Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Dat viel wel mee toch?quote:Op woensdag 1 december 2010 11:46 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar van het weekend heb je voor mij gezorgd
Bloemetjesbehang ftw!quote:Op woensdag 1 december 2010 11:48 schreef DaMart het volgende:
Zouden we in de lente bloemetjesbehang krijgen?
NUuuuuut!quote:
Niet in mijn hok!quote:
Dat is geen gek idee voor de lunchquote:Op woensdag 1 december 2010 11:55 schreef Panda72 het volgende:
brrr het is hier echt ijskoud. Ik neem zometeen een lekker soepje
Hier zie je nog best wat kinderen in een korte broek naar school gaan. Sterker nog, sommige scholen verplichten dat zelfs voor jongensquote:Op woensdag 1 december 2010 11:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
brrrrr het is fris buiten in een t-shirt
Ik zag gisteravond in eindhoven een kerel in korte broek en t-shirt buiten lopenquote:Op woensdag 1 december 2010 11:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
brrrrr het is fris buiten in een t-shirt
wat doe jij in Ehv?quote:Op woensdag 1 december 2010 11:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zag gisteravond in eindhoven een kerel in korte broek en t-shirt buiten lopen...
En waar zit jij dan ign nu? Australië?quote:Op woensdag 1 december 2010 11:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hier zie je nog best wat kinderen in een korte broek naar school gaan. Sterker nog, sommige scholen verplichten dat zelfs voor jongens
Geen idee, eigenlijk. Studeren, naar het schijntquote:
Nee, Engelandquote:Op woensdag 1 december 2010 11:57 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En waar zit jij dan ign nu? Australië?
en dan zeg je geen hoi tegen mijquote:Op woensdag 1 december 2010 11:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zag gisteravond in eindhoven een kerel in korte broek en t-shirt buiten lopen...
Kijken naar de behaarde benen en armen van een vent in korte broek en T-shirt... en waarschijnlijk had MPG ook nog een kop koffie in zijn hand toen hij dat deedquote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 11:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kijken naar de behaarde benen en armen van een vent in korte broek en T-shirt... en waarschijnlijk had MPG ook nog een kop koffie in zijn hand toen hij dat deed.
Morningquote:Op woensdag 1 december 2010 12:00 schreef Haaruitval het volgende:
Goeiemiddag, tijd voor een bakje koffie
Goedemiddag!quote:Op woensdag 1 december 2010 12:00 schreef Haaruitval het volgende:
Goeiemiddag, tijd voor een bakje koffie
quote:Op woensdag 1 december 2010 12:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemiddag!
En gelukkig heb ik geen last van jou
barretjequote:Op woensdag 1 december 2010 12:01 schreef Barretje80 het volgende:
thee met taart!!
( envoor de calorien
)
Cool. Wat studeer je dan? En waar? (ja .. in Ehv.. du'h). TUE, Fontys...quote:Op woensdag 1 december 2010 11:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Geen idee, eigenlijk. Studeren, naar het schijnt.
Later Marijkequote:Op woensdag 1 december 2010 12:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
En nu maar eens douchen enzoLaters
TU/e -> Electrical Engineering.quote:Op woensdag 1 december 2010 12:02 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Cool. Wat studeer je dan? En waar? (ja .. in Ehv.. du'h). TUE, Fontys...
* DR34M3R zoekt spotlight voor verdere ondervragingen zometeen
* MPG komt je inzepenquote:Op woensdag 1 december 2010 12:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
En nu maar eens douchen enzoLaters
Toe maarquote:
* DaMart draait in de keuken de warme kraan openquote:Op woensdag 1 december 2010 12:03 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG komt je inzepen....
Bis gleich!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
quote:Op woensdag 1 december 2010 12:04 schreef friemelaar het volgende:
Er is daar iemand leuk aan 't doen
![]()
Komt er een schermpje "er zijn nieuwe updates"
Klik je erop springt het van rechts naar links
klik je weer springt het terug![]()
PUBERS
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:Op woensdag 1 december 2010 12:04 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Toe maar. Heb daar ook nog een blauwe maandag gezeten. Scheikundige Technologie.
![]()
Maar woon je ook in de buurt dan, of reis je elke dag op en neer?
GODVERDOMMEquote:Op woensdag 1 december 2010 12:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart draait in de keuken de warme kraan open.
Ow, en WEL EERST DICHTDRAAIEN, LAMSTRAALquote:
![]()
PUBERS
Daar heb ik ook een tijdje last van gehad jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
* DaMart rent bij de kraan wegquote:
Te laatquote:Op woensdag 1 december 2010 12:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Ow, en WEL EERST DICHTDRAAIEN, LAMSTRAAL
Aaaaaargh, wat een faalquote:Op woensdag 1 december 2010 12:08 schreef Muck het volgende:
Whut, voor het eerst dat ik problemen met de rabo heb![]()
Ik ben op 1 oktober verhuisd en het lukt ze maar niet om mijn gegevens goed te krijgen
Als ik nu iets wil regelen, moet ik naar Arnhem
da's ook nog wel goed te doenquote:Op woensdag 1 december 2010 12:06 schreef MPG het volgende:
[..]Tof.
Ik reis elke dag op en neer naar ut Stedje van Lol en Plezeer.
![]()
PUBERS
Dat is al sinds die popup er is... en gebeurt alleen als je op het donkere blokje met 'update' kliktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik ook nietquote:
Preciesquote:Op woensdag 1 december 2010 12:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ook niet.
En ALS er al iets is, loop ik er binnen, drink een bak koffie met mijn naamgenoot die zijn naam verkeerd spelt, en dan wordt het daarna opgelost.
Houden zo!quote:Op woensdag 1 december 2010 12:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemiddag!
En gelukkig heb ik geen last van jou
Ik heb hier wel runny honeyquote:Op woensdag 1 december 2010 12:12 schreef Stuart het volgende:
Shit, ik weet niet of we wel runny honey hebben. Oh well, verzin wel iets
Kom ik even lenenquote:Op woensdag 1 december 2010 12:12 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb hier wel runny honey
Voor in de griekse yoghurt
Weet je zeker dat het niet een postbank in vermomming wasquote:Op woensdag 1 december 2010 12:12 schreef Muck het volgende:
[..]
Precies
Pas liep ik binnen, omdat we er telefonisch niet uitkwamen, hadden ze computerstoring
Hee! staat er nou wat in de achtergrond gepriegeld?quote:Op woensdag 1 december 2010 12:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het niet een postbank in vermomming was?
hihi je zei komt.quote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 12:14 schreef Muck het volgende:
[..]
Hee! staat er nou wat in de achtergrond gepriegeld?
Ik zie het nietquote:
Ook in wit en grijs?quote:Op woensdag 1 december 2010 12:16 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik zie het niet
* Muck is kleurenblind
Vooral in lichte of juist donkere kleurenquote:
ze zijn witquote:Op woensdag 1 december 2010 12:16 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik zie het niet
* Muck is kleurenblind
maar de achtergrond is ook licht poepiequote:
echt duidelijk staan ze er nietquote:Op woensdag 1 december 2010 12:18 schreef Muck het volgende:
[..]
maar de achtergrond is ook licht poepie
quote:Op woensdag 1 december 2010 12:21 schreef pgrferrari het volgende:
Hallo vanuit de auto![]()
Ik heb de huissleutel niet meegenomen dus ik kan er niet in![]()
Ben maar in de (nog) warme auto gaan zitten![]()
En mijn laptop aangezet, hopen dat mijn moeder er zo is.
als ik een bakkie met je doe ga jij omfietsenquote:Op woensdag 1 december 2010 11:37 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, want jij wil geen koffie met mij drinken
Welke sneeuwvlokken? Ik zie ze alleen in de headerquote:Op woensdag 1 december 2010 12:21 schreef DR34M3R het volgende:
Ik heb er niet echt last van of zo, van die sneeuwvlokken. Ik vind het gele "website van het jaar"-icoontje veel irritanter. Ik denk steeds dat ik een pm heb
In de winter altijd zorgen dat je standaard wat waxinelichtjes in je auto hebt liggen! Eentje is voldoende om je auto uren lang warm te houden van binnen, altijd handig ook als je vast komt te staan in het verkeer of zoquote:Op woensdag 1 december 2010 12:21 schreef pgrferrari het volgende:
Achter de posts... De hele middenbaan.quote:Op woensdag 1 december 2010 12:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Welke sneeuwvlokken? Ik zie ze alleen in de header...
quote:Op woensdag 1 december 2010 12:21 schreef pgrferrari het volgende:
1tje al voldoendequote:Op woensdag 1 december 2010 12:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
In de winter altijd zorgen dat je standaard wat waxinelichtjes in je auto hebt liggen! Eentje is voldoende om je auto uren lang warm te houden van binnen, altijd handig ook als je vast komt te staan in het verkeer of zo
hey, nu zijn ze wegquote:Op woensdag 1 december 2010 12:24 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Achter de posts... De hele middenbaan.
Goeie tip, zal vanmiddag eens een waxinelichtje in de auto doenquote:Op woensdag 1 december 2010 12:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
In de winter altijd zorgen dat je standaard wat waxinelichtjes in je auto hebt liggen! Eentje is voldoende om je auto uren lang warm te houden van binnen, altijd handig ook als je vast komt te staan in het verkeer of zo
Handigquote:Op woensdag 1 december 2010 12:21 schreef pgrferrari het volgende:
ik zie zequote:Op woensdag 1 december 2010 12:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Welke sneeuwvlokken? Ik zie ze alleen in de header...
Ja dat zeg ik. eentje is al voldoende om hem uren warm te houden...quote:Op woensdag 1 december 2010 12:24 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
1tje al voldoende![]()
Maar ik hoop dat ze zo komt![]()
Anders zit ik hier nog een hele middag zonder eten
kloptquote:Op woensdag 1 december 2010 12:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Laat mensen lekker kijken en concentreer je op je werk hierquote:Op woensdag 1 december 2010 12:25 schreef pgrferrari het volgende:
Goffer, die mensen die voorbij lopen![]()
Die kijken je zo aan van: WTF ben jij aan het doen?
Ik heb er standaard in mijn tas zittenquote:Op woensdag 1 december 2010 12:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
klopt![]()
maar je moet vergeten om ze eruit te halen voor de zomer![]()
die van mij zijn vanzelf uit het dashboardkastje gedropen
quote:Op woensdag 1 december 2010 12:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
klopt![]()
maar je moet niet vergeten om ze eruit te halen voor de zomer![]()
die van mij zijn vanzelf uit het dashboardkastje gedropen
Bij de Action verkopen ze voor 50 cent een paar handenwarmers (herbruikbaar), die zijn ook erg fijn!quote:Op woensdag 1 december 2010 12:25 schreef Haaruitval het volgende:
[..]
Goeie tip, zal vanmiddag eens een waxinelichtje in de auto doen
solquote:Op woensdag 1 december 2010 12:27 schreef Solique het volgende:
Middag
Ik leef nog, ben alleen weekje vrij dus relaxen. Vanavond Concert
Ik denk dat het vrijwel onmogelijk word om te winnen voor mij en pgrquote:Op woensdag 1 december 2010 12:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
heb jij al gestemd wok?
[Stemtopic] FOK! Sinterklaasgedichtenwedstrijd 2010
Hoiquote:Op woensdag 1 december 2010 12:27 schreef Solique het volgende:
Middag
Ik leef nog, ben alleen weekje vrij dus relaxen. Vanavond Concert
Lolquote:Op woensdag 1 december 2010 12:25 schreef pgrferrari het volgende:
Goffer, die mensen die voorbij lopen![]()
Die kijken je zo aan van: WTF ben jij aan het doen?
gfquote:
Hoiquote:
Alle kloontjes uit de kast halen dan maarquote:Op woensdag 1 december 2010 12:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik denk dat het vrijwel onmogelijk word om te winnen voor mij en pgrDie anderen hebben zoveel vriendjes
Wij hebben ook vriendjesquote:Op woensdag 1 december 2010 12:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik denk dat het vrijwel onmogelijk word om te winnen voor mij en pgrDie anderen hebben zoveel vriendjes
Eerlijk gezegd geen idee maar de Melkweg is leuk dus veel plezier alvastquote:Op woensdag 1 december 2010 12:28 schreef Solique het volgende:
[..]
Less than Jake - Melkweg Amsterdam
Veel plezierquote:Op woensdag 1 december 2010 12:28 schreef Solique het volgende:
[..]
gf
[..]
Hoi
Less than Jake - Melkweg Amsterdam
quote:Op woensdag 1 december 2010 12:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Alle kloontjes uit de kast halen dan maar
Wij hebben de liefste en leukste vriendjes natuurlijkquote:
Ik heb een sitostick in de aanbiedingquote:Op woensdag 1 december 2010 12:23 schreef Trevland het volgende:
Heeft hier iemand iets lekker warms voor mij?
Tips overal,quote:Op woensdag 1 december 2010 12:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bij de Action verkopen ze voor 50 cent een paar handenwarmers (herbruikbaar), die zijn ook erg fijn!
Ik ookquote:
Eet iemand die voorbij loopt op als diegene raar kijktquote:
Gaat goed komenquote:Op woensdag 1 december 2010 12:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd geen idee maar de Melkweg is leuk dus veel plezier alvast
Wel ver hoorquote:Op woensdag 1 december 2010 12:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ookKom je hierheen, maak ik eten?
nu welquote:Op woensdag 1 december 2010 12:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
heb jij al gestemd wok?
[Stemtopic] FOK! Sinterklaasgedichtenwedstrijd 2010
quote:Op woensdag 1 december 2010 12:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Eet iemand die voorbij loopt op als diegene raar kijkt
quote:
Tsja, of je hebt honger of niet hequote:
Zal ik doenquote:Op woensdag 1 december 2010 12:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Eet iemand die voorbij loopt op als diegene raar kijkt
Thanksquote:
Geef maar een link en ik zal stemmenquote:Op woensdag 1 december 2010 12:30 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Zal ik doen
Stem jij ook ff stuart op ons?
smakelijkquote:
Eet smakelijk en succes met de trainingquote:
[Stemtopic] FOK! Sinterklaasgedichtenwedstrijd 2010quote:Op woensdag 1 december 2010 12:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geef maar een link en ik zal stemmen
Heb ik ookquote:Op woensdag 1 december 2010 12:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tsja, of je hebt honger of niet he![]()
Mag datquote:Op woensdag 1 december 2010 12:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Alle kloontjes uit de kast halen dan maar
Smakelijk en succes!quote:
[Stemtopic] FOK! Sinterklaasgedichtenwedstrijd 2010quote:Op woensdag 1 december 2010 12:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geef maar een link en ik zal stemmen
Dat gaat er wel in denk ikquote:Op woensdag 1 december 2010 12:29 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik heb een sitostick in de aanbieding
Tot zoquote:
Coole kloonquote:
Dan succes met honger hebbenquote:
quote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 12:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan succes met honger hebben
Dat noemen ze elders toch handschoenen?quote:Op woensdag 1 december 2010 12:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bij de Action verkopen ze voor 50 cent een paar handenwarmers (herbruikbaar), die zijn ook erg fijn!
Het ziet eruit als aan elkaar geplakte goudvissenquote:
quote:
Maar succes!quote:Op woensdag 1 december 2010 12:33 schreef Pheno het volgende:
Blegh, straks gesprek met manager. Keine Lust.
Natuurlijk ga ik nu meteen doen.quote:Op woensdag 1 december 2010 12:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het ziet eruit als aan elkaar geplakte goudvissen![]()
En stem je ook op ons lief pandabeertje?
Nee, dat zijn deze dingen:quote:Op woensdag 1 december 2010 12:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat noemen ze elders toch handschoenen?
quote:Op woensdag 1 december 2010 12:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Coole kloon![]()
Maar nee, doe maar niet, dat vind ik niet eerlijk
You are the bestquote:
Dankjewelquote:
Wat is erquote:
Zippo heeft goeie handwarmersquote:Op woensdag 1 december 2010 12:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, dat zijn deze dingen:
[ afbeelding ]
Maar dan veul goedkoper en in leuke dierenvormpjes
En werken die een beetje?quote:Op woensdag 1 december 2010 12:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, dat zijn deze dingen:
[ afbeelding ]
Maar dan veul goedkoper en in leuke dierenvormpjes
zou tijd wordenquote:
Ook al gedaan dit krijg je erbij.quote:Op woensdag 1 december 2010 12:35 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Mag ik in ruil daarvoor een stem?
Dankquote:Op woensdag 1 december 2010 12:38 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ook al gedaan dit krijg je erbij.
ik wou helpen, zorg je wel dat Hilde geen wraak neemtquote:Op woensdag 1 december 2010 12:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat is er?
Is toch ook niet eerlijk als we dat zouden gaan doen?
Ja, die werken super goedquote:Op woensdag 1 december 2010 12:38 schreef MPG het volgende:
[..]
En werken die een beetje?
Want ik heb altijd achterlijk koude handen en voeten 's winters, zonder dat ik dat zelf doorheb...
quote:Op woensdag 1 december 2010 12:39 schreef Wurm.o.k het volgende:
[..]
ik wou helpen, zorg je wel dat Hilde geen wraak neemt
mja we gaan zo nog naar de stadquote:
Liefquote:Op woensdag 1 december 2010 12:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, die werken super goed![]()
Als ik je volgende week zie neem ik wel een setje voor je mee ja?
Heb er toch een stuk of 6
Mag je zelfs een pinguinvormpje
LL!quote:
Hildequote:Op woensdag 1 december 2010 12:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Hilde zit op een veilig afstandje te loeren
hoooiquote:
link?quote:Op woensdag 1 december 2010 12:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LL!![]()
![]()
Stem jij ook nog even op pgr en mij?![]()
Die is kjoetquote:
quote:
Guppyfriend bedoel je?quote:Op woensdag 1 december 2010 12:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
En er heeft zelfs een voor mij onbekende user op ons gestemd![]()
Oh en deze is tof voor je UIquote:Op woensdag 1 december 2010 12:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Heb je veel last van d'r gehad dan?
Nee, die ken ik welquote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 12:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Heb je veel last van d'r gehad dan?
nagels en tandenquote:Op woensdag 1 december 2010 12:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Die is kjoet![]()
Kwam 's nachts naar me toe met de wurm van wel.o.k![]()
En en en toen ik een boterham kip-kerrie had, kwam ze bij me zitten.
Kwaliteit is herkenbaarquote:Op woensdag 1 december 2010 12:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
je staat er sowieso wel veel inquote:Op woensdag 1 december 2010 12:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nee, ik ook niet.quote:Op woensdag 1 december 2010 12:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, die ken ik wel![]()
Likkebaard, daar heb ik nog niet eerder iets van gezien
Jij wel?
Sorryquote:
quote:
er zijn er wel meer die ik niet kenquote:Op woensdag 1 december 2010 12:43 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet.
En zo is er nog 1.
quote:Op woensdag 1 december 2010 12:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh en deze is tof voor je UI
[ afbeelding ]
symquote:
Ja, kloptquote:Op woensdag 1 december 2010 12:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
er zijn er wel meer die ik niet ken
het begint om 4 uur, om een uur of half drie ga ik omkledenquote:Op woensdag 1 december 2010 12:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
sym
hoe laat moet je sinterklaas gaan spelen?
Beetje zelfvertrouwen hebbenquote:Op woensdag 1 december 2010 12:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Nou, ik heb heus wel m'n best gedaan, maar om nou te zeggen dat ik het mooiste gedichtje heb
![]()
Cool, je bent Sinterklaasquote:Op woensdag 1 december 2010 12:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het begint om 4 uur, om een uur of half drie ga ik omkleden
De extra geile pose om de paal:quote:
bel je moederquote:Op woensdag 1 december 2010 12:46 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ga kapot hier![]()
Accu van laptop is ook bijna leeg.
Ik ben 12,wat is zelfvertrouwen?quote:
Bel je mams dan effe joh!quote:Op woensdag 1 december 2010 12:46 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ga kapot hier![]()
Accu van laptop is ook bijna leeg.
dat wordt MPG patentrecht betalenquote:
quote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 12:51 schreef pgrferrari het volgende:
Mijn mama heeft geen mobiel.
Maar ze is er![]()
Ben binnen
Fijnquote:Op woensdag 1 december 2010 12:51 schreef pgrferrari het volgende:
Mijn mama heeft geen mobiel.
Maar ze is er![]()
Ben binnen
Marijke mag dat in naturaquote:Op woensdag 1 december 2010 12:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat wordt MPG patentrecht betalen![]()
[..]
heb ook een beetje het idee dat het enigzins een populariteits contest is..quote:Op woensdag 1 december 2010 12:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Nou, ik heb heus wel m'n best gedaan, maar om nou te zeggen dat ik het mooiste gedichtje heb
![]()
Dat is het toch altijd met dit soort dingen? En je hoeft niet op mij te stemmen hoor als je dat niet wiltquote:Op woensdag 1 december 2010 12:53 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heb ook een beetje het idee dat het enigzins een populariteits contest is..
ik was namelijk erg onder de indruk van een aantal andere gedichten..
weet nog niet hoe en of ik ga stemmen...
Coolquote:
die zou je niet posten op internetquote:Op woensdag 1 december 2010 12:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De extra geile pose om de paal:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Doekje doekje doekjequote:Op woensdag 1 december 2010 12:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 december 2010 12:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die zou je niet posten op internetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:Op woensdag 1 december 2010 12:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die zou je niet posten op internetTsja, deze kon ik de wereld niet onthoudenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op woensdag 1 december 2010 12:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een mooi hello kitty doekje voor jouquote:
weer gemorstquote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 12:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een mooi hello kitty doekje voor jou
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 december 2010 13:05 schreef Pheno het volgende:
En over 10 minuten ben ik weg, als ie er niet is. Life is simple
quote:Op woensdag 1 december 2010 13:05 schreef Pheno het volgende:
En over 10 minuten ben ik weg, als ie er niet is. Life is simple
quote:Op woensdag 1 december 2010 12:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een mooi hello kitty doekje voor jou
[ afbeelding ]
moet hij maar zorgen dat hij op tijd isquote:Op woensdag 1 december 2010 13:08 schreef Pheno het volgende:
Ja kom, heb wel wat beters te doen. Evaluatie, schneevaluatie
Ja, tof he?quote:
hihihiquote:
Nou ja, vooral jammer als ie zich niet aan de afspraken houdt (tenzij ie alsnog een legitieme reden heeft, maar dan had ie ook kunnen bellen toch?quote:Op woensdag 1 december 2010 13:08 schreef Pheno het volgende:
ik zou bijna denken dat je bij ibm werkt.quote:Op woensdag 1 december 2010 13:08 schreef Pheno het volgende:
fijne middag lovelyquote:Op woensdag 1 december 2010 13:11 schreef LovelyLady het volgende:
liefjes, ik ga er weer vandoorheb een verjaardag en daarna met sander naar de tandarts
Fijne middag allemaal![]()
succesquote:Op woensdag 1 december 2010 13:11 schreef LovelyLady het volgende:
liefjes, ik ga er weer vandoorheb een verjaardag en daarna met sander naar de tandarts
die vergeet me gewoon. Aan de andere kant, ik pak even een chocola uit de automaat.quote:Op woensdag 1 december 2010 13:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, vooral jammer als ie zich niet aan de afspraken houdt (tenzij ie alsnog een legitieme reden heeft, maar dan had ie ook kunnen bellen toch?)
dus je hebt kerstvakantiequote:Op woensdag 1 december 2010 13:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik zou bijna denken dat je bij ibm werkt.
o ja by the way, willen alle subcontracters van 20 tot 31 decmber thuis blijven?
dank u.
ik heb wel een business-case om door te mogen gaan.quote:Op woensdag 1 december 2010 13:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dus je hebt kerstvakantie
Fijne middag meisjequote:Op woensdag 1 december 2010 13:11 schreef LovelyLady het volgende:
quote:Op woensdag 1 december 2010 13:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
die vergeet me gewoon. Aan de andere kant, ik pak even een chocola uit de automaat.
lekker snelquote:Op woensdag 1 december 2010 13:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb wel een business-case om door te mogen gaan.
lekker ruim van te voren gemeld ook, gisteren![]()
yepquote:Op woensdag 1 december 2010 13:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
Als het RDW geen gegevens heeft van een kenteken, betekent dat dan dat de auto niet meer in NL is of op de sloop beland is?
Dan is mijn Lada verschwundenquote:
het is een pakje gewordenquote:Op woensdag 1 december 2010 13:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan is mijn Lada verschwunden![]()
![]()
Sowieso, actionquote:Op woensdag 1 december 2010 12:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb nog een hoop huiswerk te maken...quote:Op woensdag 1 december 2010 13:24 schreef pgrferrari het volgende:
Buh, ik d8 een vrije middag te hebben, moet nog zoveel doen
ik nietquote:Op woensdag 1 december 2010 13:24 schreef pgrferrari het volgende:
Buh, ik d8 een vrije middag te hebben, moet nog zoveel doen
Ik heb geen zin om een top5 te maken, zeker nu niet, want ik heb een hoop te doenquote:Op woensdag 1 december 2010 13:24 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Action
Muck wil jij op ons stemmen?
Oke, jammer.quote:Op woensdag 1 december 2010 13:25 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om een top5 te maken, zeker nu niet, want ik heb een hoop te doen
je hebt nog de tijd tot 4 decemberquote:Op woensdag 1 december 2010 13:25 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om een top5 te maken, zeker nu niet, want ik heb een hoop te doen
Maar een top5 maken, nah, daar heb ik een hekel aanquote:Op woensdag 1 december 2010 13:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je hebt nog de tijd tot 4 december
Ik 2 Marijke 1, en dan pak je nog 3 willekeurigequote:Op woensdag 1 december 2010 13:26 schreef Muck het volgende:
[..]
Maar een top5 maken, nah, daar heb ik een hekel aan
Even stemmen, okee, maar vijf kiezen en dan ook nog bepalen welke ik de leukste vind...
Misschien als ik niet kan slapen ofzo
Ja ho even, ik doe het goed of ik doe het nietquote:Op woensdag 1 december 2010 13:27 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik 2 Marijke 1, en dan pak je nog 3 willekeurige
Ik zit ook lekker binnen met een dikke wintertrui en de kachel aanquote:
terug naar ruslandquote:Op woensdag 1 december 2010 13:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan is mijn Lada verschwunden![]()
![]()
heb ik dus ook gedaanquote:Op woensdag 1 december 2010 13:27 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja ho even, ik doe het goed of ik doe het niet
daar wilde ze hem niet meer hebbenquote:
Gelukkig heeft Sint een baard, een muts en een lange dikke jurk aanquote:Op woensdag 1 december 2010 13:31 schreef Symphonic het volgende:
In mijn kantoor is het behagelijk, waar ik straks Sint moet spelen is het ook koud...
En terechtquote:Op woensdag 1 december 2010 13:27 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja ho even, ik doe het goed of ik doe het niet
Moh, ik zou ook best een baard willen hebben voor een dagjequote:Op woensdag 1 december 2010 13:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Sint een baard, een muts en een lange dikke jurk aan
Ik gok Polenquote:
Ik zou wel een jongetje willen zijn voor 1 dagjequote:Op woensdag 1 december 2010 13:37 schreef Muck het volgende:
[..]
Moh, ik zou ook best een baard willen hebben voor een dagje
Er zou geen boom meer veilig zijnquote:Op woensdag 1 december 2010 13:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zou wel een jongetje willen zijn voor 1 dagjeEens kijken hoe dat is
QFTquote:
Absoluutquote:Op woensdag 1 december 2010 13:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
QFTEn ik zou naar de hoeren gaan of een vrouw versieren
![]()
quote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 13:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zou wel een jongetje willen zijn voor 1 dagjeEens kijken hoe dat is
quote:Op woensdag 1 december 2010 13:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
QFTEn ik zou naar de hoeren gaan of een vrouw versieren
![]()
sta jij ook op die foto??quote:Op woensdag 1 december 2010 13:44 schreef pgrferrari het volgende:
Even iets over school.
Op maandag hebben wij altijd jong ondernemen.
dat houdt in een (echt) bedrijf opstarten met een aantal medestudenten.
Nou gaan we design T-shirts verkopen van onze eigen ontwerpen, mensen kunnen ook aan een wedstrijd meedoen met hen eigen ontwerp. Die wint komt op de website en krijgt een eigen exemplaar.
We zijn er nog flink mee in de weer.
Maar dit is het tot nu toe: http://www.yup-online.nl/
Nou, ik weet nu wel hoe het is om een vrouw te zijnquote:
Vrouw versieren heb ik wel eens gedaan in de kroegquote:Op woensdag 1 december 2010 13:43 schreef Barretje80 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
voornamelijk die vrouw versieren.. dat lijkt me nogal .. interressant
Die ene met dat lange haar toch?quote:
Nou je kan aandelen kopen.quote:Op woensdag 1 december 2010 13:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die ene met dat lange haar toch?
En ziet er goed uit hoorWat is de bedoeling precies? Krijgen jullie hier ook een cijfer voor? En kunnen wij ook iets doen om dat cijfer hoger te maken?
En wat kosten die aandelen?quote:Op woensdag 1 december 2010 13:48 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nou je kan aandelen kopen.
Dan hebben we een startkapitaal.
We krijgen straks ook een aandeelhoudersvergadering.
En je kan altijd onze T-shirts kopen
mweh.. ik heb je niet gezien bij de meetquote:
Het hoeft niet hoorquote:Op woensdag 1 december 2010 13:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En wat kosten die aandelen?Dan zal ik eens kijken of ik die voor de kerst kan vragen aan de kerstman
![]()
dat is een lelijke woordquote:Op woensdag 1 december 2010 13:51 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Het hoeft niet hoor![]()
15,- per stuk kosten ze.
Maar als we straks winst maken, dan verdien je er natuurlijk ook aan
Ik vind het wel leuk eigenlijkquote:Op woensdag 1 december 2010 13:51 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Het hoeft niet hoor![]()
15,- per stuk kosten ze.
Maar als we straks winst maken, dan verdien je er natuurlijk ook aan
quote:
Ik wil wel een smiley maken van de cheerleader die niet blij is, maar dat kan ik niet want ik kan mn streepjes nergens vinden op mijn toetsenbord... Net als de dubbele punt, dus een lachende smiley kan ook nietquote:Op woensdag 1 december 2010 13:52 schreef wel.o.k het volgende:
http://www.nu.nl/internet(...)troffen-storing.html
en niet alleen gisteren.
en wie heeft er storingsdienst....
Zitten hier naast de nul - en de : zit hier naast de Lquote:Op woensdag 1 december 2010 13:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wil wel een smiley maken van de cheerleader die niet blij is, maar dat kan ik niet want ik kan mn streepjes nergens vinden op mijn toetsenbord... Net als de dubbele punt, dus een lachende smiley kan ook niet
laat me eens radenquote:Op woensdag 1 december 2010 13:52 schreef wel.o.k het volgende:
http://www.nu.nl/internet(...)troffen-storing.html
en niet alleen gisteren.
en wie heeft er storingsdienst....
Als ik daar op druk dan krijg ik ? en ±quote:Op woensdag 1 december 2010 13:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zitten hier naast de nul - en de : zit hier naast de L
CTRL+SHIFT even indrukken en het probleem is opgelostquote:Op woensdag 1 december 2010 14:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als ik daar op druk dan krijg ik ? en ±
Maar mn vraagteken heb ik dankzij jou wel weer gevonden!
hoiquote:
Gezellig!quote:
Nee, ik beheers geen enkele taal goedquote:Op woensdag 1 december 2010 14:00 schreef TheFamousMan het volgende:
Hoihoi
Iemand goed in Nederlands? Deze toets is echt enorm moeilijk
quote:Op woensdag 1 december 2010 14:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
CTRL+SHIFT even indrukken en het probleem is opgelost
DaMart is goed in nederlandsquote:Op woensdag 1 december 2010 14:00 schreef TheFamousMan het volgende:
Hoihoi
Ik ben er wel een beetje goed in, waar kan ik eventueel bij helpen?quote:Op woensdag 1 december 2010 14:00 schreef TheFamousMan het volgende:
Hoihoi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |