Ik ben eerst even aan het instorten, dus misschien dat het dan morgenavond ofzo wordt, is dat heel erg?quote:Op woensdag 1 december 2010 15:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vrije dag, geen stress, ST heeft wel stress en zou bellen als het uitkwam en mijn telefoon ligt er morgen ook nog wel
Huil je bij Greys? Eet je chocola tot je misselijk bent? En dan 'tegen de misselijkheid'? Hmm?quote:Op woensdag 1 december 2010 15:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan kan ik meisjes nog wel leuk vinden...
quote:[..]
JA
Je kent mequote:Lief!
Nee, daarom zei ik al geen stressquote:Op woensdag 1 december 2010 15:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben eerst even aan het instorten, dus misschien dat het dan morgenavond ofzo wordt, is dat heel erg?
gelukkigquote:
*geeft een knuffelquote:Op woensdag 1 december 2010 15:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben eerst even aan het instorten, dus misschien dat het dan morgenavond ofzo wordt, is dat heel erg?
Jaquote:Op woensdag 1 december 2010 15:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, daarom zei ik al geen stressDoe lekker rustig aan meis en als ik iets kan doen dan gil je maar ja?
Nee, jaquote:Op woensdag 1 december 2010 15:17 schreef Muck het volgende:
[..]
Huil je bij Greys? Eet je chocola tot je misselijk bent? En dan 'tegen de misselijkheid'? Hmm?
Jaquote:[..]
[..]
Je kent me
Lekker he?quote:
quote:
Komt wel goed schatjequote:Op woensdag 1 december 2010 15:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heb je een piemel?quote:
quote:
Eigenlijk wist ik dat alquote:
Ik vrees dat je aan mij weinig hebt.. mijn handen zijn ook net ijsklompjesquote:Op woensdag 1 december 2010 15:08 schreef Trevland het volgende:
Brrrrr, ik vind het wel fris zo
Aan wie mag ik mijn warmen?
Klote zegquote:Op woensdag 1 december 2010 15:20 schreef suikertaartje het volgende:
Meneer taart had toen we net op bezoek waren bloeding 10 en 11 en heeft de doktermeneer heulemaal ondergebloed.
Nu zitten er aan beide kanten dubbele tampons in en als hij nou nog een keer gaat bloeden (nou, wat denken jullie, zou het, zo het?) dan moet hij weer geopereerd
Wat kan ik doen?quote:
Wel goed dat ie de dokter ondergebloed heeft, dan is het tenminste duidelijkquote:Op woensdag 1 december 2010 15:20 schreef suikertaartje het volgende:
Meneer taart had toen we net op bezoek waren bloeding 10 en 11 en heeft de doktermeneer heulemaal ondergebloed.
Nu zitten er aan beide kanten dubbele tampons in en als hij nou nog een keer gaat bloeden (nou, wat denken jullie, zou het, zo het?) dan moet hij weer geopereerd
Jammerdebammer, geen Grey's, chocomel en slagroom voor jou danquote:
Normaal ben iik ook niet een van de koudste maar sta nu semi buiten dus echt warm is het nietquote:Op woensdag 1 december 2010 15:19 schreef Muck het volgende:
[..]
Lekker he?
MPG had het regelmatig over thermuck
check!quote:
* suikertaartje slaat armen om Muck heen en zegt, ja, alles komt goed, heus!quote:Komt wel goed schatje
* Muck flikkert Roosvicee achter de heg en breekt Cote d'or in stukjes
Ow... ik was toch al te laat zie ik. Maar nu jij opgewarmd bent dan.......quote:
OHNOESquote:Op woensdag 1 december 2010 15:20 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op woensdag 1 december 2010 15:21 schreef Muck het volgende:
[..]
Jammerdebammer, geen Grey's, chocomel en slagroom voor jou dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |