Vraag of Sintphonic langskomtquote:Op woensdag 1 december 2010 16:37 schreef wel.o.k het volgende:
o en we hebben een sint incident![]()
* maxiwok papaben jij sinterklaas of mama
![]()
Nou ... het bewijs iig dat de meiden die aan zo'n programma meedoen idd niet kijken naar de persoon zelf. Voor zover mogelijk in zo'n programma tenminstequote:Op woensdag 1 december 2010 16:34 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Zou bij mij precies hetzelfde gebeuren.
Dat weet ik al op voorhand, dus ik doe niet aan zulke lapzwans programma's mee![]()
![]()
doeidoeiquote:
hoiquote:
Flipsquote:Op woensdag 1 december 2010 16:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoiiiiii Beroemdee
En naar Frans geweest
nopequote:Op woensdag 1 december 2010 16:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoiiiiii Beroemdee
En naar Frans geweest
ik ben een echte badboyquote:Op woensdag 1 december 2010 16:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ferrari
[..]
Ja man, nooit gedacht dat jij een boefje was
quote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 16:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die vind ik zo stom, snap niet wat die als betekenis heeft
ik dus ook nietquote:Op woensdag 1 december 2010 16:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die vind ik zo stom, snap niet wat die als betekenis heeft
Wat liefquote:Op woensdag 1 december 2010 16:59 schreef Pheno het volgende:
Zo, sta voor het werk van mijn vrouw, even ophalen.
Goed bezig vooral met deze kouquote:Op woensdag 1 december 2010 16:59 schreef Pheno het volgende:
Zo, sta voor het werk van mijn vrouw, even ophalen.
het lukt 99% van de keren.quote:
Komt goed koude vogelquote:Op woensdag 1 december 2010 17:05 schreef Pheno het volgende:
Ik ga zo wel in bed liggen denk ik.moe en koppiin van dat constante geouwehoer van die spieren.
wat snap je niet aan slooooooow chat?quote:
Met 3 topics per dag vind ik er weinig slows aan hoorquote:Op woensdag 1 december 2010 17:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
wat snap je niet aan slooooooow chat?
hmm,quote:Op woensdag 1 december 2010 17:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
wat snap je niet aan slooooooow chat?
Dat is nog nietsquote:Op woensdag 1 december 2010 17:07 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Met 3 topics per dag vind ik er weinig slows aan hoor
conclusie:quote:Op woensdag 1 december 2010 17:08 schreef TheFamousMan het volgende:
slow langzaam
traag
deliberate, lagging, slow, tardy treuzelachtig
slow vertragen
slow langzamer gaan
vaart minderen
chat, babble gebabbel
gekeuvel
gepraat
kout
chat, chatter, babble babbelen
keuvelen
praten
nou ja.. ik kan er ook een paar gemist hebbenquote:
Ga je dat nou aan iedereen vragen?quote:Op woensdag 1 december 2010 17:09 schreef pgrferrari het volgende:
TheFamousMan & DR34M3R.
Zouden jullie op Marijke en mij willen stemmen?
[Stemtopic] FOK! Sinterklaasgedichtenwedstrijd 2010
Snelste gevulde topicsquote:Op woensdag 1 december 2010 17:10 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
nou ja.. ik kan er ook een paar gemist hebben
Spamquote:Op woensdag 1 december 2010 17:11 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, Marijke en ik vragen dat samen aan iedereen
ik kon niet kiezen tussen jullie tweequote:Op woensdag 1 december 2010 17:09 schreef pgrferrari het volgende:
TheFamousMan & DR34M3R.
Zouden jullie op Marijke en mij willen stemmen?
[Stemtopic] FOK! Sinterklaasgedichtenwedstrijd 2010
quote:
Maakt niet uit, tofquote:Op woensdag 1 december 2010 17:20 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik kon niet kiezen tussen jullie twee
quote:Op woensdag 1 december 2010 17:23 schreef Panda72 het volgende:
Fijn vanmiddag meer dan 1.5 uur bezig geweest om een aantal programma's op de pc van mijn nieuwe collega(ja ja wij moeten het meeste zelf installeren) te installeren. En dan werkt na installatie de communicator niet naar behoren, het boekhoudprogramma werkt niet, de printer kon eerst door een technische fout niet worden geinstalleerd en mijn collega kan geen berichten ontvangen in de inbox van outlook.
Bel je met de helpdesk zit er daar zo'n nitwit, die ik zelf moet uitleggen hoe iets te installeren en vraagt hij aan mij waarom het niet werkt. Ja hallo zeg ben ik van de afdeling ict nee toch zeker.Neemt die sukkel mijn pc over op afstand klooit een beetje, komt er ook niet uit. Gaat hij het navragen bij zijn iets minder domme collega en komt hij erachter dat hij iets moet deinstalleren. En nu moeten wij 24 uur wachten tot wij het weer kunnen probreren.
. Ben nu gelukkig thuis.
Ja dat dusquote:
Een avatar met sneeuw bedoel je?quote:Op woensdag 1 december 2010 17:26 schreef Panda72 het volgende:
Waarom hebben jullie allemaal een achtergrond met sneeuwvlokjes en ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |