quote:Op woensdag 1 december 2010 10:55 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik maar ik wil graag weten wat er luxe aan is.
dat is de Super de Luxe Extra uitvoeringquote:Op woensdag 1 december 2010 10:59 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Das niet luxe vind ik. Luxe is het pas als de pan ervoor zorgt dat het ei uit de koelkast in de pan terecht komt, het ei bakt en daarna een full englisch breakfast te voor schijn tovert. Dat ontbijt om bord laat glijden en ook nog serveert.
Ziet er tof uit inderdaadquote:Op woensdag 1 december 2010 11:00 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Omdat hij er vet tof uitzageen uitgebreid patroon op de bovenkant en onderkant (dus niet het karton).
quote:Op woensdag 1 december 2010 10:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Knuffel!!!![]()
* Marijkezwolle wrijft Pgr even goed warm en pakt een kruikje voor hem
Tof hoorquote:Op woensdag 1 december 2010 11:00 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Omdat hij er vet tof uitzageen uitgebreid patroon op de bovenkant en onderkant (dus niet het karton).
En we altijd simpele pannetjes thuis hadden.
die heb ik ookquote:Op woensdag 1 december 2010 11:00 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En we altijd simpele pannetjes thuis hadden.
Of de kinder variant de BIG mac Drive in @ home.quote:Op woensdag 1 december 2010 10:59 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Das niet luxe vind ik. Luxe is het pas als de pan ervoor zorgt dat het ei uit de koelkast in de pan terecht komt, het ei bakt en daarna een full englisch breakfast te voor schijn tovert. Dat ontbijt om bord laat glijden en ook nog serveert.
smakelijk stuartquote:Op woensdag 1 december 2010 11:01 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat even ontbijt maken. Tot later
dat zilver lijntje is klote schoon te houdenquote:Op woensdag 1 december 2010 11:03 schreef cablegunmaster het volgende:
Maar mijn pan , heeft nog een iets wat hogere rand.
Met een zilver lijntje op de rand zelf.
Ideaal om vlees in te bakken. Voor jezelf
!
nu krijg ik honger.
jij hebt remlof op je tafel staanquote:Op woensdag 1 december 2010 11:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
Pinguins en nieuwe badeend
[ afbeelding ]
Misschien moest ik maar eens douchen en naar de supermarktquote:Op woensdag 1 december 2010 11:04 schreef friemelaar het volgende:
[..]
inderdaad![]()
ik ga ook maar een lekker eitje met spek bakken
Verzamel jij ook pinguins?quote:Op woensdag 1 december 2010 11:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[ afbeelding ]
Cool!quote:Op woensdag 1 december 2010 11:05 schreef Pheno het volgende:
Ik heb een rechthoekig tamago-pannetje voor inductie
Remlof zit in de kast bij mijquote:Op woensdag 1 december 2010 11:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij hebt remlof op je tafel staan
Ik kon ontsnappen.quote:
Tuxquote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 11:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Nee, ik startte wow op, en toen bleef ie hangen, muis was kwijt, alles weg, kon niks meer... doet ie vaker op random momentenquote:Op woensdag 1 december 2010 10:48 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Gebruik je toevallig chroom en heb je de updates aanstaan ?![]()
Als je dan wat langer niet kijkt (, of als die spammers heel druk zijn) duurt het heeeeeel lang voordat chroom de zaak weer geladen heeft , en dan lijkt je PC vast te staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |