Maar je badeendje staat echt super tof!quote:Op woensdag 1 december 2010 11:06 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Staat goed! typisch ook weer dat mijn badeendje anders is.
Linuxpingu.quote:Op woensdag 1 december 2010 11:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
TuxDus een beetje
Maar ik wil niet echt verzamelen, af en toe er wat bij is leuk
![]()
Oh echt!? Wat tofquote:Op woensdag 1 december 2010 11:07 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Linuxpingu.
Mijn pa verzamelt pinguins.
quote:
Nouja, veel.quote:Op woensdag 1 december 2010 11:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh echt!? Wat tofHeeft ie veel?
Ik wil alleen altijd nog een Tux knuffelOmdat Tux
Hihihiquote:Op woensdag 1 december 2010 11:09 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nouja, veel.
Er zijn oneindig veel pinguins te verzamelen
Maar nee het valt mee.
We houden het beperkt
kabel controleren van de muizquote:Op woensdag 1 december 2010 11:06 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, ik startte wow op, en toen bleef ie hangen, muis was kwijt, alles weg, kon niks meer... doet ie vaker op random momenten
volgens mij kan je een tux knuffel bestellen bij mensys.quote:Op woensdag 1 december 2010 11:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ja datquote:Op woensdag 1 december 2010 11:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Geen probleem het is je gegundquote:Op woensdag 1 december 2010 11:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar je badeendje staat echt super tof!En die teksten
Hihi, jaquote:Op woensdag 1 december 2010 11:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
HihihiGrappig
Als er ooit een pc beurs bij jou in de buurt is, gaan we dan samen een Tux scoren?
Die heb ik alquote:Op woensdag 1 december 2010 11:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 december 2010 11:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
volgens mij kan je een tux knuffel bestellen bij mensys.
ik zal ff zoeken voor je
quote:
quote:
Is laptop, heb geen muisquote:Op woensdag 1 december 2010 11:10 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
kabel controleren van de muiz
- Ccleaner draaien
- malwarebytes.org (ff downloaden en draaien)
- msconfig intikken. even opstarten naar Services kijken (microsoft services hiden Vinkje)
Vervolgens controleren welke je nodig hebt en welke niet.
- startup even kijken wat je nodig hebt of niet.small tutorial om je pc op te schonen.
quote:Op woensdag 1 december 2010 11:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Nemen we er ook eentje voor je pappie mee
[..]Trouwen?
Dan is het goedquote:Op woensdag 1 december 2010 11:13 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Is laptop, heb geen muis
Malwarebytes draai ik regelmatig, rest ook al gedaan... Maar goed, ding is nu 4 jaar oud, laptop van de lidl, dus denk dat ie t nog goed doet (voor zo'n laptop)
Ik zwaai even naar je straks, kom langs je werk als ik naar m'n werk gaquote:Op woensdag 1 december 2010 11:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gevonden
maxiwok heeft er 1. die gaat overal mee naar toe
Been there, done that.quote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 11:13 schreef cablegunmaster het volgende:
http://shop.mensys.nl/cgi(...)earch=TUX&C=250#List
Tux!
Hihihi tofquote:Op woensdag 1 december 2010 11:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gevonden
maxiwok heeft er 1. die gaat overal mee naar toe
dan zal ik de gordijn open doen, de luxaflex omhoog en de screens oprollenquote:Op woensdag 1 december 2010 11:14 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik zwaai even naar je straks, kom langs je werk als ik naar m'n werk ga
Ah, dus je hebt al ervaringquote:
Heejquote:Op woensdag 1 december 2010 11:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
[..]
Hihihi tof
Ik ga de kleinste in januari ofzo wel even bestellenTenzij de verzendkosten hoog zijn, dan ga ik wel naar Breda
![]()
and got the wifequote:
Ik kan ook wel gewoon voor de grap zwaaien, weet toch niet waar je precies zitquote:Op woensdag 1 december 2010 11:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan zal ik de gordijn open doen, de luxaflex omhoog en de screens oprollen![]()
aargh, de zon schijnt
Dat helpt nietquote:Op woensdag 1 december 2010 11:15 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
dan plak je er stickers op met "niet stom"?
ik zelf ga de 16 en 25 nemenquote:Op woensdag 1 december 2010 11:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
[..]
Hihihi tof
Ik ga de kleinste in januari ofzo wel even bestellenTenzij de verzendkosten hoog zijn, dan ga ik wel naar Breda
![]()
quote:Op woensdag 1 december 2010 11:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan zal ik dehet gordijn open doen, de luxaflex omhoog en de screens oprollen![]()
aargh, de zon schijnt
In het kasteel kun je niet meer trouwen las ik laatst. Stelletje faalhazen bij de gemeentequote:Op woensdag 1 december 2010 11:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah, dus je hebt al ervaringDa's handig
quote:Op woensdag 1 december 2010 11:16 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Heej
Het is al afgesproken hoor, ik hou je eraan.
In dat geval, laat maarquote:Op woensdag 1 december 2010 11:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
In het kasteel kun je niet meer trouwen las ik laatst. Stelletje faalhazen bij de gemeente
als je aan komt fietsen dan staat er een gevorkte boom, daar achterquote:Op woensdag 1 december 2010 11:17 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik kan ook wel gewoon voor de grap zwaaien, weet toch niet waar je precies zit
[..]
Dat helpt niet
leef je maar uitquote:Op woensdag 1 december 2010 11:20 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
mag ik gewoon vandaag even schelden en schoppen en slaan?
Ik kom vanaf de andere kantquote:Op woensdag 1 december 2010 11:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als je aan komt fietsen dan staat er een gevorkte boom, daar achter
Schop en sla mij maar.quote:Op woensdag 1 december 2010 11:20 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 1 december 2010 11:20 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
oja vergeet ik bijna mijn koffiequote:Op woensdag 1 december 2010 11:21 schreef cablegunmaster het volgende:
Eten en koffieMy destination for now ^^. Engage
?
quote:Op woensdag 1 december 2010 11:20 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Yes pleasequote:Op woensdag 1 december 2010 11:21 schreef cablegunmaster het volgende:
Eten en koffieMy destination for now ^^. Engage
?
Ja. Jij mag datquote:Op woensdag 1 december 2010 11:20 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Ja, ik kijk vanmiddag wel ff of er nog wat aankomtquote:Op woensdag 1 december 2010 11:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Okee
De HCC dagen zijn net begon november geweest in UtrechtWel jammer, want daar kun je ze sowieso kopen geloof ik
Morgen Gierquote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 11:23 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, ik kijk vanmiddag wel ff of er nog wat aankomt
quote:Op woensdag 1 december 2010 11:21 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik kom vanaf de andere kantover de beneluxbaan, dan kan ik nét tussen de gebouwen doorkijken en 't zien
advocaat? Wat is er aan de hand dan?quote:Op woensdag 1 december 2010 10:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo eerste telefoontje naar de advocaat ook al gedaan straks de rest nog gaan bellen
Gewoon even alles.quote:
Dat dusquote:Op woensdag 1 december 2010 11:25 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
advocaat? Wat is er aan de hand dan?
Succes meisquote:Op woensdag 1 december 2010 11:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gewoon even alles.
Geeft niet, gaat wel weer over.
Nu gaan we even naar het ziekenhuis, heb net even gebeld of we stiekem nu mochten komen ipv vanmiddag laat en dat mocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |