Maar je badeendje staat echt super tof!quote:Op woensdag 1 december 2010 11:06 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Staat goed! typisch ook weer dat mijn badeendje anders is.
Linuxpingu.quote:Op woensdag 1 december 2010 11:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
TuxDus een beetje
Maar ik wil niet echt verzamelen, af en toe er wat bij is leuk
![]()
Oh echt!? Wat tofquote:Op woensdag 1 december 2010 11:07 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Linuxpingu.
Mijn pa verzamelt pinguins.
quote:
Nouja, veel.quote:Op woensdag 1 december 2010 11:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh echt!? Wat tofHeeft ie veel?
Ik wil alleen altijd nog een Tux knuffelOmdat Tux
Hihihiquote:Op woensdag 1 december 2010 11:09 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nouja, veel.
Er zijn oneindig veel pinguins te verzamelen
Maar nee het valt mee.
We houden het beperkt
kabel controleren van de muizquote:Op woensdag 1 december 2010 11:06 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, ik startte wow op, en toen bleef ie hangen, muis was kwijt, alles weg, kon niks meer... doet ie vaker op random momenten
volgens mij kan je een tux knuffel bestellen bij mensys.quote:Op woensdag 1 december 2010 11:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ja datquote:Op woensdag 1 december 2010 11:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Geen probleem het is je gegundquote:Op woensdag 1 december 2010 11:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar je badeendje staat echt super tof!En die teksten
Hihi, jaquote:Op woensdag 1 december 2010 11:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
HihihiGrappig
Als er ooit een pc beurs bij jou in de buurt is, gaan we dan samen een Tux scoren?
Die heb ik alquote:Op woensdag 1 december 2010 11:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 december 2010 11:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
volgens mij kan je een tux knuffel bestellen bij mensys.
ik zal ff zoeken voor je
quote:
quote:
Is laptop, heb geen muisquote:Op woensdag 1 december 2010 11:10 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
kabel controleren van de muiz
- Ccleaner draaien
- malwarebytes.org (ff downloaden en draaien)
- msconfig intikken. even opstarten naar Services kijken (microsoft services hiden Vinkje)
Vervolgens controleren welke je nodig hebt en welke niet.
- startup even kijken wat je nodig hebt of niet.small tutorial om je pc op te schonen.
quote:Op woensdag 1 december 2010 11:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Nemen we er ook eentje voor je pappie mee
[..]Trouwen?
Dan is het goedquote:Op woensdag 1 december 2010 11:13 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Is laptop, heb geen muis
Malwarebytes draai ik regelmatig, rest ook al gedaan... Maar goed, ding is nu 4 jaar oud, laptop van de lidl, dus denk dat ie t nog goed doet (voor zo'n laptop)
Ik zwaai even naar je straks, kom langs je werk als ik naar m'n werk gaquote:Op woensdag 1 december 2010 11:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gevonden
maxiwok heeft er 1. die gaat overal mee naar toe
Been there, done that.quote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 11:13 schreef cablegunmaster het volgende:
http://shop.mensys.nl/cgi(...)earch=TUX&C=250#List
Tux!
Hihihi tofquote:Op woensdag 1 december 2010 11:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gevonden
maxiwok heeft er 1. die gaat overal mee naar toe
dan zal ik de gordijn open doen, de luxaflex omhoog en de screens oprollenquote:Op woensdag 1 december 2010 11:14 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik zwaai even naar je straks, kom langs je werk als ik naar m'n werk ga
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |