Net als je (stomme)schoonouders doen, gewoon naar binnen lopenquote:Op woensdag 1 december 2010 11:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gewoon even alles.
Geeft niet, gaat wel weer over.
Nu gaan we even naar het ziekenhuis, heb net even gebeld of we stiekem nu mochten komen ipv vanmiddag laat en dat mocht
Als jouw mama lief is, en dan echt lief, en niet stiekem toch alsnog een manipulatief kutwijf zoals mijn schoonmoeder, dan wil ik het best overwegenquote:Op woensdag 1 december 2010 11:23 schreef MPG het volgende:
Ja. Jij mag dat.
Want suikersnoetje. En stomme schoonouders.
Overigens, wil je mijn mama niet als schoonmama hebben? Zonder mij erbij? Want dan heb ik ook geen last meer van gezeur over een kleinkind om op tre passen...
giertjequote:
voor zover ik weet is mpg geen zoon van pienquote:Op woensdag 1 december 2010 11:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als jouw mama lief is, en dan echt lief, en niet stiekem toch alsnog een manipulatief kutwijf zoals mijn schoonmoeder, dan wil ik het best overwegen
Ja, dat kan ik dus nietquote:Op woensdag 1 december 2010 11:26 schreef wel.o.k het volgende:
Net als je (stomme)schoonouders doen, gewoon naar binnen lopen
ik wtz, ik kan het ook nietquote:Op woensdag 1 december 2010 11:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik dus niet![]()
Ik hou namelijk WEL rekening met andere (zieke) mensen en het personeel in het ziekenhuis
quote:Op woensdag 1 december 2010 11:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat dus
[..]
Succes meisBel je anders even als je weer thuis bent?
Mijn mama is echt lief. Vraag maar aan Muck.quote:Op woensdag 1 december 2010 11:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als jouw mama lief is, en dan echt lief, en niet stiekem toch alsnog een manipulatief kutwijf zoals mijn schoonmoeder, dan wil ik het best overwegen
ik kreeg een rekening binnen die ik weiger te betalen.quote:Op woensdag 1 december 2010 11:25 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
advocaat? Wat is er aan de hand dan?
En dan bel je meteen je advocaat? Ik zou eens beginnen met een mailtje naar degene die de rekening stuurde?quote:Op woensdag 1 december 2010 11:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik kreeg een rekening binnen die ik weiger te betalen.
quote:Op woensdag 1 december 2010 11:29 schreef DR34M3R het volgende:
Hoe komt ie nu ineens op pagina 6
En heeft GF al iets gezegd over zijn advocaat in de tussentijd?
/te lui om terug te lezen
quote:Op woensdag 1 december 2010 11:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die fase heb ik al gehadquote:Op woensdag 1 december 2010 11:30 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En dan bel je meteen je advocaat? Ik zou eens beginnen met een mailtje naar degene die de rekening stuurde?
Zie 2 posts boven je of hieronderquote:Op woensdag 1 december 2010 11:29 schreef DR34M3R het volgende:
Hoe komt ie nu ineens op pagina 6
En heeft GF al iets gezegd over zijn advocaat in de tussentijd?
/te lui om terug te lezen
Vertel vertelquote:Op woensdag 1 december 2010 11:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ja, die zag ik toen ik gepost hadquote:Op woensdag 1 december 2010 11:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zie 2 posts boven je of hieronder
[..]
Vertel vertel
dat ga ik hier niet vertellenquote:Op woensdag 1 december 2010 11:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zie 2 posts boven je of hieronder
[..]
Vertel vertel
maar waarom dan? Details willen we horen! Van wie, hoeveel, waarvoor en waarom weiger je?quote:
Interessequote:
Dat snap ikquote:Op woensdag 1 december 2010 11:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat ga ik hier niet vertellen
PM mag ook hoorquote:Op woensdag 1 december 2010 11:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat ga ik hier niet vertellen
Ik moet nog steeds ontbijtenquote:
Nee, want jij wil geen koffie met mij drinkenquote:
* pgrferrari schuift Marijke een bordje eten toequote:Op woensdag 1 december 2010 11:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds ontbijtenMaar heb geen zin
Met Happy End?quote:Op woensdag 1 december 2010 11:40 schreef DR34M3R het volgende:
Zaterdag weer terug naar de masseur van anderhalve week geleden... ditmaal voor een uitgebreide sessie
quote:Op woensdag 1 december 2010 11:38 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
* pgrferrari schuift Marijke een bordje eten toe
Wat heeeeeerlijk!!! Zodra ik centjes heb en weer wat minder kilo's wil ik dat ook weer eens doenquote:Op woensdag 1 december 2010 11:40 schreef DR34M3R het volgende:
Zaterdag weer terug naar de masseur van anderhalve week geleden... ditmaal voor een uitgebreide sessie
quote:
Hier niet.quote:Op woensdag 1 december 2010 11:41 schreef DaMart het volgende:
Alle posts hebben sneeuwvlokjesbehang nu.
Woohoo, hoe feestelijkquote:Op woensdag 1 december 2010 11:41 schreef DaMart het volgende:
huh?quote:Op woensdag 1 december 2010 11:41 schreef DaMart het volgende:
eerst ontbijtenquote:
Jaquote:Op woensdag 1 december 2010 11:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Jij zorgt goed voor me
[..]
Wat heeeeeerlijk!!! Zodra ik centjes heb en weer wat minder kilo's wil ik dat ook weer eens doen![]()
Heb ik net gedaan. Jij mag wel opschieten trouwensquote:
LOLquote:
nou heb ik ze ookquote:
hier is de sneeuw bevrorenquote:Op woensdag 1 december 2010 11:47 schreef Stuart het volgende:
Het sneeuwt hier gelukkig niet meer maar er ligt nog wel aardig wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |