Dan moet je ook niet kotsen.quote:
Het is best lekker, eigenlijkquote:Op woensdag 1 december 2010 14:26 schreef Pien85 het volgende:
ik word echt diepongelukkig van dit weer
Bossche bollen ftwquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Redacted
nou vooruitquote:Op woensdag 1 december 2010 14:39 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh, ik heb al niet omgefietstNouja, wel een klein beetje om naar de super te gaan, telt dat ook?
Doe mij maar1x allemaal alsjeblieftquote:Op woensdag 1 december 2010 14:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je mag zelfs kiezen![]()
[ afbeelding ]
Dat dusquote:
LOL .... hmz... geen fysieke training hoor, helaasquote:
Niet? Oh noes!quote:Op woensdag 1 december 2010 14:52 schreef wel.o.k het volgende:
en kwartetjes worden niet gewaardeerd
Maar ik heb een grote mok koffie, dat dan weer welquote:
Als we sushi gaan maken, dan eten we die ook wel jaquote:
SPOILER: muck even in klaagmodus, daarna ben ik weer klaarOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Thanks vraariquote:Op woensdag 1 december 2010 15:01 schreef pgrferrari het volgende:
Oh, Muck toch![]()
Ik wens je veel sterkte toe![]()
hebben hebbenquote:Op woensdag 1 december 2010 14:05 schreef DaMart het volgende:
Leuk nieuw speeltje op werk: een karretje om pekel mee op de parkeerplaats te strooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |