01 schreef Barretje80 het volgende:
thee met taart!!
( envoor de calorien
)
Cool. Wat studeer je dan? En waar? (ja .. in Ehv.. du'h). TUE, Fontys...quote:Op woensdag 1 december 2010 11:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Geen idee, eigenlijk. Studeren, naar het schijnt.
Later Marijkequote:Op woensdag 1 december 2010 12:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
En nu maar eens douchen enzoLaters
TU/e -> Electrical Engineering.quote:Op woensdag 1 december 2010 12:02 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Cool. Wat studeer je dan? En waar? (ja .. in Ehv.. du'h). TUE, Fontys...
* DR34M3R zoekt spotlight voor verdere ondervragingen zometeen
* MPG komt je inzepenquote:Op woensdag 1 december 2010 12:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
En nu maar eens douchen enzoLaters
Toe maarquote:
* DaMart draait in de keuken de warme kraan openquote:Op woensdag 1 december 2010 12:03 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG komt je inzepen....
Bis gleich!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
quote:Op woensdag 1 december 2010 12:04 schreef friemelaar het volgende:
Er is daar iemand leuk aan 't doen
![]()
Komt er een schermpje "er zijn nieuwe updates"
Klik je erop springt het van rechts naar links
klik je weer springt het terug![]()
PUBERS
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:Op woensdag 1 december 2010 12:04 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Toe maar. Heb daar ook nog een blauwe maandag gezeten. Scheikundige Technologie.
![]()
Maar woon je ook in de buurt dan, of reis je elke dag op en neer?
GODVERDOMMEquote:Op woensdag 1 december 2010 12:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart draait in de keuken de warme kraan open.
Ow, en WEL EERST DICHTDRAAIEN, LAMSTRAALquote:
![]()
PUBERS
Daar heb ik ook een tijdje last van gehad jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
* DaMart rent bij de kraan wegquote:
Te laatquote:Op woensdag 1 december 2010 12:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Ow, en WEL EERST DICHTDRAAIEN, LAMSTRAAL
Aaaaaargh, wat een faalquote:Op woensdag 1 december 2010 12:08 schreef Muck het volgende:
Whut, voor het eerst dat ik problemen met de rabo heb![]()
Ik ben op 1 oktober verhuisd en het lukt ze maar niet om mijn gegevens goed te krijgen
Als ik nu iets wil regelen, moet ik naar Arnhem
da's ook nog wel goed te doenquote:Op woensdag 1 december 2010 12:06 schreef MPG het volgende:
[..]Tof.
Ik reis elke dag op en neer naar ut Stedje van Lol en Plezeer.
![]()
PUBERS
Dat is al sinds die popup er is... en gebeurt alleen als je op het donkere blokje met 'update' kliktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik ook nietquote:
Preciesquote:Op woensdag 1 december 2010 12:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ook niet.
En ALS er al iets is, loop ik er binnen, drink een bak koffie met mijn naamgenoot die zijn naam verkeerd spelt, en dan wordt het daarna opgelost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |