quote:Op woensdag 1 december 2010 16:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik had dus serieus een keer huiswerk waar bij alle vragen het antwoord 42 was.... Na steeds een hele lange berekening.
Goeie docentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
de overheid stinkt!quote:Op woensdag 1 december 2010 16:15 schreef Muck het volgende:
Nu op naar Hoofdstuk 5, "De rol van de overheid"
"Mogen wij ff vangen?"quote:Op woensdag 1 december 2010 16:15 schreef Muck het volgende:
Nu op naar Hoofdstuk 5, "De rol van de overheid"
Dat is wel vaker bij Aldi. Maar geen probleem ofzo, verderquote:Op woensdag 1 december 2010 16:23 schreef suikertaartje het volgende:
Bijzonder, ging ik snowboots halen bij Aldi, want die stonden in het krantje.
Kom ik terug, met snowboots, kijk ik weer in het krantje, staan er toch echt heel andere in dan die ze hadden...
Ik ookquote:
Je zat in ehv toch?quote:
Nee, helemaal geen probleem, deze zijn leuker ook nogquote:Op woensdag 1 december 2010 16:23 schreef MPG het volgende:
Dat is wel vaker bij Aldi. Maar geen probleem ofzo, verder.
Mooi tochquote:Op woensdag 1 december 2010 16:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, helemaal geen probleem, deze zijn leuker ook nog
Ehm.. ja....quote:
Keihardquote:
Mjaquote:Op woensdag 1 december 2010 16:19 schreef MPG het volgende:
[..]
"Mogen wij ff vangen?"
Of, nu met Kabinet Bruin-1, de inverse Robin Hood.
Komt u maar!quote:
Dat gebeurt vaker jaquote:Op woensdag 1 december 2010 16:23 schreef suikertaartje het volgende:
Kom ik terug, met snowboots, kijk ik weer in het krantje, staan er toch echt heel andere in dan die ze hadden...
Aldiquote:Op woensdag 1 december 2010 16:23 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, hahaaa, ging er ook nog iets wel goed deze weekquote:
Nou.. klein stukje zuidwaarts en je bent erquote:Op woensdag 1 december 2010 16:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Mooi toch!
Dat heb jij wel verdiend![]()
.
[..]
Ehm.. ja....
quote:
Oh, dat is hartstikke sneu!quote:Op woensdag 1 december 2010 16:15 schreef pgrferrari het volgende:
Whehe
http://www.dumpert.nl/med(...)rjaardagscadeau.html
Ach gosquote:Op woensdag 1 december 2010 16:15 schreef pgrferrari het volgende:
Whehe
http://www.dumpert.nl/med(...)rjaardagscadeau.html
Zou bij mij precies hetzelfde gebeuren.quote:
die zijn allemaal al hier binnenquote:
moet ik mijn oom even langssturen?quote:Op woensdag 1 december 2010 16:37 schreef wel.o.k het volgende:
o en we hebben een sint incident![]()
* maxiwok papaben jij sinterklaas of mama
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |