Dammmquote:Op woensdag 1 december 2010 15:20 schreef suikertaartje het volgende:
Meneer taart had toen we net op bezoek waren bloeding 10 en 11 en heeft de doktermeneer heulemaal ondergebloed.
Nu zitten er aan beide kanten dubbele tampons in en als hij nou nog een keer gaat bloeden (nou, wat denken jullie, zou het, zo het?) dan moet hij weer geopereerd
Whehehequote:Op woensdag 1 december 2010 15:20 schreef Muck het volgende:
[..]
Eigenlijk wist ik dat al
En je huilt niet bij Greys, je kotst waarschijnlijk
En over 2 uur heb ik het weer nodigquote:Op woensdag 1 december 2010 15:22 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ow... ik was toch al te laat zie ik. Maar nu jij opgewarmd bent dan.......
dus na een dozijn bloedingen gaan ze eindelijk een keer wat doenquote:Op woensdag 1 december 2010 15:20 schreef suikertaartje het volgende:
Meneer taart had toen we net op bezoek waren bloeding 10 en 11 en heeft de doktermeneer heulemaal ondergebloed.
Nu zitten er aan beide kanten dubbele tampons in en als hij nou nog een keer gaat bloeden (nou, wat denken jullie, zou het, zo het?) dan moet hij weer geopereerd
Nee, dit is verre van grappig. Dus ik dacht ja, waarom begonnen ze net niet gewoon meteen?quote:Op woensdag 1 december 2010 15:20 schreef Stuart het volgende:
Klote zeg
Maar zo is het natuurlijk ook niets
Jij blijvenquote:
Ja, hihi, ook op de schoenen van de dokter, en die waren, zag ik gister, heulemaal versleten op de neuzen..dus die krijgt ie nooit nie meer schoonquote:Op woensdag 1 december 2010 15:21 schreef Muck het volgende:
Wel goed dat ie de dokter ondergebloed heeft, dan is het tenminste duidelijk
Maar dat zou wel klote zijn
ik heb alleen koude voeten, dat is vrij vreemd voor mijn doen, dus het is écht koudquote:Op woensdag 1 december 2010 15:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Normaal ben iik ook niet een van de koudste maar sta nu semi buiten dus echt warm is het niet
quote:Op woensdag 1 december 2010 15:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
check!
[..]
* suikertaartje slaat armen om Muck heen en zegt, ja, alles komt goed, heus!
och, kom er maar bijquote:Op woensdag 1 december 2010 15:22 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ow... ik was toch al te laat zie ik. Maar nu jij opgewarmd bent dan.......
En daar kun je heel niet tegenquote:Op woensdag 1 december 2010 15:22 schreef MPG het volgende:
[..]
OHNOES![]()
*knuffel* (ik knuffel jou, en niet meneer taarrt, anders zit ik ook onder het bloed)
als hij er daarna maar wel van af isquote:Op woensdag 1 december 2010 15:20 schreef suikertaartje het volgende:
* Muck heeft mental imagequote:
Ik heb ooit een zuster ondergekotstquote:Op woensdag 1 december 2010 15:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, hihi, ook op de schoenen van de dokter, en die waren, zag ik gister, heulemaal versleten op de neuzen..dus die krijgt ie nooit nie meer schoon
Alles draait helaas om geld. Hoop dat hij snel en goed wordt geholpen. Sterkte!quote:Op woensdag 1 december 2010 15:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, dit is verre van grappig. Dus ik dacht ja, waarom begonnen ze net niet gewoon meteen?
Maar ze zullen inmiddels wel een ok aan het regelen zijn.
Whehehequote:Op woensdag 1 december 2010 15:26 schreef Muck het volgende:
[..]
* Muck heeft mental image
"IEUWL!"![]()
![]()
[..]
Ik heb ooit een zuster ondergekotst
Jaquote:Op woensdag 1 december 2010 15:29 schreef suikertaartje het volgende:
Jullie zijn allemaal zooooooooooooooooooooooooo lief![]()
Trouwen?
Trouwen?
Ik ookquote:
Oh dearquote:Op woensdag 1 december 2010 15:30 schreef Muck het volgende:
Oh, mamamuck heeft me door
"Geen spelletjes doen, huiswerk maken" [ afbeelding ]
Jaaaquote:Op woensdag 1 december 2010 15:29 schreef suikertaartje het volgende:
Trouwen?
Zullen we even gauw allemaal medische termen gaan roepen?quote:Op woensdag 1 december 2010 15:30 schreef Muck het volgende:
Trouwen?
Whehehehehehehehehequote:Op woensdag 1 december 2010 15:30 schreef Muck het volgende:
Nou, het ging hier ongeveer zo:quote:Op woensdag 1 december 2010 15:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ook![]()
En de hand van eentje fijngeknepen.
Maar ik zei nog: weet je het zeker? Je hebt van die poezelige handjes en ik heb pijn hoor...
En toch doen he. Eigen schuld
quote:Op woensdag 1 december 2010 15:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zullen we even gauw allemaal medische termen gaan roepen?
Maakt zich zorgen, maar het gaat voor haar doen erg goedquote:Op woensdag 1 december 2010 15:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehehehehehehehehe.
Hoe is het nou met mamamuck? EN doe je dr de groetjes van me?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |