Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
broer van een andere moerquote:
pezuquote:
wokquote:
ben je niet goed of zo, het is koudquote:
ik zag hetquote:Op woensdag 1 december 2010 09:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat krijg je met die lapohunters.
quote:Op woensdag 1 december 2010 09:53 schreef DaMart het volgende:
En wie de kou niet kan bekoren
Die laat vast nog zijn stem wel horen
En helpt daarmee Marijke of pgrferrari
Aan de moderne versie van Monopoly
[Stemtopic] FOK! Sinterklaasgedichtenwedstrijd 2010
gezond? ik weet niet hoor maar mijn rug vind van nietquote:Op woensdag 1 december 2010 09:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is lekker buiten... gezond weer.
donequote:Op woensdag 1 december 2010 09:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wok
de wiki heb ik gedaan voor je als je de OP er even in wil kopieren dan klopt hij weer
langer buiten blijven, na een uurtje voel je er niets meer vanquote:Op woensdag 1 december 2010 09:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
gezond? ik weet niet hoor maar mijn rug vind van niet![]()
tevens doen mijn longen puin en is mijn spatische darm ook niet heel blij met kou
quote:Op woensdag 1 december 2010 09:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
langer buiten blijven, na een uurtje voel je er niets meer van
quote:
hier schijnt geen zonquote:Op woensdag 1 december 2010 09:53 schreef friemelaar het volgende:
De zon schijnt![]()
![]()
De kachel knort![]()
![]()
mij hoor je niet klagen (voorlopig tot ik naar buiten moet)
friemelquote:
Tsja, ouderdom gaat gepaard met klachtenquote:Op woensdag 1 december 2010 09:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
gezond? ik weet niet hoor maar mijn rug vind van niet![]()
tevens doen mijn longen puin en is mijn spatische darm ook niet heel blij met kou
Marijkequote:Op woensdag 1 december 2010 10:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
Het is zeker fris vandaagIk heb ijsbloemen op m'n slaapkamer raam, mooi
En goedemorgen allemaal
Symquote:
Goedemorgen lieffie!quote:
MPGquote:
marijkequote:Op woensdag 1 december 2010 10:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
En goedemorgen allemaal
Wel goed hoor.quote:Op woensdag 1 december 2010 10:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen lieffie!![]()
Hoe is het mop?
Ja best welquote:Op woensdag 1 december 2010 10:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sym![]()
Beetje geslapen vannacht?
Morgen meneerquote:
Ja, ga ik zeker doenquote:Op woensdag 1 december 2010 10:05 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wel goed hoor.
Vanmiddag ff stemmen
Dat zijn de betere ochtendenquote:Op woensdag 1 december 2010 10:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja best wel
Heb stiekem even een beetje uitgeslapen vanochtend
ik ga wel emigreren naar de bahama'squote:Op woensdag 1 december 2010 10:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tsja, ouderdom gaat gepaard met klachten
Maar dan ga je misschien eerder dood van de enorme warmte daarquote:Op woensdag 1 december 2010 10:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ga wel emigreren naar de bahama's
donequote:Op woensdag 1 december 2010 09:53 schreef DaMart het volgende:
En wie de kou niet kan bekoren
Die laat vast nog zijn stem wel horen
En helpt daarmee Marijke of pgrferrari
Aan de moderne versie van Monopoly
[Stemtopic] FOK! Sinterklaasgedichtenwedstrijd 2010
ik kan heel goed tegen warmtequote:Op woensdag 1 december 2010 10:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar dan ga je misschien eerder dood van de enorme warmte daarIk zou het niet doen
Het kan niet zo vaak, maar af en toe.....quote:Op woensdag 1 december 2010 10:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat zijn de betere ochtenden
hihi, je zei komquote:Op woensdag 1 december 2010 10:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het kan niet zo vaak, maar af en toe.....
Als ik tot 6 uur doorwerk klagen ze ook niet, dus mogen ze ook niet klagen als ik eens een keer een uurtje later kom
Marijkjequote:Op woensdag 1 december 2010 10:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
En goedemorgen allemaal
Preciesquote:Op woensdag 1 december 2010 10:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het kan niet zo vaak, maar af en toe.....
Als ik tot 6 uur doorwerk klagen ze ook niet, dus mogen ze ook niet klagen als ik eens een keer een uurtje later kom
Wokjequote:
ik ging gisteren pissen, haal hem eruit, pats vriest ie vast aan de pot, ja ik stond jaquote:Op woensdag 1 december 2010 10:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
met deze kou moet ik hem drie keer roepen als ik moet plassen...
Je hebt em maar slecht afgericht dan, 1 keer roepen zou voldoende moeten zijnquote:Op woensdag 1 december 2010 10:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik stond aan de lantaarnpaal vastquote:Op woensdag 1 december 2010 10:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ging gisteren pissen, haal hem eruit, pats vriest ie vast aan de pot, ja ik stond ja
Dat swaffelen neemt tegenwoordig steeds meer bizarre vormen aan he?quote:Op woensdag 1 december 2010 10:14 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik stond aan de lantaarnpaal vast
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Het wordt pas erg als ze hun swaffelunit door een bushokje tiefen.quote:Op woensdag 1 december 2010 10:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat swaffelen neemt tegenwoordig steeds meer bizarre vormen aan he?
quote:Op woensdag 1 december 2010 10:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat swaffelen neemt tegenwoordig steeds meer bizarre vormen aan he?
dan moet je niet op noordpool gaan wonen want dan ben je een halve dag aan het roepenquote:Op woensdag 1 december 2010 10:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze heeft al weekendquote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 10:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je moet oppassen met dit weer of je hebt zo een lifter aan je auto geplakt
Weekend zelfsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op woensdag 1 december 2010 09:45 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
* pgrferrari wrijft over Panda72 haar billen.
quote:Op woensdag 1 december 2010 09:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart stopt sneeuw in het shirt van Trevland en slaat een paar keer op zijn rug tegen de hoop sneeuw onder zijn kleding.
quote:Op woensdag 1 december 2010 10:26 schreef suikertaartje het volgende:
nieuwe schoonouders, mag ik die ook?
Schoonloeders/ouders die zou je op een grote hoop moeten gooien en op de brandstapel moeten gooien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Knuffel voor ST
Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
WTFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan denk je dat het niet erger zou kunnen, kan het toch nog
En sneu ook voor Jeroen... Leuk hoor zulke ouders
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Ik ga hem dit ook niet vertellenquote:Op woensdag 1 december 2010 10:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WTF![]()
Dan denk je dat het niet erger zou kunnen, kan het toch nog
En sneu ook voor Jeroen... Leuk hoor zulke ouders
deze gewoon kapot schietenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Nee, dat zou ik ook niet doen... Wat een eikels zegquote:Op woensdag 1 december 2010 10:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ga hem dit ook niet vertellen
ik denk wel dat dat de enige oplossing is jaquote:
Goodmeurning Stuquote:
stuartquote:
* Panda72 verscheurt even iemand. Iemand he en niet ietsquote:Op woensdag 1 december 2010 10:30 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje schopt even tegen iets aan. Iets he, niet iemand
voor deze keer mag je wel tegen mij aanschoppen hoorquote:Op woensdag 1 december 2010 10:30 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje schopt even tegen iets aan. Iets he, niet iemand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker meeleefzaam
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Ja, maar ondertussen wel zeuren dat ze Thijs missen en dat Jeroen te weinig contact met ze heeft (tijdens een bloeding van Jeroen die bijna over was waren ze wat aan het smsen, na een keer of wat smst ze gewoon: wat heerlijk dat we nu zo vaak smsen he?quote:Op woensdag 1 december 2010 10:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nee, dat zou ik ook niet doen... Wat een eikels zegMaar wat denken ze nou helemaal dan, als we maar lullig genoeg doen hoeven we ons kind + kleinkind + schoondochter amper nog te zien?
zou het niet wetenquote:
Achterlijke idiotenquote:Op woensdag 1 december 2010 10:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar ondertussen wel zeuren dat ze Thijs missen en dat Jeroen te weinig contact met ze heeft (tijdens een bloeding van Jeroen die bijna over was waren ze wat aan het smsen, na een keer of wat smst ze gewoon: wat heerlijk dat we nu zo vaak smsen he?![]()
)
Mij hoeven ze natuurlijk sowieso niet te zien.
Maar oh, wat zijn zij goed voor de wereld en flexibel en wat doen wij ze toch aan.
Kan het niet aanraden qua temperatuurquote:Op woensdag 1 december 2010 10:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zou het niet weten![]()
ben nog niet buiten geweest
die hebben een tik van de molen gehad of waquote:Op woensdag 1 december 2010 10:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar ondertussen wel zeuren dat ze Thijs missen en dat Jeroen te weinig contact met ze heeft (tijdens een bloeding van Jeroen die bijna over was waren ze wat aan het smsen, na een keer of wat smst ze gewoon: wat heerlijk dat we nu zo vaak smsen he?![]()
)
Mij hoeven ze natuurlijk sowieso niet te zien.
Maar oh, wat zijn zij goed voor de wereld en flexibel en wat doen wij ze toch aan.
Ga je vanmiddag mee het pakje ophalen bij Windesheim?quote:
daarom zit ik ook nog binnenquote:Op woensdag 1 december 2010 10:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kan het niet aanraden qua temperatuur
Woon je in een oud huis met enkel glas perhapsquote:
Hoiquote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 10:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Woon je in een oud huis met enkel glas perhaps
heb je enkelglasquote:
Suikertjequote:
Boven wel jaquote:
Ik ookquote:
Joah!quote:Op woensdag 1 december 2010 10:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ga je vanmiddag mee het pakje ophalen bij Windesheim?
Het dorp, niet de school
ik woon in een kas waar ik asperges pluk samen met 20 polen, brrrrrrrrrrrrrrrrr!quote:Op woensdag 1 december 2010 10:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Woon je in een oud huis met enkel glas perhaps
droompjequote:Op woensdag 1 december 2010 10:36 schreef DR34M3R het volgende:
Vanochtend voor het eerst in jaren onderuit gegleden op straat. Voor ik wist wat er gebeurde lag ik al op mijn billen, zomaar....
Toch heeft het wel iets, ijsbloemen op de ramenquote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 10:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Toch heeft het wel iets, ijsbloemen op de ramen
Dat gebeurde mij eergisteren ook bijna 3x en sindsdien draag ik nu welliesquote:Op woensdag 1 december 2010 10:36 schreef DR34M3R het volgende:
Vanochtend voor het eerst in jaren onderuit gegleden op straat. Voor ik wist wat er gebeurde lag ik al op mijn billen, zomaar....
Ja, de kou hoeft voor mij ook nietquote:
Ja, het is echt heel mooiquote:Op woensdag 1 december 2010 10:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die zijn ook overal goed voor hequote:Op woensdag 1 december 2010 10:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat gebeurde mij eergisteren ook bijna 3x en sindsdien draag ik nu wellies
Maar maar maar, van wie is het cadeautje dan eigenlijk?quote:
Precies. En ik heb Hunter wellies dus ben trendy genoeg ermeequote:Op woensdag 1 december 2010 10:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die zijn ook overal goed voor he
quote:Op woensdag 1 december 2010 10:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wahahahahaquote:Op woensdag 1 december 2010 10:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
denk niet dat ik zo iets zou dragen.
quote:Op woensdag 1 december 2010 10:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
[..]
Weekend zelfs
En ik heb gestemd
Marcjequote:
WOAH!!! Die zijn coolquote:Op woensdag 1 december 2010 10:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
denk niet dat ik zo iets zou dragen.
Nuut, want ik geloof daar niet meer inquote:Op woensdag 1 december 2010 10:41 schreef MPG het volgende:
Je cadeautje is van Sinterklaas, Marijkje
in het zuiden is het altijd warmerquote:Op woensdag 1 december 2010 10:41 schreef cablegunmaster het volgende:
Het ijzige noorden is een stuk kouder.
dan zuide nederland.
Nee, niet dat ik weetquote:Op woensdag 1 december 2010 10:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
droompje![]()
geen blauwe plekken?
Ik moest even googelenquote:Op woensdag 1 december 2010 10:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
LOL.... mijn eerste gedachte ging ook richting huggies, tena, e.d.. .:')quote:Op woensdag 1 december 2010 10:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die zijn ook overal goed voor he
quote:Op woensdag 1 december 2010 10:43 schreef LovelyLady het volgende:
goedemorgen! Even gauw een berichtje, want ik zit bij een vriendin. Maar wilde even zegen dat het rijden vet goed ging, nog een paar lesjes en op naar het examen![]()
dan zal er wel iets niet in orde zijn met je laptopquote:Op woensdag 1 december 2010 10:42 schreef Pien85 het volgende:
Waarom loopt mijn laptop nou steeds vast?
Goed bezigquote:Op woensdag 1 december 2010 10:43 schreef LovelyLady het volgende:
goedemorgen! Even gauw een berichtje, want ik zit bij een vriendin. Maar wilde even zegen dat het rijden vet goed ging, nog een paar lesjes en op naar het examen![]()
Tofquote:Op woensdag 1 december 2010 10:43 schreef LovelyLady het volgende:
goed bezig!quote:Op woensdag 1 december 2010 10:43 schreef LovelyLady het volgende:
Lovelyquote:Op woensdag 1 december 2010 10:43 schreef LovelyLady het volgende:
Sorry, ja, laarzen dusquote:Op woensdag 1 december 2010 10:44 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee, niet dat ik weet. Alleen de palm van mijn rechterhand is wat gevoelig van het schaven over het ijs
[..]
Ik moest even googelen. Ik draag ook laarzen
(en ja, ik heb ze intussen ook in het topic zien staan, maar dat was toen nog niet. Jullie gaan te snel, ik moet ook nog werken tussendoor
Hey hey GFquote:Op woensdag 1 december 2010 10:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
in het zuiden is het altijd warmer
kabel
Hey cgmquote:
Met spek?quote:Op woensdag 1 december 2010 10:47 schreef Stuart het volgende:
Zo, ik denk dat ik vandaag maar eens voor de gebakken eitjes ga voor ontbijt
Zeker wetenquote:Op woensdag 1 december 2010 10:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gebruik je toevallig chroom en heb je de updates aanstaan ?quote:Op woensdag 1 december 2010 10:42 schreef Pien85 het volgende:
Waarom loopt mijn laptop nou steeds vast?
Klinkt goedquote:Op woensdag 1 december 2010 10:47 schreef Stuart het volgende:
Zo, ik denk dat ik vandaag maar eens voor de gebakken eitjes ga voor ontbijt
en gebakken tomaatquote:
Geen last van met Chroomquote:Op woensdag 1 december 2010 10:48 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Gebruik je toevallig chroom en heb je de updates aanstaan ?![]()
Als je dan wat langer niet kijkt (, of als die spammers heel druk zijn) duurt het heeeeeel lang voordat chroom de zaak weer geladen heeft , en dan lijkt je PC vast te staan
ik kwam eens om 3 uur aanzetten bij mijn ouders , smiddags.. Waren mijn ouders niet erg blij mee.quote:Op woensdag 1 december 2010 10:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hey cgmHoe was je verjaardag zondag?
Nee. Ik eet alleen graag bacon bij een full English breakfast. Dus ook met worstjes, witte bonen, hash browns en toast. Maar dat is teveel werk om klaar te maken dus dat eet ik meestal buitenshuisquote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 10:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee. Ik eet alleen graag bacon bij een full English breakfast. Dus ook met worstjes, witte bonen, hash browns en toast. Maar dat is teveel werk om klaar te maken dus dat eet ik meestal buitenshuis
Jammer van de oma's, tof van de restquote:Op woensdag 1 december 2010 10:49 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik kwam eens om 3 uur aanzetten bij mijn ouders , smiddags.. Waren mijn ouders niet erg blij mee.
Want beide oma's waren op bezoek. En ze houden er niet van in het donker te rijden , dus vertrokken ze al best snel nadat ze me zagen . (15 min ) Maar voor de rest een rustige verjaardag.
Ik heb nu een vet luxe eierpan van tefal. Een nieuw boek. geld om even vooruit te komen
.
quote:Op woensdag 1 december 2010 10:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee. Ik eet alleen graag bacon bij een full English breakfast. Dus ook met worstjes, witte bonen, hash browns en toast. Maar dat is teveel werk om klaar te maken dus dat eet ik meestal buitenshuis
Zonder baked beans vind ik er niet veel aan. De hash browns moeten ook lekker met ketchup en/of in de tomatensaus liggen en de worstjes en bacon ookquote:Op woensdag 1 december 2010 10:51 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Wat dat beertje zegt verbeterde
Nee, natuurlijk nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Lekkerquote:Op woensdag 1 december 2010 10:51 schreef DR34M3R het volgende:
Heb vanochtend een snee brood met kalkoenfilet gehad. Goed begin van de dag.. toch? Moest met de jongste naar de oogarts, die wilde graag nog wat drinken met wat lekkers in het zkh (hoort er een beetje bij ook vind ik.. .altijd ff gezellig zo'n spijbelmomentje na het bezoek aan de oogartsdus daar nog een kaasbroodje... en net om tien uur in de kantine was de maandelijkse "get together" met zoete en hartige hapjes... daar ook nog een kip-piri-piri-broodje op... Hmz. Volgens mij is dat magere ontbijdt vrij snel om zeep geholpen vandaag.
Tussendemiddag alleen maar een soepje en een salade denk ik
quote:Op woensdag 1 december 2010 10:51 schreef DR34M3R het volgende:
Heb vanochtend een snee brood met kalkoenfilet gehad. Goed begin van de dag.. toch? Moest met de jongste naar de oogarts, die wilde graag nog wat drinken met wat lekkers in het zkh (hoort er een beetje bij ook vind ik.. .altijd ff gezellig zo'n spijbelmomentje na het bezoek aan de oogartsdus daar nog een kaasbroodje... en net om tien uur in de kantine was de maandelijkse "get together" met zoete en hartige hapjes... daar ook nog een kip-piri-piri-broodje op... Hmz. Volgens mij is dat magere ontbijdt vrij snel om zeep geholpen vandaag.
Tussendemiddag alleen maar een soepje en een salade denk ik
Wat is dat voor een pan?quote:Op woensdag 1 december 2010 10:49 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ik heb nu een vet luxe eierpan van tefal. Een nieuw boek. geld om even vooruit te komen
.
Een luxe eierpan van tefal. Dat staat er toch?quote:
Succes meisquote:Op woensdag 1 december 2010 10:53 schreef Muck het volgende:
Ik ga huiswerk maken met een enorme beker koffie en wat knackebrödjes naast me
huiswerk ze muckquote:Op woensdag 1 december 2010 10:53 schreef Muck het volgende:
GMTAquote:Op woensdag 1 december 2010 10:54 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Een luxe eierpan van tefal. Dat staat er toch?
Ja dat snap ik maar ik wil graag weten wat er luxe aan is.quote:Op woensdag 1 december 2010 10:54 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Een luxe eierpan van tefal. Dat staat er toch?
Tsja, ik moet zorgen dat die speklaag op mijn kont wel dik genoeg blijft voor als ik nog eens onderuit glijquote:Op woensdag 1 december 2010 10:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Klinkt inderdaad als een goed begin waardoor er wat extra bij kon
ingebouwde wekkerquote:Op woensdag 1 december 2010 10:55 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik maar ik wil graag weten wat er luxe aan is.
Preciesquote:Op woensdag 1 december 2010 10:55 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Tsja, ik moet zorgen dat die speklaag op mijn kont wel dik genoeg blijft voor als ik nog eens onderuit glij
Succesquote:Op woensdag 1 december 2010 10:53 schreef Muck het volgende:
Laatst vroeg iemand of mijn biologische eierwekker al tiktequote:
Knuffel!!!quote:Op woensdag 1 december 2010 10:56 schreef pgrferrari het volgende:
Kan iemand me verwarmen?
Kom net van buiten
ga maar op de kachel zittenquote:Op woensdag 1 december 2010 10:56 schreef pgrferrari het volgende:
Kan iemand me verwarmen?
Kom net van buiten
Das niet luxe vind ik. Luxe is het pas als de pan ervoor zorgt dat het ei uit de koelkast in de pan terecht komt, het ei bakt en daarna een full englisch breakfast te voor schijn tovert. Dat ontbijt om bord laat glijden en ook nog serveert.quote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 10:55 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik maar ik wil graag weten wat er luxe aan is.
dat is de Super de Luxe Extra uitvoeringquote:Op woensdag 1 december 2010 10:59 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Das niet luxe vind ik. Luxe is het pas als de pan ervoor zorgt dat het ei uit de koelkast in de pan terecht komt, het ei bakt en daarna een full englisch breakfast te voor schijn tovert. Dat ontbijt om bord laat glijden en ook nog serveert.
Ziet er tof uit inderdaadquote:Op woensdag 1 december 2010 11:00 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Omdat hij er vet tof uitzageen uitgebreid patroon op de bovenkant en onderkant (dus niet het karton).
quote:Op woensdag 1 december 2010 10:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Knuffel!!!![]()
* Marijkezwolle wrijft Pgr even goed warm en pakt een kruikje voor hem
Tof hoorquote:Op woensdag 1 december 2010 11:00 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Omdat hij er vet tof uitzageen uitgebreid patroon op de bovenkant en onderkant (dus niet het karton).
En we altijd simpele pannetjes thuis hadden.
die heb ik ookquote:Op woensdag 1 december 2010 11:00 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En we altijd simpele pannetjes thuis hadden.
Of de kinder variant de BIG mac Drive in @ home.quote:Op woensdag 1 december 2010 10:59 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Das niet luxe vind ik. Luxe is het pas als de pan ervoor zorgt dat het ei uit de koelkast in de pan terecht komt, het ei bakt en daarna een full englisch breakfast te voor schijn tovert. Dat ontbijt om bord laat glijden en ook nog serveert.
smakelijk stuartquote:Op woensdag 1 december 2010 11:01 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat even ontbijt maken. Tot later
dat zilver lijntje is klote schoon te houdenquote:Op woensdag 1 december 2010 11:03 schreef cablegunmaster het volgende:
Maar mijn pan , heeft nog een iets wat hogere rand.
Met een zilver lijntje op de rand zelf.
Ideaal om vlees in te bakken. Voor jezelf
!
nu krijg ik honger.
jij hebt remlof op je tafel staanquote:Op woensdag 1 december 2010 11:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
Pinguins en nieuwe badeend
[ afbeelding ]
Misschien moest ik maar eens douchen en naar de supermarktquote:Op woensdag 1 december 2010 11:04 schreef friemelaar het volgende:
[..]
inderdaad![]()
ik ga ook maar een lekker eitje met spek bakken
Verzamel jij ook pinguins?quote:Op woensdag 1 december 2010 11:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[ afbeelding ]
Cool!quote:Op woensdag 1 december 2010 11:05 schreef Pheno het volgende:
Ik heb een rechthoekig tamago-pannetje voor inductie
Remlof zit in de kast bij mijquote:Op woensdag 1 december 2010 11:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij hebt remlof op je tafel staan
Ik kon ontsnappen.quote:
Tuxquote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 11:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Nee, ik startte wow op, en toen bleef ie hangen, muis was kwijt, alles weg, kon niks meer... doet ie vaker op random momentenquote:Op woensdag 1 december 2010 10:48 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Gebruik je toevallig chroom en heb je de updates aanstaan ?![]()
Als je dan wat langer niet kijkt (, of als die spammers heel druk zijn) duurt het heeeeeel lang voordat chroom de zaak weer geladen heeft , en dan lijkt je PC vast te staan
Maar je badeendje staat echt super tof!quote:Op woensdag 1 december 2010 11:06 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Staat goed! typisch ook weer dat mijn badeendje anders is.
Linuxpingu.quote:Op woensdag 1 december 2010 11:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
TuxDus een beetje
Maar ik wil niet echt verzamelen, af en toe er wat bij is leuk
![]()
Oh echt!? Wat tofquote:Op woensdag 1 december 2010 11:07 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Linuxpingu.
Mijn pa verzamelt pinguins.
quote:
Nouja, veel.quote:Op woensdag 1 december 2010 11:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh echt!? Wat tofHeeft ie veel?
Ik wil alleen altijd nog een Tux knuffelOmdat Tux
Hihihiquote:Op woensdag 1 december 2010 11:09 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nouja, veel.
Er zijn oneindig veel pinguins te verzamelen
Maar nee het valt mee.
We houden het beperkt
kabel controleren van de muizquote:Op woensdag 1 december 2010 11:06 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, ik startte wow op, en toen bleef ie hangen, muis was kwijt, alles weg, kon niks meer... doet ie vaker op random momenten
volgens mij kan je een tux knuffel bestellen bij mensys.quote:Op woensdag 1 december 2010 11:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ja datquote:Op woensdag 1 december 2010 11:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Geen probleem het is je gegundquote:Op woensdag 1 december 2010 11:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar je badeendje staat echt super tof!En die teksten
Hihi, jaquote:Op woensdag 1 december 2010 11:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
HihihiGrappig
Als er ooit een pc beurs bij jou in de buurt is, gaan we dan samen een Tux scoren?
Die heb ik alquote:Op woensdag 1 december 2010 11:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 december 2010 11:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
volgens mij kan je een tux knuffel bestellen bij mensys.
ik zal ff zoeken voor je
quote:
quote:
Is laptop, heb geen muisquote:Op woensdag 1 december 2010 11:10 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
kabel controleren van de muiz
- Ccleaner draaien
- malwarebytes.org (ff downloaden en draaien)
- msconfig intikken. even opstarten naar Services kijken (microsoft services hiden Vinkje)
Vervolgens controleren welke je nodig hebt en welke niet.
- startup even kijken wat je nodig hebt of niet.small tutorial om je pc op te schonen.
quote:Op woensdag 1 december 2010 11:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Nemen we er ook eentje voor je pappie mee
[..]Trouwen?
Dan is het goedquote:Op woensdag 1 december 2010 11:13 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Is laptop, heb geen muis
Malwarebytes draai ik regelmatig, rest ook al gedaan... Maar goed, ding is nu 4 jaar oud, laptop van de lidl, dus denk dat ie t nog goed doet (voor zo'n laptop)
Ik zwaai even naar je straks, kom langs je werk als ik naar m'n werk gaquote:Op woensdag 1 december 2010 11:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gevonden
maxiwok heeft er 1. die gaat overal mee naar toe
Been there, done that.quote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 11:13 schreef cablegunmaster het volgende:
http://shop.mensys.nl/cgi(...)earch=TUX&C=250#List
Tux!
Hihihi tofquote:Op woensdag 1 december 2010 11:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gevonden
maxiwok heeft er 1. die gaat overal mee naar toe
dan zal ik de gordijn open doen, de luxaflex omhoog en de screens oprollenquote:Op woensdag 1 december 2010 11:14 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik zwaai even naar je straks, kom langs je werk als ik naar m'n werk ga
Ah, dus je hebt al ervaringquote:
Heejquote:Op woensdag 1 december 2010 11:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
[..]
Hihihi tof
Ik ga de kleinste in januari ofzo wel even bestellenTenzij de verzendkosten hoog zijn, dan ga ik wel naar Breda
![]()
and got the wifequote:
Ik kan ook wel gewoon voor de grap zwaaien, weet toch niet waar je precies zitquote:Op woensdag 1 december 2010 11:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan zal ik de gordijn open doen, de luxaflex omhoog en de screens oprollen![]()
aargh, de zon schijnt
Dat helpt nietquote:Op woensdag 1 december 2010 11:15 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
dan plak je er stickers op met "niet stom"?
ik zelf ga de 16 en 25 nemenquote:Op woensdag 1 december 2010 11:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
[..]
Hihihi tof
Ik ga de kleinste in januari ofzo wel even bestellenTenzij de verzendkosten hoog zijn, dan ga ik wel naar Breda
![]()
quote:Op woensdag 1 december 2010 11:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan zal ik dehet gordijn open doen, de luxaflex omhoog en de screens oprollen![]()
aargh, de zon schijnt
In het kasteel kun je niet meer trouwen las ik laatst. Stelletje faalhazen bij de gemeentequote:Op woensdag 1 december 2010 11:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah, dus je hebt al ervaringDa's handig
quote:Op woensdag 1 december 2010 11:16 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Heej
Het is al afgesproken hoor, ik hou je eraan.
In dat geval, laat maarquote:Op woensdag 1 december 2010 11:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
In het kasteel kun je niet meer trouwen las ik laatst. Stelletje faalhazen bij de gemeente
als je aan komt fietsen dan staat er een gevorkte boom, daar achterquote:Op woensdag 1 december 2010 11:17 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik kan ook wel gewoon voor de grap zwaaien, weet toch niet waar je precies zit
[..]
Dat helpt niet
leef je maar uitquote:Op woensdag 1 december 2010 11:20 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
mag ik gewoon vandaag even schelden en schoppen en slaan?
Ik kom vanaf de andere kantquote:Op woensdag 1 december 2010 11:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als je aan komt fietsen dan staat er een gevorkte boom, daar achter
Schop en sla mij maar.quote:Op woensdag 1 december 2010 11:20 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 1 december 2010 11:20 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
oja vergeet ik bijna mijn koffiequote:Op woensdag 1 december 2010 11:21 schreef cablegunmaster het volgende:
Eten en koffieMy destination for now ^^. Engage
?
quote:Op woensdag 1 december 2010 11:20 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Yes pleasequote:Op woensdag 1 december 2010 11:21 schreef cablegunmaster het volgende:
Eten en koffieMy destination for now ^^. Engage
?
Ja. Jij mag datquote:Op woensdag 1 december 2010 11:20 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Ja, ik kijk vanmiddag wel ff of er nog wat aankomtquote:Op woensdag 1 december 2010 11:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Okee
De HCC dagen zijn net begon november geweest in UtrechtWel jammer, want daar kun je ze sowieso kopen geloof ik
Morgen Gierquote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 11:23 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, ik kijk vanmiddag wel ff of er nog wat aankomt
quote:Op woensdag 1 december 2010 11:21 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik kom vanaf de andere kantover de beneluxbaan, dan kan ik nét tussen de gebouwen doorkijken en 't zien
advocaat? Wat is er aan de hand dan?quote:Op woensdag 1 december 2010 10:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo eerste telefoontje naar de advocaat ook al gedaan straks de rest nog gaan bellen
Gewoon even alles.quote:
Dat dusquote:Op woensdag 1 december 2010 11:25 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
advocaat? Wat is er aan de hand dan?
Succes meisquote:Op woensdag 1 december 2010 11:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gewoon even alles.
Geeft niet, gaat wel weer over.
Nu gaan we even naar het ziekenhuis, heb net even gebeld of we stiekem nu mochten komen ipv vanmiddag laat en dat mocht
Net als je (stomme)schoonouders doen, gewoon naar binnen lopenquote:Op woensdag 1 december 2010 11:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gewoon even alles.
Geeft niet, gaat wel weer over.
Nu gaan we even naar het ziekenhuis, heb net even gebeld of we stiekem nu mochten komen ipv vanmiddag laat en dat mocht
Als jouw mama lief is, en dan echt lief, en niet stiekem toch alsnog een manipulatief kutwijf zoals mijn schoonmoeder, dan wil ik het best overwegenquote:Op woensdag 1 december 2010 11:23 schreef MPG het volgende:
Ja. Jij mag dat.
Want suikersnoetje. En stomme schoonouders.
Overigens, wil je mijn mama niet als schoonmama hebben? Zonder mij erbij? Want dan heb ik ook geen last meer van gezeur over een kleinkind om op tre passen...
giertjequote:
voor zover ik weet is mpg geen zoon van pienquote:Op woensdag 1 december 2010 11:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als jouw mama lief is, en dan echt lief, en niet stiekem toch alsnog een manipulatief kutwijf zoals mijn schoonmoeder, dan wil ik het best overwegen
Ja, dat kan ik dus nietquote:Op woensdag 1 december 2010 11:26 schreef wel.o.k het volgende:
Net als je (stomme)schoonouders doen, gewoon naar binnen lopen
ik wtz, ik kan het ook nietquote:Op woensdag 1 december 2010 11:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik dus niet![]()
Ik hou namelijk WEL rekening met andere (zieke) mensen en het personeel in het ziekenhuis
quote:Op woensdag 1 december 2010 11:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat dus
[..]
Succes meisBel je anders even als je weer thuis bent?
Mijn mama is echt lief. Vraag maar aan Muck.quote:Op woensdag 1 december 2010 11:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als jouw mama lief is, en dan echt lief, en niet stiekem toch alsnog een manipulatief kutwijf zoals mijn schoonmoeder, dan wil ik het best overwegen
ik kreeg een rekening binnen die ik weiger te betalen.quote:Op woensdag 1 december 2010 11:25 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
advocaat? Wat is er aan de hand dan?
En dan bel je meteen je advocaat? Ik zou eens beginnen met een mailtje naar degene die de rekening stuurde?quote:Op woensdag 1 december 2010 11:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik kreeg een rekening binnen die ik weiger te betalen.
quote:Op woensdag 1 december 2010 11:29 schreef DR34M3R het volgende:
Hoe komt ie nu ineens op pagina 6
En heeft GF al iets gezegd over zijn advocaat in de tussentijd?
/te lui om terug te lezen
quote:Op woensdag 1 december 2010 11:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die fase heb ik al gehadquote:Op woensdag 1 december 2010 11:30 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En dan bel je meteen je advocaat? Ik zou eens beginnen met een mailtje naar degene die de rekening stuurde?
Zie 2 posts boven je of hieronderquote:Op woensdag 1 december 2010 11:29 schreef DR34M3R het volgende:
Hoe komt ie nu ineens op pagina 6
En heeft GF al iets gezegd over zijn advocaat in de tussentijd?
/te lui om terug te lezen
Vertel vertelquote:Op woensdag 1 december 2010 11:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ja, die zag ik toen ik gepost hadquote:Op woensdag 1 december 2010 11:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zie 2 posts boven je of hieronder
[..]
Vertel vertel
dat ga ik hier niet vertellenquote:Op woensdag 1 december 2010 11:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zie 2 posts boven je of hieronder
[..]
Vertel vertel
maar waarom dan? Details willen we horen! Van wie, hoeveel, waarvoor en waarom weiger je?quote:
Interessequote:
Dat snap ikquote:Op woensdag 1 december 2010 11:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat ga ik hier niet vertellen
PM mag ook hoorquote:Op woensdag 1 december 2010 11:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat ga ik hier niet vertellen
Ik moet nog steeds ontbijtenquote:
Nee, want jij wil geen koffie met mij drinkenquote:
* pgrferrari schuift Marijke een bordje eten toequote:Op woensdag 1 december 2010 11:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds ontbijtenMaar heb geen zin
Met Happy End?quote:Op woensdag 1 december 2010 11:40 schreef DR34M3R het volgende:
Zaterdag weer terug naar de masseur van anderhalve week geleden... ditmaal voor een uitgebreide sessie
quote:Op woensdag 1 december 2010 11:38 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
* pgrferrari schuift Marijke een bordje eten toe
Wat heeeeeerlijk!!! Zodra ik centjes heb en weer wat minder kilo's wil ik dat ook weer eens doenquote:Op woensdag 1 december 2010 11:40 schreef DR34M3R het volgende:
Zaterdag weer terug naar de masseur van anderhalve week geleden... ditmaal voor een uitgebreide sessie
quote:
Hier niet.quote:Op woensdag 1 december 2010 11:41 schreef DaMart het volgende:
Alle posts hebben sneeuwvlokjesbehang nu.
Woohoo, hoe feestelijkquote:Op woensdag 1 december 2010 11:41 schreef DaMart het volgende:
huh?quote:Op woensdag 1 december 2010 11:41 schreef DaMart het volgende:
eerst ontbijtenquote:
Jaquote:Op woensdag 1 december 2010 11:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Jij zorgt goed voor me
[..]
Wat heeeeeerlijk!!! Zodra ik centjes heb en weer wat minder kilo's wil ik dat ook weer eens doen![]()
Heb ik net gedaan. Jij mag wel opschieten trouwensquote:
LOLquote:
nou heb ik ze ookquote:
hier is de sneeuw bevrorenquote:Op woensdag 1 december 2010 11:47 schreef Stuart het volgende:
Het sneeuwt hier gelukkig niet meer maar er ligt nog wel aardig wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |