Nou, ik weet nu wel hoe het is om een vrouw te zijnquote:
Vrouw versieren heb ik wel eens gedaan in de kroegquote:Op woensdag 1 december 2010 13:43 schreef Barretje80 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
voornamelijk die vrouw versieren.. dat lijkt me nogal .. interressant
Die ene met dat lange haar toch?quote:
Nou je kan aandelen kopen.quote:Op woensdag 1 december 2010 13:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die ene met dat lange haar toch?
En ziet er goed uit hoorWat is de bedoeling precies? Krijgen jullie hier ook een cijfer voor? En kunnen wij ook iets doen om dat cijfer hoger te maken?
En wat kosten die aandelen?quote:Op woensdag 1 december 2010 13:48 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nou je kan aandelen kopen.
Dan hebben we een startkapitaal.
We krijgen straks ook een aandeelhoudersvergadering.
En je kan altijd onze T-shirts kopen
mweh.. ik heb je niet gezien bij de meetquote:
Het hoeft niet hoorquote:Op woensdag 1 december 2010 13:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En wat kosten die aandelen?Dan zal ik eens kijken of ik die voor de kerst kan vragen aan de kerstman
![]()
dat is een lelijke woordquote:Op woensdag 1 december 2010 13:51 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Het hoeft niet hoor![]()
15,- per stuk kosten ze.
Maar als we straks winst maken, dan verdien je er natuurlijk ook aan
Ik vind het wel leuk eigenlijkquote:Op woensdag 1 december 2010 13:51 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Het hoeft niet hoor![]()
15,- per stuk kosten ze.
Maar als we straks winst maken, dan verdien je er natuurlijk ook aan
quote:
Ik wil wel een smiley maken van de cheerleader die niet blij is, maar dat kan ik niet want ik kan mn streepjes nergens vinden op mijn toetsenbord... Net als de dubbele punt, dus een lachende smiley kan ook nietquote:Op woensdag 1 december 2010 13:52 schreef wel.o.k het volgende:
http://www.nu.nl/internet(...)troffen-storing.html
en niet alleen gisteren.
en wie heeft er storingsdienst....
Zitten hier naast de nul - en de : zit hier naast de Lquote:Op woensdag 1 december 2010 13:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wil wel een smiley maken van de cheerleader die niet blij is, maar dat kan ik niet want ik kan mn streepjes nergens vinden op mijn toetsenbord... Net als de dubbele punt, dus een lachende smiley kan ook niet
laat me eens radenquote:Op woensdag 1 december 2010 13:52 schreef wel.o.k het volgende:
http://www.nu.nl/internet(...)troffen-storing.html
en niet alleen gisteren.
en wie heeft er storingsdienst....
Als ik daar op druk dan krijg ik ? en ±quote:Op woensdag 1 december 2010 13:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zitten hier naast de nul - en de : zit hier naast de L
CTRL+SHIFT even indrukken en het probleem is opgelostquote:Op woensdag 1 december 2010 14:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als ik daar op druk dan krijg ik ? en ±
Maar mn vraagteken heb ik dankzij jou wel weer gevonden!
hoiquote:
Gezellig!quote:
Nee, ik beheers geen enkele taal goedquote:Op woensdag 1 december 2010 14:00 schreef TheFamousMan het volgende:
Hoihoi
Iemand goed in Nederlands? Deze toets is echt enorm moeilijk
quote:Op woensdag 1 december 2010 14:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
CTRL+SHIFT even indrukken en het probleem is opgelost
DaMart is goed in nederlandsquote:Op woensdag 1 december 2010 14:00 schreef TheFamousMan het volgende:
Hoihoi
Ik ben er wel een beetje goed in, waar kan ik eventueel bij helpen?quote:Op woensdag 1 december 2010 14:00 schreef TheFamousMan het volgende:
Hoihoi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |