Je hebt em maar slecht afgericht dan, 1 keer roepen zou voldoende moeten zijnquote:Op woensdag 1 december 2010 10:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
met deze kou moet ik hem drie keer roepen als ik moet plassen...
Ik stond aan de lantaarnpaal vastquote:Op woensdag 1 december 2010 10:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ging gisteren pissen, haal hem eruit, pats vriest ie vast aan de pot, ja ik stond ja
Dat swaffelen neemt tegenwoordig steeds meer bizarre vormen aan he?quote:Op woensdag 1 december 2010 10:14 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik stond aan de lantaarnpaal vast
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Het wordt pas erg als ze hun swaffelunit door een bushokje tiefen.quote:Op woensdag 1 december 2010 10:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat swaffelen neemt tegenwoordig steeds meer bizarre vormen aan he?
quote:Op woensdag 1 december 2010 10:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat swaffelen neemt tegenwoordig steeds meer bizarre vormen aan he?
dan moet je niet op noordpool gaan wonen want dan ben je een halve dag aan het roepenquote:Op woensdag 1 december 2010 10:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
met deze kou moet ik hem drie keer roepen als ik moet plassen...
ze heeft al weekendquote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 10:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je moet oppassen met dit weer of je hebt zo een lifter aan je auto geplakt
Weekend zelfsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op woensdag 1 december 2010 09:45 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
* pgrferrari wrijft over Panda72 haar billen.
quote:Op woensdag 1 december 2010 09:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart stopt sneeuw in het shirt van Trevland en slaat een paar keer op zijn rug tegen de hoop sneeuw onder zijn kleding.
quote:Op woensdag 1 december 2010 10:26 schreef suikertaartje het volgende:
nieuwe schoonouders, mag ik die ook?
Schoonloeders/ouders die zou je op een grote hoop moeten gooien en op de brandstapel moeten gooien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Knuffel voor ST
Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
WTFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan denk je dat het niet erger zou kunnen, kan het toch nog
En sneu ook voor Jeroen... Leuk hoor zulke ouders
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Ik ga hem dit ook niet vertellenquote:Op woensdag 1 december 2010 10:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WTF![]()
Dan denk je dat het niet erger zou kunnen, kan het toch nog
En sneu ook voor Jeroen... Leuk hoor zulke ouders
deze gewoon kapot schietenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Nee, dat zou ik ook niet doen... Wat een eikels zegquote:Op woensdag 1 december 2010 10:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ga hem dit ook niet vertellen
ik denk wel dat dat de enige oplossing is jaquote:
Goodmeurning Stuquote:
stuartquote:
* Panda72 verscheurt even iemand. Iemand he en niet ietsquote:Op woensdag 1 december 2010 10:30 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje schopt even tegen iets aan. Iets he, niet iemand
voor deze keer mag je wel tegen mij aanschoppen hoorquote:Op woensdag 1 december 2010 10:30 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje schopt even tegen iets aan. Iets he, niet iemand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker meeleefzaam
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Ja, maar ondertussen wel zeuren dat ze Thijs missen en dat Jeroen te weinig contact met ze heeft (tijdens een bloeding van Jeroen die bijna over was waren ze wat aan het smsen, na een keer of wat smst ze gewoon: wat heerlijk dat we nu zo vaak smsen he?quote:Op woensdag 1 december 2010 10:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nee, dat zou ik ook niet doen... Wat een eikels zegMaar wat denken ze nou helemaal dan, als we maar lullig genoeg doen hoeven we ons kind + kleinkind + schoondochter amper nog te zien?
zou het niet wetenquote:
Achterlijke idiotenquote:Op woensdag 1 december 2010 10:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar ondertussen wel zeuren dat ze Thijs missen en dat Jeroen te weinig contact met ze heeft (tijdens een bloeding van Jeroen die bijna over was waren ze wat aan het smsen, na een keer of wat smst ze gewoon: wat heerlijk dat we nu zo vaak smsen he?![]()
)
Mij hoeven ze natuurlijk sowieso niet te zien.
Maar oh, wat zijn zij goed voor de wereld en flexibel en wat doen wij ze toch aan.
Kan het niet aanraden qua temperatuurquote:Op woensdag 1 december 2010 10:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zou het niet weten![]()
ben nog niet buiten geweest
die hebben een tik van de molen gehad of waquote:Op woensdag 1 december 2010 10:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar ondertussen wel zeuren dat ze Thijs missen en dat Jeroen te weinig contact met ze heeft (tijdens een bloeding van Jeroen die bijna over was waren ze wat aan het smsen, na een keer of wat smst ze gewoon: wat heerlijk dat we nu zo vaak smsen he?![]()
)
Mij hoeven ze natuurlijk sowieso niet te zien.
Maar oh, wat zijn zij goed voor de wereld en flexibel en wat doen wij ze toch aan.
Ga je vanmiddag mee het pakje ophalen bij Windesheim?quote:
daarom zit ik ook nog binnenquote:Op woensdag 1 december 2010 10:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kan het niet aanraden qua temperatuur
Woon je in een oud huis met enkel glas perhapsquote:
Hoiquote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 10:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Woon je in een oud huis met enkel glas perhaps
heb je enkelglasquote:
Suikertjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |