Houden zo!quote:Op woensdag 1 december 2010 12:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemiddag!
En gelukkig heb ik geen last van jou
Ik heb hier wel runny honeyquote:Op woensdag 1 december 2010 12:12 schreef Stuart het volgende:
Shit, ik weet niet of we wel runny honey hebben. Oh well, verzin wel iets
Kom ik even lenenquote:Op woensdag 1 december 2010 12:12 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb hier wel runny honey
Voor in de griekse yoghurt
Weet je zeker dat het niet een postbank in vermomming wasquote:Op woensdag 1 december 2010 12:12 schreef Muck het volgende:
[..]
Precies
Pas liep ik binnen, omdat we er telefonisch niet uitkwamen, hadden ze computerstoring
Hee! staat er nou wat in de achtergrond gepriegeld?quote:Op woensdag 1 december 2010 12:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het niet een postbank in vermomming was?
hihi je zei komt.quote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 12:14 schreef Muck het volgende:
[..]
Hee! staat er nou wat in de achtergrond gepriegeld?
Ik zie het nietquote:
Ook in wit en grijs?quote:Op woensdag 1 december 2010 12:16 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik zie het niet
* Muck is kleurenblind
Vooral in lichte of juist donkere kleurenquote:
ze zijn witquote:Op woensdag 1 december 2010 12:16 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik zie het niet
* Muck is kleurenblind
maar de achtergrond is ook licht poepiequote:
echt duidelijk staan ze er nietquote:Op woensdag 1 december 2010 12:18 schreef Muck het volgende:
[..]
maar de achtergrond is ook licht poepie
quote:Op woensdag 1 december 2010 12:21 schreef pgrferrari het volgende:
Hallo vanuit de auto![]()
Ik heb de huissleutel niet meegenomen dus ik kan er niet in![]()
Ben maar in de (nog) warme auto gaan zitten![]()
En mijn laptop aangezet, hopen dat mijn moeder er zo is.
als ik een bakkie met je doe ga jij omfietsenquote:Op woensdag 1 december 2010 11:37 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, want jij wil geen koffie met mij drinken
Welke sneeuwvlokken? Ik zie ze alleen in de headerquote:Op woensdag 1 december 2010 12:21 schreef DR34M3R het volgende:
Ik heb er niet echt last van of zo, van die sneeuwvlokken. Ik vind het gele "website van het jaar"-icoontje veel irritanter. Ik denk steeds dat ik een pm heb
In de winter altijd zorgen dat je standaard wat waxinelichtjes in je auto hebt liggen! Eentje is voldoende om je auto uren lang warm te houden van binnen, altijd handig ook als je vast komt te staan in het verkeer of zoquote:Op woensdag 1 december 2010 12:21 schreef pgrferrari het volgende:
Achter de posts... De hele middenbaan.quote:Op woensdag 1 december 2010 12:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Welke sneeuwvlokken? Ik zie ze alleen in de header...
quote:Op woensdag 1 december 2010 12:21 schreef pgrferrari het volgende:
1tje al voldoendequote:Op woensdag 1 december 2010 12:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
In de winter altijd zorgen dat je standaard wat waxinelichtjes in je auto hebt liggen! Eentje is voldoende om je auto uren lang warm te houden van binnen, altijd handig ook als je vast komt te staan in het verkeer of zo
hey, nu zijn ze wegquote:Op woensdag 1 december 2010 12:24 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Achter de posts... De hele middenbaan.
Goeie tip, zal vanmiddag eens een waxinelichtje in de auto doenquote:Op woensdag 1 december 2010 12:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
In de winter altijd zorgen dat je standaard wat waxinelichtjes in je auto hebt liggen! Eentje is voldoende om je auto uren lang warm te houden van binnen, altijd handig ook als je vast komt te staan in het verkeer of zo
Handigquote:Op woensdag 1 december 2010 12:21 schreef pgrferrari het volgende:
ik zie zequote:Op woensdag 1 december 2010 12:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Welke sneeuwvlokken? Ik zie ze alleen in de header...
Ja dat zeg ik. eentje is al voldoende om hem uren warm te houden...quote:Op woensdag 1 december 2010 12:24 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
1tje al voldoende![]()
Maar ik hoop dat ze zo komt![]()
Anders zit ik hier nog een hele middag zonder eten
kloptquote:Op woensdag 1 december 2010 12:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Laat mensen lekker kijken en concentreer je op je werk hierquote:Op woensdag 1 december 2010 12:25 schreef pgrferrari het volgende:
Goffer, die mensen die voorbij lopen![]()
Die kijken je zo aan van: WTF ben jij aan het doen?
Ik heb er standaard in mijn tas zittenquote:Op woensdag 1 december 2010 12:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
klopt![]()
maar je moet vergeten om ze eruit te halen voor de zomer![]()
die van mij zijn vanzelf uit het dashboardkastje gedropen
quote:Op woensdag 1 december 2010 12:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
klopt![]()
maar je moet niet vergeten om ze eruit te halen voor de zomer![]()
die van mij zijn vanzelf uit het dashboardkastje gedropen
Bij de Action verkopen ze voor 50 cent een paar handenwarmers (herbruikbaar), die zijn ook erg fijn!quote:Op woensdag 1 december 2010 12:25 schreef Haaruitval het volgende:
[..]
Goeie tip, zal vanmiddag eens een waxinelichtje in de auto doen
solquote:Op woensdag 1 december 2010 12:27 schreef Solique het volgende:
Middag
Ik leef nog, ben alleen weekje vrij dus relaxen. Vanavond Concert
Ik denk dat het vrijwel onmogelijk word om te winnen voor mij en pgrquote:Op woensdag 1 december 2010 12:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
heb jij al gestemd wok?
[Stemtopic] FOK! Sinterklaasgedichtenwedstrijd 2010
Hoiquote:Op woensdag 1 december 2010 12:27 schreef Solique het volgende:
Middag
Ik leef nog, ben alleen weekje vrij dus relaxen. Vanavond Concert
Lolquote:Op woensdag 1 december 2010 12:25 schreef pgrferrari het volgende:
Goffer, die mensen die voorbij lopen![]()
Die kijken je zo aan van: WTF ben jij aan het doen?
gfquote:
Hoiquote:
Alle kloontjes uit de kast halen dan maarquote:Op woensdag 1 december 2010 12:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik denk dat het vrijwel onmogelijk word om te winnen voor mij en pgrDie anderen hebben zoveel vriendjes
Wij hebben ook vriendjesquote:Op woensdag 1 december 2010 12:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik denk dat het vrijwel onmogelijk word om te winnen voor mij en pgrDie anderen hebben zoveel vriendjes
Eerlijk gezegd geen idee maar de Melkweg is leuk dus veel plezier alvastquote:Op woensdag 1 december 2010 12:28 schreef Solique het volgende:
[..]
Less than Jake - Melkweg Amsterdam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |