Boven wel jaquote:
Ik ookquote:
Joah!quote:Op woensdag 1 december 2010 10:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ga je vanmiddag mee het pakje ophalen bij Windesheim?
Het dorp, niet de school
ik woon in een kas waar ik asperges pluk samen met 20 polen, brrrrrrrrrrrrrrrrr!quote:Op woensdag 1 december 2010 10:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Woon je in een oud huis met enkel glas perhaps
droompjequote:Op woensdag 1 december 2010 10:36 schreef DR34M3R het volgende:
Vanochtend voor het eerst in jaren onderuit gegleden op straat. Voor ik wist wat er gebeurde lag ik al op mijn billen, zomaar....
Toch heeft het wel iets, ijsbloemen op de ramenquote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 10:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Toch heeft het wel iets, ijsbloemen op de ramen
Dat gebeurde mij eergisteren ook bijna 3x en sindsdien draag ik nu welliesquote:Op woensdag 1 december 2010 10:36 schreef DR34M3R het volgende:
Vanochtend voor het eerst in jaren onderuit gegleden op straat. Voor ik wist wat er gebeurde lag ik al op mijn billen, zomaar....
Ja, de kou hoeft voor mij ook nietquote:
Ja, het is echt heel mooiquote:Op woensdag 1 december 2010 10:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die zijn ook overal goed voor hequote:Op woensdag 1 december 2010 10:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat gebeurde mij eergisteren ook bijna 3x en sindsdien draag ik nu wellies
Maar maar maar, van wie is het cadeautje dan eigenlijk?quote:
Precies. En ik heb Hunter wellies dus ben trendy genoeg ermeequote:Op woensdag 1 december 2010 10:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die zijn ook overal goed voor he
quote:Op woensdag 1 december 2010 10:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wahahahahaquote:Op woensdag 1 december 2010 10:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
denk niet dat ik zo iets zou dragen.
quote:Op woensdag 1 december 2010 10:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
[..]
Weekend zelfs
En ik heb gestemd
Marcjequote:
WOAH!!! Die zijn coolquote:Op woensdag 1 december 2010 10:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
denk niet dat ik zo iets zou dragen.
Nuut, want ik geloof daar niet meer inquote:Op woensdag 1 december 2010 10:41 schreef MPG het volgende:
Je cadeautje is van Sinterklaas, Marijkje
in het zuiden is het altijd warmerquote:Op woensdag 1 december 2010 10:41 schreef cablegunmaster het volgende:
Het ijzige noorden is een stuk kouder.
dan zuide nederland.
Nee, niet dat ik weetquote:Op woensdag 1 december 2010 10:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
droompje![]()
geen blauwe plekken?
Ik moest even googelenquote:Op woensdag 1 december 2010 10:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
LOL.... mijn eerste gedachte ging ook richting huggies, tena, e.d.. .:')quote:Op woensdag 1 december 2010 10:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die zijn ook overal goed voor he
quote:Op woensdag 1 december 2010 10:43 schreef LovelyLady het volgende:
goedemorgen! Even gauw een berichtje, want ik zit bij een vriendin. Maar wilde even zegen dat het rijden vet goed ging, nog een paar lesjes en op naar het examen![]()
dan zal er wel iets niet in orde zijn met je laptopquote:Op woensdag 1 december 2010 10:42 schreef Pien85 het volgende:
Waarom loopt mijn laptop nou steeds vast?
Goed bezigquote:Op woensdag 1 december 2010 10:43 schreef LovelyLady het volgende:
goedemorgen! Even gauw een berichtje, want ik zit bij een vriendin. Maar wilde even zegen dat het rijden vet goed ging, nog een paar lesjes en op naar het examen![]()
Tofquote:Op woensdag 1 december 2010 10:43 schreef LovelyLady het volgende:
goed bezig!quote:Op woensdag 1 december 2010 10:43 schreef LovelyLady het volgende:
Lovelyquote:Op woensdag 1 december 2010 10:43 schreef LovelyLady het volgende:
Sorry, ja, laarzen dusquote:Op woensdag 1 december 2010 10:44 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee, niet dat ik weet. Alleen de palm van mijn rechterhand is wat gevoelig van het schaven over het ijs
[..]
Ik moest even googelen. Ik draag ook laarzen
(en ja, ik heb ze intussen ook in het topic zien staan, maar dat was toen nog niet. Jullie gaan te snel, ik moet ook nog werken tussendoor
Hey hey GFquote:Op woensdag 1 december 2010 10:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
in het zuiden is het altijd warmer
kabel
Hey cgmquote:
Met spek?quote:Op woensdag 1 december 2010 10:47 schreef Stuart het volgende:
Zo, ik denk dat ik vandaag maar eens voor de gebakken eitjes ga voor ontbijt
Zeker wetenquote:Op woensdag 1 december 2010 10:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gebruik je toevallig chroom en heb je de updates aanstaan ?quote:Op woensdag 1 december 2010 10:42 schreef Pien85 het volgende:
Waarom loopt mijn laptop nou steeds vast?
Klinkt goedquote:Op woensdag 1 december 2010 10:47 schreef Stuart het volgende:
Zo, ik denk dat ik vandaag maar eens voor de gebakken eitjes ga voor ontbijt
en gebakken tomaatquote:
Geen last van met Chroomquote:Op woensdag 1 december 2010 10:48 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Gebruik je toevallig chroom en heb je de updates aanstaan ?![]()
Als je dan wat langer niet kijkt (, of als die spammers heel druk zijn) duurt het heeeeeel lang voordat chroom de zaak weer geladen heeft , en dan lijkt je PC vast te staan
ik kwam eens om 3 uur aanzetten bij mijn ouders , smiddags.. Waren mijn ouders niet erg blij mee.quote:Op woensdag 1 december 2010 10:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hey cgmHoe was je verjaardag zondag?
Nee. Ik eet alleen graag bacon bij een full English breakfast. Dus ook met worstjes, witte bonen, hash browns en toast. Maar dat is teveel werk om klaar te maken dus dat eet ik meestal buitenshuisquote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 10:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee. Ik eet alleen graag bacon bij een full English breakfast. Dus ook met worstjes, witte bonen, hash browns en toast. Maar dat is teveel werk om klaar te maken dus dat eet ik meestal buitenshuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |