Jammer van de oma's, tof van de restquote:Op woensdag 1 december 2010 10:49 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik kwam eens om 3 uur aanzetten bij mijn ouders , smiddags.. Waren mijn ouders niet erg blij mee.
Want beide oma's waren op bezoek. En ze houden er niet van in het donker te rijden , dus vertrokken ze al best snel nadat ze me zagen . (15 min ) Maar voor de rest een rustige verjaardag.
Ik heb nu een vet luxe eierpan van tefal. Een nieuw boek. geld om even vooruit te komen
.
quote:Op woensdag 1 december 2010 10:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee. Ik eet alleen graag bacon bij een full English breakfast. Dus ook met worstjes, witte bonen, hash browns en toast. Maar dat is teveel werk om klaar te maken dus dat eet ik meestal buitenshuis
Zonder baked beans vind ik er niet veel aan. De hash browns moeten ook lekker met ketchup en/of in de tomatensaus liggen en de worstjes en bacon ookquote:Op woensdag 1 december 2010 10:51 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Wat dat beertje zegt verbeterde
Nee, natuurlijk nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Lekkerquote:Op woensdag 1 december 2010 10:51 schreef DR34M3R het volgende:
Heb vanochtend een snee brood met kalkoenfilet gehad. Goed begin van de dag.. toch? Moest met de jongste naar de oogarts, die wilde graag nog wat drinken met wat lekkers in het zkh (hoort er een beetje bij ook vind ik.. .altijd ff gezellig zo'n spijbelmomentje na het bezoek aan de oogartsdus daar nog een kaasbroodje... en net om tien uur in de kantine was de maandelijkse "get together" met zoete en hartige hapjes... daar ook nog een kip-piri-piri-broodje op... Hmz. Volgens mij is dat magere ontbijdt vrij snel om zeep geholpen vandaag.
Tussendemiddag alleen maar een soepje en een salade denk ik
quote:Op woensdag 1 december 2010 10:51 schreef DR34M3R het volgende:
Heb vanochtend een snee brood met kalkoenfilet gehad. Goed begin van de dag.. toch? Moest met de jongste naar de oogarts, die wilde graag nog wat drinken met wat lekkers in het zkh (hoort er een beetje bij ook vind ik.. .altijd ff gezellig zo'n spijbelmomentje na het bezoek aan de oogartsdus daar nog een kaasbroodje... en net om tien uur in de kantine was de maandelijkse "get together" met zoete en hartige hapjes... daar ook nog een kip-piri-piri-broodje op... Hmz. Volgens mij is dat magere ontbijdt vrij snel om zeep geholpen vandaag.
Tussendemiddag alleen maar een soepje en een salade denk ik
Wat is dat voor een pan?quote:Op woensdag 1 december 2010 10:49 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ik heb nu een vet luxe eierpan van tefal. Een nieuw boek. geld om even vooruit te komen
.
Een luxe eierpan van tefal. Dat staat er toch?quote:
Succes meisquote:Op woensdag 1 december 2010 10:53 schreef Muck het volgende:
Ik ga huiswerk maken met een enorme beker koffie en wat knackebrödjes naast me
huiswerk ze muckquote:Op woensdag 1 december 2010 10:53 schreef Muck het volgende:
GMTAquote:Op woensdag 1 december 2010 10:54 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Een luxe eierpan van tefal. Dat staat er toch?
Ja dat snap ik maar ik wil graag weten wat er luxe aan is.quote:Op woensdag 1 december 2010 10:54 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Een luxe eierpan van tefal. Dat staat er toch?
Tsja, ik moet zorgen dat die speklaag op mijn kont wel dik genoeg blijft voor als ik nog eens onderuit glijquote:Op woensdag 1 december 2010 10:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Klinkt inderdaad als een goed begin waardoor er wat extra bij kon
ingebouwde wekkerquote:Op woensdag 1 december 2010 10:55 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik maar ik wil graag weten wat er luxe aan is.
Preciesquote:Op woensdag 1 december 2010 10:55 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Tsja, ik moet zorgen dat die speklaag op mijn kont wel dik genoeg blijft voor als ik nog eens onderuit glij
Succesquote:Op woensdag 1 december 2010 10:53 schreef Muck het volgende:
Laatst vroeg iemand of mijn biologische eierwekker al tiktequote:
Knuffel!!!quote:Op woensdag 1 december 2010 10:56 schreef pgrferrari het volgende:
Kan iemand me verwarmen?
Kom net van buiten
ga maar op de kachel zittenquote:Op woensdag 1 december 2010 10:56 schreef pgrferrari het volgende:
Kan iemand me verwarmen?
Kom net van buiten
Das niet luxe vind ik. Luxe is het pas als de pan ervoor zorgt dat het ei uit de koelkast in de pan terecht komt, het ei bakt en daarna een full englisch breakfast te voor schijn tovert. Dat ontbijt om bord laat glijden en ook nog serveert.quote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 10:55 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik maar ik wil graag weten wat er luxe aan is.
dat is de Super de Luxe Extra uitvoeringquote:Op woensdag 1 december 2010 10:59 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Das niet luxe vind ik. Luxe is het pas als de pan ervoor zorgt dat het ei uit de koelkast in de pan terecht komt, het ei bakt en daarna een full englisch breakfast te voor schijn tovert. Dat ontbijt om bord laat glijden en ook nog serveert.
Ziet er tof uit inderdaadquote:Op woensdag 1 december 2010 11:00 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Omdat hij er vet tof uitzageen uitgebreid patroon op de bovenkant en onderkant (dus niet het karton).
quote:Op woensdag 1 december 2010 10:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Knuffel!!!![]()
* Marijkezwolle wrijft Pgr even goed warm en pakt een kruikje voor hem
Tof hoorquote:Op woensdag 1 december 2010 11:00 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Omdat hij er vet tof uitzageen uitgebreid patroon op de bovenkant en onderkant (dus niet het karton).
En we altijd simpele pannetjes thuis hadden.
die heb ik ookquote:Op woensdag 1 december 2010 11:00 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En we altijd simpele pannetjes thuis hadden.
Of de kinder variant de BIG mac Drive in @ home.quote:Op woensdag 1 december 2010 10:59 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Das niet luxe vind ik. Luxe is het pas als de pan ervoor zorgt dat het ei uit de koelkast in de pan terecht komt, het ei bakt en daarna een full englisch breakfast te voor schijn tovert. Dat ontbijt om bord laat glijden en ook nog serveert.
smakelijk stuartquote:Op woensdag 1 december 2010 11:01 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat even ontbijt maken. Tot later
dat zilver lijntje is klote schoon te houdenquote:Op woensdag 1 december 2010 11:03 schreef cablegunmaster het volgende:
Maar mijn pan , heeft nog een iets wat hogere rand.
Met een zilver lijntje op de rand zelf.
Ideaal om vlees in te bakken. Voor jezelf
!
nu krijg ik honger.
jij hebt remlof op je tafel staanquote:Op woensdag 1 december 2010 11:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
Pinguins en nieuwe badeend
[ afbeelding ]
Misschien moest ik maar eens douchen en naar de supermarktquote:Op woensdag 1 december 2010 11:04 schreef friemelaar het volgende:
[..]
inderdaad![]()
ik ga ook maar een lekker eitje met spek bakken
Verzamel jij ook pinguins?quote:Op woensdag 1 december 2010 11:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[ afbeelding ]
Cool!quote:Op woensdag 1 december 2010 11:05 schreef Pheno het volgende:
Ik heb een rechthoekig tamago-pannetje voor inductie
Remlof zit in de kast bij mijquote:Op woensdag 1 december 2010 11:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij hebt remlof op je tafel staan
Ik kon ontsnappen.quote:
Tuxquote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 11:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Nee, ik startte wow op, en toen bleef ie hangen, muis was kwijt, alles weg, kon niks meer... doet ie vaker op random momentenquote:Op woensdag 1 december 2010 10:48 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Gebruik je toevallig chroom en heb je de updates aanstaan ?![]()
Als je dan wat langer niet kijkt (, of als die spammers heel druk zijn) duurt het heeeeeel lang voordat chroom de zaak weer geladen heeft , en dan lijkt je PC vast te staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |