je hebt nog de tijd tot 4 decemberquote:Op woensdag 1 december 2010 13:25 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om een top5 te maken, zeker nu niet, want ik heb een hoop te doen
Maar een top5 maken, nah, daar heb ik een hekel aanquote:Op woensdag 1 december 2010 13:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je hebt nog de tijd tot 4 december
Ik 2 Marijke 1, en dan pak je nog 3 willekeurigequote:Op woensdag 1 december 2010 13:26 schreef Muck het volgende:
[..]
Maar een top5 maken, nah, daar heb ik een hekel aan
Even stemmen, okee, maar vijf kiezen en dan ook nog bepalen welke ik de leukste vind...
Misschien als ik niet kan slapen ofzo
Ja ho even, ik doe het goed of ik doe het nietquote:Op woensdag 1 december 2010 13:27 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik 2 Marijke 1, en dan pak je nog 3 willekeurige
Ik zit ook lekker binnen met een dikke wintertrui en de kachel aanquote:
terug naar ruslandquote:Op woensdag 1 december 2010 13:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan is mijn Lada verschwunden![]()
![]()
heb ik dus ook gedaanquote:Op woensdag 1 december 2010 13:27 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja ho even, ik doe het goed of ik doe het niet
daar wilde ze hem niet meer hebbenquote:
Gelukkig heeft Sint een baard, een muts en een lange dikke jurk aanquote:Op woensdag 1 december 2010 13:31 schreef Symphonic het volgende:
In mijn kantoor is het behagelijk, waar ik straks Sint moet spelen is het ook koud...
En terechtquote:Op woensdag 1 december 2010 13:27 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja ho even, ik doe het goed of ik doe het niet
Moh, ik zou ook best een baard willen hebben voor een dagjequote:Op woensdag 1 december 2010 13:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Sint een baard, een muts en een lange dikke jurk aan
Ik gok Polenquote:
Ik zou wel een jongetje willen zijn voor 1 dagjequote:Op woensdag 1 december 2010 13:37 schreef Muck het volgende:
[..]
Moh, ik zou ook best een baard willen hebben voor een dagje
Er zou geen boom meer veilig zijnquote:Op woensdag 1 december 2010 13:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zou wel een jongetje willen zijn voor 1 dagjeEens kijken hoe dat is
QFTquote:
Absoluutquote:Op woensdag 1 december 2010 13:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
QFTEn ik zou naar de hoeren gaan of een vrouw versieren
![]()
quote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 13:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zou wel een jongetje willen zijn voor 1 dagjeEens kijken hoe dat is
quote:Op woensdag 1 december 2010 13:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
QFTEn ik zou naar de hoeren gaan of een vrouw versieren
![]()
sta jij ook op die foto??quote:Op woensdag 1 december 2010 13:44 schreef pgrferrari het volgende:
Even iets over school.
Op maandag hebben wij altijd jong ondernemen.
dat houdt in een (echt) bedrijf opstarten met een aantal medestudenten.
Nou gaan we design T-shirts verkopen van onze eigen ontwerpen, mensen kunnen ook aan een wedstrijd meedoen met hen eigen ontwerp. Die wint komt op de website en krijgt een eigen exemplaar.
We zijn er nog flink mee in de weer.
Maar dit is het tot nu toe: http://www.yup-online.nl/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |